Jump to content
ganef

Αγορα Touran 1.2 Tsi

Recommended Posts

Έίμαι νέο μέλος και χαιρετίζω τα παλαιά μέλη του club. Μετά από μεγάλη έρευνα αγοράς κατέληξα στο touran 1.2 TSI. Έχω όμως κάποιους ενδοιασμούς σχετικά με το αν μπορεί να ανταποκριθεί με άνεση, κυρίων λόγω κυβισμού στα "οικογενειακά βάρη" (4μελής οικογένεια με πλήρως φορτωμένο τον χώρο αποσκευών). Βέβαια απ ότι κατάλαβα κρίσιμο στοιχείο δεν είναι τόσο ο κυβισμός αλλά η ροπή. Παρόλα αυτά θα ήθελα την γνώμη κάποιου κατόχου 1.2 για το θέμα. Μήπως θα ήταν καλύτερο να επιλέξω τον κινητήρα 1.4 TSI με ανάλογη μείωση του πρόσθετου εξοπλισμού, λόγω προϋπολογισμού; ή θα ήταν φρονιμότερο να επενδύσω στην αγορά πρόσθετου εξοπλισμού με τον χαμηλότερο κινητήρα 1.2 TSI;

Link to comment
Share on other sites

Καλωσόρισες στο vw club φίλε μου. Αυτό που σε προβληματίζει περισσότερο στο 1.2TSI είναι οι επιδόσεις? Αν πας σε 1.4TSI, ανεβαίνεις κάπου στα 2500 ευρώ αν δεν κάνω λάθος. Στην περίπτωση αυτή τι σκέφτεσαι να "περικόψεις" από τον εξοπλισμό?

Link to comment
Share on other sites

Καλωσόρισες στο vw club φίλε μου. Αυτό που σε προβληματίζει περισσότερο στο 1.2TSI είναι οι επιδόσεις? Αν πας σε 1.4TSI, ανεβαίνεις κάπου στα 2500 ευρώ αν δεν κάνω λάθος. Στην περίπτωση αυτή τι σκέφτεσαι να "περικόψεις" από τον εξοπλισμό?

Αν επιλέξω το 1.2 θα προτιμήσω την πλούσια εκδοση (comfortline) ενώ αν επιλέξω το 1.4 θα πάω αναγκαστικά στην απλή έκδοση trendline. Βέβαια θα με ενδιέφερε και επιπλέον εξοπλισμός όπως park asist (για τη σύζυγο), μεταλλικό χρώμα και επέκταση εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Αν επιλέξω το 1.2 θα προτιμήσω την πλούσια εκδοση (comfortline) ενώ αν επιλέξω το 1.4 θα πάω αναγκαστικά στην απλή έκδοση trendline. Βέβαια θα με ενδιέφερε και επιπλέον εξοπλισμός όπως park asist (για τη σύζυγο), μεταλλικό χρώμα και επέκταση εγγύησης.

Οι απαντήσεις σου φίλε μου υπάρχουν ήδη εδώ :

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40659&st=0

διάβασε ..... και θα δεις , πιστεύω να σε καλύψουν , και ότι άλλο εδώ είμαστε και πάλι

Προσωπικά θα σου πρότεινα το 1,4 γιατί κατ'εμε ισχύει : "Το πολύ μειώνεται , το λίγο δεν αυξάνεται" ,

άσε τα αλογατα στον στάβλο να ξεκουράζονται :thumbsup: (άρα δεν χρειάζονται και μαμ) , αααλα όταν τα χρειαστείς τα βγάζεις έξω και :lol: πετάει η πουτ...α η άμαξα !!! :thumbsup:

Όμως , για να σοβαρευτούμε , όλα είναι σχετικά και υποκειμενικά . Εξαρτώνται από τις ανάγκες του καθενός μας , γι΄αυτό και οι γνώμες είναι διαφορετικές , γι΄αυτό και οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να καλύψουν όλα τα γούστα .

Εσύ το μαχαίρι εσύ και το πεπόνι !! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Οι απαντήσεις σου φίλε μου υπάρχουν ήδη εδώ :

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40659&st=0

διάβασε ..... και θα δεις , πιστεύω να σε καλύψουν , και ότι άλλο εδώ είμαστε και πάλι

Προσωπικά θα σου πρότεινα το 1,4 γιατί κατ'εμε ισχύει : "Το πολύ μειώνεται , το λίγο δεν αυξάνεται" ,

άσε τα αλογατα στον στάβλο να ξεκουράζονται :whistling: (άρα δεν χρειάζονται και μαμ) , αααλα όταν τα χρειαστείς τα βγάζεις έξω και :roadrage: πετάει η πουτ...α η άμαξα !!! ;)

Όμως , για να σοβαρευτούμε , όλα είναι σχετικά και υποκειμενικά . Εξαρτώνται από τις ανάγκες του καθενός μας , γι΄αυτό και οι γνώμες είναι διαφορετικές , γι΄αυτό και οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να καλύψουν όλα τα γούστα .

Εσύ το μαχαίρι εσύ και το πεπόνι !! :thumbsup:

Διάβασα και μία πρόσφατη κριτική στο autobild που έλεγε ότι τα φρένα του touran 1.2 tsi είναι μέτρια σε σχέση με την υπόλοιπη εικόνα του. 60 μ. με ταχύτητα 120 χλμ. Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω;

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα και μία πρόσφατη κριτική στο autobild που έλεγε ότι τα φρένα του touran 1.2 tsi είναι μέτρια σε σχέση με την υπόλοιπη εικόνα του. 60 μ. με ταχύτητα 120 χλμ. Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω;

Το δικό μου 1.2 TSI σήμερα έφθασε στην αντιπροσωπεία μετά από 3 μήνες!!! περιμένω πινακίδες και μετά θα σας ενημερώσω για εντυπώσεις...

