Jump to content
GOLFAKI 4

Μετατροπη Σε Τι?

Recommended Posts

χαιρεται!!!

πλησιαζει ο καιρος λοιπον της μεγαλης αποφασης!!!

αρχικα ελεγα 1.8Τ μετα πηγα σε s3 και τωρα λεω να παω στον ν5 με τα 170 αλογα!!!

γιατι ν5?

1.θελω ατμοσφαιρα

2.θελω γκαζι

3.θελω οικονομια!!!!!!!!

ψαχνοντας λοιπον βρηκα πως ο εν λογω κινητηρας εχει μικτη καταναλωση 8.7.

αποριες τωρα ..

1.ειναι με ντιζα η ηλεκτρικο γκαζι?

2.μπαινει κουτι στην καροτσα μου η θελει....?

3.εκτος απο μοτερ σασμαν εγκεφαλο πλεξουδα χταποδι κτλ τι αλλο θελω?

4.απο ηλεκτρικα ειμαι ενταξει η θελω κι αλλα?

5.σαν μοτερ εχει καποιος γνωμες????

ευχαριστω εξαρχης !

Link to comment
Share on other sites

χαιρεται!!!

πλησιαζει ο καιρος λοιπον της μεγαλης αποφασης!!!

αρχικα ελεγα 1.8Τ μετα πηγα σε s3 και τωρα λεω να παω στον ν5 με τα 170 αλογα!!!

γιατι ν5?

1.θελω ατμοσφαιρα

2.θελω γκαζι

3.θελω οικονομια!!!!!!!!

ψαχνοντας λοιπον βρηκα πως ο εν λογω κινητηρας εχει μικτη καταναλωση 8.7.

αποριες τωρα ..

1.ειναι με ντιζα η ηλεκτρικο γκαζι?

2.μπαινει κουτι στην καροτσα μου η θελει....?

3.εκτος απο μοτερ σασμαν εγκεφαλο πλεξουδα χταποδι κτλ τι αλλο θελω?

4.απο ηλεκτρικα ειμαι ενταξει η θελω κι αλλα?

5.σαν μοτερ εχει καποιος γνωμες????

ευχαριστω εξαρχης !

Επειδή κάνω ακριβώς τις ίδιες σκέψεις με σενα τον τελευταίο καιρό και αφού δεν μου έκατσε για οικονομικούς λόγους πριν δύο χρόνια η μετατροπή σε 1.8 και αναγκάστηκα να βάλω το 1.6 (πράγμα που έχω μετανιώσει πολύ φυσικά) με ενδιαφέρει πολύ το θέμα αυτό. Όποιος έχει γνώσεις και πληροφορίες για το εν λόγω μοτέρ....

Πάντως από μια μικρή έρευνα αγοράς που έκανα είναι αρκετά φθηνή μετατροπή αναλογικά με το 1.8Τ. Το κακό είναι ότι δύσκολα θα βρούμε από εδώ Ελλάδα. Υπάρχει μάλιστα βελτιωτής στην Αγγλία που παίρνει το αμάξι (από χώρα ευρωπαικής ένωσης) και με 2000 λίρες σου βάζει ανακατασκευασμένο μοτέρ με όλα τα παρελκόμενα με 1 έτος εγγύηση.

Το πρόβλημα με οποιαδήποτε μετατροπή είναι το κοντερ και το ιμμομπιλαιζερ. Η καλύτερη λύση είναι να βρεις από το αμάξι που παίρνεις το μοτερ, το κοντερ με τα κλειδια/χειριστήρια και τις κλειδαριες για πόρτες και πορτ παγκάζ. Για τον κινητήρα έχω ακούσει παρα πολύ καλά λόγια και όντως είναι αρκετά οικονομικός (για 2.3 βέβαια) με καλή ροπή από χαμηλά και πολύ καλό ήχο. Μπαίνει σίγουρα κουτί. Για το αν είναι ντίζα ή ηλεκτρόγκαζο λογικά αυτό με τα 170 άλογα είναι ηλεκτρόγκαζο, το προηγούμενο με τα 150 άλογα πρέπει να ήταν με ντίζα.

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

θα κανεις το μεγαλυτερο λαθος που μπορεις να κανεις αν δεν βαλεις ενα 1.8 20vt AGU.

φιλικα!

μην κοιτας για τοιποτα αλλο..

αυτο υπαρχει και τοιποτα παραπανω!!!!

Link to comment
Share on other sites

θα κανεις το μεγαλυτερο λαθος που μπορεις να κανεις αν δεν βαλεις ενα 1.8 20vt AGU.

φιλικα!

μην κοιτας για τοιποτα αλλο..

αυτο υπαρχει και τοιποτα παραπανω!!!!

ειναι πιο ευκολη και πιο δουυλεμενη μετατροπη σιγουρα με αποτελεσμα να ειναι και πιο αξιοπιστη!

ομως το τουρμπο ειναι ευαισθητο ουτως η αλλως!

και επειδη εγω ειμαι και λιγο ουνος στα ανοιγματα λεω για ατμοσφαιρα!

