Jump to content
cjgeorgio

Υδρογονοκίνηση

Recommended Posts

Μετά την τρέλα της υγραεριοκίνησης τώρα άρχισε η Υδρογονοκίνηση. Χωρίς να βάζεις ένα σωρό άσχετα πράγματα πάνω στο αμάξι σου παρά μόνο ένα μικρό δοχείο που πέρνει 1 λίτρο νερό (made in USA) σου υπόσχονται μείωση 20%-40%. Κόστος αρχηναη από 650 και για μας λόγο μεγαλύτερης υποδήναμης 700-750€. Το καύσιμο είναι νερό. :rolleyes: το αμάξι θα Δουλεύει κανονικότατα. Άντε να βάλει κάποιος...:super:

Link to comment
Share on other sites

Που το είδες αυτό Γιώργο? Κανένα λινκ ρε φίλε να ρίξουμε μια ματιά?

Εγώ θυμάμαι που έβλεπαν (ΒΜW αν δεν σφάλω) για υγρό υδρογόνο, και το εξέλισαν, αλλά το μέγιστο πρόβλημα ήταν οι συνθήκες ασφαλείας κατά το φουλάρισμα καθότι είναι αρκετά εύκολο να γίνει μεγάλο "καμπούμ".

Ας με διορθώσει κάποιος αν θυμάμαι λάθος

...ένα μικρό δοχείο που πέρνει 1 λίτρο νερό (made in USA)...

Μήπως εννοούν ότι και το νερό θα πρέπει να έιναι Made in USA και το χρεώνουν στην "προνομιακή τιμή των 1235.956 ΠΕΡΙΠΟΥ ευρώ"? :super::sword::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Το μαθατε επιβολή ΕΦΚ (ειδικου φορου κατανάλωσης) στο υγραέριο, με τα νεα μετρα.

αυτο ηταν αναμενομενο νικο!!!

δυστυχως στην χωρα μας οτι πουλαει ακριβαινει!!!

και δεν ξερω αν παρατηρησες πως απο προχθες που ανακοινωθηκε

επεσε η τιμη της βενζινης περι τα 4-5 λεπτα.

τυχαιο δεν νομιζω!

τελικα οσοι δεν μετατρεψαμε σε υγραεριο μαλλον θα βγουμε κερδισμενοι με την παροδο των ετων

Link to comment
Share on other sites

αυτο ηταν αναμενομενο νικο!!!

δυστυχως στην χωρα μας οτι πουλαει ακριβαινει!!!

και δεν ξερω αν παρατηρησες πως απο προχθες που ανακοινωθηκε

επεσε η τιμη της βενζινης περι τα 4-5 λεπτα.

τυχαιο δεν νομιζω!

τελικα οσοι δεν μετατρεψαμε σε υγραεριο μαλλον θα βγουμε κερδισμενοι με την παροδο των ετων

Δεν νομίζω ότι σχετίζεται άμεσα το ένα με το άλλο. Στην προκειμένη δεν το έκαναν επειδή "περίμεναν πρώτα να βάλει ο κόσμος" αλλά γιατί γενικά την έχουν χάσει την μπαλα και προσπαθούν να βγάλουν και από την μύγα ξύγκι!

Το φυσικό αέριο θα ανέβει στο 23%, ειδικό τέλος στο αέριο, ΟΛΑ τα είδη θα ανέβουν στο 23% (άντε πήγαινε στο Σούπερ Μαρκετ ξανά), έκτακτη εισφορά στα ακίνητα, άυξηση κρατήσεων σε όλους προς "επιδόματα ανεργίας" (ΑΥΤΟΙ τους απολύουν όλους ΕΜΕΙΣ να τους πληρώνουμε το επίδομα!!), τέλη κυκλοφορίας που θα ανέβουν και άλλο, κτλ κτλ κτλ

Επομένως, σου το θέτω πάρα πολύ απλά, πως ΟΛΟΙ θα βγούμε κερδισμένοι στο τέλος καθότι πάρα πολύ απλά ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ αυτοκίνητα μιας και θα τα έχουμε παρατημένα άνευ πινακίδων (μιας και κανείς δεν θα μπορεί να τα αγοράσει) μπας και μας μείνει κανένα φράγκο για να αγοράσουμε κανένα γάλα ;)

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι σχετίζεται άμεσα το ένα με το άλλο. Στην προκειμένη δεν το έκαναν επειδή "περίμεναν πρώτα να βάλει ο κόσμος" αλλά γιατί γενικά την έχουν χάσει την μπαλα και προσπαθούν να βγάλουν και από την μύγα ξύγκι!

