Marios_R Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 (edited) Σήμερα και μετα από ταξίδι 2,5 ωρών κάποια στιγμή συνειδητοποιώ ότι ως τις 2700-2800 το αμάξι δεν τραβούσε. ωσπου να φτάσω στον προορισμό μου ο κομπρεσορας ηταν σαν να μην δουλευε καθολου.Πατούσα γκάζι και δεν γινόταν τίποτα.μόνο η κατανάλωση ανέβαινε,τα χλμ καθόλου.Οπότε αναγκάστηκα να δουλεύω το αμάξι manual πάνω από τις 3000 ώσπου να φτάσω. Στο ταμπλό δεν μου άναψε κάποιο λαμπάκι. Οταν εφτασα στον προορισμό μου αφησα το αμαξι να κρυώσει μετα όλα καλά. Ξερει κανείς τι παίζει? Είναι το 3ο προβληματάκι που παρουσιάζεται μετά το τρίξιμο της ηλιοροφής ( το οποίο παρότι το πήγα στην αντιπροσωπεία δεν λύθηκε) και το 1.2 λίτρα λάδι στα 7500km. Edited June 19, 2011 by Marios_R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 (edited) Και γω το επαθα αυτό την προηγούμενη βδομάδα (golf v 140 dsg) μετά απο πήξιμο στο κέντρο κανα μισάωρο με clima ανοιχτό και εξωτερική θερμοκρασία 32-33c,λάδι 95-97c. Καποια στιγμή πάτησα να φυγω και επειδή το ειχα στο d είχε ~1500 στροφές/3η αλλα δεν εφευγε με τπτ! Κανω kickdown και μονο οταν τουρμπισε εφυγε αλλά και πάλι ήταν πεσμένο και >3000 rpm, αλλά χαμηλά νεκρό σαν να μην έχω κομπρέσορα! Μετά απο λίγο κάπως αρχισε να δουλεύει πάλι αλλά οχι κανονικα. Μολις το άφησα σπίτι και κρύωσε και το δικό μου κανένα θέμα, γεμιζε μια χαρά Το χει πάθει και φίλος μου με jetta 140 manual, βγήκε να περάσει με 4η και 70-80 χλμ και οπως βγήκε έτσι έμεινε!!! Μετά απο λίγο ομως επανήλθε σ'αυτόν... Edited June 19, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 20, 2011 Report Share Posted June 20, 2011 Εχω μια απορία, εχει το πολο το gti κομπρεσσορα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted June 20, 2011 Report Share Posted June 20, 2011 Εχω μια απορία, εχει το πολο το gti κομπρεσσορα? Ναι! Το twincharger φοράει απλά με άλλη χαρτογράφηση και βγάζει 180 αλογα αντί για 160 στα scirocco/golf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted June 20, 2011 Report Share Posted June 20, 2011 θα ειχε ψηθει στις θερμοκρασίες το αυτοκινητο, και ο κομπρέσορα θα δυσκολευόταν να ακολουθήσει με τοσο θερμο εισερχόμενο αέρα. Με a/c και σταματα ξεκίνα σε κινηση, με εξωτερικη 30 βαθμούς,ο εισερχόμενος ειναι 55βαθμους.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted June 20, 2011 Report Share Posted June 20, 2011 θα ειχε ψηθει στις θερμοκρασίες το αυτοκινητο, και ο κομπρέσορα θα δυσκολευόταν να ακολουθήσει με τοσο θερμο εισερχόμενο αέρα. Με a/c και σταματα ξεκίνα σε κινηση, με εξωτερικη 30 βαθμούς,ο εισερχόμενος ειναι 55βαθμους.. Στη δικιά μου περίπτωση προφανώς αυτό συνέβαινε. Αλλά ο φίλος με το polo λέει το έπαθε εν κινήσει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 ...αυτα με τις θερμοκρασιες...αν ισχυουν θα ηταν τραγικο....εχω χρονομετρησει 50-150 με 3η διαφορες εποχες απο -2 μεχρι 41,5 ... στην ιδια ευθεια...οι διαφορες ειναι τραγικα μικρες...Και αν ηταν καθε φορα που εκανε ζεστη να τα εφτυνε ο κομπρεσσορας...θα τα ειχαμε παρει ολοι στο χερι...Μηπως συμβαινει κατι αλλο ?...Ειναι λιγακι αφυσικο να δουλευει ετσι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 ...αυτα με τις θερμοκρασιες...αν ισχυουν θα ηταν τραγικο....εχω χρονομετρησει 50-150 με 3η διαφορες εποχες απο -2 μεχρι 41,5 ... στην ιδια ευθεια...οι διαφορες ειναι τραγικα μικρες...Και αν ηταν καθε φορα που εκανε ζεστη να τα εφτυνε ο κομπρεσσορας...θα τα ειχαμε παρει ολοι στο χερι...Μηπως συμβαινει κατι αλλο ?...Ειναι λιγακι αφυσικο να δουλευει ετσι Εν κινήσει εγώ δεν το χω πάθει! Αλλά μου ακούγεται περισσότερο "λογικό" να συμβεί μετά απο πήξιμο αφου η εισαγωγή πρέπει να βράζει (είχα πέσει ακριβώς την ώρα που κλείσανε το Σύνταγμα και για να ξεμπλέξω απο τα στενά εφαγα μιση ωρα 1η-2α) με 32c εξωτερική και clima αναμένο συνέχεια) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...