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου 1.2 TSI σήμερα έφθασε στην αντιπροσωπεία μετά από 3 μήνες!!! περιμένω πινακίδες και μετά θα σας ενημερώσω για εντυπώσεις...

Καλορίζικο , καλοτάξιδο και καλό :growl: !!!

Όχι να το παινευτώ αλλά είναι το καλύτερο πολυμορφικό από όλες τις απόψεις και πλευρές αν το δείς :growl: :growl: !! και ούτε κουβέντα επ΄ αυτού :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου 1.2 TSI σήμερα έφθασε στην αντιπροσωπεία μετά από 3 μήνες!!! περιμένω πινακίδες και μετά θα σας ενημερώσω για εντυπώσεις...

Με το καλό να το παραλάβεις και σου εύχομαι να είναι καλοτάξιδο. Παρεπιπτόντως αν μπορείς να με ενημερώσεις για τα έξοδα μεταβιβάσεως, προετοιμασίας κ.λ.π. Πήρα δύο διαφορετικές προσφορές με διαφορά 400 Ευρώ μεταξύ τους.Είναι μεγάλη η διαφορά και μου κάνει εντύπωση.

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο , καλοτάξιδο και καλό :roadrage: !!!

Όχι να το παινευτώ αλλά είναι το καλύτερο πολυμορφικό από όλες τις απόψεις και πλευρές αν το δείς :bow: :bow: !! και ούτε κουβέντα επ΄ αυτού B)

Σ' ευχαριστώ πολύ ρε φίλε! Μακάρι να βγει καλό το εργαλείο...Σήμερα μου' παν οτι αύριο το απόγευμα θα το παραλάβω κανονικά και το ΣΚ έχει να πέσει πολύ βόλτα... :thumbsup::thumbsu:

Μου δώσανε τα κλειδιά και μπήκα και το οδήγησα μέσα στην αυλή της αντιπροσωπείας, βασικά έκανα κύκλους με 1η 2α ταχύτητα απλά για να μετριάσω την κ@υλ@ της αναμονής...

1ον Δεν παίρνει μπρός αν δεν έχεις πατημένο συμπλέκτη για να αποφύγεις τυχόν τρακάρισμα με τον μπροστινό σε περίπτωση που ξεχάσεις να βάλεις νεκρά...

2ον Παίρνει μπροστά αθόρυβα και δεν ακούγεται ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!! Σαν να είναι σβηστό...Μόνο όταν ξεκινήσεις ακούγεται ελάχιστα ο κινητήρας και μόνο στο ξεκίνημα από στάση...

3ον Στους κύκλους που έκανα και στη σχετικά μικρή αυλή της αντιπροσωπείας , μου έδωσε την εντύπωση οτι οδηγώ πολύ μικρότερο αυτοκίνητο από αυτό που είναι στην πραγματικότητα, δηλ. πολύ ευέλικτο και το τιμόνι του όπως κι ο επιλογέας...ΟΝΕΙΡΟ!!!!

Θα ενημερώσω περεταίρω από αυριο που θα το πάρω στα χέρια μου κανονικά.

Α! Ξέχασα να σας πώ οτι και το χρώμα που το πήρα είναι φανταστικό! Όταν είναι συννεφιά μοιάζει με το ασημί Reflex ενώ όταν πέφτει πάνω του ο Ήλιος γίνεται ασημί με λίγο απαλό σαμπανί-μπεζ μέσα. Το χρώμα μου είναι το ασημί Leaf και χαίρομαι που άλλαξα την αρχική μου παραγγελία για το άσπρο παρά τα 520 Ευρώ που δίνω παραπάνω...

Το χρώμα αυτό δεν το έχω δει να κυκλοφορεί σε σχέση με το άσπρο και χαίρομαι που πρωτοτυπώ σ' αυτό...

Με το καλό να το παραλάβεις και σου εύχομαι να είναι καλοτάξιδο. Παρεπιπτόντως αν μπορείς να με ενημερώσεις για τα έξοδα μεταβιβάσεως, προετοιμασίας κ.λ.π. Πήρα δύο διαφορετικές προσφορές με διαφορά 400 Ευρώ μεταξύ τους.Είναι μεγάλη η διαφορά και μου κάνει εντύπωση.

Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Σήμερα που το είδα από κοντά με χαροποίησε πολύ που θα οδηγώ ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο με την ανεπανάληπτη θέση οδήγησης και αυτόν τον 1.2TSI που είναι must για τις εποχές που ζούμε...Ο λογιστής μου χθες μου' πε οτι για τα αυτοκίνητα δε θα υπολογίζονται πλέον οι φορολογίσιμοι ίπποι αλλά τα κυβικά οπότε το 1.2 TSI είναι μονόδρομος γιατί ό,τι και να σκεφτούν στο μέλλον απλά δε μας αφορά όταν μας κινεί ένα τόσο μικρό αλλά ικανότατο μοτέρ...Τα έξοδα που αναφέρεις είναι στη δική μου περίπτωση 240 Ευρώ...

Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστώ πολύ ρε φίλε! Μακάρι να βγει καλό το εργαλείο...Σήμερα μου' παν οτι αύριο το απόγευμα θα το παραλάβω κανονικά και το ΣΚ έχει να πέσει πολύ βόλτα... :devil: :devil:

Μου δώσανε τα κλειδιά και μπήκα και το οδήγησα μέσα στην αυλή της αντιπροσωπείας, βασικά έκανα κύκλους με 1η 2α ταχύτητα απλά για να μετριάσω την κ@υλ@ της αναμονής...

1ον Δεν παίρνει μπρός αν δεν έχεις πατημένο συμπλέκτη για να αποφύγεις τυχόν τρακάρισμα με τον μπροστινό σε περίπτωση που ξεχάσεις να βάλεις νεκρά...

2ον Παίρνει μπροστά αθόρυβα και δεν ακούγεται ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!! Σαν να είναι σβηστό...Μόνο όταν ξεκινήσεις ακούγεται ελάχιστα ο κινητήρας και μόνο στο ξεκίνημα από στάση...

