billy3 Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΧΩ ΕΝΑ GOLF N.6 1.4 TSI 160HP(R-LINE), ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ, (ΓΥΡΩ ΣΤΟ ΛΕΠΤΟ) ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Οσο τσοκαρει(κραταει ψηλα στροφες) περιμενεις μεχρι να πεσουν οι στροφες και μετα φευγεις. Οταν παλι δεν τσοκαρει (διοτι δεν θα χρειαζεται) απλα βαζεις ζωνη βαζεις ενα ωραιο τραγουδακι και φευγεις. Στο σβησιμο απλα 1-2 λεπτα πριν παρκαρεις χλρωσε το ποδι και μην τρεχεις..Παρκαρεις σβηνεις ετοιμος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billy3 Posted August 26, 2011 Author Report Share Posted August 26, 2011 ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ, ΓΕΝΙΚΩΣ ΔΕΝ ΠΟΛΥΤΡΕΧΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΛΑΡΟΣ. ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΒΗΝΩ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΡΚΗΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΟ. ΟΡΘΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Η ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 (edited) Αυτο το "Πριν παρκαρεις να πηγαινεις χαλαρα" ειναι πολυ γενικο και σχετικο.Χαλαρα μπορει να πηγαινει κανεις και με 3000 στροφες.Λειτουργει η τουρμπινα σε αυτες τις στροφες;Ναι λειτουργει.Συνεπως το να πηγαινει χαλαρα με 3000 στροφες και να σβησει αμεσως δεν ειναι οτι καλυτερο.Συνεπως φιλε Βασιλη για να μη μπερδευεσαι καλυτερα να μαθεις τον λογο που πρεπει να μη σβηνεις αμεσως κι οχι να αποστηθισεις απλα καποιες κινησεις.Πριν σβησεις το αμαξι πρεπει να δωσεις χρονο στην τουρμπινα να ριξει τις στροφες της ενω παραλληλα λιπαινεται και κρυωνει κι οχι να σβησεις το αμαξι ενω η τουρμπινα ακομα γυριζει.Δηλαδη το "χαλαρα" σημαινει να οδηγεις αντουρμπιστα πριν παρκαρεις.Αυτο απαιτει να μαθεις σε ποιες στροφες ανοιγει η τουμπινα σου και να ρυθμισεις την οδηγηση σου αναλογως.Αυτα που εχουν ακουστει περι ενος λεπτου, δυο λεπτων,ακομα και πεντε λεπτων στο ρελαντι πριν σβησεις ειναι πολυ σχετικα,αοριστα και πιο πολυ μπερδευουν παρα βοηθουν. Edited August 26, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Για το ζέσταμα για συνφωνήσω με τον φίλο dimake!! Για το σβήσιμο όταν πας με χαλαρούς ρυθμούς μέχρι να παρκάρεις είσαι έτοιμος!! 2-3 λεπτά είναι το μαχ να σταματήσει να γυρίζει η φτερωτή και να γίνει σωστό λάδωμα!! Όσο αναφορά αυτό που ακούς όταν το σβήνεις δεν είναι τίποτα ανυσηχητικό!! Εκτός και αν εννοείς το βεντιλατέρ που προσπαθεί να δροσίσει το μοτέρ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 (edited) Και το σημαντικότερο...πριν φτάσει η θερμοκρασία νερού 90C (καλύτερα του λαδιού) δεν το πατάς. Edited August 26, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi.xristos Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 καλησπερα.