Jump to content
tso tso

Προβλημα Εκκινησης !

Recommended Posts

γεια σας παιδια!εχω το 1.6 FSI 2006 μοντελο και το προβλημα του ειναι οταν προσπαθω να βαλω εμπρος σε κρυο κινητηρα μια δεν κρατα στροφες ο κινητηρας (κατω απο 400 στροφες και κοπαναει) και θα πρεπει να τον μιζαρω παλι η να δωσω εγω γκαζι και αν παρει κανονικα κραταει περιπου 900 στροφες με στιγμιαια καταναλωσει απο 1.2 εως 1.6 λιτρα την ωρα η αλλες φορες να περνει καπως φυσιολογικα.εχω δει σε αλλα οτι κρυο κρατα 1100 περιπου στροφες για αρχη και στιγμιαια καταναλωση 2- 2.5 και πεφτει σταδιακα σε ενα λεπτο... εχω καθαριση την πεταλουδα της εχω κανει βασικη με το vag com και βασικη στην EGR . νομιζω ο τροπος για τις βασικες ρυθμισεις τον ξερω .υποψιαζομαι την πεταλουδα γκαζιου να μην περνει την βασικη η να μην δουλευει σωστα η καποιο αλλο εξαρτημα σχετιζεται με το ρελαντι,δεν μου ερχετε κατι αλλο ...αν ξερετε τι ρυθμιση αλλη πρεπει να κανω η τι να προσεξω η πως γινοντε οι βασικες ρυθμισεις και που μπορω να τις βρω!δεν ειπα οτι οταν δουλευει για λιγο ειναι ενταξει,το προβλημα ειναι παντα οταν ειναι κρυος ο κινητηρας!!!καθε απαντηση ευπροσδεκτη!!!

Link to comment
Share on other sites

Επειδη αναφερεις οτι εχεις κανει τα πρωτα βηματα,δηλαδη,καθαρισμο πεταλουδας,βασικη ρυθμιση κτλ.,θα σου προτεινα να κοιταξετε τον αισθητηρα ψυχρης εκκινησης,μην τυχον την εχει ακουσει και κανει τα δικα του.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη αναφερεις οτι εχεις κανει τα πρωτα βηματα,δηλαδη,καθαρισμο πεταλουδας,βασικη ρυθμιση κτλ.,θα σου προτεινα να κοιταξετε τον αισθητηρα ψυχρης εκκινησης,μην τυχον την εχει ακουσει και κανει τα δικα του.

που το εχει αυτο βρε κωστα???η οποιος γνωριζει!οταν κανεις βασικη πεταλουδας πρεπει να ειναι ζεστος ο κινητηρας η κρυος? στην EGR ξερω σιγουρα οτι πρεπει να ειναι κρυος.οποιος γνωριζει απο τα παραπανω παρακαλω!
Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια!εχω το 1.6 FSI 2006 μοντελο και το προβλημα του ειναι οταν προσπαθω να βαλω εμπρος σε κρυο κινητηρα μια δεν κρατα στροφες ο κινητηρας (κατω απο 400 στροφες και κοπαναει) και θα πρεπει να τον μιζαρω παλι η να δωσω εγω γκαζι και αν παρει κανονικα κραταει περιπου 900 στροφες με στιγμιαια καταναλωσει απο 1.2 εως 1.6 λιτρα την ωρα η αλλες φορες να περνει καπως φυσιολογικα.εχω δει σε αλλα οτι κρυο κρατα 1100 περιπου στροφες για αρχη και στιγμιαια καταναλωση 2- 2.5 και πεφτει σταδιακα σε ενα λεπτο... εχω καθαριση την πεταλουδα της εχω κανει βασικη με το vag com και βασικη στην EGR . νομιζω ο τροπος για τις βασικες ρυθμισεις τον ξερω .υποψιαζομαι την πεταλουδα γκαζιου να μην περνει την βασικη η να μην δουλευει σωστα η καποιο αλλο εξαρτημα σχετιζεται με το ρελαντι,δεν μου ερχετε κατι αλλο ...αν ξερετε τι ρυθμιση αλλη πρεπει να κανω η τι να προσεξω η πως γινοντε οι βασικες ρυθμισεις και που μπορω να τις βρω!δεν ειπα οτι οταν δουλευει για λιγο ειναι ενταξει,το προβλημα ειναι παντα οταν ειναι κρυος ο κινητηρας!!!καθε απαντηση ευπροσδεκτη!!!

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html :startle:

