Guest Nikolas83 Posted December 14, 2005 Report Share Posted December 14, 2005 Καλησπέρα παίδες!Όπως καταλάβατε είμαι 1 δυστυχής (σε θέμα κινητήρα και κατα συνέπεια ίππων),γιαυτό λοιπόν θέλω να ακούσω τις απόψεις σας επι του θέματος που έθεσα!Δήλαδη αν έχει κάνει κάποιος απο σας τέτοιου είδους μετατροπή, τι του στοίχησε,τι άλλαξε εκτός απο κινητήρα και πίσω δισκόφρενα?Πόσο πήρε τον κινητήρα και αν του έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα έπειτα απο αυ΄τη την μετατροπή ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted December 14, 2005 Report Share Posted December 14, 2005 Μέχρι πριν 1,5 χρόνο είχα τον ίδιο πόνο με εσένα και έκανα το εγχείρημα Λοιπόν, το μοτεράκι μου κόστισε περίπου 2,500 ευρώ (απ'ότι θυμάμαι), και περιείχε μοτέρ, σασμάν, πλεξούδα, εγκέφαλο. Υπολόγισε κανά 500-1000 ευρώ για την εγκατάσταση, και εγώ επειδή άλλαξα φρένα μπρος πισω μου κόστισαν 1000 ευρώ μαζί με σωληνάκια υψηλής πίεσης κλπ. Επίσης θα χρειαστείς υδραυλικό τιμόνι, οπότε αν δε κάνω λάθος θες κανά 300άρι ακόμα. Χμμμ..... τι άλλο.... Ε και ένα καλό 1ο σερβις που θα του γίνει (άλλαγμα ιμάντες, γενικό τσεκάπ) και είσαι οκ! Εμένα έχει κάνει 12,000χμ περίπου με πολύ ζόρισμα (εγώ με το που το έβαλα το τούρμπισα παράλληλα) και δεν έχει καταλάβει τίποτε (χτύπα ξήλο-ζωή να έχει)!! Αυτά! Φιλικά, Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nikolas83 Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Μέχρι πριν 1,5 χρόνο είχα τον ίδιο πόνο με εσένα και έκανα το εγχείρημα Λοιπόν, το μοτεράκι μου κόστισε περίπου 2,500 ευρώ (απ'ότι θυμάμαι), και περιείχε μοτέρ, σασμάν, πλεξούδα, εγκέφαλο. Υπολόγισε κανά 500-1000 ευρώ για την εγκατάσταση, και εγώ επειδή άλλαξα φρένα μπρος πισω μου κόστισαν 1000 ευρώ μαζί με σωληνάκια υψηλής πίεσης κλπ. Επίσης θα χρειαστείς υδραυλικό τιμόνι, οπότε αν δε κάνω λάθος θες κανά 300άρι ακόμα. Χμμμ..... τι άλλο.... Ε και ένα καλό 1ο σερβις που θα του γίνει (άλλαγμα ιμάντες, γενικό τσεκάπ) και είσαι οκ! Εμένα έχει κάνει 12,000χμ περίπου με πολύ ζόρισμα (εγώ με το που το έβαλα το τούρμπισα παράλληλα) και δεν έχει καταλάβει τίποτε (χτύπα ξήλο-ζωή να έχει)!! Αυτά! Φιλικά, Κώστας Καλημέρα Κώστα (doggy) υδραυλικό τιμονάκι έχει και ηλεκ παράθυρα είναι του 98 αλλά απορώ πως έχει look 16v (προφυλακτήρες μπρος-πίσω και φανάρια απο το 16v)Αυτός ο μ@@κας δεν μπορούσε να φτιάξει και λίγο την μηχανή!Αλλα αν τοχε πειραξει δεν θα το παιρνα και στην ίδια τιμη που το πήρα!Απο κατανάλωση πως τα πας?