Bluemotion11 Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 ΄ Φίλε ειλικρινά συμπάσχω μαζί σου. Υποτίθεται ότι επέλεξες όπως και γω wv για να σου παρέχει αξιοπιστία και ποιότητα σε όλα τα επίπεδα. Το θεμα είναι τί μπορείς να κάνεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Εχω τη γνώμη ότι πρέπει να κάνεις πρώτα μια πραγματογνωμοσύνη με δικό σου τεχνικό για να αποτυπωθεί το μέγεθος του προβλήματος, χωρίς όμως να επέμβεις στο αυτοκίνητο, και αν η εταιρία δεν θελήσει να αναλάβει τις ευθύνες της, τότε να τους κυνηγήσεις μέσω καταναλωτικών οργανώσεων, εκμεταλλευόμενος και την εγγύηση. Σήμερα το πήγα στην αντιπροσωπεία στο συνεργείο και ο μάστορας μου' πε οτι ο θόρυβος στο σπιράλ είναι φυσιολογικός γιατί έχει ελατήριο το οποίο είναι λάσκα για να έχει περιθώριο όταν ζεσταθεί το turbo να διογκώνεται και να μη σπάει προκαλώντας προβλήματα στην εισαγωγή..."Πού ν' ακούσεις Scirocco και Polo 1.2", μου λέει, "να δεις πώς ακούγονται από κάτω..." Για το τρίξιμο στη χειρολαβή της πόρτας από τη μέσα μεριά η οποία τρίζει όταν την τραβάω για να κλείσω την πόρτα απλά την ξεκούμπωσε ,ή καλύτερα, την ξήλωσε και την ξανακούμπωσε... Το αποτέλεσμα; Εγώ να δω πώς είναι από μέσα τα ηλεκτρικά από τους διακόπτες και ο τριγμός παραμένει... Τα ίδια και στο καντράν...Μου ξήλωσε τη βάση, έβαλε αφρολέξ στα κλιπ που κουμπώνουν και μετά....με όλη του τη δύναμη την ξανακούμπωσε και έχωσε στις σχισμές γύρω απ' τη βάση τα αφρολέξ που περίσσευαν... Το τρίξιμο μειώθηκε αλλά είναι ακόμη εκεί, ευτυχώς όχι παντα. Μετάνιωσα που το πήγα κι έφαγε ξήλωμα για το τίποτα, αυτοκίνητο με 1700 χιλιόμετρα !!! Φίλε , του λέω, έδωσα 19.000!!!! " Σε καταλαβαίνω" μου απαντάει και μετά τίποτα... Α! Σήμερα άνοιξα το AC γιατί είχε πολλή ζέστη το μεσημέρι και έχω να πώ οτι η κατανάλωση ανεβαίνει χαλαρά σ' αυτή την περίπτωση στα 11 - 12 λίτρα μέση κατανάλωση ...Επίσης η απόδοση πέφτει λίγο που σημαίνει οτι τραβάει ο κλιματισμός αρκετή δύναμη απ' το μοτεράκι... Εν πάσει περιπτώσει , ας είναι! Μακάρι αυτά να' ναι όλα του τα προβλήματα... Έχω πάντως αρχίσει να ψιλοξενερώνω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Σήμερα το πήγα στην αντιπροσωπεία στο συνεργείο και ο μάστορας μου' πε οτι ο θόρυβος στο σπιράλ είναι φυσιολογικός γιατί έχει ελατήριο το οποίο είναι λάσκα για να έχει περιθώριο όταν ζεσταθεί το turbo να διογκώνεται και να μη σπάει προκαλώντας προβλήματα στην εισαγωγή..."Πού ν' ακούσεις Scirocco και Polo 1.2", μου λέει, "να δεις πώς ακούγονται από κάτω..." Για το τρίξιμο στη χειρολαβή της πόρτας από τη μέσα μεριά η οποία τρίζει όταν την τραβάω για να κλείσω την πόρτα απλά την ξεκούμπωσε ,ή καλύτερα, την ξήλωσε και την ξανακούμπωσε... Το αποτέλεσμα; Εγώ να δω πώς είναι από μέσα τα ηλεκτρικά από τους διακόπτες και ο τριγμός παραμένει... Τα ίδια και στο καντράν...Μου ξήλωσε τη βάση, έβαλε αφρολέξ στα κλιπ που κουμπώνουν και μετά....με όλη του τη δύναμη την ξανακούμπωσε και έχωσε στις σχισμές γύρω απ' τη βάση τα αφρολέξ που περίσσευαν... Το τρίξιμο μειώθηκε αλλά είναι ακόμη εκεί, ευτυχώς όχι παντα. Μετάνιωσα που το πήγα κι έφαγε ξήλωμα για το τίποτα, αυτοκίνητο με 1700 χιλιόμετρα !!! Φίλε , του λέω, έδωσα 19.000!!!! " Σε καταλαβαίνω" μου απαντάει και μετά τίποτα... Α! Σήμερα άνοιξα το AC γιατί είχε πολλή ζέστη το μεσημέρι και έχω να πώ οτι η κατανάλωση ανεβαίνει χαλαρά σ' αυτή την περίπτωση στα 11 - 12 λίτρα μέση κατανάλωση ...