Το φυσικό αέριο θα ανέβει στο 23%, ειδικό τέλος στο αέριο, ΟΛΑ τα είδη θα ανέβουν στο 23% (άντε πήγαινε στο Σούπερ Μαρκετ ξανά), έκτακτη εισφορά στα ακίνητα, άυξηση κρατήσεων σε όλους προς "επιδόματα ανεργίας" (ΑΥΤΟΙ τους απολύουν όλους ΕΜΕΙΣ να τους πληρώνουμε το επίδομα!!), τέλη κυκλοφορίας που θα ανέβουν και άλλο, κτλ κτλ κτλ

Επομένως, σου το θέτω πάρα πολύ απλά, πως ΟΛΟΙ θα βγούμε κερδισμένοι στο τέλος καθότι πάρα πολύ απλά ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ αυτοκίνητα μιας και θα τα έχουμε παρατημένα άνευ πινακίδων (μιας και κανείς δεν θα μπορεί να τα αγοράσει) μπας και μας μείνει κανένα φράγκο για να αγοράσουμε κανένα γάλα ;)

Το ποσο θα ανέβει δεν το ξερουν ουτε οι ιδιοι, εγω το ανέφερα για αυτούς που κάνουν μια επένδυση βάζοντας γκαζι και περιμενουν να την αποσβέσουν.

Οσο για τα υπολοιπα τα εφαρμοζει μια νομιμα εκλεγμενη κυβερνηση και μεχρι τωρα τουλάχιστον εχει δείξει οτι ακομα την στηρίζει ο λαος.

Οποτε αν εχουμε αντιρρήσεις, τα 4-5 λεπτακια που που μπαίνουμε στο παραβάν καθε 4 χρόνια πρεπει να τα σκεφτόμαστε περισοτερο πριν νομιμοποιήσουμε καποιους στην εξουσια.

Link to comment
Share on other sites

Που το είδες αυτό Γιώργο? Κανένα λινκ ρε φίλε να ρίξουμε μια ματιά?

Εγώ θυμάμαι που έβλεπαν (ΒΜW αν δεν σφάλω) για υγρό υδρογόνο, και το εξέλισαν, αλλά το μέγιστο πρόβλημα ήταν οι συνθήκες ασφαλείας κατά το φουλάρισμα καθότι είναι αρκετά εύκολο να γίνει μεγάλο "καμπούμ".

Ας με διορθώσει κάποιος αν θυμάμαι λάθος

Μήπως εννοούν ότι και το νερό θα πρέπει να έιναι Made in USA και το χρεώνουν στην "προνομιακή τιμή των 1235.956 ΠΕΡΙΠΟΥ ευρώ"? :bow::thumbsup::cool:

Οχι αλλά από το super market. Δουλεύει και με κανονικό νερό αλλά λόγο αλάτων καλύτερα να αγοράζεις απιονισμένο νερό.Ετσι νομίζω λέγετε.Στην αμερική το χρεισημοποιούν και σε rx8 αλλά και σε πολλά αμάξια.Σε ένα yaris σε σχολή οδηγών που έβαλε δοκιμαστικά σε μισό ρεζεβουάρ στην συγκεκριμένη διαδρομή που κάνει το αμάξι έκανε 50χλμ παραπάνω από τα λεγόμενα του ιδιοκτίτη.δηλαδή σε 1 ρεζεβουάρ 100χλμ. Βάλανε και σε ένα mercedes clk 2002 2000cc compressor και περιμένουμε αποτελέσματα.Το αρχικό κιτ είναι για 130-145 ps. Αυτή η μέθοδος δεν έχει κόψε ράψε δεξαμενές ρεύματα μπεκ και όλα τα παρεπληκόμενα που έχει το κιτ υγραεριοκίνησης. Θα το παρακολουθήσω το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Μήλισα με Βόλο. Το κιτ αρχηνάει από 400 ευρό για μικρά αμάξια 1100cc.

Για τον δικό μας 1.800 cc tsi το κόστος είναι περίπου στα 1000.

Θέλει εγκεφαλάκι ένα για τον λ και ένα για τον μαφ.

Θα βάλει 2 πλακέτες και με τα λεγόμενα θα έχουμε ένα 20% μείωση στην κατανάλωση.

Θα δω τέλη του μήνα τι γίνεται με τον μάστορα στην Βέροια άμα βάζει παρόμιο κιτ που το κόστος θα είναι μάλλον 700-750.

