Jump to content
manbag

Κατανάλωση Touran Tsi 1.4

Recommended Posts

Ανοίγω ένα ξεχωριστό θέμα σχετικά με την κατανάλωση ώστε να μην γράφουμε εδώ και εκεί σχετικά με τις καταναλώσεις και να μπορούν να γίνουν συγκρίσεις . (Δεν ξέρω αν οι moderator μπορούν να μεταφέρουν εδώ και τα άλλα απο τα διάφορα τόπικ που έχουν γραφτεί κατά καιρούς)

Μέσα στο 2010 συγκεντρωτικά (κρατώ σχετικές σημειώσεις κάθε φορά που φουλάρω ) έχω για το δικό μου :

Διανυθέντα χλμ : 36763

Σύνολο λίτρων κατανάλωσης : 3572,25

Μέση κατανάλωση (πραγματική) : 9,71 lt/100

Μέση κατανάλωση (Υπολογιστή) : 8,75 lt/100 (όπως έχω ξαναπεί κλέβει)

Μέση ταχύτητα : 28,64 Km/h

Συνολικός χρόνος λειτουργίας : 1292 ώρες

Φέτος κάνα δύο φορές που είδα με μέση ταχύτητα 25 Km/h ~ 8,75 lt/100 (Υπολογιστή) ~ 9,6 lt/100 (πραγματική)

Edited by manbag
Link to comment
Share on other sites

Συνεχ'ιζω και με το 2011 συγκεντρωτικά :

Διανυθέντα χλμ : 27993 (πουτ.......να κρίση :aggressive: )

Σύνολο λίτρων κατανάλωσης : 2681

Σύνολο € κατανάλωσης : 4254,00 € :startle: (κατι πρεπει να κανουμε με γκαζι ή υδρογόνο )

Μέση κατανάλωση (πραγματική) : 9,58 lt/100

Μέση κατανάλωση (Υπολογιστή) : 8,69 lt/100 (όπως έχω ξαναπεί κλέβει)

Μέση ταχύτητα : 25,03 Km/h

Συνολικός χρόνος λειτουργίας : 919,13 ώρες

Πέρισυ ξέχασα να βάλω το κόσος το οποιο ήταν : 4959,00 €

Link to comment
Share on other sites

Συνεχ'ιζω και με το 2011 συγκεντρωτικά :

Διανυθέντα χλμ : 27993 (πουτ.......να κρίση :aggressive: )

Σύνολο λίτρων κατανάλωσης : 2681

Σύνολο € κατανάλωσης : 4254,00 € :startle: (κατι πρεπει να κανουμε με γκαζι ή υδρογόνο )

Μέση κατανάλωση (πραγματική) : 9,58 lt/100

Μέση κατανάλωση (Υπολογιστή) : 8,69 lt/100 (όπως έχω ξαναπεί κλέβει)

Μέση ταχύτητα : 25,03 Km/h

Συνολικός χρόνος λειτουργίας : 919,13 ώρες

Πέρισυ ξέχασα να βάλω το κόσος το οποιο ήταν : 4959,00 €

Το ότι κλέβει ο υπολογιστής ταξιδίου, το συμπεραίνεις από τις δικές σου μετρήσεις. Είσαι σίγουρος όμως ότι τα λίτρα που γράφει κάθε φορά η αντλία του βενζινάδικου ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα ? Εάν υπάρχει απόκλιση 9% (ίσως να είναι πολύ) τότε έρχεσαι στις μετρήσεις του υπολογιστή.

Link to comment
Share on other sites

ο υπολογιστής μου κάποια στιγμή μηδενίζει μόνος του - πιθανόν στα 5.000 χλμ

Γενικώς η κατανάλωση για dsg είναι 10-11 εκτός πόλης για μένα και 9 για τη γυναίκα μου ...

Καμιά φορά που είναι ανάγκη να κινηθώ πραγματικά σβέλτα από Πύργο Πάτρα μιλάμε για 12 + ....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα... όπως έχω γράψει και σε άλλα τόπικ, αν και φρέσκος στο tsi (μόλις 3000 χλμ)

δεν έχω καταφέρει να το ρίξω κάτω από 12,5/13 lt/100km.....