3ον Στους κύκλους που έκανα και στη σχετικά μικρή αυλή της αντιπροσωπείας , μου έδωσε την εντύπωση οτι οδηγώ πολύ μικρότερο αυτοκίνητο από αυτό που είναι στην πραγματικότητα, δηλ. πολύ ευέλικτο και το τιμόνι του όπως κι ο επιλογέας...ΟΝΕΙΡΟ!!!!

Θα ενημερώσω περεταίρω από αυριο που θα το πάρω στα χέρια μου κανονικά.

Α! Ξέχασα να σας πώ οτι και το χρώμα που το πήρα είναι φανταστικό! Όταν είναι συννεφιά μοιάζει με το ασημί Reflex ενώ όταν πέφτει πάνω του ο Ήλιος γίνεται ασημί με λίγο απαλό σαμπανί-μπεζ μέσα. Το χρώμα μου είναι το ασημί Leaf και χαίρομαι που άλλαξα την αρχική μου παραγγελία για το άσπρο παρά τα 520 Ευρώ που δίνω παραπάνω...

Το χρώμα αυτό δεν το έχω δει να κυκλοφορεί σε σχέση με το άσπρο και χαίρομαι που πρωτοτυπώ σ' αυτό...

Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Σήμερα που το είδα από κοντά με χαροποίησε πολύ που θα οδηγώ ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο με την ανεπανάληπτη θέση οδήγησης και αυτόν τον 1.2TSI που είναι must για τις εποχές που ζούμε...Ο λογιστής μου χθες μου' πε οτι για τα αυτοκίνητα δε θα υπολογίζονται πλέον οι φορολογίσιμοι ίπποι αλλά τα κυβικά οπότε το 1.2 TSI είναι μονόδρομος γιατί ό,τι και να σκεφτούν στο μέλλον απλά δε μας αφορά όταν μας κινεί ένα τόσο μικρό αλλά ικανότατο μοτέρ...Τα έξοδα που αναφέρεις είναι στη δική μου περίπτωση 240 Ευρώ...

Ειλικρινά χαίρομαι για τις πρώτες άριστες εντυπώσεις σου για το αυτοκίνητο. Ποιά έκδοση πήρες και τί extra έβαλες;

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά χαίρομαι για τις πρώτες άριστες εντυπώσεις σου για το αυτοκίνητο. Ποιά έκδοση πήρες και τί extra έβαλες;

Την Trendline που τα' χει σχεδόν όλα εκτός από τις μπεζ επενδύσεις στα καθίσματα και το Climatronic καθώς και ζάντες αλουμινίου.

Τις επενδύσεις δεν τις ήθελα καθοτι τα πιτσιρίκια είναι μικρά και σίγουρα θα το λερώσουν...Το Climatic που έχει το δικό μου είναι OK το' χα και στο παλιότερό μου Altea και είναι αρκετά καλο για ημιαυτόματο. Τις δε ζάντες τις λυπάμαι γιατί το αμάξι θα κινείται καθημερινά σε αστικό περιβάλλον οπου απαιτείται παρκάρισμα σε στενά δρομάκια και ανέβασμα σε πεζοδρόμιο κτλ...

Απ' τη στιγμή που' χει 6 αερόσακους, ESP με Hill hold assist και cruise control εγώ προσωπικά είμ' εντάξει...

Μου έκαναν δώρο τους αισθητήρες παρκαρίσματος και διαπραγματεύομαι και δεύτερο δώρο μπάρες οροφής...Να δούμε αν θα το πετύχω...

Edited by Bluemotion11
Link to comment
Share on other sites

Στα 260 χλμ που έχω κάνει μέχρι στιγμής , έχω να πω τα εξής...

1) Το αυτοκίνητο είναι υπερπλήρες στη βασική έκδοση και το cruise control όπως και το hill hold είναι πραγματική χλίδα...Το σύστημα start stop είναι πολύ ομαλό αλλά τόσα αναβοσβησίματα σε κάθε φανάρι....φοβάμαι οτι θα μου ζητήσει μπουζί πολύ πιο σύντομα απ' οτι σε άλλα αυτοκίνητα...Αυτοί βέβαια μου' παν οτι οι κατασκευαστές τα' χουν υπολογίσει όλα...θα δούμε εν καιρω...

2) Γέμισα με τιμή βενζίνης 1.634 σε φτηνό πρατήριο και πήρε 87 Ευρώ!!!!! Πρώτη φορά πήρα αυτοκίνητο που να γεμίζει με τόσα πολλά χρήματα...Τώρα στα 260 χλμ μικτής κίνησης εθνική γύρω στα 60 χλμ.αλλά κυρίως πόλη έχει κάψει το 1/4. Ο υπολογιστής όταν είναι κρύο μου δειχνει αρχικά 14 L/km αλλά μόλις πιάσει θερμοκρασία ο κινητήρας πέφτει αμέσως στα 8,5 και με προσεκτική οδήγηση και αφού ακολουθήσω κατα γράμμα την ένδειξη αλλαγής ταχύτητας έχω καταφέρει και 7,1 μέσα στη πόλη πάντα.

3) Το μικρό μοτεράκι τραβάει καλά αλλά δεν το ζορίζω , μου φαίνεται οτι έχει αρκετό γκάζι ακόμη, θα δούμε αργότερα...Έχει πάντως αρκετή ροπή και το κινεί άνετα το αμάξωμα.

4) Σέρβις μου είπανε και μου γράψανε στο καρτελάκι να κάνω στα 15.000 χλμ ή στο χρόνο και ΟΧΙ νωρίτερα. Έβαλαν λέει τα longlife λάδια και δε χρειάζεται να τα αλλάζω νωρίτερα. Αν είναι έτσι τότε 1 σέρβις το χρόνο είναι πολύ καλά...