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε καμμια εξελιξη στο θεμα της υδρογονοκινησης??Εβαλε κανεις?

Μπα όχι ακόμα. 20%-40% μείωση της κατανάλωσεις σε απλά αμάξια.Τα δικά μας άμεσου ψέκασμού είναι ίδη ποιο οικονομικά σε σχέση με τα νορμάς ένα 15% οπότε τα οφέλη που θα δούμε θα είναι της τάξης 5%-10%. Δεν πολυσιμφέρει ακόμα όπως και με το υγραέριο 6 και καλά γενιάς που θέλουν 2600.

Link to comment
Share on other sites

ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, MYLONAS SERVICE, ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 1000ΧΛΜ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ. ΤΡΕΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΡΟΠΗ. ΞΕΧΝΑΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΒΕΝΖΙΝΗ.

Link to comment
Share on other sites

ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, MYLONAS SERVICE, ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 1000ΧΛΜ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ. ΤΡΕΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΡΟΠΗ. ΞΕΧΝΑΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΒΕΝΖΙΝΗ.

Πόσο κόστισε το πακέτο από ποια χώρα είναι? Ιταλικό Ολανδικό? Εχεις golf 4 με ποιο μοτέρ? Θέλω και εγώ να βάλω αλλά τιμή στα 1000 από ότι έμαθα από έναν στον Βόλο και μου λέει τζάπα θα το βάλω δεν θα δω τρελή διαφορά όπως με έναν ποιο παλιό κινητήρα ο οποίος θα δει μεγάλη διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

900 το έβαλα και είναι αμερικανικό κι απ'οτι είχα ψάξει το καλύτερο της αγοράς. 1600 16v bcb τι να σου πω, εγώ είδα διαφορα και από την εγκατάσταση έμεινα πολυ ευχαριστημένος, πολυ τακτική δουλειά .

Link to comment
Share on other sites

900 το έβαλα και είναι αμερικανικό κι απ'οτι είχα ψάξει το καλύτερο της αγοράς. 1600 16v bcb τι να σου πω, εγώ είδα διαφορα και από την εγκατάσταση έμεινα πολυ ευχαριστημένος, πολυ τακτική δουλειά .

Εκανες υπολογισμούς? Πόσα λίτρα είχες με χαλαρή οδίγηση και πόσα τώρα? Είναι στάνταρ το 20% άσχετα τον τρόπο οδίγησης και σε ταξίδι μπορείς να πετύχεις ακόμα και 30%-40%?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ κάνω στάνταρ διαδρομές , εκεί που ήθελα δηλαδή περίπου 50 ευρώ την εβδομάδα τώρα μου φτάνουν τα 30.Υπολόγισε άρα . Ταξίδι δεν έκανα ακόμα , αλλά ο φίλος μου που με έστειλε εκεί και το έχει βάλει στο paasat του λέει ότι στο ταξίδι πέτυχε το 50%

Link to comment
Share on other sites

Στοιχεία κανενός μαγαζιού στην Θεσσαλονίκη έχουμε;

Edited by cjgeorgio
Link to comment
Share on other sites

www.smart-cover.gr

Εκει το ειδα εγω, θεσσαλονικη ειναι.

Έχασα την μπάλα πολλά σχέδια. Πάει με την υποδυναμη του αυτοκινήτου μάλλον. Άλλο σε αμάξι με 100 άλογα και άλλο σε αμάξι με 340. Αλλα βλέπω οι τιμές είναι χαμηλές. 200€ και μας τα περνάνε 1000€...!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τα 200 τι προέλευσης είναι όμως ; Εγώ για το δικό μου είδα τιμολόγιο γιατί το φέραμε μπροστά μου και με το ΦΠΑ είχε αγορά 700 που είναι το καλύτερο στην αγορά με εγγύηση .

Link to comment
Share on other sites

Tο θεμα δεν ειναι τοσο στη τιμη αλλα στο αν κανει δουλεια στα TSI.Παντως εγω που μιλησα με το συγκεκρημενο καταστημα μου ειπε οτι σε περιπτωση που δεν κανει δουλεια επιστροφη μεσα σε ενα μηνα και επιστροφη χρηματων.

Link to comment
Share on other sites

Tο θεμα δεν ειναι τοσο στη τιμη αλλα στο αν κανει δουλεια στα TSI.Παντως εγω που μιλησα με το συγκεκρημενο καταστημα μου ειπε οτι σε περιπτωση που δεν κανει δουλεια επιστροφη μεσα σε ενα μηνα και επιστροφη χρηματων.

