Jump to content

and64

Members
  • Posts

    1,035
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

and64 last won the day on September 3 2016

and64 had the most liked content!

About and64

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

12,836 profile views

and64's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

229

Reputation

  1. Επειδή έχει φτάσει αυτή η ώρα για μένα, (το πίσω αριστερό εχει αρχίσει να ξερνάει λάδι μετα απο 120κ χλμ) έχεις προσωπική πείρα επι του θέματος; Απο το λίγο που έψαξα είδα οτι υπάρχουν κάποιοι που τα ανοίγουν αλλά μετά γίνονται σκέτα λαδιού απο αερίου/λαδιού...
  2. Για πάμε για μια νεκρανάσταση του θέματος! Κάποιες δικές μου λίγο σκόρπιες: City sunset by Andreas Tsonis, on Flickr Bus #78 by Andreas Tsonis, on Flickr Awaiting the sunset by Andreas Tsonis, on Flickr St' Pauls@dusk by Andreas Tsonis, on Flickr Night ride by Andreas Tsonis, on Flickr Bruges@night by Andreas Tsonis, on Flickr Simonopetra@dusk by Andreas Tsonis, on Flickr Night@Simonopetra by Andreas Tsonis, on Flickr Time machine by Andreas Tsonis, on Flickr
  3. Εγω παίρνω απο αυτόν τα τελευταία 10 χρόνια που έχω xenon και είναι συμπαθητικότατες http://retro-solutions.net/product-info.php?35W_DIGITAL_HID_BULBS-pid670.html ΑΛΛΑ τις δουλεύω με το δικό του kit και έρχονται απο Αμερική με οτι αυτό συνεπάγεται σε τελωνεία κλπ
  4. Που καιρός για φωτο? Με εχει αφήσει ταπί και ψύχραιμο το golf Τώρα που το λες θα ποστάρω καμία στο thread, το είχα ξεχάσει αυτό! Επί του θέματος, στο μαγαζί μου προτάθηκε να αγοράσω μια καινούρια, να δωσω την παλιά να πάει Αγγλία για έλεγχο στην εγγύηση και όταν δωθεί το οκ να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Το σκέφτομαι πολύ αν θα βάλω ξανά κινέζικη ή αν θα πάω να πάρω original γιατί βαριέμαι αυτά τα λύσε δέσε (και τα τσάμπα εργατικά μαζί) όσο τίποτα...
  5. Πρίν 20 μέρες άλλαξα τη δικιά μου που έχανε παραφλου αρκετό και έβαλα fai με τη μισή τιμή της εργοστασιακής. Όμως, μετά απο 3-4 μέρες άρχισε να ακούγεται ενα "τσίριγμα" μόλις εμπλέκει ο κομπρέσσορας!! (η περίφημη σκουριασμένη κούνια) Δεν έχω προλάβει να πάω στο μαγαζί που την πήρα για να δω τι θα μου πουν, επίσης δεν ξέρω αν έτυχε σε μένα. Απο βδομάδα λογικά που θα έχω νεότερα θα ενημερώσω Πάντως και με τις εργοστασιακές δεν είχα φοβερή τύχη! Αυτή που κατέβηκε είναι η 3η αντλία που αλλάζω, καμια δεν μου έχει κρατήσει >70000 χλμ (το αμάξι έχει τώρα σχεδον 190000)
  6. Αλλάζεις λάμπες! 9 χρόνια είναι πάρα πολλά έτσι κι αλλιώς, πιθανότατα οι λάμπες είχαν πέσει σε απόδοση καιρό πριν αλλά γίνεται σταδιακά και δε το καταλαβαίνεις εύκολα... Εγώ αλλάζω κάθε 3 χρόνια περίπου αλλά δουλεύουν υπερωρίες αφού το αυτοκίνητο κυκλοφορεί πολύ νύχτα Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  7. Τσέκαρε ότι δουλεύουν και τα 2 βελτιλατερ. Εμένα είχε κάψει σε μια φάση το μικρό οπότε ακουγόταν το μεγάλο γιατι δούλευε τέρμα μόνο του Sent from my SM-N930F using Tapatalk
  8. Τοτε μήπως δεν έχουν αρκετό ρεύμα οταν ανάβει και η μεγάλη σκάλα και χρειάζεται εξτρα καλωδίωση; (Δεν είναι στανταρ αυτό, υποθέσεις κάνω)
  9. Αυτό το κάνουν επειδή τραβάνε λιγότερο ρεύμα συνολικά. Πρέπει να παρεμβάλεις ενα ζευγάρι πυκνωτές στα ballast και θα δουλεύουν άψογα. Κάτι τέτοιο θες http://www.ebay.com/itm/2Pcs-Xenon-HID-Flicker-Error-Warning-Canceller-CANBUS-Capacitors-Decoder-Kit-AL-/161979512192?hash=item25b6bb3580:g:zYoAAOSwEeFVNMZB&vxp=mtr Εγω τους δικους μου τους εχω πάρει απο ebay πριν 4 χρόνια και δουλεύουν μια χαρά ακόμα, φαντάζομαι θα βρίσκεις και Ελλάδα αν ψάξεις
  10. Ευχαριστώ Κώστα! Μακάρι να είχε λίγο καλύτερο καιρό αλλά ευτυχώς η βροχή έκανε μερικά διαλείμματα οπότε κάτι έγινε!! Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
  11. Μερικές φωτο από Ρώμη που έκατσε ενα ταξίδι την προηγούμενη βδομάδα! Looking up by Andreas Tsonis, on Flickr Coloseum by Andreas Tsonis, on Flickr Rome by night by Andreas Tsonis, on Flickr Vatican vertigo by Andreas Tsonis, on Flickr Piazza della Repubblica by Andreas Tsonis, on Flickr
  12. Και μια εξωτερική από το cla: Through the light by Andreas Tsonis, on Flickr
  13. Eπίσης Νίκο άλλη μια παράμετρος είναι αν έχεις dsg που γενικώς "χαζεύει" με χαμηλές στροφές στο d και για να επιταχύνεις μέχρι 40-50% του γκαζιου πάντα ρίχνει το βάρος στον κομπρέσσορα Αλλιώς πρέπει να παίζεις συνέχεια με τα paddle και μέσα στην πόλη, που χάνει και το νόημα του το αυτόματο ή να επιταχύνεις με αρκετές στροφές και μισο γκάζι (ας πουμε σαν ατμοσφαιρικό) που χάνει το νοημα ο twincharger Εγω εχω αλλάξει την 1η αντλία στα 90κ γιατι έχανε νερά (αρχικά λίγο και σταδιακά μεγάλωσε η διαρροή οπότε αλλάχτηκε) και τη 2η στα 125κ επειδή δεν κομπλάριζε ο κομπρέσσορας καθόλου....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.