Jump to content
zeremefico

Passat 1998 Επισκευή/Αλλαγή Κινητήρα

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα, ο πατέρας μου έχει ένα Passat '98 1.6 8v με 150k και ο κινητήρας έπαθε μεγάλη ζημιά (φλάντζα, καπάκι και τα συναφή) με αποτέλεσμα η ζημιά να είναι αρκετά άνω των 1000 ευρώ.

Προτείνετε την επισκευή του κινητήρα ή την αντικατάσταση του με έναν μεταχειρισμένο;

Είναι δυνατή η μετατροπή σε πετρέλαιο;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και καλωσορισες στην παρεα μας!!

Για να το μετατρεψεις σε πετρελαιο θα πρεπει πρωτα να βρεις μοτερ diesel και να αλλαχτει και σασμαν γιατι το μαμα σασμαν του 1.6 δεν προκειται να αντεξει την αρκετα παραπανω ροπη που εχει ενα diesel.

Για μενα,η καλυτερη λυση ειναι να βρειτε ενα μοτερ 1,8Τ,να δηλωθει κανονικα και να εχεις ουσιαστικα αλλο αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να βάλω τον 1.8Τ γιατί θα το οδηγάει ο πατέρας μου και τον ενδιαφέρει η κατανάλωση.

Βρήκα δυο κινητήρες, ο ένας 800 και ο άλλος 1000. Ο μηχανικός μου (δεν είναι αυτός που θα επισκευάσει το αυτοκίνητο), μου είπε ότι καλύτερα είναι να επισκευάσω τον δικό του γιατί ο μεταχειρισμένος κινητήρας είναι λαχείο. Σήμερα έμαθα ότι η ζημιά προκλήθηκε από ρήγμα στον κορμό του κινητήρα και όχι στο καπάκι ή από φλάντζα.

Μπέρδεμα ε;

Link to comment
Share on other sites

Για πες λεπτομεριες φιλε μου για τη ζημια που προκληθηκε και ποια ηταν τα συμπτωματα πριν προκληθει γιατι και εγω 1600 εχω και πλησιαζω τις 150.000 χλμ να ξερω να κανω κουμαντο για κανα 1.8τ η κανα 2.8 ν6 παντως κριμα οπως ειπαν και τα παιδια και εγω το ιδιο ενα 1.8τ τροπετο τα εργατικα του μαστορα ενα καλο σερβις και θα πυροβολαει με το καλημερα 150 αλογα και επισης μια καλη αναρτηση.οταν λες ρηγμα στον κορμο τι εννοεις ο πατερας σου το σκιζει?

Edited by stavros g
Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις ρηγμα στον κορμο τοτε θελεις οπωσδηποτε κορμο οποτε η ζημια μεγαλωνει.Δεν ειναι απλο καπακι.

Αφου δεν θελεις αλλο μοτερ,βαλε καποιον καλο μηχανικο να ελεγξει τα δυο μοτερ που εχεις βρει και βαλε καποιο απο αυτα τοτε.

Link to comment
Share on other sites

Ο κορμός δεν έχει βγει από το αυτοκίνητο, απλά υποθέτουν ότι είναι από εκεί γιατί δεν ήταν φλάντζα ούτε καπάκι. Ο πατέρας μου δεν το σκίζει καθόλου αλλά ακριβώς το αντίθετο. Νομίζω ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση θα ήταν καλύτερη η επισκευή γιατί από τη μία κανείς δεν εγγυάται για το μτχ κινητήρα και από την άλλη θεωρώ ότι ο υπάρχων δεν είναι για πέταμα παρ'όλη τη ζημιά που έχει. Η τελική απάντηση είναι του ιδιοκτήτη και θα παρθεί αύριο. Θα σας ενημερώσω πάντως για την επισκευή και το κόστος της.

Link to comment
Share on other sites

Προφανως η τελικη αποφαση ειναι του ιδιοκτητη φιλε μου,αυτος πληρωνει αυτος αποφασιζει.

Το forum εχει χαρακτηρα συμβουλευτικο και γινονται συζητησεις για διαφορα θεματα και προτεινονται λυσεις.

Παντως ο κορμος αν εχει παθει ζημια,δεν επισκευαζεται και θελει αλλαγη.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Την Δευτέρα βγαίνει ο κορμός για να πάει μηχανουργείο ώστε να γίνει έλεγχος για ρήγμα.

Η εκτίμηση του μάστορα του μηχανουργείου είναι οτι έχει πετσικάρει το πάνω μέρος του κορμού λόγο θερμοκρασίας και από εκείνο το σημείο μπήκε ψυκτικό υγρό σε έναν κύλινδρο. Αν δεν υπάρχει ρήγμα ο κορμός θα πλαναριστεί.

Link to comment
Share on other sites

Την Δευτέρα βγαίνει ο κορμός για να πάει μηχανουργείο ώστε να γίνει έλεγχος για ρήγμα.

Η εκτίμηση του μάστορα του μηχανουργείου είναι οτι έχει πετσικάρει το πάνω μέρος του κορμού λόγο θερμοκρασίας και από εκείνο το σημείο μπήκε ψυκτικό υγρό σε έναν κύλινδρο. Αν δεν υπάρχει ρήγμα ο κορμός θα πλαναριστεί.

Εγω θα σου ελεγα να μην επιχειρήσεις επισκευή του κινητήρα, γιατι οταν ακου πλανιαρίσματα κλπ ανατριχιάζω με τους εδω μαστόρους. Η αντικατάσταση με ενα καλο μεταχειρισμένο θα σου παει τα ιδια χρήματα.

Καλλίτερα να εστιάσεις τις προσπάθειες σου ώστε να βρεις ενα καλο κινητήρα, οπως ειπε και ο @konstantinos passat βάλε τον 18Τ.

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Εγω θα σου ελεγα να μην επιχειρήσεις επισκευή του κινητήρα, γιατι οταν ακου πλανιαρίσματα κλπ ανατριχιάζω με τους εδω μαστόρους. Η αντικατάσταση με ενα καλο μεταχειρισμένο θα σου παει τα ιδια χρήματα.

Καλλίτερα να εστιάσεις τις προσπάθειες σου ώστε να βρεις ενα καλο κινητήρα, οπως ειπε και ο @konstantinos passat βάλε τον 18Τ.

Συμφωνώ απόλυτα και γω.Ο 1.8 Τ είναι μονόδρομος.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι καλη λυση ο 1.8Τ αλλα οπως ειπε ο φιλος μας,δεν ενδιαφερεται ο ιδιοκτητης για τετοιο κινητηρα.

Παντως προτεινω,να ρωτησεις πρωτα ποσο θα κοστισει η επισκευη και μετα να αποφασισεις γιατι ειναι πιθανο να σε συμφερει να βαλεις ενα μεταχειρισμενο μοτερ σε καλη κατασταση,που σιγουρα υπαρχουν,απο το να φτιαξεις το ηδη υπαρχον.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.