Επίσης η απόδοση πέφτει λίγο που σημαίνει οτι τραβάει ο κλιματισμός αρκετή δύναμη απ' το μοτεράκι... Εν πάσει περιπτώσει , ας είναι! Μακάρι αυτά να' ναι όλα του τα προβλήματα... Έχω πάντως αρχίσει να ψιλοξενερώνω.... Πάντως μην νομίζεις ότι είσαι "μόνος" σου , κοίτα και εδώ τι γίνεται ... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30281&st=20&p=364215&hl=%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BE%CE%B9%CE%BC%CE%BF&fromsearch=1entry364215 οπότε για μίλα με τα παιδιά για να δεις τι μπορείς να κάνεις , είδα σαν λύση τηνν χρήση σπρέι σιλικόνης , για δοκίμασέ το . Προσωπικά σε ένα κορτίνα που είχα και εγώ κάποτε σε τριγμό που μου είχε σπάσει τα ......... και έψαχνα τρελά να τον βρω , τελικά ήταν από το λάστιχο της πόρτας του συνοδηγού το οποίο με σπρέι σιλικόνης εξαφανίστηκε . Και να φανταστείς ότι μόνο από εκεί δεν ακουγόταν , είναι αλήθεια ότι οι θόρυβοι της καμπίνας κάνουν αντίλαλο και δεν είναι εύκολο να τους εντοπίσεις εύκολα , παρόλα αυτά δεν νομίζω οτι χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις με ένα κάλο σπρέι . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akollias Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Οι τριγμοι τις περισσοτερες φορες οφειλονται σε συστολες-διαστολες. Δεν αξιζει να ασχολουμαστε. Καποια στιγμή εξαφανιζονται ώς δια μαγείας. Πιστευω οτι με το να τα "σκαλιζουμε" περισσότερη ζημια κανουμε σε καινουργια αμαξια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleftheris Posted May 21, 2011 Report Share Posted May 21, 2011 (edited) κοιτακτε ,και γω εχω τα ιδια χιλιομετρα , κια εχω ακουσει καποιο τριγμο , που δεν εχω εντοπισει που εινια , υποθετω απο καποια ζωνη, ή απο το βιβλιο στο ντουλαπακι , αλλα δε νπολυεψαξα γιατι δεν ειναι φαινεται συνεχομενο και δεν με τρελλανε , ... σε δρομο οχι καλα στρωμενο με χαλικι ας πουμε, σιγουρα δεν ειναι αθορυβο κατι ακουγεται , αλλα δεν ξεπερναει καποια ψυχολογικα ορια που ενδεχομενως εχω ... για την καταναλωση , εννοειται οτι οταν εχεις αιρκοντισιον θα ανεβει η καταναλωση , σε ολα τα αυτοκινητα , γενικα δεβ πιστευω καππιος να εχει παραπονο απο την καταναλωση απο αμαξι αυτου του μεγεθους ........ θα δωσω παραδειγμα ... απο χαλανδρι προς κουκακι το κομπιουτερ δινει 7 ,,, απο κουκακι προς χαλανδρι ( παντα απο μεσογειων ) δινει 9 ( ειναι ανηφορα φαινεται Edited May 21, 2011 by elefteris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bluemotion11 Posted August 20, 2011 Report Share Posted August 20, 2011 για την καταναλωση , εννοειται οτι οταν εχεις αιρκοντισιον θα ανεβει η καταναλωση , σε ολα τα αυτοκινητα , γενικα δεβ πιστευω καππιος να εχει παραπονο απο την καταναλωση απο αμαξι αυτου του μεγεθους ........ θα δωσω παραδειγμα ... απο χαλανδρι προς κουκακι το κομπιουτερ δινει 7 ,,, απο κουκακι προς χαλανδρι ( παντα απο μεσογειων ) δινει 9 ( ειναι ανηφορα φαινεται λοιπόν σήμερα γέμισα μετά από 700 χιλιόμετρα και ο υπολογιστής έδειχνε οτι είχα ακόμα 35 χιλιόμετρα!!!! Έκαψε 88 ευρώ για 700 χιλιόμετρα τα οποία εγιναν κυρίως στην πόλη και στα περίχωρα για μπανιο και σε ένα ημερήσιο ταξιδάκι με πολύ έντονες ανηφόρες και κατηφόρες (Πήλιο). Πάντως κάθε μέρα το κινούσα για κανα 20ρικο χιλιόμετρα σίγουρα. Η τιμή της βενζίνης τώρα που έβαλα είναι 1,574 για την απλή 95άρα που βάζω πάντα. Καλό ε; Να υπογραμμίσω οτι δεν το σκίζω αλλά αλλάζω ταχύτητα γύρω στις 2.000-2.500 σαλ και ακολουθώ τον οδηγό αλλαγής ταχύτητας. Νομίζω οτι για τα δεδομένα του αυτοκινήτου η κατανάλωση πλησιάζει ένα ντίζελ, δεν ξέρω...