κινούμαι κυρίως εντός πόλης αλλά όχι σε συνθήκες ιδιαίτερης κίνησης και λιγάκι αττική οδό.....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα... όπως έχω γράψει και σε άλλα τόπικ, αν και φρέσκος στο tsi (μόλις 3000 χλμ) δεν έχω καταφέρει να το ρίξω κάτω από 12,5/13 lt/100km..... κινούμαι κυρίως εντός πόλης αλλά όχι σε συνθήκες ιδιαίτερης κίνησης και λιγάκι αττική οδό.....

Κοίτα και εγω το 90% των χιλιομετρων στην πολη το κανω και συνηθως εκτος δακτυλίου .

Απο τότε που το πήρα και εγω , είδα οτι ο τροπος που οδηγούσα πριν :no: ηταν λάθος ως προς την οικονομία της βενζινης .

Ο υπολογιστης ταξιδιου με βοηθησε παρα πολύ να μειώσω δραστικά την κατανάλωση .

Για να καταλάβεις τι σου λέω θα σου πω την εξης ιστορια :

Μια φορα και ενα καιρο ηταν μια κατσικουλα ..............ωχ με συγχωρεις φταιει η αποτομη μεταβαση απο τα :baby: στο :geek: και .............

Λοιπον τι λεγαμε .....αααα ναι : καθε πρωι ξεκινωντας για την δουλεια κανω ενα συγκεκριμενο δρομολογιο ( σπιτι - γραφειο ) αποστασης περιπου 7 χλμ , την ιδια ωρα απο τους ιδιους δρομους και μετα απο εκει ξεκιναει η οδυσσεια στους δρομους αλλα με ακανονιστα δρομολογια .

Για το συγκεκριμενο πρωινο δρομολογιο ομως που ειναι και συγκρισιμο το κανω με 7,8 - 8,1 lt/100 με προσεγμενη οδηγηση , ενω αν πηγαίνω οπως - οπως το ιδιο δρομολιγιο βγαινει με 9,5 - 10,0 lt/100 !!

Σκεψου σε ετησια βαση την διαφορα και σκεψου και στην υπολοιπη μερα που κανω αλλα 100km τι διαφορες προκυπτουν απο τον τροπο οδηγησης .

Γιαυτο βλεπεις και αυτα τα αποτελεσματα .

Για κοιτα το και εσυ λιγο το θεμα , πιστευω οτι εχεις πολυ μεγαλα περιθωρια βελτιωσης , με μεγαλο κερδος :money:

εκτοοοοος και αν κινησαι με ολα τ' αλογατα εξω απο τον σταυλο !!! :no:

Ειναι πολά τα ατιμα και πολυ χρησιμα αλλα μονο οταν χρειαζονται , γι' αυτο θα τα εχεις να ξεκουραζονται στο σταυλο και μονο οταν ειναι αναγκαια θα τους :whistling: να βγαινου ολα εξω οποτε και :roadrage: πεταειιιιιιι :super: (αναλογικα με τα κυβικα και το βαρος του)

:lolu: :lolu: :lolu:

(καλα ε! πeθαινω με αυτα τα emoticons :p )

Link to comment
Share on other sites

Το ότι κλέβει ο υπολογιστής ταξιδίου, το συμπεραίνεις από τις δικές σου μετρήσεις. Είσαι σίγουρος όμως ότι τα λίτρα που γράφει κάθε φορά η αντλία του βενζινάδικου ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα ? Εάν υπάρχει απόκλιση 9% (ίσως να είναι πολύ) τότε έρχεσαι στις μετρήσεις του υπολογιστή.

:no: φιλε karamteo ,

γιατι οπως λες και μονος σου δεν υπαρχει περιπτωση να κλεψει βενζινας τοσο πολύ αφου αυτη η ποσοτητα ειναι πολύ ευκολα αναγνωσιμη ακομα και απο τον δεικτη σου ,

αλλα και γιατι εγω το φουλαρω παντα , οποτε συνηθως δεν το διακυνδινευουν να σου κανουν μπινια για ευνοειτους λογους που πιστευω να καταλαβαινεις .

Εχει τυχει βενζινας που ακουγοντας για φουλαρισμα με αλλαξε αντλια , οπως εχει τυχει βενζινας να μου "βαλει" και 61lt !!!!!!!!!!! :startle: βενζινα ................ οταν συνηθως σε ελεγμενο γεμιζω στα ιδια χλμ συνηθως 58-58,5lt ,

οποτε και εγινε :aggressive: της Τροιας (προσφατα την ξαναειδα , ωραια ταινιουλα δεν μπορεις να πεις) .

