Jump to content
Pantelismk3

Μετατροπη Για Το Mk3 Μου

Recommended Posts

Καλησπερα ειμαι νεο μελος και εχω ενα mk3 1997 μοντελο 1.4 67hp 5d Generation με 50.000 χιλιομετρα!! Ηταν αυτοκινητο συγγενη μου και το πηρα στα χερια μου το 2007 με 5500 χιλιομετρα. Μετα απο 3 χρονια απελπισιας με τα 67 αλογα του ενδιαφερομαι αμεσα για αγορα ενος τροπετου η τρακαρισμενου αυτοκινητου για να κανω μετατροπη το δικο μου. Θελω τη γνωμη σας για το θεμα. τι να βαλω VR6 2.9 24v 192hp η να βαλω 20vt 180-225?? (δεν ψινομαι για παλιο 150 με ντιζα θελω κατι παραπανω!!). Στο αμακσι εχω ηδη βαλει φρενα για μετατροπη 280χιλιοστα δισκοφρενο και δαγκανες απο corrado vr6 αντλια φρενων GTI και σωλινακια αεροπορικου τυπου και αξονα με δισκοφρενα απο ibiza tdi 2001 μοντελο πισω. Εχω αμορτισερ sachs και ελατηρια. Το αμαξι απο στησιμο και φρενα ειναι ετοιμο. Επισης ο μαστορας που το παω μου ειπε να βαλουμε VR6 γιατι λεει οτι θα μπει πιο ευκολα απο το 20vt επειδη ειναι δικιας του γενιας και δεν θα μπλεξουμε με παντρεματα πλεξουδας και βασεις μοτερ αλλα εγω καταλαβα οτι μαλλον βαριεται να μου βαλει το 20vt και θελει το VR6 επειδη μπενει πιο ευκολα! Επισης μου ζηταει 1500 ευρω για να μου κανει τη μετατροπη με το τροπετο πληρωμενο απο μενα. Ειναι καλη τιμη? γιατι εμενα μου ακουστηκαν πολλα. Η γνωμη σας μετραει! με σεβασμο Παντελης.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ειμαι νεο μελος και εχω ενα mk3 1997 μοντελο 1.4 67hp 5d Generation με 50.000 χιλιομετρα!! Ηταν αυτοκινητο συγγενη μου και το πηρα στα χερια μου το 2007 με 5500 χιλιομετρα. Μετα απο 3 χρονια απελπισιας με τα 67 αλογα του ενδιαφερομαι αμεσα για αγορα ενος τροπετου η τρακαρισμενου αυτοκινητου για να κανω μετατροπη το δικο μου. Θελω τη γνωμη σας για το θεμα. τι να βαλω VR6 2.9 24v 192hp η να βαλω 20vt 180-225?? (δεν ψινομαι για παλιο 150 με ντιζα θελω κατι παραπανω!!). Στο αμακσι εχω ηδη βαλει φρενα για μετατροπη 280χιλιοστα δισκοφρενο και δαγκανες απο corrado vr6 αντλια φρενων GTI και σωλινακια αεροπορικου τυπου και αξονα με δισκοφρενα απο ibiza tdi 2001 μοντελο πισω. Εχω αμορτισερ sachs και ελατηρια. Το αμαξι απο στησιμο και φρενα ειναι ετοιμο. Επισης ο μαστορας που το παω μου ειπε να βαλουμε VR6 γιατι λεει οτι θα μπει πιο ευκολα απο το 20vt επειδη ειναι δικιας του γενιας και δεν θα μπλεξουμε με παντρεματα πλεξουδας και βασεις μοτερ αλλα εγω καταλαβα οτι μαλλον βαριεται να μου βαλει το 20vt και θελει το VR6 επειδη μπενει πιο ευκολα! Επισης μου ζηταει 1500 ευρω για να μου κανει τη μετατροπη με το τροπετο πληρωμενο απο μενα. Ειναι καλη τιμη? γιατι εμενα μου ακουστηκαν πολλα. Η γνωμη σας μετραει! με σεβασμο Παντελης.

Φιλε Παντελή καλως ορισες :D. Σχετικά με την μετατροπή που θες να κάνεις θα σου πω τα εξής.

1) Ειναι εξαιρετικά δυσκολο να βρεις μοτερ 2.9 12v 192hp. Το πιο πιθανόν ειναι να βρεις τροπετο η μετατροπή (μοτερ σασμαν πλεξουδα εγκεφαλο) απο 2.8. Μπαινει κουτί στο golfaki σου και ειναι εξαιρετικά ταξιδιάρικη μετατροπή αφου το VR σε μακρινά ταξίδια ειναι απολαυστικότατο (καει βεβαια αρκετα). Δεν ξερω ποια Sachs φορας και με τι ελατήρια αλλα να ξερεις πως το VR ειναι περιπου 3 φορες βαρυτερο απο το μοτερ σου οποτε το στησιμο οσο καλό και να το νομιζεις μπορει να μην ειναι ιδανικο.

