panagiotis16v Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 (edited) καλησπέρα ... έχω ένα 6η 16ν του 1997 ... αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή ... πριν 20,000 χλμ ένας "μάστορας" προσπαθώντας να κάνει πιο μαλακό τον συμπλέκτη (από τότε που πήρα το αμάξι μτχ είχε πολύ σκληρό συμπλέκτη) άλλαξε την ντίζα του με aftermarket ... στην αρχή πράγματι ήταν πιο μαλακός αλλά σταδιακά επανήλθε στα προηγούμενα (κάτι που το συνήθησα)... μετά από 20,000 χλμ λοιπόν σπάει η ντίζα και τα γνωστά (φόρτωμα και συνεργείο, διαφορετικό από το προηγούμενο) ... εκεί μου έβαλαν την μαμίσια (όπως τουλάχιστον μου είπαν) που ρυθμίζεται αυτόματα (όπως επίσης μου είπαν) ... η σκληράδα παραμένει, αλλά τώρα όταν ζεσταίνεται ο δίσκος (μετά από κανένα μισάωρο δλδ με πρώτη - δευτέρα στην κίνηση) φτάνει να αποσυμπλέκει πολύ κάτω το πετάλ, ενώ όταν είναι κρύο αποσυμπλέκει κανονικά ... έτσι από κάποιο σημείο και μετά παίρνει τις ταχύτητες σχεδόν καρφωτές ... πήγα την ρύθμισε πάλι (μέχρι τέρμα από ότι μου είπε) αλλά μικρή η βελτίωση ... μου έλεγε ότι θέλει σηκωμα και λύσιμο μήπως έχει ραγίσει το πλατό ή μια "διχάλα" όπως μου είπε (όχι ότι κατάλαβα το δεύτερο) ... πεταλιέρα δεν είναι ραγισμένη αφού την κοίταξα μετά από τηλ που έκανα σε αυτόν. η απορία μου είναι πως με την παλιά ντίζα δούλευε νορμάλ (έστω και αν ήταν σκληρός) ενώ με την καινούργια όχι ... καμιά ιδέα κανείς ? γιατί δεν είμαστε για έξοδα ... Edited February 3, 2011 by panos16v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keltsidis Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 (edited) καλησπέρα ... έχω ένα 6η 16ν του 1997 ... αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή ... πριν 20,000 χλμ ένας "μάστορας" προσπαθώντας να κάνει πιο μαλακό τον συμπλέκτη (από τότε που πήρα το αμάξι μτχ είχε πολύ σκληρό συμπλέκτη) άλλαξε την ντίζα του με aftermarket ... στην αρχή πράγματι ήταν πιο μαλακός αλλά σταδιακά επανήλθε στα προηγούμενα (κάτι που το συνήθησα)... μετά από 20,000 χλμ λοιπόν σπάει η ντίζα και τα γνωστά (φόρτωμα και συνεργείο, διαφορετικό από το προηγούμενο) ... εκεί μου έβαλαν την μαμίσια (όπως τουλάχιστον μου είπαν) που ρυθμίζεται αυτόματα (όπως επίσης μου είπαν) ... η σκληράδα παραμένει, αλλά τώρα όταν ζεσταίνεται ο δίσκος (μετά από κανένα μισάωρο δλδ με πρώτη - δευτέρα στην κίνηση) φτάνει να αποσυμπλέκει πολύ κάτω το πετάλ, ενώ όταν είναι κρύο αποσυμπλέκει κανονικά ... έτσι από κάποιο σημείο και μετά παίρνει τις ταχύτητες σχεδόν καρφωτές ... πήγα την ρύθμισε πάλι (μέχρι τέρμα από ότι μου είπε) αλλά μικρή η βελτίωση ... μου έλεγε ότι θέλει σηκωμα και λύσιμο μήπως έχει ραγίσει το πλατό ή μια "διχάλα" όπως μου είπε (όχι ότι κατάλαβα το δεύτερο) ... πεταλιέρα δεν είναι ραγισμένη αφού την κοίταξα μετά από τηλ που έκανα σε αυτόν. η απορία μου είναι πως με την παλιά ντίζα δούλευε νορμάλ (έστω και αν ήταν σκληρός) ενώ με την καινούργια όχι ... καμιά ιδέα κανείς ? γιατί δεν είμαστε για έξοδα ... Καλησπέρα Πάνο. Στην αρχή όταν το πήρα είχα και γω το ίδιο πρόβλημα. Έσπασε η ντίζα και την άλλαξα αλλα μετά αποσυμπλεκτάριζε πολύ κάτω ή πολύ πάνω.