είμαι πολύ ικανοποιημένος πάντως και για χρήση κυρίως στην πόλη που το θέλω εγώ , νομίζω οτι δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή από τον 1.2 Για περισσότερα ταξίδια ίσως ο 1.4 να είναι πιο κατάλληλος αλλά το αμαξάκι στα 7000 χλμ που το έχω όποτε το πάτησα ποτέ δεν είπε "όχι"....Ίσα ίσα μάλιστα, για 1.2 είναι τελείως αλλού!!! Τώρα το πρωί στο cold start μου τρέμει ελάχιστα όταν πέσει στις 700 στροφές στο ρελαντί για κανα 5-6 δευτερόλεπτα και μετά δεν το ξανακάνει το υπόλοιπο της μέρας...Άν μάλιστα πατήσω λίγο γκάζι τότε σταματάει και δεν το ξανακάνει...Τί μπορεί να είναι; Όχι οτι μ' ενοχλεί αφού είναι ανεπαίσθητο αλλά δεν το έκανε νωρίτερα... Εν πάσει περιπτώσει, το τί έχω κουβαλήσει ....ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ!!! Απίτευτοι χώροι με τα καθίσματα διπλωμένα. Σε καμμία περίπτωση δε συγκρίνεται με το sedan που' χα πιο πριν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrdaellis2 Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 ολα καλα αλλα το 1400 φυσικα καλυτερο μεγαλη ασφαλεια λιγο γκαζι παραπανο στο ποδι,οσο για το κοστος σε ενα χρονο θα το βγαλεις το αμαξι θα το εχεις παραπανο νομιζω. και πολλα αλλα υπερ νομιζω Τωρα οσα ξερει ο νοικοκοιρης.....και περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.ΚΑΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bluemotion11 Posted September 3, 2011 Report Share Posted September 3, 2011 Χθές το βράδυ και στα 7500 χλμ μου άναψε στο ταμπλό η ένδειξη να ελέγξω τη στάθμη λαδιού!!!!! Σήμερα Σάββατο τα εξουσιοδοτημένα είναι κλειστά και δεν μπορώ να το παω... Πολύ φοβάμαι οτι μου καίει λάδια....Ελπίζω να είναι "φυσιολογικό" γιατί το αυτοκίνητο το στρώνω και δεν το' χω πλακώσει ποτέ! Έχω διαβάσει εδώ στο φόρουμ οτι κάποιοι με tsi έχουν κατανάλωση λαδιού στην αρχή... Δεν ξέρω , έχω ξενερώσει άσχημα όμως γιατί υποτίθεται οτι ο 1.2 δεν είχε θέμα με τα λάδια όπως ας πούμε το 1.4 gt... Έχετε ακούσει κάτι παρόμοιο για τον 1.2; Πρέπει να ανησυχήσω πολύ; Άν άρχισε να μου καίει από καινούργιο λάδια.....ΑΣ' ΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bluemotion11 Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 (edited) Έκανα αυτές τις μέρες ταξίδι 625 χιλιόμετρα με μέση ταχύτητα 120 km/h και έκαψε 42,61 λίτρα , τουτέστιν 6,8 κατανάλωση στα 100 km. Όντως τόσο έδειχνε και στο μετρητή στο καντράν πράγμα που σημαίνει οτι μετράει σωστά και δεν κλέβει... Μου έδινε ακόμη 240 km μέχρι να ξαναγεμίσω ( 60άρι ντεπόζιτο ) άρα με συνετή οδήγηση και πάντα με cruise control σίγουρα βγάζει πάνω από 800+ χιλιόμετρα στο ταξίδι. Καλό έτσι; Στην πόλη φτάνει γύρω στα 700 με προσεκτικό γκάζι αλλιώς... Άυριο πάω για 1ο σέρβις στα 15.000 χλμ. Δεν έχω αλλάξει ούτε λάδια. Μου είπανε κόστος 115 Ευρώ. Τί λέτε; Πώς σας φαίνεται η τιμή; Το σέρβις θα γίνει στη Λάρισα στον Γιαννακόπουλο. Έχετε να μου πείτε κάτι να προσέξω; Edited May 28, 2012 by Bluemotion11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...