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για τον συνδεσμο!απο εκει τα εχω δει και για την EGR και αφου εξακολουθουσα να εχω το προβλημα πιστευα οτι κατι δεν κανω καλα... εκανα ερωτηση σε αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι εντολη δωσει ο εγκεφαλος... ναι ομως αν δεν περνει σωστες πληροφοριες απο τα περιφεριακα τι να κανει και αυτος... μαλλον ο αισθητηρας ψυχρης εκκινησης.. εψαξα λιγο μηπως ειναι αυτος My link γιατι νομιζω πως ειναι ο ΜΑΦ η το ιδιο πραγμα ειναι??? και αν ειναι το ιδιο απο τιμη τι παιζει αντιπροσωπεια? απο μαρκα κοιταξα το δικο μου και δεν γραφει κατι μονο τους κωδικους ανταλακτικου που ειναι 068 905 3790 .δεν εχω το ΕΤΚΑ να παρω μια αποψη... οποιος γνωριζει!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για τον συνδεσμο!απο εκει τα εχω δει και για την EGR και αφου εξακολουθουσα να εχω το προβλημα πιστευα οτι κατι δεν κανω καλα... εκανα ερωτηση σε αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι εντολη δωσει ο εγκεφαλος... ναι ομως αν δεν περνει σωστες πληροφοριες απο τα περιφεριακα τι να κανει και αυτος... μαλλον ο αισθητηρας ψυχρης εκκινησης.. εψαξα λιγο μηπως ειναι αυτος My link γιατι νομιζω πως ειναι ο ΜΑΦ η το ιδιο πραγμα ειναι??? και αν ειναι το ιδιο απο τιμη τι παιζει αντιπροσωπεια? απο μαρκα κοιταξα το δικο μου και δεν γραφει κατι μονο τους κωδικους ανταλακτικου που ειναι 068 905 3790 .δεν εχω το ΕΤΚΑ να παρω μια αποψη... οποιος γνωριζει!

δεν υπάρχει τέτοιος κωδικός ... είναι σίγουρα σωστός ?

Link to comment
Share on other sites

δεν υπάρχει τέτοιος κωδικός ... είναι σίγουρα σωστός ?

οι κωδικοι που αναγραφει ειναι >PA66-GF30< απο την μια πλευρα και απο οτι εχω δει απο αλλους κωδικους δεν πρεπει να πεζει αυτος και απο την αλλη 068 905 3790 VW AG EH2 LUXEMBOURG αυτα γραφει. το ανταλακτικο το εβγαλα απο το καπακι του φιλτροκουτιου που διπλα σε αυτο ειναι μια υποπιεση .αν θελετε φωτο για την ακριβη τοποθεσια να βγαλω να την ανεβασω...οτιδηποτε μπορει να βοηθηση πειτε μου...

Link to comment
Share on other sites

οι κωδικοι που αναγραφει ειναι >PA66-GF30< απο την μια πλευρα και απο οτι εχω δει απο αλλους κωδικους δεν πρεπει να πεζει αυτος και απο την αλλη 068 905 3790 VW AG EH2 LUXEMBOURG αυτα γραφει. το ανταλακτικο το εβγαλα απο το καπακι του φιλτροκουτιου που διπλα σε αυτο ειναι μια υποπιεση .αν θελετε φωτο για την ακριβη τοποθεσια να βγαλω να την ανεβασω...οτιδηποτε μπορει να βοηθηση πειτε μου...

ο κωδικός συνήθως ξεκινά με έναν αριθμό κι ένα γράμμα να ακολουθεί δλδ κάπως έτσι 1K0 907 511 C ... εάν μπορείτε ξαναδείτε τον κωδικό μήπως και έχουν σβηστεί τα πρώτα γράμματα ..

Link to comment
Share on other sites

ο κωδικός συνήθως ξεκινά με έναν αριθμό κι ένα γράμμα να ακολουθεί δλδ κάπως έτσι 1K0 907 511 C ... εάν μπορείτε ξαναδείτε τον κωδικό μήπως και έχουν σβηστεί τα πρώτα γράμματα ..

οχι ειναι πεντακαθαρα τα γραμματα ... εψαξα και στην μποσ μηπως βρω κατι αλλα λειπει ενα νουμερο ..θελουν 10 στοιχεια για να δουν αν ειναι δικο τους ανταλακτικο... απο το λινκ που εδωσα πιο πανω βοηθα καθολου? ειναι ακριβως το ιδιο ανταλακτικο!παραθετω παλι ΑΥΤΟ ΕΔΩ

Edited by tsotsoros
Link to comment
Share on other sites

Καμια σχεση ο μαφ με τον αισθητηρα αυτον.

Ο μαφ ειναι αυτος

ο αισθητηρας αυτος ειναι του εισερχομενου αερα με κωδικο 06Β905379D βλεπετε το B το ελεγα 8 και το D το ελεγα 0 ...με βοηθησε φιλος απο ανταλακτικα να εντοπισουμε τον κωδικο αλλα μαστορας τηλεφωνικα μου ειπε για βαλβιδα θερμοκρασιας στο κατω κολαρο νερου του ψυγειου οτι μαλλον απο εκει προξενειται ολο αυτο ..δεν δεινει σωστη ενδειξη. τι να πω το διαγνωστικο μου δεν βρισκει κατι εστω και οταν προσπαθει να παρει μπρος επρεπε να καταγραψει κατι πιστευω. μηπως ξερετε πως μπορω να ελενξω με το VAG COM σε ποιο measurement bloks του κινητηρα η αλλου αν βγαζει σωστη ενδειξη και ποσο πρεπει να ειναι π.χ. αν εξωτερικη θερμοκρασια ειναι 5 ποσο πρεπει να ειναι η κατι αλλο ... δεν θελω να με πιασουν κοροιδο με το να μου αλλαζουν πραγματα μεχρι να το βρουν.... καταλαβαινετε ... ευχαριστω συμφορουμιτες για την οποια απαντηση!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.