Αν θελήσεις να πάρεις κάποια παραπάνω αλογα, γιατι αργα ή γρήγορα τα 172 του 2.8 θα τα βαρεθείς τότε οντας ατμοσφαιρα θα πληρώσεις αρκετα.

2) Αλλο εξαιρετικό μοτέρ ειναι το ABF το διλιτρο που φορούσε το Golf 3 gti με τα 150 αλογα. Με λίγο σκάλισμα στο σασμάν και ενα πρωτο στάδιο γίνεται όπλο. Βεβαια για τα παραπάνω αλογα αν τα θελήσεις θα πληρώσεις αρκετά.

3) Η λύση του 20vt ειναι βολικη απο πολλές απόψεις. Καταρχάς οποιο μοτέρ και να βρείς ειδικά αυτό με την ντιζα ειναι εξαιρετικά βελτιώσιμο με σχετικά λογικό κόστος σε σχέση με τα άλλα δυο ατμοσφαιρικά. Επίσης ειναι πιο ευκολο να βρεις μοτερ και τα ανταλλακτικά ειναι πολλά και φθηνά. Το πρόβλημα ειναι πως πρέπει να μπλεξεις με τα ηλεκτρικά και αν δεν πάρεις ενα ολόκληρο τροπέτο (παίζουν κοντα στα 3000) και βάλεις τα πάντα απο το golf 4 (ταμπλό πλεξούδες κτλ) τότε το "πάντρεμα" των ηλεκτρικών ειναι αναπόφευκτο. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να βρείς εναν καλό ηλεκτρολόγο για να σου κάνει την δουλεια αλλιώς θα παιδευτείς πολύ με ενα αμάξι που θα έχει μοτέρ αστέρι αλλα θα δουλευει οποτε θέλει.

Τωρα σε ότι έχει να κάνει με τα χρήματα χωρίς να θέλω να προσβαλω τον μηχανικό σου, για μετατροπή σε ατμοσφαιρικό (2.8VR ή 2.0ABF) μπορείς να βρείς και φθηνότερα. Για μετατροπή σε 20vt τότε δεν υπάρχει στανταρ κοστολόγιο και καλά θα ήταν να βρείς κάποιον που να το έχει ξανακάνει για να μπορεί να σου δώσει μια ιδέα κόστους.

Αν θές μπορώ να σου γράψω μια λίστα με τα πράγματα που θα χρειαστείς (ασχολούμε με κάτι παρόμοιο αυτόν τον καιρό).

Οτι αλλο χρειαστείς ρώτα ελευθερα.

Link to comment
Share on other sites

Η γνωμη μου ειναι 20VT ποιο οικονομικο στα καυσιμα, ποιο βελττιωσημο απο VR6, και μπορεις να το δηλωσεις νωμιζω, ενω αν δηλωσεις το VR6, 2800 κυβικα= παραπανω τελη, παραπανω ασφαλειες...Τα 1500 που σου ζηταει ειναι πολλα για να σου βαλει ενα Vr6 οπως σου λεει οτι μπενει ευκολα, αν αυτα τα λεφτα ηταν για 20VT θα ηταν πολυ καλα. Ρωτα και αλλου...

Απο οτι ξερω μπορεις να δηλωσεις το μοτερ μονο αν βγενει απο το εργοστασιο με αυτο το μοτερ... γενικα ειναι μπερδεμα το θεμα δηλωματος εκτος αν καπιος εχει δηλωσει πριν απο σενα το ιδιο μοτερ στο ιδιο αμαξι και πρεπει να ειχε βαλει κινητηρα με ιδιο κωδικο με αυτον που πας να βαλεις... Με λιγα λογια ειναι πιο απλη διαδικασια να δηλωσεις ενα γκολφ 3 2.9 παρα ενα γκολφ 3 20vt

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Παντελή καλως ορισες :whistling:. Σχετικά με την μετατροπή που θες να κάνεις θα σου πω τα εξής.

1) Ειναι εξαιρετικά δυσκολο να βρεις μοτερ 2.9 12v 192hp. Το πιο πιθανόν ειναι να βρεις τροπετο η μετατροπή (μοτερ σασμαν πλεξουδα εγκεφαλο) απο 2.8. Μπαινει κουτί στο golfaki σου και ειναι εξαιρετικά ταξιδιάρικη μετατροπή αφου το VR σε μακρινά ταξίδια ειναι απολαυστικότατο (καει βεβαια αρκετα). Δεν ξερω ποια Sachs φορας και με τι ελατήρια αλλα να ξερεις πως το VR ειναι περιπου 3 φορες βαρυτερο απο το μοτερ σου οποτε το στησιμο οσο καλό και να το νομιζεις μπορει να μην ειναι ιδανικο.

Αν θελήσεις να πάρεις κάποια παραπάνω αλογα, γιατι αργα ή γρήγορα τα 172 του 2.8 θα τα βαρεθείς τότε οντας ατμοσφαιρα θα πληρώσεις αρκετα.