Απο ότι μου είπε ο μηχανικός αυτά τα αμάξια φοράνε αυτορυθμιζόμενη ντίζα η οποία (αυτη που φόρεσα εγώ) είχε πρόβλημα ... απορυθμιζόταν απο μόνη της.Άλλαξα κανα δυο μάρκες ντίζες και επιτέλους βρήκα μια σωστή. Εσυ αυτορυθμιζόμενη φοράς? Edited February 3, 2011 by Polo Style Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panagiotis16v Posted February 3, 2011 Author Report Share Posted February 3, 2011 Καλησπέρα Πάνο. Στην αρχή όταν το πήρα είχα και γω το ίδιο πρόβλημα. Έσπασε η ντίζα και την άλλαξα αλλα μετά αποσυμπλεκτάριζε πολύ κάτω ή πολύ πάνω.Απο ότι μου είπε ο μηχανικός αυτά τα αμάξια φοράνε αυτορυθμιζόμενη ντίζα η οποία (αυτη που φόρεσα εγώ) είχε πρόβλημα ... απορυθμιζόταν απο μόνη της.Άλλαξα κανα δυο μάρκες ντίζες και επιτέλους βρήκα μια σωστή. Εσυ αυτορυθμιζόμενη φοράς? ναι την μαμίσια μου είπε ότι έβαλε, η οποία είναι αυτορυθμιζόμενη ... το θέμα είναι ότι κρύο ή σε ταξίδι, που δεν ζορίζεται ο δίσκος, δουλεύει μια χαρά ... όταν ζεσταίνεται έχει θέμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keltsidis Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 ναι την μαμίσια μου είπε ότι έβαλε, η οποία είναι αυτορυθμιζόμενη ... το θέμα είναι ότι κρύο ή σε ταξίδι, που δεν ζορίζεται ο δίσκος, δουλεύει μια χαρά ... όταν ζεσταίνεται έχει θέμα Τι να σου πω φίλε κι εμένα τα έκανε όπως ναναι την αποσύμπλεξη και την σύμπλεξη και τελικά βρήκα απο τι ήταν τώρα δεν ξέρω παραπάνω να σου πω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 για αυτορυθμιζομενη σεν εχω ξανακουσει ισως. δςν ρυθμιζεται η μαμισια. πιστευω οτι θελεις δισκο-πλατο. αν δεν βαριεσαι ριξε και μια.ματια στην πεταλιερα μηπως εχει καννενα ρεγουλατορο και γλυτωσεις προσωρινα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Και εγω πιστευω πως θες δισκο πλατω ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panagiotis16v Posted February 3, 2011 Author Report Share Posted February 3, 2011 Και εγω πιστευω πως θες δισκο πλατω ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξι? 120.000 χλμ έχει ... δεν πατινάρει καθόλου ... και ο ίδιος όταν άλλαξε την ντίζα μου είπε ότι δεν θέλουν άλλαγμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giwrgos36 Posted February 4, 2011 Report Share Posted February 4, 2011 καλημερα και εγω στο παλιό μου πολο 6n 101 hp είχα τετοια προβλήματα παρόλο που είχα αλλάξει και δισκο πλατό και ντίζα ως που αλλάξα αυτοκίνητο ! Πήρα όμως ενα 6n2 gti και τα προβλήματα είναι τα ίδια ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...