dinos_6n2 Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 Γεια σας φιλοι, Αν εχει κανείς καμιά ιδέα ας γράψει μια απάντηση για το θέμα που θα περιγράψω , με όση συντομία μπορώ: 1. Πρόσφατα συμπληρώθηκε φρέον στο ΑC και είχα μια καλύτερη απόδοση άμεσα. 2. Την επόμενη μέρα μένω από μπαταρία (Βοsch Silver 62AH - 480 A EN) ηλικία 4,5 ετών - δεν μπορούσε να δώσει εκκίνηση αλλά τα άλλα λειτουργούσαν κανονικά (γυαλοκαθαριστήρες - φώτα κλπ). 3. Ο φίλος και τεχνικός μου λέει θες μπαταρία και δεν σχετίζονται AC και το προβλημά που προέκυψε (κοινός δεν χάλασε αυτός τίποτα). Μου δανείζει προσωρινά μπαταρία 42-45AΗ μικρότερη από ford. 4.Με την μεταχειρισμένη εκκινήσεις συνεχόμενες (για δοκιμή) κανονικά και όλα ΟΚ . 5.Το αμάξι πηγαίνει ταξίδι με AC ανοιχτό 60klm. Στο τέλος της διαδρομης λυχνίες μπαταρίες - airbag ανάβουν. Παρκάρεται στο πάρκινγ σβήνει και δεν μπορεί να εκκινήσει ξανά. 6.Αποσυνδέεται ο αρνητικός πόλος από μένα για 12 ώρες. Μετράτε για διαρροές με οικιακό πολύμετρο σε ρύθμιση αμπερομέτρου σε σειρά και έχω με το συνεγερμό 0.04 Α και με την πόρτα ανοιχτή (φώς καμπίνας - 0.8 Α - άριστα σύμφωνα με αγγλικά φόρουμ). 8.Ελέγχονται ασφάλειες με πολύμετρο σύμφωνα με το http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20091217054057AAUCL4l δηλαδή oi ασφάλειες 11 και 26 κανονικές. Ελέγχεται ο ιμάντας(αριστερά του μοτέρ όπως το βλέπεις) εξωτερικά και είναι σφιχτός (στις οδηγίες λυχνία μπαταρίας λέει έλεγχος ιμάντα) 7. Συνδέεται ο πόλος και εκκινεί κανονικά. 8. Με ανοιχτό καπό εκκινώ ac από το καπό ακούγετε ενα τσικ τσικ και μου έμοιαζε σαν ρελέ που προσπαθει κάτι να ξεκινήσει και προσπάθησε τουλάχιστον 5-6 φορές. 9.Η λυχνία μπαταρίας ξανανάβει - κλείνω AC και σβήνω . Δεν μπορεί πάλι η μπαταρία να το ξεκινήσει. Σκέπτομαι μήπως το ac δούλευε με την μπαταρία... Εχετε καμια ιδέα , για να βοηθήσω και τον μάστορα ... Ευχαριστώ πολύ θερμά Dinos - Thessaloniki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 Σαν πρόβλημα φορτησης της μπαταρίας μου ακούγεται, δηλαδη δυναμο ανορθωτές κλπ, εχεις δοκιμάσει αφου βάλεις μπροστα να κάνεις πορεια χωρις AC για να διαπιστώσεις αν εμφανίζεται το ιδιο προβλημα ή οχι. YΓ θα μου πεις τωρα με τον καύσωνα ημαστε για τετοιες δοκιμές Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antypasgg Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 (edited) Πρέπει να έχεις πρόβλημα επάρκειας ρεύματος (η τάση μπορεί να είναι εντάξει και να ξεγελά και να μην ανάβει συνέχεια η σχετική ένδειξη) στην φόρτιση της μπαταρίας είτε απο τον εναλλάκτη είτε από την πλακέτα ανόρθωσης .Ετσι μεγάλο μέρος της ηλεκτρικής ισχύος του αυτοκινήτου δίνεται αποκλειστικά απο την μπαταρία με αποτέλεσμα να αδειάζει. Τώρα η μπαταρία αν την αφήσεις σε ηρεμία μετά από ταξίδι επειδή στο εσωτερικό της συνεχίζονται για λίγη ώρα οι χημικές διεργασίες ανακτά ένα μικρό μέρος της χωρητικότητάς της με αποτέλεσμα να δώσει ακόμα μία οριακά 2 εκκινήσεις. Γεια σας φιλοι, Αν εχει κανείς καμιά ιδέα ας γράψει μια απάντηση για το θέμα που θα περιγράψω , με όση συντομία μπορώ: 1. Πρόσφατα συμπληρώθηκε φρέον στο ΑC και είχα μια καλύτερη απόδοση άμεσα. 2. Την επόμενη μέρα μένω από μπαταρία (Βοsch Silver 62AH - 480 A EN) ηλικία 4,5 ετών - δεν μπορούσε να δώσει εκκίνηση αλλά τα άλλα λειτουργούσαν κανονικά (γυαλοκαθαριστήρες - φώτα κλπ). 