Εχω σταμπαρει και ελεγξει πολλά βενζιναδικα και εχω σταμπαρει τους τιμιους ,

γενικα ισχυει "καλυτερα λιγα παραπανω λεπτα και ολα τα Lt παρα κραυγαλέα τιμη και τρεχα γυρευε ..

και ιδικα στα επωνυμα (εγω παντα εκει ποτε στα no name ) ...... ετσι γουσταρω ρε αδερφε :cool:

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα και εγω το 90% των χιλιομετρων στην πολη το κανω και συνηθως εκτος δακτυλίου .

Απο τότε που το πήρα και εγω , είδα οτι ο τροπος που οδηγούσα πριν :no: ηταν λάθος ως προς την οικονομία της βενζινης .

Ο υπολογιστης ταξιδιου με βοηθησε παρα πολύ να μειώσω δραστικά την κατανάλωση .

Για να καταλάβεις τι σου λέω θα σου πω την εξης ιστορια :

Μια φορα και ενα καιρο ηταν μια κατσικουλα ..............ωχ με συγχωρεις φταιει η αποτομη μεταβαση απο τα :baby: στο :geek: και .............

Λοιπον τι λεγαμε .....αααα ναι : καθε πρωι ξεκινωντας για την δουλεια κανω ενα συγκεκριμενο δρομολογιο ( σπιτι - γραφειο ) αποστασης περιπου 7 χλμ , την ιδια ωρα απο τους ιδιους δρομους και μετα απο εκει ξεκιναει η οδυσσεια στους δρομους αλλα με ακανονιστα δρομολογια .

Για το συγκεκριμενο πρωινο δρομολογιο ομως που ειναι και συγκρισιμο το κανω με 7,8 - 8,1 lt/100 με προσεγμενη οδηγηση , ενω αν πηγαίνω οπως - οπως το ιδιο δρομολιγιο βγαινει με 9,5 - 10,0 lt/100 !!

Σκεψου σε ετησια βαση την διαφορα και σκεψου και στην υπολοιπη μερα που κανω αλλα 100km τι διαφορες προκυπτουν απο τον τροπο οδηγησης .

Γιαυτο βλεπεις και αυτα τα αποτελεσματα .

Για κοιτα το και εσυ λιγο το θεμα , πιστευω οτι εχεις πολυ μεγαλα περιθωρια βελτιωσης , με μεγαλο κερδος :money:

εκτοοοοος και αν κινησαι με ολα τ' αλογατα εξω απο τον σταυλο !!! :no:

Ειναι πολά τα ατιμα και πολυ χρησιμα αλλα μονο οταν χρειαζονται , γι' αυτο θα τα εχεις να ξεκουραζονται στο σταυλο και μονο οταν ειναι αναγκαια θα τους :whistling: να βγαινου ολα εξω οποτε και :roadrage: πεταειιιιιιι :super: (αναλογικα με τα κυβικα και το βαρος του)

:lolu: :lolu: :lolu:

(καλα ε! πeθαινω με αυτα τα emoticons :p )

καλημέρα,

η αλήθεια είναι οτι καμιά φορά βαραίνει το πόδι λίγο... άλλωστε και στο fsi είχα λίγο παραπάνω από το μέσο όρο σε κατανάλωση....

παρόλα αυτά όμως, επειδή το προσπαθώ πολύ πλέον (πως την αποκάλεσες την κρίση είπαμε???χαχαχα)...

δεν βλέπω εφικτό να πέφτεί... σκέψου οτι δεν βάζω σχεδόν ποτέ το sport (περίπου 2000 με 2500 παραπάνω σε στροφές για την ίδια ταχύτητα), παρα μόνο για καμμιά προσπέραση βιαστική....

υποτίθεται δε οτι οι αλλαγές που κάνει το dsg συμβάλλουν και στην ομαλότερη λειτουργία, άρα και στην κατανάλωση... θεωρητικά πάντα...

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα,

η αλήθεια είναι οτι καμιά φορά βαραίνει το πόδι λίγο... άλλωστε και στο fsi είχα λίγο παραπάνω από το μέσο όρο σε κατανάλωση....

