Jump to content
panagiotis16v

Προβλημα Με Συμπλέκτη

Recommended Posts

καλησπέρα ... έχω ένα 6η 16ν του 1997 ...

αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή ... πριν 20,000 χλμ ένας "μάστορας" προσπαθώντας να κάνει πιο μαλακό τον συμπλέκτη (από τότε που πήρα το αμάξι μτχ είχε πολύ σκληρό συμπλέκτη) άλλαξε την ντίζα του με aftermarket ... στην αρχή πράγματι ήταν πιο μαλακός αλλά σταδιακά επανήλθε στα προηγούμενα (κάτι που το συνήθησα)... μετά από 20,000 χλμ λοιπόν σπάει η ντίζα και τα γνωστά (φόρτωμα και συνεργείο, διαφορετικό από το προηγούμενο) ... εκεί μου έβαλαν την μαμίσια (όπως τουλάχιστον μου είπαν) που ρυθμίζεται αυτόματα (όπως επίσης μου είπαν) ... η σκληράδα παραμένει, αλλά τώρα όταν ζεσταίνεται ο δίσκος (μετά από κανένα μισάωρο δλδ με πρώτη - δευτέρα στην κίνηση) φτάνει να αποσυμπλέκει πολύ κάτω το πετάλ, ενώ όταν είναι κρύο αποσυμπλέκει κανονικά ... έτσι από κάποιο σημείο και μετά παίρνει τις ταχύτητες σχεδόν καρφωτές ... πήγα την ρύθμισε πάλι (μέχρι τέρμα από ότι μου είπε) αλλά μικρή η βελτίωση ... μου έλεγε ότι θέλει σηκωμα και λύσιμο μήπως έχει ραγίσει το πλατό ή μια "διχάλα" όπως μου είπε (όχι ότι κατάλαβα το δεύτερο) ... πεταλιέρα δεν είναι ραγισμένη αφού την κοίταξα μετά από τηλ που έκανα σε αυτόν.

η απορία μου είναι πως με την παλιά ντίζα δούλευε νορμάλ (έστω και αν ήταν σκληρός) ενώ με την καινούργια όχι ...

καμιά ιδέα κανείς ? γιατί δεν είμαστε για έξοδα ...

Edited by panos16v
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα ... έχω ένα 6η 16ν του 1997 ...

αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή ... πριν 20,000 χλμ ένας "μάστορας" προσπαθώντας να κάνει πιο μαλακό τον συμπλέκτη (από τότε που πήρα το αμάξι μτχ είχε πολύ σκληρό συμπλέκτη) άλλαξε την ντίζα του με aftermarket ... στην αρχή πράγματι ήταν πιο μαλακός αλλά σταδιακά επανήλθε στα προηγούμενα (κάτι που το συνήθησα)... μετά από 20,000 χλμ λοιπόν σπάει η ντίζα και τα γνωστά (φόρτωμα και συνεργείο, διαφορετικό από το προηγούμενο) ... εκεί μου έβαλαν την μαμίσια (όπως τουλάχιστον μου είπαν) που ρυθμίζεται αυτόματα (όπως επίσης μου είπαν) ... η σκληράδα παραμένει, αλλά τώρα όταν ζεσταίνεται ο δίσκος (μετά από κανένα μισάωρο δλδ με πρώτη - δευτέρα στην κίνηση) φτάνει να αποσυμπλέκει πολύ κάτω το πετάλ, ενώ όταν είναι κρύο αποσυμπλέκει κανονικά ... έτσι από κάποιο σημείο και μετά παίρνει τις ταχύτητες σχεδόν καρφωτές ... πήγα την ρύθμισε πάλι (μέχρι τέρμα από ότι μου είπε) αλλά μικρή η βελτίωση ... μου έλεγε ότι θέλει σηκωμα και λύσιμο μήπως έχει ραγίσει το πλατό ή μια "διχάλα" όπως μου είπε (όχι ότι κατάλαβα το δεύτερο) ... πεταλιέρα δεν είναι ραγισμένη αφού την κοίταξα μετά από τηλ που έκανα σε αυτόν.

η απορία μου είναι πως με την παλιά ντίζα δούλευε νορμάλ (έστω και αν ήταν σκληρός) ενώ με την καινούργια όχι ...

καμιά ιδέα κανείς ? γιατί δεν είμαστε για έξοδα ...

Καλησπέρα Πάνο. Στην αρχή όταν το πήρα είχα και γω το ίδιο πρόβλημα. Έσπασε η ντίζα και την άλλαξα αλλα μετά αποσυμπλεκτάριζε πολύ κάτω ή πολύ πάνω.Απο ότι μου είπε ο μηχανικός αυτά τα αμάξια φοράνε αυτορυθμιζόμενη ντίζα η οποία (αυτη που φόρεσα εγώ) είχε πρόβλημα ... απορυθμιζόταν απο μόνη της.Άλλαξα κανα δυο μάρκες ντίζες και επιτέλους βρήκα μια σωστή. Εσυ αυτορυθμιζόμενη φοράς?

Edited by Polo Style
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Πάνο. Στην αρχή όταν το πήρα είχα και γω το ίδιο πρόβλημα. Έσπασε η ντίζα και την άλλαξα αλλα μετά αποσυμπλεκτάριζε πολύ κάτω ή πολύ πάνω.Απο ότι μου είπε ο μηχανικός αυτά τα αμάξια φοράνε αυτορυθμιζόμενη ντίζα η οποία (αυτη που φόρεσα εγώ) είχε πρόβλημα ... απορυθμιζόταν απο μόνη της.Άλλαξα κανα δυο μάρκες ντίζες και επιτέλους βρήκα μια σωστή. Εσυ αυτορυθμιζόμενη φοράς?

ναι την μαμίσια μου είπε ότι έβαλε, η οποία είναι αυτορυθμιζόμενη ... το θέμα είναι ότι κρύο ή σε ταξίδι, που δεν ζορίζεται ο δίσκος, δουλεύει μια χαρά ... όταν ζεσταίνεται έχει θέμα

Link to comment
Share on other sites

ναι την μαμίσια μου είπε ότι έβαλε, η οποία είναι αυτορυθμιζόμενη ... το θέμα είναι ότι κρύο ή σε ταξίδι, που δεν ζορίζεται ο δίσκος, δουλεύει μια χαρά ... όταν ζεσταίνεται έχει θέμα

Τι να σου πω φίλε κι εμένα τα έκανε όπως ναναι την αποσύμπλεξη και την σύμπλεξη και τελικά βρήκα απο τι ήταν τώρα δεν ξέρω παραπάνω να σου πω

Link to comment
Share on other sites

για αυτορυθμιζομενη σεν εχω ξανακουσει ισως. δςν ρυθμιζεται η μαμισια.

πιστευω οτι θελεις δισκο-πλατο.

αν δεν βαριεσαι ριξε και μια.ματια στην πεταλιερα μηπως εχει καννενα ρεγουλατορο και γλυτωσεις προσωρινα.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω πιστευω πως θες δισκο πλατω ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξι?

120.000 χλμ έχει ... δεν πατινάρει καθόλου ... και ο ίδιος όταν άλλαξε την ντίζα μου είπε ότι δεν θέλουν άλλαγμα

Link to comment
Share on other sites

καλημερα

και εγω στο παλιό μου πολο 6n 101 hp είχα τετοια προβλήματα παρόλο που είχα αλλάξει και δισκο πλατό και ντίζα ως που αλλάξα αυτοκίνητο ! Πήρα όμως ενα 6n2 gti και τα προβλήματα είναι τα ίδια ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.