3. Ο φίλος και τεχνικός μου λέει θες μπαταρία και δεν σχετίζονται AC και το προβλημά που προέκυψε (κοινός δεν χάλασε αυτός τίποτα). Μου δανείζει προσωρινά μπαταρία 42-45AΗ μικρότερη από ford. 4.Με την μεταχειρισμένη εκκινήσεις συνεχόμενες (για δοκιμή) κανονικά και όλα ΟΚ . 5.Το αμάξι πηγαίνει ταξίδι με AC ανοιχτό 60klm. Στο τέλος της διαδρομης λυχνίες μπαταρίες - airbag ανάβουν. Παρκάρεται στο πάρκινγ σβήνει και δεν μπορεί να εκκινήσει ξανά. 6.Αποσυνδέεται ο αρνητικός πόλος από μένα για 12 ώρες. Μετράτε για διαρροές με οικιακό πολύμετρο σε ρύθμιση αμπερομέτρου σε σειρά και έχω με το συνεγερμό 0.04 Α και με την πόρτα ανοιχτή (φώς καμπίνας - 0.8 Α - άριστα σύμφωνα με αγγλικά φόρουμ). 8.Ελέγχονται ασφάλειες με πολύμετρο σύμφωνα με το http://uk.answers.ya...17054057AAUCL4l δηλαδή oi ασφάλειες 11 και 26 κανονικές. Ελέγχεται ο ιμάντας(αριστερά του μοτέρ όπως το βλέπεις) εξωτερικά και είναι σφιχτός (στις οδηγίες λυχνία μπαταρίας λέει έλεγχος ιμάντα) 7. Συνδέεται ο πόλος και εκκινεί κανονικά. 8. Με ανοιχτό καπό εκκινώ ac από το καπό ακούγετε ενα τσικ τσικ και μου έμοιαζε σαν ρελέ που προσπαθει κάτι να ξεκινήσει και προσπάθησε τουλάχιστον 5-6 φορές. 9.Η λυχνία μπαταρίας ξανανάβει - κλείνω AC και σβήνω . Δεν μπορεί πάλι η μπαταρία να το ξεκινήσει. Σκέπτομαι μήπως το ac δούλευε με την μπαταρία... Εχετε καμια ιδέα , για να βοηθήσω και τον μάστορα ... Ευχαριστώ πολύ θερμά Dinos - Thessaloniki Edited August 7, 2011 by emanon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinos_6n2 Posted August 7, 2011 Author Report Share Posted August 7, 2011 Ευχαριστω για τις απαντήσεις . Τα νεώτερα: 1.Μετά από 10ωρη ακινησία πάλι το αυτοκίνητο ξεκίνησε ευκολα με την μίζα. 2. Δεν ξεκίνησα το ac καθόλου αυτή τη φορά. Το αυτοκίνητο δούλεψε στο ρελαντί για 20 λεπτά. 3.Αναψε η λυχνία της μπαταρίας. Προσπάθησα να μαρσάρω αλλά έσβησε αφού πρώτα "έτρεμε" λίγο. Η μπαταρία πάλι δεν μπορεί να το ξεκινήσει. Καμιά ιδέα ? Ευχαριστώ και πάλι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antypasgg Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 Αφού ανάβει το λαμπάκι της μπαταρίας δες ότι σου έχει ήδη απαντηθεί και πήγαινε για έλεγχο του κυκλώματος φόρτισης. Αν ήταν χειμώνας δεν υπήρχε περίπτωση να ξαναπάρει με την ίδια μπαταρία. Πρόσεχε γιατί θα ''ξελιγωθεί'' η δανεική μπαταρία και δεν θα μπορεί να επανέλθει πλήρως. Το αυτοκίνητο σβήνει-τρέμει από έλλειψη ρεύματος. Ευχαριστω για τις απαντήσεις . Τα νεώτερα: 1.Μετά από 10ωρη ακινησία πάλι το αυτοκίνητο ξεκίνησε ευκολα με την μίζα. 2. Δεν ξεκίνησα το ac καθόλου αυτή τη φορά. Το αυτοκίνητο δούλεψε στο ρελαντί για 20 λεπτά. 3.Αναψε η λυχνία της μπαταρίας. Προσπάθησα να μαρσάρω αλλά έσβησε αφού πρώτα "έτρεμε" λίγο. Η μπαταρία πάλι δεν μπορεί να το ξεκινήσει. Καμιά ιδέα ? Ευχαριστώ και πάλι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinos_6n2 Posted August 7, 2011 Author Report Share Posted August 7, 2011 Σε μέτρηση που έκανα με το πολύμετρο ,αφού ξεκίνησε το αυτοκίνητο με την βοήθεια κάποιου άλλου , η τάση πριν την εκκίνηση στην μπαταρία ηταν 12V και μετά την εκκίνηση 12.2V. Οπότε υποθέτω δυναμό. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 (edited) επρεπε να ηταν γυρω στα 13.5 με 14v Edited August 10, 2011 by vwdoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 Δυναμο ειναι οπως το περιγραφεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...