DimitrisMits Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 Γεια σας Παιδια Ειμαι κατοχος ενος golf tsi 1.4 πριν λιγο καιρο αρχισαν το προβληματα στο tourbo μου κοντα στης 3.500 στροφες το αμαξι μου με κρεμαγε το πηγα στην διαγνωση και μου αλλαξανε σχαστρα εβαλα την boss στην εβδομαδα επανω μου εβγαλε ξανα προβλημα στην σχαστρα μετα απο ψαξημο εδωσα λεφτα και εβαλα μια σχαστρα forge ανοιχτου τυπου στο καταστημα που την εβαλα του ειπα πως εχουν τα πραγματα το αμαξι μου εχει και προγραμα επανω και τωρα παλι μου κρεμαει το αμαξι στης 3.500 δεν ξερω τι να κανω..Καμια αποψη ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 Καταρχην...θα πρεπει να επαναφερεις το αμαξι σου με το εργοστασιακο προγραμμα και να περασει σωστο διαγνωστικο ελεγχο. Να αλλαξεις Ν75 (δεν βγαζει βλαβη) ειναι απο τα πρωταπου αλλαζουμε εφοσον το αμαξι κρεμαει σε συγκεκριμενες στροφες...και γενικα να το πας σε καποιο εξειδικευμενο συνεργειο να δουν τι εχει. Τα προβληματα στα turbo στους tsi ειναι εξαιρετικα λιγα συνηθως προβληματα υπαρχουν σε επιμερους περιφερειακα. Σκαστρα καλιττερα να προμηθευτης την τελευταια εκδοση της original... ειναι εξαιρετικη και ανθεκτικη. Σε καποια αντιπροσωπεια πηγες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 Γεια σας Παιδια Ειμαι κατοχος ενος golf tsi 1.4 πριν λιγο καιρο αρχισαν το προβληματα στο tourbo μου κοντα στης 3.500 στροφες το αμαξι μου με κρεμαγε το πηγα στην διαγνωση και μου αλλαξανε σχαστρα εβαλα την boss στην εβδομαδα επανω μου εβγαλε ξανα προβλημα στην σχαστρα μετα απο ψαξημο εδωσα λεφτα και εβαλα μια σχαστρα forge ανοιχτου τυπου στο καταστημα που την εβαλα του ειπα πως εχουν τα πραγματα το αμαξι μου εχει και προγραμα επανω και τωρα παλι μου κρεμαει το αμαξι στης 3.500 δεν ξερω τι να κανω..Καμια αποψη ευχαριστω! Οταν λες πηγες στη διαγνωση τι εννοεις;Προφανως δεν πηγες σε αντιπροσωπεια γιατι το πρωτο που θα σου αλλαζαν θα ηταν η Ν75 με μικρο κοστος.Απο κει και περα ισως αλλαζες και N249 παλι με μικρο κοστος.Πηγαινε αντιπροσωπεια αφου επαναφερεις την εργοστασιακη ρυθμιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DimitrisMits Posted August 18, 2011 Author Report Share Posted August 18, 2011 Οταν λες πηγες στη διαγνωση τι εννοεις;Προφανως δεν πηγες σε αντιπροσωπεια γιατι το πρωτο που θα σου αλλαζαν θα ηταν η Ν75 με μικρο κοστος.Απο κει και περα ισως αλλαζες και N249 παλι με μικρο κοστος.Πηγαινε αντιπροσωπεια αφου επαναφερεις την εργοστασιακη ρυθμιση. Να σου πω επειδει εχω τσακωθει και στην carenta στιν βουλιαγμενης και στα πατησια μπορω να παω σε ενα εξουσιοδοτημενο που ειναι κοντα στο σπιτι μου?Ειναι το ιδιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 18, 2011 Report Share Posted August 18, 2011 Να σου πω επειδει εχω τσακωθει και στην carenta στιν βουλιαγμενης και στα πατησια μπορω να παω σε ενα εξουσιοδοτημενο που ειναι κοντα στο σπιτι μου?Ειναι το ιδιο? Φυσικα.Μπορεις να πας σε οποιο εξουσιοδοτημενο θελεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...