Jump to content
xpanop

Ζημια Απο Λακουβα Η Φυσιολογικοσ Ηχοσ

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.Εχω το Polo GTI 15 μέρες.Την πρώτη μέρα έπεσα σε μεγάλη λακκούβα που δεν φαινόταν λόγω βροχής και τραντάχτηκε τ αμάξι... Του έκανα ζυγοστάθμιση και όντως ήθελε..Γενικώς ακούω μία ελαφρά τριβή στους τροχούς σε κάποια διαστήματα, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ αν συνέβη μετά την λακούβα, ή αν είναι απ την αρχή και οφείλεται στο χαμηλό προφίλ των ελαστικών.Νιώθεις τον δρόμο καθώς και ένα "γαργαλητό" στο γκάζι..Πάντως εκεί που έκανα ζυγοστάθμιση μου παν ότι δεν έχει απολύτως τίποτα.(Τσέκαραν ψαλίδια,μπίλια,κλπ.).Επίσης, πήγα στην Karenta και μου είπαν ακριβώς το ίδιο... Πάντως το λάστιχο και η ζάντα δεν εχουν ζημιά και επίσης το τιμόνι είναι σταθερό και δεν παίζει..

Είναι τόσο ιδέα μου ότι κάτι δεν πάει καλά; Οφείλεται στην αλλαγή οδηγικής συμπεριφοράς από προηγούμενο αμάξι Grand Vitara 3d;

Περιμένω απόψεις...Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.Εχω το Polo GTI 15 μέρες.Την πρώτη μέρα έπεσα σε μεγάλη λακκούβα που δεν φαινόταν λόγω βροχής και τραντάχτηκε τ αμάξι... Του έκανα ζυγοστάθμιση και όντως ήθελε..Γενικώς ακούω μία ελαφρά τριβή στους τροχούς σε κάποια διαστήματα, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ αν συνέβη μετά την λακούβα, ή αν είναι απ την αρχή και οφείλεται στο χαμηλό προφίλ των ελαστικών.Νιώθεις τον δρόμο καθώς και ένα "γαργαλητό" στο γκάζι..Πάντως εκεί που έκανα ζυγοστάθμιση μου παν ότι δεν έχει απολύτως τίποτα.(Τσέκαραν ψαλίδια,μπίλια,κλπ.).Επίσης, πήγα στην Karenta και μου είπαν ακριβώς το ίδιο... Πάντως το λάστιχο και η ζάντα δεν εχουν ζημιά και επίσης το τιμόνι είναι σταθερό και δεν παίζει..

Είναι τόσο ιδέα μου ότι κάτι δεν πάει καλά; Οφείλεται στην αλλαγή οδηγικής συμπεριφοράς από προηγούμενο αμάξι Grand Vitara 3d;

Περιμένω απόψεις...Ευχαριστώ

Δεν είναι απολύτως τίποτα. Απλά είναι η ιδέα σου επειδή έπεσες στη λακούβα. Τα χαμηλού προφίλ ελαστικά είναι περισσότερο θορυβώδη από εκείνα με το μεγαλύτερο προφίλ, γενικά πιο ευαίσθητα σε χτυπήματα και χανουν σε άνεση αφού "διαβάζουν" τις ανωμαλίες του δρόμου με μεγαλύτερη ακρίβεια άρα και φέρνουν στην καμπίνα περισσότερο θόρυβο κύλισης.

Οπότε όλα αυτά σε συνδιασμό με το άγχος του καινούριου αυτοκίνητου που έπεσε σε λακούβα σε κάνουν να βρίσκεσαι σε μια υπερδιέγερση σε ότι αφορά τους τριγμούς κλπ. Καλοτάξιδο να είναι κι εσύ γερός να το χαρείς.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι απολύτως τίποτα. Απλά είναι η ιδέα σου επειδή έπεσες στη λακούβα. Τα χαμηλού προφίλ ελαστικά είναι περισσότερο θορυβώδη από εκείνα με το μεγαλύτερο προφίλ, γενικά πιο ευαίσθητα σε χτυπήματα και χανουν σε άνεση αφού "διαβάζουν" τις ανωμαλίες του δρόμου με μεγαλύτερη ακρίβεια άρα και φέρνουν στην καμπίνα περισσότερο θόρυβο κύλισης.

Οπότε όλα αυτά σε συνδιασμό με το άγχος του καινούριου αυτοκίνητου που έπεσε σε λακούβα σε κάνουν να βρίσκεσαι σε μια υπερδιέγερση σε ότι αφορά τους τριγμούς κλπ. Καλοτάξιδο να είναι κι εσύ γερός να το χαρείς.

Φίλε μου σε υπερευχαριστώ..Να σαι και συ πάντα καλά.Καλή σου μέρα...