5) Μου έκαναν δώρο τους αισθητήρες παρκαρίσματος αλλά ΠΡΟΣΟΧΗστο καινούργιο Touran και πολύ πιθανόν και στο προηγούμενο μοντέλο για να περαστούν οι αισθητήρες πρέπει να λυθεί όλο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου κι όχι μόνο ο προφυλακτήρας γιατί οι σχετικές καλωδιώσεις περνούν από τον "ουρανό" και μέσα απ' την πόρτα του πορτ μπαγκάζ...Ευτυχώς που δεν τους άφησα το αυτοκίνητο να το κάνουν φύλλο φτερό για να βάλουν τους αισθητήρες...Την ψυλλιάστηκα όταν μου είπαν οτι πρέπει να τους το αφήσω για 3-4 ώρες...Όταν τους ρώτησα γιατί τόση ώρα τότε μου εξήγησαν οτι πρέπει να λύσουν όλα τα πλαστικά του πίσω μέρους μέχρι και τα 2 έξτρα καθίσματα να βγάλουν και μετά να τα ξαναδέσουν ένα - ένα...Τους είπα ΑΜΈΣΩΣ να σταματήσουν κι οτι δε μπορεί ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο από το εργοστάσιο να το λύνουν και να το ξαναδένουν έτσι . Δηλ. το κάναμε Wolfsburg το συνεργείο; Τους επέστρεψα τους αισθητήρες και θα μου βάλουν συναγερμό που είναι πολύ απλό και δεν ξηλώνουν τίποτα...

Ο ένας μάλιστα μάστορας μου' πε οτι κι αυτός αν ήταν στη θέση μου το ίδιο θα έκανε γιατί στο Golf είναι πολύ απλό να τους περάσουν αλλά στο Touran έχει πολύ μα πολύ ξήλωμα...Προσέξτε παιδια γιατί μετά γι' αυτό αρχίζουν οι θόρυβοι και τα τριξίματα στις λακκούβες κι όχι μόνο...Εγώ στάθηκα τυχερός γιατί δεν βιαζόμουν κι έμεινα να τους δω τί θα κάνουν στο αμάξι άλλος όμως μπορεί να τους το άφηνε και τότε.....

6) Μέσα στην πόλη είναι αρκετά ευέλικτο και δε σου δίνει την αίσθηση οτι οδηγείς ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο...

7) Μόλις το πήρα την Παρασκευή κάποια στιγμή άνοιξα τα παράθυρα κι ακούω έναν ενοχλητικό τριγμό από τις ρόδες...ΑΜΑΝ λέω , άρχισαν τα όργανα και σε μένα...Όταν έκλεινα τα παράθυρα, τίποτα! μόνο εξωτερικά ακουγόταν! Στεναχώρια τώρα , ξέρετε...Πάω την άλλη μέρα στο συνεργείο και τελικά ήταν θόρυβος από τα τάσια !!!! Μόλις τα έβγαλε και τα ξαναέβαλε, τέλος! Είναι μέχρι να στρώσουν τα λάστιχα μου είπανε...Τέλος καλό.

Αυτά, Α! οι πολυτεκνικές πινακίδες δεν ταιριάζουν στα πλαίσια για τις καινούργιου τύπου πινακίδες,θέλουν πλαίσιο πάλιό, έχετέ το υπ' όψιν οι πολύτεκνοι και οι τρίτεκνοι...

Link to comment
Share on other sites

Μου έκαναν δώρο τους αισθητήρες παρκαρίσματος αλλά ΠΡΟΣΟΧΗστο καινούργιο Touran και πολύ πιθανόν και στο προηγούμενο μοντέλο για να περαστούν οι αισθητήρες πρέπει να λυθεί όλο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου κι όχι μόνο ο προφυλακτήρας γιατί οι σχετικές καλωδιώσεις περνούν από τον "ουρανό" και μέσα απ' την πόρτα του πορτ μπαγκάζ...Ευτυχώς που δεν τους άφησα το αυτοκίνητο να το κάνουν φύλλο φτερό για να βάλουν τους αισθητήρες...Την ψυλλιάστηκα όταν μου είπαν οτι πρέπει να τους το αφήσω για 3-4 ώρες...Όταν τους ρώτησα γιατί τόση ώρα τότε μου εξήγησαν οτι πρέπει να λύσουν όλα τα πλαστικά του πίσω μέρους μέχρι και τα 2 έξτρα καθίσματα να βγάλουν και μετά να τα ξαναδέσουν ένα - ένα...Τους είπα ΑΜΈΣΩΣ να σταματήσουν κι οτι δε μπορεί ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο από το εργοστάσιο να το λύνουν και να το ξαναδένουν έτσι . Δηλ. το κάναμε Wolfsburg το συνεργείο; Τους επέστρεψα τους αισθητήρες και θα μου βάλουν συναγερμό που είναι πολύ απλό και δεν ξηλώνουν τίποτα...

Ο ένας μάλιστα μάστορας μου' πε οτι κι αυτός αν ήταν στη θέση μου το ίδιο θα έκανε γιατί στο Golf είναι πολύ απλό να τους περάσουν αλλά στο Touran έχει πολύ μα πολύ ξήλωμα...Προσέξτε παιδια γιατί μετά γι' αυτό αρχίζουν οι θόρυβοι και τα τριξίματα στις λακκούβες κι όχι μόνο...Εγώ στάθηκα τυχερός γιατί δεν βιαζόμουν κι έμεινα να τους δω τί θα κάνουν στο αμάξι άλλος όμως μπορεί να τους το άφηνε και τότε.....

Και μόλις ήμουν έτοιμος να ακυρώσω τους μαμά αισθητήρες (παραγγελία cross touran) παρκαρίσματος και να μου τους βάλουν aftersales. Τελικά μου άλλαξες γνώμη με τα γραφόμενα σου και δεν θα το γλυτώσω το 480άρι για τους μαμίσιους. :thumbsup: Ξέρει κανείς αν οι μαμίσιοι είναι μόνο ηχητικοί ή έχουν και ένδειξη ?

