zeremefico Posted August 24, 2010 Report Share Posted August 24, 2010 Παιδιά καλησπέρα, ο πατέρας μου έχει ένα Passat '98 1.6 8v με 150k και ο κινητήρας έπαθε μεγάλη ζημιά (φλάντζα, καπάκι και τα συναφή) με αποτέλεσμα η ζημιά να είναι αρκετά άνω των 1000 ευρώ. Προτείνετε την επισκευή του κινητήρα ή την αντικατάσταση του με έναν μεταχειρισμένο; Είναι δυνατή η μετατροπή σε πετρέλαιο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted August 24, 2010 Report Share Posted August 24, 2010 Καλησπερα και καλωσορισες στην παρεα μας!! Για να το μετατρεψεις σε πετρελαιο θα πρεπει πρωτα να βρεις μοτερ diesel και να αλλαχτει και σασμαν γιατι το μαμα σασμαν του 1.6 δεν προκειται να αντεξει την αρκετα παραπανω ροπη που εχει ενα diesel. Για μενα,η καλυτερη λυση ειναι να βρειτε ενα μοτερ 1,8Τ,να δηλωθει κανονικα και να εχεις ουσιαστικα αλλο αυτοκινητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 24, 2010 Report Share Posted August 24, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeremefico Posted August 25, 2010 Author Report Share Posted August 25, 2010 Δεν θέλω να βάλω τον 1.8Τ γιατί θα το οδηγάει ο πατέρας μου και τον ενδιαφέρει η κατανάλωση. Βρήκα δυο κινητήρες, ο ένας 800 και ο άλλος 1000. Ο μηχανικός μου (δεν είναι αυτός που θα επισκευάσει το αυτοκίνητο), μου είπε ότι καλύτερα είναι να επισκευάσω τον δικό του γιατί ο μεταχειρισμένος κινητήρας είναι λαχείο. Σήμερα έμαθα ότι η ζημιά προκλήθηκε από ρήγμα στον κορμό του κινητήρα και όχι στο καπάκι ή από φλάντζα. Μπέρδεμα ε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 (edited) Για πες λεπτομεριες φιλε μου για τη ζημια που προκληθηκε και ποια ηταν τα συμπτωματα πριν προκληθει γιατι και εγω 1600 εχω και πλησιαζω τις 150.000 χλμ να ξερω να κανω κουμαντο για κανα 1.8τ η κανα 2.8 ν6 παντως κριμα οπως ειπαν και τα παιδια και εγω το ιδιο ενα 1.8τ τροπετο τα εργατικα του μαστορα ενα καλο σερβις και θα πυροβολαει με το καλημερα 150 αλογα και επισης μια καλη αναρτηση.οταν λες ρηγμα στον κορμο τι εννοεις ο πατερας σου το σκιζει? Edited August 25, 2010 by stavros g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Αν εχεις ρηγμα στον κορμο τοτε θελεις οπωσδηποτε κορμο οποτε η ζημια μεγαλωνει.Δεν ειναι απλο καπακι. Αφου δεν θελεις αλλο μοτερ,βαλε καποιον καλο μηχανικο να ελεγξει τα δυο μοτερ που εχεις βρει και βαλε καποιο απο αυτα τοτε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeremefico Posted August 25, 2010 Author Report Share Posted August 25, 2010 Ο κορμός δεν έχει βγει από το αυτοκίνητο, απλά υποθέτουν ότι είναι από εκεί γιατί δεν ήταν φλάντζα ούτε καπάκι. Ο πατέρας μου δεν το σκίζει καθόλου αλλά ακριβώς το αντίθετο. Νομίζω ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση θα ήταν καλύτερη η επισκευή γιατί από τη μία κανείς δεν εγγυάται για το μτχ κινητήρα και από την άλλη θεωρώ ότι ο υπάρχων δεν είναι για πέταμα παρ'όλη τη ζημιά που έχει. Η τελική απάντηση είναι του ιδιοκτήτη και θα παρθεί αύριο. Θα σας ενημερώσω πάντως για την επισκευή και το κόστος της. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 (edited) Προφανως η τελικη αποφαση ειναι του ιδιοκτητη φιλε μου,αυτος πληρωνει αυτος αποφασιζει. Το forum εχει χαρακτηρα συμβουλευτικο και γινονται συζητησεις για διαφορα θεματα και προτεινονται λυσεις. Παντως ο κορμος αν εχει παθει ζημια,δεν επισκευαζεται και θελει αλλαγη. Edited August 26, 2010 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeremefico Posted August 28, 2010 Author Report Share Posted August 28, 2010 Την Δευτέρα βγαίνει ο κορμός για να πάει μηχανουργείο ώστε να γίνει έλεγχος για ρήγμα. Η εκτίμηση του μάστορα του μηχανουργείου είναι οτι έχει πετσικάρει το πάνω μέρος του κορμού λόγο θερμοκρασίας και από εκείνο το σημείο μπήκε ψυκτικό υγρό σε έναν κύλινδρο. Αν δεν υπάρχει ρήγμα ο κορμός θα πλαναριστεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 (edited) Την Δευτέρα βγαίνει ο κορμός για να πάει μηχανουργείο ώστε να γίνει έλεγχος για ρήγμα. Η εκτίμηση του μάστορα του μηχανουργείου είναι οτι έχει πετσικάρει το πάνω μέρος του κορμού λόγο θερμοκρασίας και από εκείνο το σημείο μπήκε ψυκτικό υγρό σε έναν κύλινδρο. Αν δεν υπάρχει ρήγμα ο κορμός θα πλαναριστεί. Εγω θα σου ελεγα να μην επιχειρήσεις επισκευή του κινητήρα, γιατι οταν ακου πλανιαρίσματα κλπ ανατριχιάζω με τους εδω μαστόρους. Η αντικατάσταση με ενα καλο μεταχειρισμένο θα σου παει τα ιδια χρήματα. Καλλίτερα να εστιάσεις τις προσπάθειες σου ώστε να βρεις ενα καλο κινητήρα, οπως ειπε και ο @konstantinos passat βάλε τον 18Τ. Edited August 28, 2010 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 Εγω θα σου ελεγα να μην επιχειρήσεις επισκευή του κινητήρα, γιατι οταν ακου πλανιαρίσματα κλπ ανατριχιάζω με τους εδω μαστόρους. Η αντικατάσταση με ενα καλο μεταχειρισμένο θα σου παει τα ιδια χρήματα. Καλλίτερα να εστιάσεις τις προσπάθειες σου ώστε να βρεις ενα καλο κινητήρα, οπως ειπε και ο @konstantinos passat βάλε τον 18Τ. Συμφωνώ απόλυτα και γω.Ο 1.8 Τ είναι μονόδρομος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 Ειναι καλη λυση ο 1.8Τ αλλα οπως ειπε ο φιλος μας,δεν ενδιαφερεται ο ιδιοκτητης για τετοιο κινητηρα. Παντως προτεινω,να ρωτησεις πρωτα ποσο θα κοστισει η επισκευη και μετα να αποφασισεις γιατι ειναι πιθανο να σε συμφερει να βαλεις ενα μεταχειρισμενο μοτερ σε καλη κατασταση,που σιγουρα υπαρχουν,απο το να φτιαξεις το ηδη υπαρχον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...