Link to comment
Share on other sites

όλα όσα αναφέρεις τα παρατηρώ και εγώ και μάλιστα τσεκάρω κάθε λίγο και λιγάκι τα λάστιχα νομίζοντας ότι κάτι έχουν πάθει. Κάθε παραμικρή ανωμαλία του δρόμου αμέσως την καταλαβαίνεις..ακόμα και χαλικάκι να πατήσεις.. άσε που αν πέσεις σε λακούβα μπορεί να σου φεύγει ακόμα και το τιμόνι! ^_^ αλλά τελικά πιστεύω ότι είναι ίδεα μας και συμφωνώ με όσα λέει ο φίλος stratosg. Τι πίεση έχεις στα λάστιχα?

Link to comment
Share on other sites

όλα όσα αναφέρεις τα παρατηρώ και εγώ και μάλιστα τσεκάρω κάθε λίγο και λιγάκι τα λάστιχα νομίζοντας ότι κάτι έχουν πάθει. Κάθε παραμικρή ανωμαλία του δρόμου αμέσως την καταλαβαίνεις..ακόμα και χαλικάκι να πατήσεις.. άσε που αν πέσεις σε λακούβα μπορεί να σου φεύγει ακόμα και το τιμόνι! :( αλλά τελικά πιστεύω ότι είναι ίδεα μας και συμφωνώ με όσα λέει ο φίλος stratosg. Τι πίεση έχεις στα λάστιχα?

O stratosg με καθησύχασε ομολογώ. Από την αντιπροσωπία μου χαν βάλει πίεση 30 σε όλα τα λάστιχα. Το δοκίμασα 33 επειδή είδα 36/39 στο καπάκι της βενζίνης και γι αυτό είπα να βάλω λίγο παραπάνω..Μετά από 2 μέρες το επανέφερα στο 30 γιατί ο θόρυβος ήταν μεγαλύτερος..Οπότε το χω αφήσει έτσι. Από βενζίνη βάζεις απλή αμόλυβδη,έτσι;

Link to comment
Share on other sites

και εγω εχω παρατηρησει οτι οταν αυξησα την πιεση πανω απο 30 σε 225χ17χ45 αυξανοταν και ο θορυβος κυλισης και μετεφερε περισσοτερους κραδασμους μεσα στην καμπινα,επομενως το γυρισα και εγω στο 30...οσο αφορα την λακουβα σου εγω δεν μπορω να το παιξω μαντης καλχας,οτι σου ειπαν αυτοι που το ειδαν και το μετρησανε ...απο σπιτι μου δεν εχω αποψη...απο εκει και περα μονο εσυ ξερεις απλα μια συμβουλη θα σου δωσω.δοκιμασε να πας σε οσο καλυτερης ποιοτητας δρομο ξερεις εγνατια-αττικη οδος πχ και δες αν εκει συνεχιζει και κανει αυτο που μπορει να ακους..

τωρα για βενζινη οτι λεει το καπακι της βενζινης σου και αν εχεις γτι να ξερεις οτι με την απλη πεφτει η αποδωση σε συγκριση με την 98 και 100 οκτανιων

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, κι εγώ με διάσταση 195/55/15 έχω πίεση 30 στα λάστιχα και βέβαια επίσης έχω περισσότερο θόρυβο από το προηγούμενο αυτοκίνητο που φορούσε 195/65/15. Φίλος όμως με 205/50/16 σε ίδιο αυτοκίνητο με το δικό μου παραπονιέται για θόρυβο κύλισης. Από την άλλη όμως το αυτοκίνητο έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά,

Αγαπητέ quicksilver, σε καμία περίπτωση δεν προσπάθησα να το παίξω μάντης Κάλχας ή να κάνω διάγνωση μέσω πληκτρολογίου, αλλά από τη στιγμή που ο φίλος xpanop έχει ήδη πάει το αυτοκίνητο σε δυο διαφορετικά σημεία ελέγχου, ένα που έκανε τη ζυγοστάθμιση κι ένα το συνεργείο της Karenta και πήρε από δυο διαφορετικούς ανθρώπους την ίδια απάντηση θεωρώ ότι δεν υπάρχει άλλη ζημιά πέραν της απώλειας ζυγοστάθμισης που προέκυψε, Τώρα όσον αφορά στους θορύβους που ακούει ή στο τρίξιμο - τρέμουλο που αισθάνεται και που είμαι σχεδόν σίγουρος ότι είναι από τα ελαστικά του, πιστεύω ότι δεν μπορεί να έχει μια πλήρη εικόνα, κάτι που το ομολογεί κι ο ίδιος άλλωστε, αφού το προηγούμενο του αυτοκίνητο και το τωρινό του δεν έχουν κανένα κοινό σημείο πάνω στο οποίο μπορεί να στηριχτεί για να κάνει συγκρίσεις πέραν του γεγονότος ότι και τα δύο είναι αυτοκίνητα οχήματα.