Link to comment
Share on other sites

Και μόλις ήμουν έτοιμος να ακυρώσω τους μαμά αισθητήρες (παραγγελία cross touran) παρκαρίσματος και να μου τους βάλουν aftersales. Τελικά μου άλλαξες γνώμη με τα γραφόμενα σου και δεν θα το γλυτώσω το 480άρι για τους μαμίσιους. :p Ξέρει κανείς αν οι μαμίσιοι είναι μόνο ηχητικοί ή έχουν και ένδειξη ?

Ο μάστορας που ανέφερα πιο πάνω μου είπε πως αυτή ακριβώς είναι η διαφορά στους μαμίσιους, οτι δηλ. στο εργοστάσιο πρώτα περνάνε τις καλωδιώσεις κι έπειτα μπαίνουν τα πλαστικά , οι επενδύσεις κλπ. Το ίδιο ξήλωμα γίνεται και στο Tiguan ΠΡΟΣΟΧΗ αν έχετε κάποιο φίλο να τον ειδοποιήσετε οτι το αμαξάκι έχει να φάει πολύ ξήλωμα στα καλά καθούμενα...

Δε μου πήγαινε καρδιά ρε παιδιά 3 ημερών αμάξι να μου το ξηλώσουνε...Άλλο απλά να κατέβαζαν ένα προφυλακτήρα...

Τέλος πάντων, να αναφέρω οτι σήμερα το απόγευμα κατάφερα αλλάζοντας ταχύτητες πρίν τις 2000 στροφές και σε ίσιο δρόμο μέσα στην πόλη να δω στο "Verbrauch" (μέση κατανάλωση) 5,7 lt/km!!!!Μόλις άρχισα να δίνω λίγο ανέβηκε χαλαρά στο 6,1. Πολύ καλό, ελπίζω αργότερα που θα στρώσει κι άλλο να μου καιει ακόμη λιγότερο...

Link to comment
Share on other sites

για τους αισθητηρες , η αντιπροσωπεια εδω τους εβαλε σε μενα μαζι με τον συναγρμο, με το που το πηρα ειχε 2 πλαστικα που ηταν ξεκουμπωτα ( το πλαστικο πισω απο το τριτο πισω φως , και το πλαστικο αριστερα του οδηγου (για το πρωτο εφταιγε το παρκ ασσιστ, για το δευτερ ο συναγερμος )

Θεωρω υπερβολη το οτι δεν ξερουν να λυσουν 5 πραμματα και να τα ξανασυναρμολογησουν για να περασουν ενα παρκ ασσιστ , και τα 2 αναφερομενα πλαστικα τα τακτοποιησαν αμεσως .

Αφου ομως ειστε τοσο παρατηρητικοι, σας δινω homework . ανοιξτε την μηχανη και κοιταξτε την μονωση πισω απο την μηχανη ..... κοιταξτε αριστερα πανω ..... που εινια η βιδα / παξιμαδι που συγκρατει την τσοχα/μονωση οεο???? που ????

Δεν υπαρχει σε κανενα ( τουλεχιστον νεο μοντελο ) τουραν ..... οεο...

εγω τους ειπα και εβαλαν ενα ( κατι δεν ξερω τι )για να πιασει πανω στο αμαξωμα κα ινα μην κρεμεται ... ειπαν οτι οκλα ειναι ετσι και υπαρχει ελλειψη στις βιδες στο εργοστασιο ... τι να πω απο δεξια ( οπως βλεπου,με το αμαξι υπαρχει βιδα , ενω απο αριστερα οχι και κρεμεται ... μου εδειξαν και αλλα .. ετσι ηταν.....

Edited by elefteris
Link to comment
Share on other sites

Ο μάστορας που ανέφερα πιο πάνω μου είπε πως αυτή ακριβώς είναι η διαφορά στους μαμίσιους, οτι δηλ. στο εργοστάσιο πρώτα περνάνε τις καλωδιώσεις κι έπειτα μπαίνουν τα πλαστικά , οι επενδύσεις κλπ. Το ίδιο ξήλωμα γίνεται και στο Tiguan ΠΡΟΣΟΧΗ αν έχετε κάποιο φίλο να τον ειδοποιήσετε οτι το αμαξάκι έχει να φάει πολύ ξήλωμα στα καλά καθούμενα...

Δε μου πήγαινε καρδιά ρε παιδιά 3 ημερών αμάξι να μου το ξηλώσουνε...Άλλο απλά να κατέβαζαν ένα προφυλακτήρα...

Τέλος πάντων, να αναφέρω οτι σήμερα το απόγευμα κατάφερα αλλάζοντας ταχύτητες πρίν τις 2000 στροφές και σε ίσιο δρόμο μέσα στην πόλη να δω στο "Verbrauch" (μέση κατανάλωση) 5,7 lt/km!!!!Μόλις άρχισα να δίνω λίγο ανέβηκε χαλαρά στο 6,1. Πολύ καλό, ελπίζω αργότερα που θα στρώσει κι άλλο να μου καιει ακόμη λιγότερο...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ

Έχω την ίδια απορία για τους προβολείς ομίχλης και το συναγερμό που μου τα κάνει δώρο ο αντιπρόσωπος. Λέτε να μπλέξω με την έννοια ότι θα ξηλώσουν κομμάτια από το αυτοκίνητο και θα χω μετά άλλα προβλήματα; θα είναι καλυτερα να παραγγείλω τα "μαμίσια" που θα τα βάλουν στον εργοστάσιο και να πάρω κάποιο άλλο δώρο;

Για την κατανάλωση φίλε bluemotion11 όταν λες ότι αυξήθηκε η κατανάλωση όταν "άρχισες να το δινεις λίγο" για τί ταχύτητες μιλάς;