2) Αλλο εξαιρετικό μοτέρ ειναι το ABF το διλιτρο που φορούσε το Golf 3 gti με τα 150 αλογα. Με λίγο σκάλισμα στο σασμάν και ενα πρωτο στάδιο γίνεται όπλο. Βεβαια για τα παραπάνω αλογα αν τα θελήσεις θα πληρώσεις αρκετά.

3) Η λύση του 20vt ειναι βολικη απο πολλές απόψεις. Καταρχάς οποιο μοτέρ και να βρείς ειδικά αυτό με την ντιζα ειναι εξαιρετικά βελτιώσιμο με σχετικά λογικό κόστος σε σχέση με τα άλλα δυο ατμοσφαιρικά. Επίσης ειναι πιο ευκολο να βρεις μοτερ και τα ανταλλακτικά ειναι πολλά και φθηνά. Το πρόβλημα ειναι πως πρέπει να μπλεξεις με τα ηλεκτρικά και αν δεν πάρεις ενα ολόκληρο τροπέτο (παίζουν κοντα στα 3000) και βάλεις τα πάντα απο το golf 4 (ταμπλό πλεξούδες κτλ) τότε το "πάντρεμα" των ηλεκτρικών ειναι αναπόφευκτο. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να βρείς εναν καλό ηλεκτρολόγο για να σου κάνει την δουλεια αλλιώς θα παιδευτείς πολύ με ενα αμάξι που θα έχει μοτέρ αστέρι αλλα θα δουλευει οποτε θέλει.

Τωρα σε ότι έχει να κάνει με τα χρήματα χωρίς να θέλω να προσβαλω τον μηχανικό σου, για μετατροπή σε ατμοσφαιρικό (2.8VR ή 2.0ABF) μπορείς να βρείς και φθηνότερα. Για μετατροπή σε 20vt τότε δεν υπάρχει στανταρ κοστολόγιο και καλά θα ήταν να βρείς κάποιον που να το έχει ξανακάνει για να μπορεί να σου δώσει μια ιδέα κόστους.

Αν θές μπορώ να σου γράψω μια λίστα με τα πράγματα που θα χρειαστείς (ασχολούμε με κάτι παρόμοιο αυτόν τον καιρό).

Οτι αλλο χρειαστείς ρώτα ελευθερα.

Link to comment
Share on other sites

Με ευχαριστηση θα διαβαζα τη λιστα σου!! οποτε αν εχεις χρονο καπια στιγμη... Κατι αλλο που θελω να σε ρωτισω ειναι αν μπορω να δηλωσω το 20vt νομιμα με ολα τα χαρτια? γιατι εχω διαβασει σε αλλα φορουμ οτι αν το μοτερ που μπει δεν εβγενε απο το εργοστασιο τοτε δεν πρεπει να ειναι πανω απο 25% σε κυβικα απο το δικο μου.. επισης πιο 20vt αξιζει και πιο κωδικο εχει κατα τη γνωμη σου?

Link to comment
Share on other sites

Με ευχαριστηση θα διαβαζα τη λιστα σου!! οποτε αν εχεις χρονο καπια στιγμη... Κατι αλλο που θελω να σε ρωτισω ειναι αν μπορω να δηλωσω το 20vt νομιμα με ολα τα χαρτια? γιατι εχω διαβασει σε αλλα φορουμ οτι αν το μοτερ που μπει δεν εβγενε απο το εργοστασιο τοτε δεν πρεπει να ειναι πανω απο 25% σε κυβικα απο το δικο μου.. επισης πιο 20vt αξιζει και πιο κωδικο εχει κατα τη γνωμη σου?

VR6 2,9 24V ειναι δυσκολο να βρεις μεχρι και απιθανο καθως στην Ελλαδα δεν εχει κυκλοφορησει πολυ εως καθολου...2,8 12v απο 3αρι Golf ειναι πιο ευκολο!Ο 20vt στο 3αρι δηλωνετε αρκει να εχεις ολα τα χαρτια που χρειαζονται...Επισης 20vt με ντιζα ειναι πιο απλο να μπει με λιγοτερα ηλεκτρονικα και ειναι καλυτερος σαν μοτερ(AGU) απο τα μεταγενεστερα 20vt λογω καλυτερης εισαγωγης-πιστονια-μπιελες 20mm σε αντιθεση με τα υπολοιπα που εχουν 19mm!Μετατροπη σε 20vt να υπολογισεις περιπου 4500-6000 ευρω καθως εσυ θες τα παντα(μοτερ-πλεξουδα-σασμαν-ακρα απο gti ή Vr6 μαζι με φρενα-εξατμιση)!Επισης ο 20vt αντεχει μεχρι 300 με κλειστο μοτερ και φτανεις αρκετα ευκολα ενω με το Vr6 πας με απλο ΦΠΕ 210-220 και μετα για να πας παραπανω πρεπει να αλλαξεις εκκεντροφορους και διαφορα αλλα σε ατμοσφαιρα αλλιως πας σε τουρμπισμα που εισαι με το καλημερα 400 αλλα θες πολλα παραπανω χρηματα απο οτι για να φτιασεις τα 300 στον 20vt!Ελπιζω να σε βοηθησα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.