Guest aNemOS Posted October 17, 2005 Report Posted October 17, 2005 Παιδες, η γυναικα μου εχει ενα Polo, 1400 κυβικα, 16 βαλβιδο, μοντελο 2000, με τα τετραγωνα φαναρια εμπρος και οχι τα στρογγυλα, χρωματος μπλε μεταλλικο, ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΑΜΑ ( ) Χρήση: Το αυτοκινητο κανει καθε μερα την διαδρομη Χαλκιδα - Θηβα μεσω Ριτσωνας (γεια σου ρε Γυναικαρα), μια φορα την βδομαδα κατεβαζει την γρια πεθερα στην Αθηνα μεσω Εθνικης Οδου Αθηνων - Λαμιας και εναν μηνα τον χρονο φορτωνει ελιες προς το ελαιοτριβιο (ναι εχω παρει και προικα) Στόχος: Θελουμε να αλλαξουμε λαστιχα (185/55/14) και αναρτηση (ελατηρια, αμορτισερ). Αιτία: Τα λαστιχα τα αλλαζουμε λογω φθορων (! ! !) ενω την αναρτηση γιατι πηγαινει σαν βαρκα (στα 160 - 180 χλμ και πανω). Ξερω οτι ζηταω πολλα, αλλα τι προτεινετε ωστε 1. να πηγαινει καλα στις μεγαλες ταχυτητες (160 - 180+), 2. να μην πηγαινει σαν "βαρκα", 3. να μπορει να ανεβει ενα τυπικο πεζοδρομιο, 4. να μπορει να φορτωθει με 4 ατομα+οδηγο χωρις να βρει κατω ή να κοπαναει, 5. να μην σκληρηνει πολυ. Της εχουν προτεινει Sachs, Blistein μαυρα (απο Βουλγαρια λενε), Monreo και Michelen Energy και Continental. Quote
Polakias Posted October 17, 2005 Report Posted October 17, 2005 Καταρχάς μακριά από τα μαύρα αμορτισέρ! Είναι η χειρότερη ποιότητα! Θα σου πρότεινα τα κανονικά κίτρινα τις Bilstein με eibach ελατήρια! Τώρα για λάστιχα τα Energy καλά είναι, πάντως μακριά από Firestone! Quote
Mike Posted October 17, 2005 Report Posted October 17, 2005 Χρηστο, eibach ελατηρια ειναι πολυ σκληρα, και θα το καταλαβεις εντονα μετα τα 120...αν θες προοδευτικοτητα, τοτε ΗR με τη μια... Παντως, τα μαυρα ισως ηταν μια καλη λυση... Quote
Caddyman Posted October 17, 2005 Report Posted October 17, 2005 Ανεμε τελικά ολα σου τα car είναι Group VAG ε? εεεεεεεετσι.... (blacktoledo speaking!) Εγώ για λάστιχα προτείνω να αφήσεις μαμα διάσταση γιατι αφού κουβαλάς ελιές πας σε χωράφια (λογικο!). Εγώ τα energy φοράω στο toledo και ειμαι ευχαριστημένος! Τώρα με το θέμα ανάρτηση θα συμφωνήσω σε bilstein μαυρο γιατι τα κίτρινα ξεφευγουν σε τιμη και είναι για πιο racing καταστάσεις. Ελατήρια HR (καλύτερος συνδιασμός απο τα eibach) Κοίτα και τα monroe (εγώ αυτά θα περάσω στο caddy σε λιγο καιρό 300 euro μαζι με τα περαστικά, σε συνεργείο που τις δουλεύει παρα πολύ!). Και οι sachs είναι καλές για Group VAG (την φοράει και το top gun, οπώς και το golf ενος φίλου που το φέρε απο γερμανία, αρα προτιμάται αρκετά). Βάλε οτι τραβά η τσέπη σου και να θυμασαι πως ότι πληρώνεις παίρνεις! Quote
Quasar Posted October 18, 2005 Report Posted October 18, 2005 Λοιπόν φίλε ¶νεμε, καλώς ήρθες στην παρέα μας. Η δική μου γνώμη είναι η εξής: Αφού θές ταχύτητες, αλλά όχι τρελλές, ένα καλό λαστιχάκι δείκτη ταχύτητας Η είναι ότι χρειάζεσαι. Μάρκα δεν θα σου προτείνω μία, αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις... Michelen, Dunlop, Goodyear, ότι επώνυμο τελοσπάντων, ας προτείνει κάποιος άλλος. Για ελατήρια, θα σου πρότεινα κάποιο προοδευτικό ελατήριο, ωστε να έχεις άνεση χωρίς να είσαι βάρκα γυαλό. Και εκεί είναι όλα τα λεφτά για την ταχύτητα κατα την γνώμη μου και όχι τόσο πολύ το αμορτισέρ. Η H&R για μένα είναι όλα τα λεφτά. Αλλά προοδευτικά, και νομίζω οποιοδήποτε βελτιωτικό ελατήριο, με το λιγότερο δυνατό χαμήλωμα σου κάνει. Αμορτισέρ, πάλι ίδια γεύση. Αφού δεν πάς για να το κάνεις Racecar, η δεύτερη επιλογή κάθε εταιρίας σου κάνει. Bilstein μαύρα, monroe, υπάρχουν επίσης και τα Kayaba απο τα μαλακά αμορτισέρ. Εγώ ίσως θα προτιμούσα όμως (ακριβότερα βέβαια) Koni ρυθμιζόμενα στηνπιό μαλακή τους ρύθμιση. Έτσι, όταν κάποια στιγμή αρχίσουν να πέφτουν, τα σκληραίνεις λιγάκι και είσαι άρχοντας. Για να είμαι ειλικρινής, πιστεύω οτι ότι και να κάνεις, αν φροντίσεις να κρατήσεις την "απαλή" πλευρά της βελτίωσης, θα είσαι κυριλλέ. Εννοώ, αν δεν πάρεις υψηλό δείκτη ταχύτητας (που θα ζεσταίνεται αργά και μπορεί να ψιλογλυστράει κρύο) στα λάστιχα, αν ΔΕΝ πάρεις υπερβολικά σκληρά ή γραμμικά ελατήρια (που θα τραντάζει), αν ΔΕΝ πάρεις υπερβολικά σκληρά αμορτισέρ (που θα κοπανάει), θα είσαι μιά χαρά, για τη δουλειά που το θές... Και πάλι καλώς ήρθες! Quote
vagva Posted October 18, 2005 Report Posted October 18, 2005 Θα απαντήσω για τα λάστιχα ...όταν είχα βάλει τα energy πριν από 3 χρόνια στο Lupo νόμιζα πως άλλαξα αυτοκίνητο!είχα κατι dunlop που με είχαν πετάξει 2 φορές από τον δρόμο ...s 2000...και πάλι καλά που δεν έπαθα και τίποτα...δεν είναι τυχαίο μάλλον το γεγονός που και ένας φίλος με τα ίδια danlop έιχε πάθει τότε τα ίδια με το polo Gt που το είχε 6 μήνες .... Quote