Link to comment
Share on other sites

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ

Έχω την ίδια απορία για τους προβολείς ομίχλης και το συναγερμό που μου τα κάνει δώρο ο αντιπρόσωπος. Λέτε να μπλέξω με την έννοια ότι θα ξηλώσουν κομμάτια από το αυτοκίνητο και θα χω μετά άλλα προβλήματα; θα είναι καλυτερα να παραγγείλω τα "μαμίσια" που θα τα βάλουν στον εργοστάσιο και να πάρω κάποιο άλλο δώρο;

Για την κατανάλωση φίλε bluemotion11 όταν λες ότι αυξήθηκε η κατανάλωση όταν "άρχισες να το δινεις λίγο" για τί ταχύτητες μιλάς;

Σχετικά με το πρώτο που λές, σίγουρα να προτιμήσεις τα μαμίσια , αν σε παίρνει οικονομικά , γιατί άλλο Wolfsburg κι άλλο ο κάθε εξουσιοδοτημένος Ελληνάρας...

Όσον αφορά το δεύτερο εννοώ οτι άλλαζα σχέση στο κιβώτιο πιο πάνω από την προτεινόμενη αλλαγή σχέσης δηλ. και να μην έχω 6η στα 70 χλμ/ω και 1200 σ.α.λ. Μόλις το οδηγήσεις πιο επιθετικά αρχίζει και καίει αλλά μη φανταστείς , το πολύ μέχρι 9-9.5 . Άν κάνεις οικονομική-οικολογική οδήγηση τότε παίζεις στην πόλη 6,5-7 και σε λεωφόρους χωρίς πολλά φανάρια αν αλλάζεις πριν τις 2000 στροφές θα δεις και 5-6 λίτρα.

Σήμερα το πρωί γέμισα γιατί αυριο πάω ταξιδάκι και στα 460 χλμ μικτής αλλά κυρίως μέσα στην πόλη διαδρομής που είχε όταν μπήκα βενζινάδικο έκαψε 58 ευρώ με τιμή βενζίνης 1,634.

Πώς το βρίσκετε;

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το πρώτο που λές, σίγουρα να προτιμήσεις τα μαμίσια , αν σε παίρνει οικονομικά , γιατί άλλο Wolfsburg κι άλλο ο κάθε εξουσιοδοτημένος Ελληνάρας...

Όσον αφορά το δεύτερο εννοώ οτι άλλαζα σχέση στο κιβώτιο πιο πάνω από την προτεινόμενη αλλαγή σχέσης δηλ. και να μην έχω 6η στα 70 χλμ/ω και 1200 σ.α.λ. Μόλις το οδηγήσεις πιο επιθετικά αρχίζει και καίει αλλά μη φανταστείς , το πολύ μέχρι 9-9.5 . Άν κάνεις οικονομική-οικολογική οδήγηση τότε παίζεις στην πόλη 6,5-7 και σε λεωφόρους χωρίς πολλά φανάρια αν αλλάζεις πριν τις 2000 στροφές θα δεις και 5-6 λίτρα.

Σήμερα το πρωί γέμισα γιατί αυριο πάω ταξιδάκι και στα 460 χλμ μικτής αλλά κυρίως μέσα στην πόλη διαδρομής που είχε όταν μπήκα βενζινάδικο έκαψε 58 ευρώ με τιμή βενζίνης 1,634.

Πώς το βρίσκετε;

Πολύ οικονομική κατανάλωση!Χρησιμοποίησες καθόλου cruise control;

Link to comment
Share on other sites

Πολύ οικονομική κατανάλωση!Χρησιμοποίησες καθόλου cruise control;

Σήμερα γύρισα από τις μίνι διακοπές μου και έχω να πώ οτι το αυτοκίνητο είναι ακριβώς ότι περίμενα στο ταξίδι.

Σταθερό , άνετο και οικονομικό.

Μου έκαψε για 430 χλμ. τόσο που ο δείκτης έφτασε λίγο πρίν το μισό!!! Βέβαια το ρεζερβουάρ είναι 60 λιτρο αλλά και πάλι...

Κυρίες και κύριοι η ποιότητα ζωής στο ταξίδι ακούει στο όνομα CRUISE CONTROL!!!!! Δεν περιγράφεται πόσο ξεκούραστο γίνεται το ταξίδι....Επίσης στο Touran βολεύει πολύ το κεντρικό υποβραχιόνιο που στιρίζεις το χέρι και ρυθμίζεται το ύψος του. Έχω την έκδοση Trendline και οι ανέσεις που μου πάρέχει είναι πάρα πολλές σε σχέση με ακριβότερα μοντέλα.

Έβαλα 6η και ξέχασα να τη βγάλω. Κατάπινε τις ανηφόρες για την πλάκα του με το cruise control και με μέση ταχύτητα 140 στις 3.200 στροφές έδειχνε μέση κατανάλωση και με AC ανοικτό 8.2

Οι κρίσεις δικές σας. Εγώ πάντως από το 1,2 μοτεράκι είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Σίγουρα δε βάζει φωτιά όπως το 1,4 αλλά αρκεί να σας πώ οτι ακολουθούσα στις ανηφόρες στο Μαρτίνο με Cruise control και τα πόδια σταυροπόδι ένα Outlander με 140 και στο τέλος τον πέρασα. Να σκεφτείτε οτι αυτός φοράει μοτέρ 2.700....

Α! Μια-δυο φορές με ανοικτό παράθυρο άκουγα την τουρμπίνα πολύ απαλά να φυσάει γύρω στις 1550- 2000 στροφές και φτιαχνόμουνα γιατί άρπαζε πολύ από το σημείο εκείνο και μετά....

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα γύρισα από τις μίνι διακοπές μου και έχω να πώ οτι το αυτοκίνητο είναι ακριβώς ότι περίμενα στο ταξίδι.

Σταθερό , άνετο και οικονομικό.

