Guest The Coyote Posted January 24, 2007 Report Share Posted January 24, 2007 με 520 ιππους θα παιζει λοιπον στα νερα της Ferrari 430 χαλαρα θα προτιμουσα R8 και οχι Ferrari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 24, 2007 Report Share Posted January 24, 2007 με 520 ιππους θα παιζει λοιπον στα νερα της Ferrari 430χαλαρα θα προτιμουσα R8 και οχι Ferrari Για καθημερινη χρηση σιγουρα. Αλλα αυτη την εξωτικη ομορφια μιας φεραρι δεν την βρισκεις ευκολα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted January 24, 2007 Report Share Posted January 24, 2007 ε οχι και καθημερινη χρηση με 520 αλογα ρε κωστα δηλαδη για σπανια τι θα εχεις την veyron? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 24, 2007 Report Share Posted January 24, 2007 ε οχι και καθημερινη χρηση με 520 αλογα ρε κωστα δηλαδη για σπανια τι θα εχεις την veyron? Ποιος σου τοπε?Το ειχα πει εμπιστευτικα!! Οταν λεω για καθημερινη χρηση το εννοω στα πλαισια που καποιος χρησιμοποιει μια Carrera Turbo.Πολυ πιο ευκολη απο μια F430 για παραδειγμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 25, 2007 Report Share Posted January 25, 2007 Αυτοί που έχουν λεφτά για τέτοια αυτοκίνητα, δεν τους απασχολεί πόση βενζίνη θα κάψουν, αν θα βρούνε σε καμιά λακούβα, κτλ. Μην το βλέπουμε με τα δικά μας μέτρα. Ας σκεφτούμε ότι κάποιος που έχει Ferrari ή Porsche, βγάζει κάπου 50.000¤ το μήνα στην ξεφτίλα που λέμε. Οπότε και 2.000¤ να δίνει το μήνα σε βενζίνες, δεν του κάνει αίσθηση... Όσο για το τι θα έπαιρνα, Audi εννοείτε. Σιγά μην πάω να πάρω FIAT... 599 GTB!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 25, 2007 Report Share Posted January 25, 2007 (edited) Αυτοί που έχουν λεφτά για τέτοια αυτοκίνητα, δεν τους απασχολεί πόση βενζίνη θα κάψουν, αν θα βρούνε σε καμιά λακούβα, κτλ. Μην το βλέπουμε με τα δικά μας μέτρα. Ας σκεφτούμε ότι κάποιος που έχει Ferrari ή Porsche, βγάζει κάπου 50.000¤ το μήνα στην ξεφτίλα που λέμε. Οπότε και 2.000¤ να δίνει το μήνα σε βενζίνες, δεν του κάνει αίσθηση...Όσο για το τι θα έπαιρνα, Audi εννοείτε. Σιγά μην πάω να πάρω FIAT... :lol: 599 GTB!!! Φυσικα και δεν τιθεται θεμα συντηρησης σε τετοια αυτοκινητα απο τους κατοχους τους. Εγω απλα μιλησα,με τα δικα τους μετρα,ποιο ειναι πιο ευκολο σαν χρηση στο να το κυκλοφορεις καθημερινα Δειτε και δυο βιντεακια που βρηκα!!Εμενα μου εφυγε η λαλια και το καλυτερο με Edited January 25, 2007 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spy Posted January 25, 2007 Report Share Posted January 25, 2007 (edited) Επίσημες τιμές Ελλάδας: 4.2 V8 quattro: 138.500 ευρώ 4.2 V8 quattro R-Tronic: 148.200 ευρώ Edited January 25, 2007 by Papanick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 Φυσικα και δεν τιθεται θεμα συντηρησης σε τετοια αυτοκινητα απο τους κατοχους τους.Εγω απλα μιλησα,με τα δικα τους μετρα,ποιο ειναι πιο ευκολο σαν χρηση στο να το κυκλοφορεις καθημερινα Δειτε και δυο βιντεακια που βρηκα!!Εμενα μου εφυγε η λαλια και το καλυτερο με Τέτοια άτομα δεν υπολογίζουν αν τους συμφέρει ή όχι να το κινούνε σε καθημερινή βάση. Μια Ferrari ή και στην περίπτωση μας το R8, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από πλευρά άνεσης και οτιδήποτε άλλο που θα το καθιστούσαν λιγότερο εύκολο στο να ζεις μαζί του. Μπήκα σε μια 911 turbo του '92 και ακόμα την βλέπω στον ύπνο μου. Ένα παλιό αυτοκίνητο, που σε δυσκολεύει να μπεις και να βγεις, αλλά στην πραγματικότητα, αυτό είναι που σου λείπει στο τέλος της ημέρας. @Τα βίνεο απίστευτα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 Τέτοια άτομα δεν υπολογίζουν αν τους συμφέρει ή όχι να το κινούνε σε καθημερινή βάση. Μια Ferrari ή και στην περίπτωση μας το R8, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από πλευρά άνεσης και οτιδήποτε άλλο που θα το καθιστούσαν λιγότερο εύκολο στο να ζεις μαζί του. Μπήκα σε μια 911 turbo του '92 και ακόμα την βλέπω στον ύπνο μου. Ένα παλιό αυτοκίνητο, που σε δυσκολεύει να μπεις και να βγεις, αλλά στην πραγματικότητα, αυτό είναι που σου λείπει στο τέλος της ημέρας.