παρόλα αυτά όμως, επειδή το προσπαθώ πολύ πλέον (πως την αποκάλεσες την κρίση είπαμε???χαχαχα)...

δεν βλέπω εφικτό να πέφτεί... σκέψου οτι δεν βάζω σχεδόν ποτέ το sport (περίπου 2000 με 2500 παραπάνω σε στροφές για την ίδια ταχύτητα), παρα μόνο για καμμιά προσπέραση βιαστική....

υποτίθεται δε οτι οι αλλαγές που κάνει το dsg συμβάλλουν και στην ομαλότερη λειτουργία, άρα και στην κατανάλωση... θεωρητικά πάντα...

ααααααααααα DSG εισαι !!!!!

πες το ρε αδερφε , δεν το ήξερα .

μμμμμμ τι να σου πω , δεν ξερω σε αυτην την περίπτωση :unknw:

καλα αυτο δεν εχει και manual λειτουργια να αλλαζεις εσυ οποτε θελεις ?????

Link to comment
Share on other sites

ααααααααααα DSG εισαι !!!!!

πες το ρε αδερφε , δεν το ήξερα .

μμμμμμ τι να σου πω , δεν ξερω σε αυτην την περίπτωση :unknw:

καλα αυτο δεν εχει και manual λειτουργια να αλλαζεις εσυ οποτε θελεις ?????

έχει και manual, αλλά απ΄ ότι κατάλαβα όταν το παρέλαβα δεν "πολυπροτείνεται".... μάλλον φοβούνται μη σου μείνει το κιβώτιο στο χέρι.... δεν το έχω πολυψάξει κιόλας...

Link to comment
Share on other sites

έχει και manual, αλλά απ΄ ότι κατάλαβα όταν το παρέλαβα δεν "πολυπροτείνεται".... μάλλον φοβούνται μη σου μείνει το κιβώτιο στο χέρι.... δεν το έχω πολυψάξει κιόλας...

στο manual καιει σαφως λιγότερο αλλά όλοι βαριόμαστε - είναι πολυτέλεια το αυτόματο λέμε!

Link to comment
Share on other sites

στο manual καιει σαφως λιγότερο αλλά όλοι βαριόμαστε - είναι πολυτέλεια το αυτόματο λέμε!

Εντάξει η βαριεστιμάρα , το θέμα είναι αν ισχύει αυτό που του άφησαν να εννοηθεί κατά την παραλαβή "δεν προτείνεται" ........... εσένα σου είπανε κάτι αντίστοιχο η του είπανε παπαρια του φίλου ?

Η παρατεταμένη χρηση manual εχει επιπτωσεις στο σασμαν ή δεν μασαει τιποτα το dsg??

Edited by manbag
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει η βαριεστιμάρα , το θέμα είναι αν ισχύει αυτό που του άφησαν να εννοηθεί κατά την παραλαβή "δεν προτείνεται" ........... εσένα σου είπανε κάτι αντίστοιχο η του είπανε παπαρια του φίλου ?

Η παρατεταμένη χρηση manual εχει επιπτωσεις στο σασμαν ή δεν μασαει τιποτα το dsg??

απ'ότι διάβασα λίγο στα post των golfακηδων... κατάλαβα οτι το χρησιμοποιούνε κατα κόρον... αλλά έχουν και πολλά προβλήματα ρε παιδί μου... μπορεί να είναι και άσχετα βέβαια.... θα ξαναρωτήσω πάντως στη VW.... έτσι από περιέργεια... να δώ τι θα πούνε....

Link to comment
Share on other sites

απ'ότι διάβασα λίγο στα post των golfακηδων... κατάλαβα οτι το χρησιμοποιούνε κατα κόρον... αλλά έχουν και πολλά προβλήματα ρε παιδί μου... μπορεί να είναι και άσχετα βέβαια.... θα ξαναρωτήσω πάντως στη VW.... έτσι από περιέργεια... να δώ τι θα πούνε....

Θα σου πρότεινα να μιλήσεις με Γερμανια μέσω mail , θα σου απαντήσουν πιο εμπεριστατομένα .

Εγω πριν καιρό έβγαλα ακρη έτσι , όταν οι "εδώ" το παίζαν ινδιάνοι , οπότε και εγώ :help: στην Γερμανία και :sword: τους εδώ !!