Μου έκαψε για 430 χλμ. τόσο που ο δείκτης έφτασε λίγο πρίν το μισό!!! Βέβαια το ρεζερβουάρ είναι 60 λιτρο αλλά και πάλι...

Κυρίες και κύριοι η ποιότητα ζωής στο ταξίδι ακούει στο όνομα CRUISE CONTROL!!!!! Δεν περιγράφεται πόσο ξεκούραστο γίνεται το ταξίδι....Επίσης στο Touran βολεύει πολύ το κεντρικό υποβραχιόνιο που στιρίζεις το χέρι και ρυθμίζεται το ύψος του. Έχω την έκδοση Trendline και οι ανέσεις που μου πάρέχει είναι πάρα πολλές σε σχέση με ακριβότερα μοντέλα.

Έβαλα 6η και ξέχασα να τη βγάλω. Κατάπινε τις ανηφόρες για την πλάκα του με το cruise control και με μέση ταχύτητα 140 στις 3.200 στροφές έδειχνε μέση κατανάλωση και με AC ανοικτό 8.2

Οι κρίσεις δικές σας. Εγώ πάντως από το 1,2 μοτεράκι είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Σίγουρα δε βάζει φωτιά όπως το 1,4 αλλά αρκεί να σας πώ οτι ακολουθούσα στις ανηφόρες στο Μαρτίνο με Cruise control και τα πόδια σταυροπόδι ένα Outlander με 140 και στο τέλος τον πέρασα. Να σκεφτείτε οτι αυτός φοράει μοτέρ 2.700....

Α! Μια-δυο φορές με ανοικτό παράθυρο άκουγα την τουρμπίνα πολύ απαλά να φυσάει γύρω στις 1550- 2000 στροφές και φτιαχνόμουνα γιατί άρπαζε πολύ από το σημείο εκείνο και μετά....

Μόλις χθες παρήγγειλα το 1.2 στην έκδοση comfortline και μπάινω στην αναμονή για τρεις μήνες.

Μέχρι τότε φίλε Bluemotion11 ελπίζω να τα λέμε για να μας δίνεις φρέσκα νέα από το τουράν. Αλήθεια το cruise control σε ποιά θέση βρίσκεται; είναι εργονομικό; Ποιές οι εντυπώσεις σου από το hill assist αν το χεις δοκιμάσει; Ο κινητήρας βγάζει θόρυβο στις ψηλές στροφές;

Link to comment
Share on other sites

Μόλις χθες παρήγγειλα το 1.2 στην έκδοση comfortline και μπάινω στην αναμονή για τρεις μήνες.

Μέχρι τότε φίλε Bluemotion11 ελπίζω να τα λέμε για να μας δίνεις φρέσκα νέα από το τουράν. Αλήθεια το cruise control σε ποιά θέση βρίσκεται; είναι εργονομικό; Ποιές οι εντυπώσεις σου από το hill assist αν το χεις δοκιμάσει; Ο κινητήρας βγάζει θόρυβο στις ψηλές στροφές;

Με το καλό να το πάρεις γιατί 3 μήνες περίμενα κι εγώ και είναι πολύ ρε γ@μ....Βέβαια εγώ το παρήγγειλα 7θέσιο γι'αυτό έπρεπε να περιμένω τόσο. 5θέσια υπήρχαν στο τελωνείο...

Το Cruise control βρίσκεται στο μοχλό των φλας οπότε είναι πάρα πολύ εργονομικό και στο ταξίδι απλά εξαφανίζει το πεντάλ του γκαζιού. Ρυθμίζεις ακριβώς την ταχύτητα που θέλεις, αυξομειώνεις και κάνεις όποτε θες resume ή "κλειδώνεις" καινούργια ταχύτητα όποτε θες...Μεγάλη χλίδα σου λέω...

Το Hill hold επίσης δουλεύει άψογα. Πρέπει μόνο να πατήσεις βαθια το πεντάλ του φρένου για να ενεργοποιηθεί. Κρατάει το αυτοκίνητο κοκκαλωμένο για 3 δευτερα και μετά το αφήνει . Εσύ εν τω μεταξύ έχεις βάλει 1η ή όπισθεν και ξεκινάς ομαλότατα. Μεγάλη βοήθεια για αρχάριους οδηγούς...οι πιο έμειροι ίσως να μην τους ενθουσιάσει, καλό όμως που υπάρχει και είναι παράμετρος της λειτουργίας του ESP.

Ο κινητήρας λόγω έκτης ταχύτητας δεν ακούγεται στο ταξίδι και μπορώ να σου πώ οτι περισσότερο μου ακούγεται στα 120 παρά στα 140-160 οπου ακούγεται μόνο ένα απαλό φύσημα...160 έχεις στις 3.500 στροφές περίπου με έκτη...

Βέβαια και στην πόλη που το κυκλοφορώ, επειδή ακολουθώ την ένδειξη αλλαγής σχέσης για οικονομία πάλι είναι αθόρυβο. Στο δε ρελαντί, είναι σαν σβηστό και όταν λειτουργεί το start stop είναι ΟΝΤΩΣ σβηστό...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, μετά από 1670 χλμ. που το κυκλοφορώ, έχω να πω οτι δυστυχώς για τα 19500 χιλιάρικα που έσκασα για να το πάρω μου' χει βγει αρκετά "τριζάτο"

Συγκεκριμένα , από την 1η μέρα τρίζανε τα τάσια των τροχών και εντάξει με το που τα βγάλανε και τα ξαναβάλανε έστρωσαν και δεν τρίζουν πια. Το σπιράλ όμως τρίζει ακόμη στις χαμηλές στροφές. Μου είπε ο τεχνικός οτι δεν είναι πρόβλημα και πραγματικά , με κλειστά παράθυρα δεν ακούω τίποτα , τώρα όμως που καλοκαιριάζει κι ανοίγω τα παράθυρα συχνά ,είναι πολύ σπαστικό ν' ακούς καινούργιο αυτοκίνητο να τρίζει από κάτω όταν αλλάζεις από 1η σε 2α ταχύτητα με χαμηλές στροφές...

