Jump to content
Guest Sir

Audi R8

Recommended Posts

με 520 ιππους θα παιζει λοιπον στα νερα της Ferrari 430

χαλαρα θα προτιμουσα R8 και οχι Ferrari

Για καθημερινη χρηση σιγουρα.

Αλλα αυτη την εξωτικη ομορφια μιας φεραρι δεν την βρισκεις ευκολα B)

Link to comment
Share on other sites

ε οχι και καθημερινη χρηση με 520 αλογα ρε κωστα tongue.giftongue.gif

δηλαδη για σπανια τι θα εχεις την veyron? tongue.gif

Ποιος σου τοπε?Το ειχα πει εμπιστευτικα!! new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

Οταν λεω για καθημερινη χρηση το εννοω στα πλαισια που καποιος χρησιμοποιει μια Carrera Turbo.Πολυ πιο ευκολη απο μια F430 για παραδειγμα. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί που έχουν λεφτά για τέτοια αυτοκίνητα, δεν τους απασχολεί πόση βενζίνη θα κάψουν, αν θα βρούνε σε καμιά λακούβα, κτλ. Μην το βλέπουμε με τα δικά μας μέτρα. Ας σκεφτούμε ότι κάποιος που έχει Ferrari ή Porsche, βγάζει κάπου 50.000¤ το μήνα στην ξεφτίλα που λέμε. Οπότε και 2.000¤ να δίνει το μήνα σε βενζίνες, δεν του κάνει αίσθηση...

Όσο για το τι θα έπαιρνα, Audi εννοείτε. Σιγά μην πάω να πάρω FIAT... :angry::DB)

599 GTB!!! worthy.gifworthy.gifworthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί που έχουν λεφτά για τέτοια αυτοκίνητα, δεν τους απασχολεί πόση βενζίνη θα κάψουν, αν θα βρούνε σε καμιά λακούβα, κτλ. Μην το βλέπουμε με τα δικά μας μέτρα. Ας σκεφτούμε ότι κάποιος που έχει Ferrari ή Porsche, βγάζει κάπου 50.000¤ το μήνα στην ξεφτίλα που λέμε. Οπότε και 2.000¤ να δίνει το μήνα σε βενζίνες, δεν του κάνει αίσθηση...

Όσο για το τι θα έπαιρνα, Audi εννοείτε. Σιγά μην πάω να πάρω FIAT... :lol: :lol: :lol:

599 GTB!!! worthy.gifworthy.gifworthy.gif

Φυσικα και δεν τιθεται θεμα συντηρησης σε τετοια αυτοκινητα απο τους κατοχους τους.

Εγω απλα μιλησα,με τα δικα τους μετρα,ποιο ειναι πιο ευκολο σαν χρηση στο να το κυκλοφορεις καθημερινα :rolleyes:

Δειτε και δυο βιντεακια που βρηκα!!Εμενα μου εφυγε η λαλια :rolleyes:

και το καλυτερο με
Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και δεν τιθεται θεμα συντηρησης σε τετοια αυτοκινητα απο τους κατοχους τους.

Εγω απλα μιλησα,με τα δικα τους μετρα,ποιο ειναι πιο ευκολο σαν χρηση στο να το κυκλοφορεις καθημερινα ;)

Δειτε και δυο βιντεακια που βρηκα!!Εμενα μου εφυγε η λαλια :rolleyes:

και το καλυτερο με

Τέτοια άτομα δεν υπολογίζουν αν τους συμφέρει ή όχι να το κινούνε σε καθημερινή βάση. Μια Ferrari ή και στην περίπτωση μας το R8, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από πλευρά άνεσης και οτιδήποτε άλλο που θα το καθιστούσαν λιγότερο εύκολο στο να ζεις μαζί του. Μπήκα σε μια 911 turbo του '92 και ακόμα την βλέπω στον ύπνο μου. Ένα παλιό αυτοκίνητο, που σε δυσκολεύει να μπεις και να βγεις, αλλά στην πραγματικότητα, αυτό είναι που σου λείπει στο τέλος της ημέρας.