Άρα πρέπει κάποιος να κάνει το πρώτο βήμα. Θα το κάνει κάποιος και μετά θα ακολουθήσουν και άλλοι

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

Άρα πρέπει κάποιος να κάνει το πρώτο βήμα. Θα το κάνει κάποιος και μετά θα ακολουθήσουν και άλλοι

Δεν πιστεύω να το σκέφτεσαι σοβαρά.

Φαντάζεσαι μετά από όλα αυτά που έχει γραμμένα αριστερά στο προφίλ σου, να γράφει και "Υδρογόνο";;;

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω να το σκέφτεσαι σοβαρά.

Φαντάζεσαι μετά από όλα αυτά που έχει γραμμένα αριστερά στο προφίλ σου, να γράφει και "Υδρογόνο";;;

Υδρογόνο+LPG....!!!!!!!

Θα βγουν οι βαλβίδες μετά και θα με κινηγανε...:lol:

Πολλοί περνάνε αλλά ο χρόνος θα δείξει. Το μονο σίγουρο είναι ότι αρκετά τα φωρτωνει η οδικη.

Link to comment
Share on other sites

troktiko_293396_0.jpeg

Σε λειτουργία τέθηκε και επισήμως ο πρώτος βρετανικός σταθμός ελεύθερης πρόσβασης για τον ανεφοδιασμό υδρογονοκίνητων οχημάτων στις εγκαταστάσεις παραγωγής της Honda στο Swindon της Βρετανίας.

Την κατασκευή και λειτουργία του έργου ανέλαβε η εταιρεία βιομηχανικών αερίων BOC, μέλος του Linde Group, ενώ το όλο εγχείρημα είναι αποτέλεσμα συνεργασίας της Honda με τη BOC και την εταιρεία οικονομικής ανάπτυξης Forward Swindon.

Στο νέο σταθμό έχουν ελεύθερη πρόσβαση όλοι οι ερευνητές ή χρήστες υδρογονοκίνητων οχημάτων. Ο ανεφοδιασμός οχημάτων γίνεται στα 350 bar και 700 bar: πρόκειται για τις δύο στάνταρ πιέσεις που υιοθετεί η βιομηχανία αυτοκινήτου.

Ο σταθμός που φιλοξενείται στις εγκαταστάσεις της UK Manufacturing της Honda στο Swindon, στοχεύει να δώσει ώθηση στην ανάπτυξη υδρογονοκίνητων οχημάτων – όπως το Honda FCX Clarity κυψελών καυσίμου – και στη σχετική υποδομή ανεφοδιασμού.

«Η τεχνολογία καυσίμου υδρογόνου είναι η απόλυτη λύση στο χώρο της αυτοκίνησης, καθώς πληροί τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις και προσφέρει την αυτονομία και τις επιδόσεις που προσδοκούν οι πελάτες. Η συνεργασία αυτοκινητοβιομηχανιών όπως η Honda, παρόχων υποδομών όπως η BOC και δημοσίου τομέα μπορεί να αποτελέσει πρότυπο για μελλοντική ανάπτυξη», δήλωσε ο Thomas Brachmann, επικεφαλής R&D Ηλεκτροκινητήρων της Honda.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παίδες.

είδα το θέμα της υδροΓονοκίνησης και είπα να σας πω κι εΓώ δυο πραΓματάκια και αν μπορώ να σας βοηθήσω.

Έχω βάλει το σύστημα υδροΓόνου στο αυτοκίνητό μου (Ibiza 2009 1,6 16v) από τον απρίλιο και έχω δει θεαματικά αποτελέσματα.

Για την ακρίβεια έχω εντυπωσιαστεί και μετά από ψάξιμο (πριν την αΓορά του πρώτου συστήματος) περίπου ένα χρόνο έφτασα στο σημείο να κάνω δική μου εταιρία και πλέον κάνω εισαΓωΓή από αμερική ένα σύστημα υδροΓόνου το οποίο όμως έχει τη μοναδικότητα να μην χρειάζεται εξτρά εΓκέφαλο διαχείρισης καυσίμου αφού διαχωρίζει πλήρως το υδροΓόνο από το οξυΓόνο και κάνει χρήση μόνο του υδροΓόνου στον κινητήρα.

η οικονομία που επιτυΓχάνεται είναι της τάξης του 40-70% (χωρίς υπερβολές).

Μπαίνει χωρίς κανένα πρόβλημα σε TSI και TFSI.

Έχει ένα χρόνο εΓΓύηση και η συντήρησή του είναι στα 15000km ή μια φορά το χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.