Οσο για τους golfακηδες μην τους παρεξηγεις , ειναι πιο :roadrage: ....... , πιο :angry2: ...... , πιο :diablo: ..... , πιο :devil: ..... , πιο :aggressive: στην οδήγηση , οπότεεε ......... λογικό ειναι να εχουν και καποια προβληματακια :pardon: . Το εχουμε δει το εργο ............ εκει που ειναι ημασταν και εδω που ειμαστε θα ΄ρθουν !! :laugh: :laugh: :laugh: .

Εχουμε παρει διαφορικά και μοτορια ... κλπ καλουδια στο χεεερι :whistling: , αλλα εμεις δεεεν φταιμε , αυτοι που δεν τα φτιαχνουν καλά ρε παιδί μου ....... :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

έχει και manual, αλλά απ΄ ότι κατάλαβα όταν το παρέλαβα δεν "πολυπροτείνεται".... μάλλον φοβούνται μη σου μείνει το κιβώτιο στο χέρι.... δεν το έχω πολυψάξει κιόλας...

Δεν παθαίνει τπτ σε manual! Γενικά αν κάτσεις να το δουλέψεις manual θα καις λιγότερο αφου το dsg ανεβάζει αβέρτα σχέσεις αλλά σε μικρή επιτάχυνση δεν κατεβάζει εύκολα (το πολύ μια και αυτή αν είναι με καμια 5η και 1000 στροφές) αλλά σου τουρμπίζει το μοτέρ για να τραβήξει και να φύγεις. Aν δουλεύεις manual μπορείς να ανεβάζεις λίγο παραπάνω στροφές χωρίς να το τουρμπίζεις συνεχώς, αλλά ποιος κάθεται να το κάνει αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Δεν παθαίνει τπτ σε manual! Γενικά αν κάτσεις να το δουλέψεις manual θα καις λιγότερο αφου το dsg ανεβάζει αβέρτα σχέσεις αλλά σε μικρή επιτάχυνση δεν κατεβάζει εύκολα (το πολύ μια και αυτή αν είναι με καμια 5η και 1000 στροφές) αλλά σου τουρμπίζει το μοτέρ για να τραβήξει και να φύγεις. Aν δουλεύεις manual μπορείς να ανεβάζεις λίγο παραπάνω στροφές χωρίς να το τουρμπίζεις συνεχώς, αλλά ποιος κάθεται να το κάνει αυτό;

εγώ !!! .... :db: (βεβαια εγω εχω manual αλλα και dsg να ειχα παλι τα ιδια θα εκανα) ,

και αυτό γιατί αν κάνεις 30.000Km / έτος , όπως εγώ , το όφελος ειναι αρκετά μεγάλο όταν η διαφορά στην κατανάλωση φτάνει τα 4lt/100 :shok: (σε σύγκριση με τον φίλο "chachs" )

Αν τα βαλεις κάτω με 4 lt/100 - 30.000Km - 1,65€/Lt

το όφελος ειναι περίπου 2000€ / ετος :money: :money: :money:

οπότε το καααααααααανεις :laugh:

Link to comment
Share on other sites

εγώ !!! .... (βεβαια εγω εχω manual αλλα και dsg να ειχα παλι τα ιδια θα εκανα) ,

και αυτό γιατί αν κάνεις 30.000Km / έτος , όπως εγώ , το όφελος ειναι αρκετά μεγάλο όταν η διαφορά στην κατανάλωση φτάνει τα 4lt/100 :shok: (σε σύγκριση με τον φίλο "chachs" )

Αν τα βαλεις κάτω με 4 lt/100 - 30.000Km - 1,65€/Lt

το όφελος ειναι περίπου 2000€ / ετος :money: :money: :money:

οπότε το καααααααααανεις :laugh:

Στο golf δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά, επειδή το χω κάνει και γώ. Δλδ στο d βγάζω μεση 8.9-9.5 ανάλογα πως πάω, τη διαδρομή, την κίνηση κτλ, ενω σε manual είχε κατέβει στο 8.2 το λιγότερο.