δεν με πολυκαιει η μετεπιτα βελτιωση του αφου οι δρομοι μας δεν κανουν για 200+ αλογα

και μεγαλες ταχυτητες!

παντως θα με ενδιεφερε να ακουσω τις αποψεις εσενα και καθενος αλλου!

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι ειναι και τροπετο που μπορεις να βρεις ποιο ευκολα απο τα αλλα.,

ετσι η επιλογες σου θα ειναι παραπανω ωστε να βρεις το καλυτερο σε σχεση καταστασης/τιμης απο τα αλλα.

Αν αλλαξεις γνωμη και θες παραπανω γκαζι το ταβανι του 20vt ειναι πολυ πολυ πολυ ψηλα.

ασε που τα πρωτα "δυνατα" γκαζια θα ερθουν σχετικα ευκολα.

Ωραια η ατμοσφαιρα σιγουρα αλλα ειναι και θεμα επιλογη, δεν εχεις κατι να φοβασαι παντως απο αυτο το μοτερ. η τεχνογνωσια γυρο απο αυτο τωρα ειναι πολυ μεγαλη απο τους σοβαρους ανθρωπους του χωρου.

Link to comment
Share on other sites

Ενα παιδι εψαχνε V5 καιρο...τελικα βρηκε μετα απο καιρο και το εβαλε στο 4αρι του αλλα δεν γραφει εδω!Δεν νομιζω να βρεις ευκολα...

Link to comment
Share on other sites

Guest PanosVR6

την αποψη μου την ξερεις....τα ειπαμε και απο κοντα προχθες για αρχη, :roadrage: κυβικα ccccccccccccccccc!!!!και τα μυαλα στα καγκελα δημητρη!!η προχθεσιμη βολτα ηταν συντομη και προγευμα :ahappy: σου οφειλω το κυριως πιατο και τοτε δεν θα εχεις διλημμα....χιχιχιχιχι :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

την αποψη μου την ξερεις....τα ειπαμε και απο κοντα προχθες για αρχη, :roadrage: κυβικα ccccccccccccccccc!!!!και τα μυαλα στα καγκελα δημητρη!!η προχθεσιμη βολτα ηταν συντομη και προγευμα :ahappy: σου οφειλω το κυριως πιατο και τοτε δεν θα εχεις διλημμα....χιχιχιχιχι :rolleyes:

εσυ εισαι ο κυριος ενοχος για την επιλογη μου!εσυ φταις!!!!!

Link to comment
Share on other sites

την αποψη μου την ξερεις....τα ειπαμε και απο κοντα προχθες για αρχη, :thumbsup: κυβικα ccccccccccccccccc!!!!και τα μυαλα στα καγκελα δημητρη!!η προχθεσιμη βολτα ηταν συντομη και προγευμα :thumbsup: σου οφειλω το κυριως πιατο και τοτε δεν θα εχεις διλημμα....χιχιχιχιχι :unsure:

Αλλο το μοτερ σου ομως αλλο το V5...1 κυλινδρος και 600cc λιγοτερα!

Link to comment
Share on other sites

Guest PanosVR6

Αλλο το μοτερ σου ομως αλλο το V5...1 κυλινδρος και 600cc λιγοτερα!

εγω του προτεινα το v6 4motion η το R32...αλλα και το V5 ειναι καλη λυση για μενα...και δεν θεωρω λιγα τα 170 αλογα,απο κει και περα την τελικη αποφαση θα την παρει ο δημητρης που θα το πληρωσει και θα το οδηγει κιολας...

Link to comment
Share on other sites

εγω του προτεινα το v6 4motion η το R32...αλλα και το V5 ειναι καλη λυση για μενα...και δεν θεωρω λιγα τα 170 αλογα,απο κει και περα την τελικη αποφαση θα την παρει ο δημητρης που θα το πληρωσει και θα το οδηγει κιολας...

Για V6 ή R32 ειναι καλυτερα...Αλλα αν θελει να δηλωσει θα τσουζει η τσεπη στο σημα!Επισης η βενζινα εκει που εχει παει σε βαζει σε σκεψεις..

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αν δεν κανω λάθος ο v5 είναι 150 άλογα όχι 170.

βγαινει και με 150 και με 170!

πανο ωραιος ο κινητηρας σου πολυ ωραιος μαλιστα!

απλα επειδη εγω παιζω συνεχεια με ταξιδια τον φοβαμαι λιγο!

μην εχω το ενα χερι στην τσεπη συνεχως!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αν δεν κανω λάθος ο v5 είναι 150 άλογα όχι 170.

Υπάρχει και με 150 και με 170

Link to comment
Share on other sites

Pαιδια εγω ενδιαφερομαι για 1.8τ ξερετε τιμες ενος καλου μεταχειρισμενου?

το σασμαν ο κινητηρασ μονος του η και πακετο ποσο πανε καινουργια?(δινοθν και καντραν και Immo?για καινουργια μοτερ που μπορω να ρωτησω?δεν εχω βρει τιποτα

Link to comment
Share on other sites

Pαιδια εγω ενδιαφερομαι για 1.8τ ξερετε τιμες ενος καλου μεταχειρισμενου?