@Τα βίνεο απίστευτα... Μην μου την θυμίζεις.........Αχχχχχχ τι μελωδια ήταν αυτη?αχχχχχχ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kage Posted January 27, 2007 Report Share Posted January 27, 2007 (edited) sta 150xil π εφτασε εδω βρισκεις καλυτερα πραγματα... αν σκεφτειτε οτι η modenas 3.5cc=400hp...κατι gt3,911 turbo,galardo Edited January 27, 2007 by kage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spy Posted January 27, 2007 Report Share Posted January 27, 2007 (edited) sta 150xil π εφτασε εδω βρισκεις καλυτερα πραγματα...αν σκεφτειτε οτι η modenas 3.5cc=400hp...κατι gt3,911 turbo,galardo Modenas είναι εταιρεία παπιών και σκούτερ. Η 360 Modena παίζει σε αυτά τα λεφτά αλλά μεταχειρισμένη... για καινούργια πας σε F430 που σημαίνει πολλά παραπάνω... Η 911 GT3 είναι όντως ανταγωνιστική, αν και με πιο "racing style"... 415hp και 155.000. Η 911 turbo είναι αλλού... 480hp και 190.000. Και η Gallardo είναι ακόμα πιο αλλού... 520hp και 212.000. Edited January 27, 2007 by Papanick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 27, 2007 Report Share Posted January 27, 2007 (edited) Θα βρει το κοινό του πιστεύω. Δεν είναι τόσο σκληροπυρινικό όσο μια Lambo ή μια GT3 και είναι και πιο πολυτελής και πιο εργονομικό. Και τα λεφτά είναι καλά, οπότε θα πουλήσει. ¶σε που είναι και πανέμορφο το άτιμο. Και να κάτι που βρήκα και είναι απίστευτο. Κοιτάχτε: Edited January 27, 2007 by Geopan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest The Coyote Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Πολυ καλο Geopan Αυτοκινηταρα ειναι. Ferrari Porsche πειτε με ιεροσυλο αλλα δεν μου αρεσουν. Πολυ υπερβολικα ειναι. Οποτε τις πετυχαινω στο δρομο ακουγονται σαν υπερηχητικα F-16 με τις εξατμισεις τους τη στιγμη που ρολαρουν με 40.. Προσωπικα προτιμω μια Μ6, μια SL AMG (55 ή 65) και φυσικα το R8. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted February 1, 2007 Report Share Posted February 1, 2007 παρτε και ενα αγωνιστικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spy Posted February 1, 2007 Report Share Posted February 1, 2007 Πολύ καλό το videάκι... το κακό είναι ότι δεν είναι R8... :rolleyes: Είναι "Norma" με μοτέρ BMW! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 έχετε δει κανένα στο δρόμο ή δεν κυκλοφορεί ακόμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tribal Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Ειδα χτες στο Ρωρρη στον Αγιο Στεφανο το R8... Καταπληκτικο απλα... Μοιαζει με lamborghini πολλες λεπτομερειες μεσα εξω σε carbon Τελεια θεση οδηγησης λεβιες και φρενα με τα λογοτυπα R8 κοντερ να γραφει 350χλμ με χωνευτη οθονη Lcd στα δεξια της κονσολας το τζαμακι στα καθισματα απο πισω δειχνει το μοτερ απλα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ.... Τελεια φαναρια τελειες ζαντες ειλικρινα εμεινα με ανοιχτο το στομα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 Ειδα κι εγω ενα σημερα.Πρωτη φορα ζωντανα.Ειναι υπεροχο τι να λεμε τωρα?Κ πολυ πολυ αγριο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tribal Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Αλλα πολλα τα 150.000 για Audi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...