Ασε που αμα οδηγήσεις 2 μέρες στο d μεσα στην Αθήνα ούτε που θα ξανασκεφτείς να το βάλεις στο manual παρα μόνο για να "παίξεις" :laugh: Αν έχεις manual και κάνεις ετσι κι αλλιώς τις αλλαγές τότε εξαρτάται απο την όρεξη σου :p

Πάντως αν κάνεις τόσα χιλιόμετρα στανταρ κάθε χρόνο, ενα diesel μοτέρ μάλλον θα έλυνε το πρόβλημά σου μόνιμα ;)

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Στο golf δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά, επειδή το χω κάνει και γώ. Δλδ στο d βγάζω μεση 8.9-9.5 ανάλογα πως πάω, τη διαδρομή, την κίνηση κτλ, ενω σε manual είχε κατέβει στο 8.2 το λιγότερο.

.................................................................................................

ειδες chachs , ειδες , βουρ στο manual :good:

........................................................................................................................................

Πάντως αν κάνεις τόσα χιλιόμετρα στανταρ κάθε χρόνο, ενα diesel μοτέρ μάλλον θα έλυνε το πρόβλημά σου μόνιμα ;)

ααααααααααχ τώρα ξύνεις πληγές .... :no: :no:

το έψαξα και εκεί που ήμουν έτοιμος να το φέρω από την Αγγέλα , ρώτησα και έμαθα για φορολογία και τεκμήρια ( 1,9cc και 2,0cc) οπότε :growl:

και αν είναι να γλυτώνω από την βενζίνα και να μου τα παίρνουν οι κάφροι από την άλλη άσε να λείπει !!

Edited by manbag
Link to comment
Share on other sites

ειδες chachs , ειδες , βουρ στο manual :good:

ααααααααααχ τώρα ξύνεις πληγές .... :no: :no:

το έψαξα και εκεί που ήμουν έτοιμος να το φέρω από την Αγγέλα , ρώτησα και έμαθα για φορολογία και τεκμήρια ( 1,9cc και 2,0cc) οπότε :growl:

και αν είναι να γλυτώνω από την βενζίνα και να μου τα παίρνουν οι κάφροι από την άλλη άσε να λείπει !!

no manual, D ftw :D Είπα το λιγότερο 8.2 μετά απο αρκετή προσοχή και προσπάθεια. Τι το χουμε όμως το αυτόματο, για πλάκα; :p

Οσο για το diesel ναι απο τεκμήρια θα σε ψιλο σκίσει. Το καλό με τα καινούρια μοτέρ τουλάχιστον είναι οτι έχουν πολύ καλές εκπομπές ρύπων και δεν πληρώνεις ακριβό σήμα αλλά αυτό απο μόνο του δεν αρκεί...

Σιγά σιγά βέβαια βγαίνουν και δυνατά 1.6 diesel, θα παίξει downsizing παντού

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

είδα, είδα...

λοιπόν, μετά από μερικές βολτούλες με manual κατέληξα στα εξής 2 συμπεράσματα....

α) η κατανάλωση πράγματι είναι αρκετά χαμηλότερη, αφού οι αλλαγές γίνονται με τρόπο, αν και με λίγο κόπο....

β) το αυτοκίνητο στο manual ΠΕΤΑΕΙ!!!!! To dsg το κόβει απίστευτα πολύ!!!!!!

έπεται και συνέχεια μόλις το τεστάρω λίγο ακόμα....

Link to comment
Share on other sites

Στο golf δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά, επειδή το χω κάνει και γώ. Δλδ στο d βγάζω μεση 8.9-9.5 ανάλογα πως πάω, τη διαδρομή, την κίνηση κτλ, ενω σε manual είχε κατέβει στο 8.2 το λιγότερο.

Ασε που αμα οδηγήσεις 2 μέρες στο d μεσα στην Αθήνα ούτε που θα ξανασκεφτείς να το βάλεις στο manual παρα μόνο για να "παίξεις" :laugh: Αν έχεις manual και κάνεις ετσι κι αλλιώς τις αλλαγές τότε εξαρτάται απο την όρεξη σου :p

Πάντως αν κάνεις τόσα χιλιόμετρα στανταρ κάθε χρόνο, ενα diesel μοτέρ μάλλον θα έλυνε το πρόβλημά σου μόνιμα ;)

ωχ αδερφέ... αυτό που έχεις εσύ δεν είναι κατανάλωση.... Ο ΤΖΑΜΠΑΣ είναι!!!!!

Link to comment
Share on other sites

β) το αυτοκίνητο στο manual ΠΕΤΑΕΙ!!!!! To dsg το κόβει απίστευτα πολύ!!!!!!