Στα100χλμ πόσα λίτρα καίει (εντός,εκτός πόλης )Πριν βάλεις την τουρπίνα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted December 16, 2005 Report Share Posted December 16, 2005 Νικόλα, αρχικά να σε ενημερώσω πως η VW το έκανε αυτό, στα τελευταία 6Ν που έβγαλε, έβαζε ότι έβρισκε από προφυλακτήρες/φώτα (το έχω δεί και σε άλλα 1000-αρια). Τώρα από κατανάλωση, επειδή το τούρμπισα στα καπάκια (δλδ ενώ έμπαινε το μοτέρ, μπήκε και η τουρμπίνα και το πήρα έτοιμο), όσο το έστρωνα, λειτουργούσε σαν ένα κανονικό 1400-άρι (σύγκρινα με φίλους καταναλώσεις). Τώρα κακά τα ψέματα είτε τουρμπάτο είτε ατμόσφαιρα, όσο βαραίνει το πόδι, άλλο τόσο ελαφραίνει ρεζερβουάρ/τσέπη. Πάντως δεν έχει καμία διαφορά από ένα κοινώ 1400-αρι στα πλαίσια της νορμάλ οδήγησης. Βέβαια σε σχέση με το 1000άρι θα σου κακοφανεί όπως μου κακοφάνηκε και εμένα στην αρχή γιατί όπως και να το κάνεις καίει κάτι τις παραπάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΑΖ Posted December 19, 2005 Report Share Posted December 19, 2005 Πρόεδρε, χάρηκα που σε γνώρισα κι από κοντά και σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές που μου έδωσες.Ομολογώ μάλιστα ότι με προβλημάτισες (ευχάριστα πάντα!!!).Κι όσο γι'αυτά που είπαμε, σύντομα θα υπάρχουν νεότερα.Σ'ευχαριστώ και πάλι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Montoya Posted December 19, 2005 Report Share Posted December 19, 2005 Καλησπέρα παίδες!Όπως καταλάβατε είμαι 1 δυστυχής (σε θέμα κινητήρα και κατα συνέπεια ίππων),γιαυτό λοιπόν θέλω να ακούσω τις απόψεις σας επι του θέματος που έθεσα!Δήλαδη αν έχει κάνει κάποιος απο σας τέτοιου είδους μετατροπή, τι του στοίχησε,τι άλλαξε εκτός απο κινητήρα και πίσω δισκόφρενα?Πόσο πήρε τον κινητήρα και αν του έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα έπειτα απο αυ΄τη την μετατροπή ! Φιλε Νικολα η μετατροπη αυτη αξιζει και μαλιστα φτιαχνεις οπως θελεις το αμαξι σου...αν μπορεις βαλε και κινητηρα απο 1.6 gti tou 2000-01 βεβαια ειναι λιγο δυσκολο αλλα βρισκεις και βεβαια κανε την πατεντα να ειναι με ντιζα οχι ηλεκτρογκαζο....και βεβαια η τελευταια λυσει και λιγο επιπονη χρηματικα ειναι το τουρμπισμα!!!!Αλλα μετα εισαι σε αλλο επιπεδο φιλε θα σταματησεις μετα να ψαχνεις να αγορασεις αμαξι για τα επομενα 10χρονια!!!! Εσυ αποφασιζεις φιλε.....!!! τα λεμε. ΜONTOYA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dchris18 Posted December 19, 2005 Report Share Posted December 19, 2005 File an endiaferesai gia moter 1,4 16v steile pm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 (edited) αν μπορεις βαλε και κινητηρα απο 1.6 gti tou 2000-01 βεβαια ειναι λιγο δυσκολο αλλα βρισκεις και βεβαια κανε την πατεντα να ειναι με ντιζα οχι ηλεκτρογκαζο....και βεβαια η τελευταια λυσει και λιγο επιπονη χρηματικα ειναι το τουρμπισμα!!!! Montoya χίλιες φορές να βάλει το 14-άρι του 95-98 παρά το 16-αρι του 6Ν2 για τον απλούστατο λόγο ότι το δικό μου μοτέρ είναι μαντεμένιο και όχι αλουμινένιο όπως του 6Ν2 και έχει σαφώς καλύτερες ανοχές/αντοχές στην περίπτωση του τουρμπίσματος... (δε σπάει δε χαλάει το μπλοκ, ενώ στα αλουμίνια... τρυπάαααει και χαλάει!!!). Υ.Γ. ΤΑΖ, χάρηκα που σε γνώρισα και ελπίζω να σε βοήθησα Edited December 21, 2005 by doggy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...