Από την 2η εβδομάδα ξεκίνησε να μου τρίζει αριστερά στο παρμπρίζ και ευτυχώς δεν το κάνει πάντα παρά μόνο σε δρόμους που δεν είναι και τόσο καλκά στρωμένοι αλλά και πάλι...υποτίθεται οτι είναι πολύ καλά συναρμολογημένα...

Και μόλις σήμερα το μεσημέρι μου ξεκίνησε εκνευριστικότατο τριγμό στη βάση του καντράν εκεί που ακριβώς από κάτω αρχίζει η κολώνα του τιμονιού...Όταν επιταχύνω ή επιβραδύνω ακούγεται σαν κάτι να τραβάει τα πλαστικά το οποίο φυσικό είναι από τη δύναμη της αδράνειας αλλά στο Mitsubishi των 13000 Ευρώ που είχα πρίν δεν ακούγονταν τίποτα από αυτά μέχρι και που το έδωσα....

Άν από τώρα αρχίσανε οι τριγμοί...Να δω τί άλλο θα ακούσω...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, μετά από 1670 χλμ. που το κυκλοφορώ, έχω να πω οτι δυστυχώς για τα 19500 χιλιάρικα που έσκασα για να το πάρω μου' χει βγει αρκετά "τριζάτο"

Συγκεκριμένα , από την 1η μέρα τρίζανε ..........................

Άν από τώρα αρχίσανε οι τριγμοί...Να δω τί άλλο θα ακούσω...

Φίλε μου τι να πω :D είσαι μάλλον άτυχος

Εγώ μετά από 92.000Km αισίως δεν ακούω τίποτα , τσιμουδιά , σιγή ιχθύος ........ τι να πω

Το ίδιο ακριβώς αμάξι με σένα πήρε πριν λίγο καιρό και ο "elefteris" , αλλά δεν ανέφερε τίποτα περί τριγμών

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, μετά από 1670 χλμ. που το κυκλοφορώ, έχω να πω οτι δυστυχώς για τα 19500 χιλιάρικα που έσκασα για να το πάρω μου' χει βγει αρκετά "τριζάτο"

Συγκεκριμένα , από την 1η μέρα τρίζανε τα τάσια των τροχών και εντάξει με το που τα βγάλανε και τα ξαναβάλανε έστρωσαν και δεν τρίζουν πια. Το σπιράλ όμως τρίζει ακόμη στις χαμηλές στροφές. Μου είπε ο τεχνικός οτι δεν είναι πρόβλημα και πραγματικά , με κλειστά παράθυρα δεν ακούω τίποτα , τώρα όμως που καλοκαιριάζει κι ανοίγω τα παράθυρα συχνά ,είναι πολύ σπαστικό ν' ακούς καινούργιο αυτοκίνητο να τρίζει από κάτω όταν αλλάζεις από 1η σε 2α ταχύτητα με χαμηλές στροφές...

Από την 2η εβδομάδα ξεκίνησε να μου τρίζει αριστερά στο παρμπρίζ και ευτυχώς δεν το κάνει πάντα παρά μόνο σε δρόμους που δεν είναι και τόσο καλκά στρωμένοι αλλά και πάλι...υποτίθεται οτι είναι πολύ καλά συναρμολογημένα...

Και μόλις σήμερα το μεσημέρι μου ξεκίνησε εκνευριστικότατο τριγμό στη βάση του καντράν εκεί που ακριβώς από κάτω αρχίζει η κολώνα του τιμονιού...Όταν επιταχύνω ή επιβραδύνω ακούγεται σαν κάτι να τραβάει τα πλαστικά το οποίο φυσικό είναι από τη δύναμη της αδράνειας αλλά στο Mitsubishi των 13000 Ευρώ που είχα πρίν δεν ακούγονταν τίποτα από αυτά μέχρι και που το έδωσα....

Άν από τώρα αρχίσανε οι τριγμοί...Να δω τί άλλο θα ακούσω...

΄

Φίλε ειλικρινά συμπάσχω μαζί σου. Υποτίθεται ότι επέλεξες όπως και γω wv για να σου παρέχει αξιοπιστία και ποιότητα σε όλα τα επίπεδα. Το θεμα είναι τί μπορείς να κάνεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Εχω τη γνώμη ότι πρέπει να κάνεις πρώτα μια πραγματογνωμοσύνη με δικό σου τεχνικό για να αποτυπωθεί το μέγεθος του προβλήματος, χωρίς όμως να επέμβεις στο αυτοκίνητο, και αν η εταιρία δεν θελήσει να αναλάβει τις ευθύνες της, τότε να τους κυνηγήσεις μέσω καταναλωτικών οργανώσεων, εκμεταλλευόμενος και την εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

΄

Φίλε ειλικρινά συμπάσχω μαζί σου. Υποτίθεται ότι επέλεξες όπως και γω wv για να σου παρέχει αξιοπιστία και ποιότητα σε όλα τα επίπεδα. Το θεμα είναι τί μπορείς να κάνεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Εχω τη γνώμη ότι πρέπει να κάνεις πρώτα μια πραγματογνωμοσύνη με δικό σου τεχνικό για να αποτυπωθεί το μέγεθος του προβλήματος, χωρίς όμως να επέμβεις στο αυτοκίνητο, και αν η εταιρία δεν θελήσει να αναλάβει τις ευθύνες της, τότε να τους κυνηγήσεις μέσω καταναλωτικών οργανώσεων, εκμεταλλευόμενος και την εγγύηση.

+1 ................. μην το αφησης να περάσει έτσι :whistling:

και αν δεν έχεις δικό σου τεχνικό μπορώ να μιλήσω με τον δικό μου και να πας εκεί , πρόσφατα μάλιστα βοήθησε και ένα φίλο με ένα Jeta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.