@Τα βίνεο απίστευτα...

Link to comment
Share on other sites

Τέτοια άτομα δεν υπολογίζουν αν τους συμφέρει ή όχι να το κινούνε σε καθημερινή βάση. Μια Ferrari ή και στην περίπτωση μας το R8, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από πλευρά άνεσης και οτιδήποτε άλλο που θα το καθιστούσαν λιγότερο εύκολο στο να ζεις μαζί του. Μπήκα σε μια 911 turbo του '92 και ακόμα την βλέπω στον ύπνο μου. Ένα παλιό αυτοκίνητο, που σε δυσκολεύει να μπεις και να βγεις, αλλά στην πραγματικότητα, αυτό είναι που σου λείπει στο τέλος της ημέρας.

@Τα βίνεο απίστευτα...

Μην μου την θυμίζεις.........Αχχχχχχ τι μελωδια ήταν αυτη?αχχχχχχ ;):rolleyes::D:huh:hearts.gifhearts.gifhearts.gifhearts.gif

Link to comment
Share on other sites

sta 150xil π εφτασε εδω βρισκεις καλυτερα πραγματα...

αν σκεφτειτε οτι η modenas 3.5cc=400hp...κατι gt3,911 turbo,galardo

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

sta 150xil π εφτασε εδω βρισκεις καλυτερα πραγματα...

αν σκεφτειτε οτι η modenas 3.5cc=400hp...κατι gt3,911 turbo,galardo

Modenas είναι εταιρεία παπιών και σκούτερ.

Η 360 Modena παίζει σε αυτά τα λεφτά αλλά μεταχειρισμένη... για καινούργια πας σε F430 που σημαίνει πολλά παραπάνω...

Η 911 GT3 είναι όντως ανταγωνιστική, αν και με πιο "racing style"... 415hp και 155.000.

Η 911 turbo είναι αλλού... 480hp και 190.000.

Και η Gallardo είναι ακόμα πιο αλλού... 520hp και 212.000.

Edited by Papanick
Link to comment
Share on other sites

Θα βρει το κοινό του πιστεύω. Δεν είναι τόσο σκληροπυρινικό όσο μια Lambo ή μια GT3 και είναι και πιο πολυτελής και πιο εργονομικό. Και τα λεφτά είναι καλά, οπότε θα πουλήσει. ¶σε που είναι και πανέμορφο το άτιμο.

Και να κάτι που βρήκα και είναι απίστευτο. Κοιτάχτε:

worthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gif

Edited by Geopan
Link to comment
Share on other sites

Guest The Coyote

Πολυ καλο Geopan :)

Αυτοκινηταρα ειναι. Ferrari Porsche πειτε με ιεροσυλο αλλα δεν μου αρεσουν. Πολυ υπερβολικα ειναι. Οποτε τις πετυχαινω στο δρομο ακουγονται σαν υπερηχητικα F-16 με τις εξατμισεις τους τη στιγμη που ρολαρουν με 40..

Προσωπικα προτιμω μια Μ6, μια SL AMG (55 ή 65) και φυσικα το R8.

Link to comment
Share on other sites

Ειδα χτες στο Ρωρρη στον Αγιο Στεφανο το R8...

Καταπληκτικο απλα...

Μοιαζει με lamborghini πολλες λεπτομερειες μεσα εξω σε carbon

Τελεια θεση οδηγησης λεβιες και φρενα με τα λογοτυπα R8

κοντερ να γραφει 350χλμ με χωνευτη οθονη Lcd στα δεξια της κονσολας το τζαμακι στα καθισματα απο πισω δειχνει το μοτερ απλα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ....

Τελεια φαναρια τελειες ζαντες ειλικρινα εμεινα με ανοιχτο το στομα

Link to comment
Share on other sites

Ειδα κι εγω ενα σημερα.Πρωτη φορα ζωντανα.Ειναι υπεροχο τι να λεμε τωρα?Κ πολυ πολυ αγριο :o

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.