το σασμαν ο κινητηρασ μονος του η και πακετο ποσο πανε καινουργια?(δινοθν και καντραν και Immo?για καινουργια μοτερ που μπορω να ρωτησω?δεν εχω βρει τιποτα

δεν θα βρεις καινουριο μοτερ μιας και η παραγωγη του εχει σταματησει!

απλα θα ψαξεις για τροπετο ετσι ωστε οτι χρειαστεις να το εχεις ηδη!

να υπολογιζεις καπου στα 2000-2500 ευρα για αγορα τροπετου!

Link to comment
Share on other sites

εχω ακουσει οτι υπαρχει καινουργιος!απο αντιπροσωπια...εκει ηθελα να κανω τη μετατροπη να εχω και καποια εγγυηση

χλωμο σε κοβω!

και να ισχυει θα ελαφρηνει κατα πολυ η τσεπη σου αν θες αντιπροσωπεια!

ασε που οι περισσοτεροι τεχνικοι ειναι αμπαλοι...

Link to comment
Share on other sites

me 5-6.000 βρισκω νεο κινητηρα με σασμαν μαζι?

δεν θελω να δοσω 2.500 για να τρεχω μετα...θελω καινουργιο...κατι οχι καταπονημενο

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

me 5-6.000 βρισκω νεο κινητηρα με σασμαν μαζι?

δεν θελω να δοσω 2.500 για να τρεχω μετα...θελω καινουργιο...κατι οχι καταπονημενο

Δε βρίσκεις και δεν είναι μόνο ο κινητήρας και το σασμαν αυτά που χρειάζεσαι. Αν υπήρχε η περίπτωση να βρεις καινούργιο κινητήρα με σασμαν θα σου κόστιζε κοντά στα 10.000, άσε που η vw δεν πουλάει σαν ανταλακτικό καινούργια σασμαν παρά μόνο ανακατασκευασμένα. Χρειάζεσαι όμως και εγκέφαλο και πλεξούδα και φρένα και και και. Άσε που η μετατροπή από τροπέτο είναι η πιο εύκολη δουλειά από την άποψη πως ότι βγάζεις απτο τροπέτο μπαίνει απυθείας στο δικό σου ακόμη και η παραμικρή βίδα. Αν βρεις τροπέτο με 2500 3000 χιλιάρικα και είσαι διατεθειμένος να δώσεις άλλα 3000 το κάνεις καινούργιο το μοτέρ με καινούργια σωθικά και αρκετά πιο βελτιωμένο.

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο του Δημητρη εχει δεν εχει 5000 ευρω να βαλει και αλλα καμια 15000 για να κανει μια τρυπα στο νερο.

Το πουλάει και παίρνει αλλο.

ΥΓ τα χρήματα δεν ειναι για πέταμα.

Φιλικα

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο του Δημητρη εχει δεν εχει 5000 ευρω να βαλει και αλλα καμια 15000 για να κανει μια τρυπα στο νερο.

Το πουλάει και παίρνει αλλο.

ΥΓ τα χρήματα δεν ειναι για πέταμα.

Φιλικα

θα βρεις με 20.000 αμαχι 250 αλογα?

ενω ενα αμαξι που το χεις δικο σου και το ξερεις με καινουργια μηχανη και σασμαν σχεδον εγινε καινουργιο!(αν εχει φρενα κτλ κτλ ηδη!)

δηλαδη με 5.000 μπορω να εχω ενα 1.8τ <<καινουργιο?>>που δεν θα μυο βγαλει για 100.000 σχεδον κανενα προβλημα?

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

θα βρεις με 20.000 αμαχι 250 αλογα?

ενω ενα αμαξι που το χεις δικο σου και το ξερεις με καινουργια μηχανη και σασμαν σχεδον εγινε καινουργιο!(αν εχει φρενα κτλ κτλ ηδη!)

δηλαδη με 5.000 μπορω να εχω ενα 1.8τ <<καινουργιο?>>που δεν θα μυο βγαλει για 100.000 σχεδον κανενα προβλημα?

Ακου με αγορα μοτερ και τοποθετηση θες 4500-5000 ευρω!για να το κανεις σαν καινουργιο γιατι το μοτερ θα εχει 70000+ χλμ θες αλλα τοσα!Να το κανεις σφυρηλατο αλλη τουρμπινα αλλη εισαγωγη κτλπ!Μετα θα μπορεις να βγαλεις και πανω απο 400 αλογα...Ειναι τι θες!Θες να κανεις καινουργιο το μαμα μοτερ?Δηλαδη να ανοιξεις καπακι και να βαλεις καινουργια αλλα ιδια με τα μαμα πιστονια-μπιελες κτλπ?Τοτε δεν ξερω ποσα χρειαζεσε...Παρε ενα ετοιμο golf 4 20vt!Και με 6000 ευρω βρισκεις πλεον...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.