Προσωπικά είμαι χρήστης αυτοκινήτων Skoda, την τελευταία δεκαετία κι έχω πέσει σε πολλές λακκούβες. Κάθε φορά λοιπόν πήγαινα το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία και το σήκωνα ελέγχοντας το για τυχόν χτυπήματα από κάτω. Ποτέ δεν υπήρξε το παραμικρό πρόβλημα. Για να δημιουργηθεί πρόβλημα από λακκούβα αυτή θα πρέπει να είναι τόσο βαθιά κι αρκούντως πλατιά ώστε να προκαλέσει προβλήματα μεγαλύτερα της απώλειας ζυγοστάθμισης - ευθυγράμμισης ή κλαταρίσματος και στραβώματος ζάντας κι ακόμη περισσότερο στραβώματος ψαλιδιού ή άλλου σημείου του οχήματος. Εκτός βέβαια εάν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα τα οποία φέρουν ελαστικά μεγάλων διαστάσεων κι εξαιρετικά χαμηλού profile και ίσως χαμηλωμένη ανάρτηση που σαφώς είναι πιο ευπαθή σε χτυπήματα από λακκούβες ή πεζοδρόμια.

Και για να πάρω θέση και για τον τύπο καυσίμου, χρησιμοποιώ βενζίνη 95 οκτανίων που είναι ο κατώτατος βαθμός που ορίζει ο δικός μου κατασκευαστής, έχοντας αρκετές φορές προβλήματα cold start μέχρι τις 6.000 χλμ τα οποία όμως τώρα στα 12.800 έχουν εξαφανιστεί. Για το θέμα κατανάλωσης έχω γράψει στο αντίστοιχο θέμα και πιστεύω πως αν χρησιμοποιούσα βενζίνη περισσότερων οκτανίων και είχα και κιβώτιο έξι σχέσεων αντί πέντε θα είχα ακόμη περισσότερη οικονομία.

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Εγώ απλά να πω (μιας και αναφέρατε και πιέσεις) το εξής:

Μειώνοντας την προτεινόμενη από τον κατασκευαστή πίεση των ελαστικών, θυσιάζετε μεγάλο ποσοστό της οδικής ασφάλειας και συμπεριφοράς, στο βωμό της "άνεσης και των θορύβων". :whistling:

Άααααλλο 36/39 και άαααααλλο 30 :thumbsd:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απλά να πω (μιας και αναφέρατε και πιέσεις) το εξής:

Μειώνοντας την προτεινόμενη από τον κατασκευαστή πίεση των ελαστικών, θυσιάζετε μεγάλο ποσοστό της οδικής ασφάλειας και συμπεριφοράς, στο βωμό της "άνεσης και των θορύβων". :thumbsd:

Άααααλλο 36/39 και άαααααλλο 30 :D

Ευχαριστώ όλους για τις απόψεις σας. Θα βάλω 32 για να νιωθω ΟΚ....:whistling:

Link to comment
Share on other sites

O stratosg με καθησύχασε ομολογώ. Από την αντιπροσωπία μου χαν βάλει πίεση 30 σε όλα τα λάστιχα. Το δοκίμασα 33 επειδή είδα 36/39 στο καπάκι της βενζίνης και γι αυτό είπα να βάλω λίγο παραπάνω..Μετά από 2 μέρες το επανέφερα στο 30 γιατί ο θόρυβος ήταν μεγαλύτερος..Οπότε το χω αφήσει έτσι. Από βενζίνη βάζεις απλή αμόλυβδη,έτσι;

εγώ πιέσεις έχω ότι προτείνει ο κατασκευαστής 36/39 ασέ που χάνει κιόλας λίγο, οπότε καταλήγει να είναι λιγότερο. Τα ελέγχω 1 φορά στις 20 μέρες και συνήθως χάνουν λίγο.

Ακολούθησα τις οδηγίες του Koumparou για τις προδιαγραφές. Όλα τα λάστιχα δεν είναι ίδια...30 πάντως είναι πάρα πολύ λίγο, είναι τόσο λεπτό το λάστιχο που πρέπει να είναι φουσκώμενο καλά για να μπορεί να στηρίζει σωστά το αμάξι, καλύτερα να κοπανάει παρά να πάθεις τίποτα χειρότερο..

Από βενζίνη βάζω μόνο 100αρα, έχω ξεπαραδιαστεί αλλά ακόμα είναι καινούριο και το προσέχω πολύ :wub:

Link to comment
Share on other sites

εγώ 36 πίεση που έχω και είμαι πολύ ευχαριστημένος αν βάλεις λιγότερο θα χάσεις ότι είπε και ο φίλος koumparos όσο για την βενζίνη θα συμφωνήσω με την emerald ,100αρα και πάλι 100αρα. μπορεί να ξεπαραδιάζομαι , αλλά τουλάχιστον βλέπω ανταπόκριση στον κινητήρα μου και στον ντεπόζιτο πάνω απ όλα

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με την πιεση...κ εγω εχω βαλει 38 μπροστα κ 36 πισω...μεχρι 37 μπροστα δεν εχεις προβλημα...το εχω ψαξει πολυ το θεμα...οσο για την 100σταρα βενζινη συμφωνω...εκτος αν υπαρχει οικονομικο θεμα...να ειστε ολοι καλα κ καλα κ ασφαλη χιλιομετρα... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.