Τι εννοείς το κόβει;; :huh: Στο d το dsg δουλεύει με μεγάλες σχέσεις αλλά μπορείς να το ρυθμίσεις με το πόδι σου (κυρίως απο στάση) αν θες να ανεβάζει λίγο πιο πάνω, συνήθεια είναι αυτό. Απο κει και πέρα σε ρεπρίζ αφου λογικά έχεις μικρότερη σχέση και ψηλότερες στροφές με το manualσου δίνει την αίσθηση οτι φεύγει καλύτερα ;)

Γενικά αν θες να πας γρήγορα και να ελέγχεις (οσο σε αφήνει) την κατάσταση, το manual είναι η καλύτερη λύση ειδικά αν έχεις και paddles...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς το κόβει;; :huh: Στο d το dsg δουλεύει με μεγάλες σχέσεις αλλά μπορείς να το ρυθμίσεις με το πόδι σου (κυρίως απο στάση) αν θες να ανεβάζει λίγο πιο πάνω, συνήθεια είναι αυτό. Απο κει και πέρα σε ρεπρίζ αφου λογικά έχεις μικρότερη σχέση και ψηλότερες στροφές με το manual λογικό είναι να σου δίνει την αίσθηση φεύγει καλύτερα ;)

Γενικά αν θες να πας γρήγορα και να ελέγχεις (οσο σε αφήνει) την κατάσταση, το manual είναι η καλύτερη λύση ειδικά αν έχεις και paddles...

ακριβώς αυτό εννοώ... μην ξεχνάς οτι μιλάμε για αυτοκίνητο που ζυγίζει σχεδόν 1,5 τόνο.... οι μακριές σχέσεις του dsg σε σχέση με τις αλλαγές στο manual φαίνονται....

τώρα για τη συνήθεια στο πόδι, μάλλον δίκιο θα έχεις... απλά είναι λίγος ο καιρός που το'χω, οπότε έχω δρόμο ακόμα μπροστά μου!

Link to comment
Share on other sites

ωχ αδερφέ... αυτό που έχεις εσύ δεν είναι κατανάλωση.... Ο ΤΖΑΜΠΑΣ είναι!!!!!

χαχααχχ δεν το χα δει αυτό! Καλή είναι σε γενικές. Σκέψου οτι το χω μεσα στην Αθήνα >3μήνες, η μεγαλύτερη μου διαδρομή ειναι βία 25χλμ δλδ και έχω μεση 9.8 (στον 2ο υπολογιστή που δεν μηδενίζει κάθε φορά) με διάφορα χαζοπατήματα κατα δόσεις...

ακριβώς αυτό εννοώ... μην ξεχνάς οτι μιλάμε για αυτοκίνητο που ζυγίζει σχεδόν 1,5 τόνο.... οι μακριές σχέσεις του dsg σε σχέση με τις αλλαγές στο manual φαίνονται....

τώρα για τη συνήθεια στο πόδι, μάλλον δίκιο θα έχεις... απλά είναι λίγος ο καιρός που το'χω, οπότε έχω δρόμο ακόμα μπροστά μου!

Το βάρος και ο όγκος (αεροδυναμικά εννοω) του touran προφανώς και κάνει διαφορά σε σχέση με το golf! Σίγουρα οσο περισσότερο το οδηγείς τόσο το συνηθίζεις...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

...........................................................................................................................

τώρα για τη συνήθεια στο πόδι, μάλλον δίκιο θα έχεις... απλά είναι λίγος ο καιρός που το'χω, οπότε έχω δρόμο ακόμα μπροστά μου!

Εγώ με απλό σασμάν έχω φτάσει και το τρελό 7,9lt/100 , αλλά ....... αυγό μελάτο στο πόδι και το μάτι καρφωμένο στο mfd ..... και να φανταστείς ότι το έχω δυο χρόνια άλλα να ξέρεις ότι οι κακές συνήθειες ΔΥΣΚΟΛΑ αλλάζουν .

Μετα απο δύο χρονια και ακομα προσπαθω να αλλαξω τροπο οδηγησης . :pardon:

Όσο για τον "λίγο κόπο" που λες εεεεεεεεε , δεν ξέρεις το ρητό " τα αγαθά κώπης κτώνται" ???? :acute:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.