κατοχος golf tsi v 140. απο την πρωτη μερα παντα αφηνω να πεσουν οι στροφες πριν ξεκινησω(καλοκαιρι μολις πεσουν ξεκιναω-χειμωνα το αφηνω 1-2λεπτα παραπανω)και μετα οσο γινεται χαλαρα στην διαδρομη,ποτε δεν το πιεσα αν δεν ειχε περασει ενα 5λεπτο που η θερμοκρασια νερου ηταν στους 90.στο "σβησε" εαν εχω γυρισει χαλαρα παντα 1-2 λεπτα το αφηνω να δουλεψει...εαν το εχω πιεσει νωριτερα κανω μια βολτουλα ηρεμη(οπου ειναι σχετικο και αυτο) και παλι ενα 2λεπτο-3λεπτο ρελαντι πριν σβησω. σημερα μετα απο 180.000χλμ δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα και η τουρμπινα ειναι σαν καινουρια χωρις τον παραμικρο τζογο και κανενα ραγισμα ουτε για δειγμα.(να σημειωσω οτι το αμαξι το εχω κακομεταχειριστει οσο δεν παει απο θεμα ανοιγματων-τελικες,κτλ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 καλησπερα.κατοχος golf tsi v 140. απο την πρωτη μερα παντα αφηνω να πεσουν οι στροφες πριν ξεκινησω(καλοκαιρι μολις πεσουν ξεκιναω-χειμωνα το αφηνω 1-2λεπτα παραπανω)και μετα οσο γινεται χαλαρα στην διαδρομη,ποτε δεν το πιεσα αν δεν ειχε περασει ενα 5λεπτο που η θερμοκρασια νερου ηταν στους 90.στο "σβησε" εαν εχω γυρισει χαλαρα παντα 1-2 λεπτα το αφηνω να δουλεψει...εαν το εχω πιεσει νωριτερα κανω μια βολτουλα ηρεμη(οπου ειναι σχετικο και αυτο) και παλι ενα 2λεπτο-3λεπτο ρελαντι πριν σβησω. σημερα μετα απο 180.000χλμ δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα και η τουρμπινα ειναι σαν καινουρια χωρις τον παραμικρο τζογο και κανενα ραγισμα ουτε για δειγμα.(να σημειωσω οτι το αμαξι το εχω κακομεταχειριστει οσο δεν παει απο θεμα ανοιγματων-τελικες,κτλ). Γεια χαρα φιλε...μαλλον εισαι το tsi(twin charged) με τα περισσοτερα χιλιομετρα στην ελλαδα ...! Πες και αλλα στοιχεια ... Δεν παταμε ποτε πριν περασουν 10 λεπτα απο την ωρα που θα φτασει το νερο στους 90 το εχω δει με vag οτι θελει χρονο το λαδι να παρει θερμοκρασια. Χαλαρα κανα 3-4 λεπτα οδηγηση ...και με 30δευτερ-1λεπτο ειναι υπερ αρκετο για την τουρμπινα... δεν υπαρχει θεμα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi.xristos Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Γεια χαρα φιλε...μαλλον εισαι το tsi(twin charged) με τα περισσοτερα χιλιομετρα στην ελλαδα ...! Πες και αλλα στοιχεια ... Δεν παταμε ποτε πριν περασουν 10 λεπτα απο την ωρα που θα φτασει το νερο στους 90 το εχω δει με vag οτι θελει χρονο το λαδι να παρει θερμοκρασια. Χαλαρα κανα 3-4 λεπτα οδηγηση ...και με 30δευτερ-1λεπτο ειναι υπερ αρκετο για την τουρμπινα... δεν υπαρχει θεμα ... Καλησπερα φιλε...και εγω αυτο πιστευω,αλλα ποτε δεν ξερεις...στοιχεια να δωσω οσα θελετε αλλα ειναι το καταλληλο τοπικ αυτο?φανταζομαι δεν εννοεις μονο για ζεσταμα αλλα γενικα σωστα? Στους βαθμους του λαδιου συμφωνω απολυτα,μετα το 5λεπτο εννοω οτι παταω περισσοτερο απο οτι πριν που δεν ειχε παει στους 90...οχι οτι μετα απο 5 λεπτα σανιδα το γκαζι.οταν δεν ειχα turbo timer το αφηνα καπου στο 1.5 λεπτο αλλα δεν καθομουν και με το ρολοι οποτε θα μου φαινοταν παραπανω στο περιμενε ,τωρα με το timer 40 δευτερα το αφηνω.το αμαξι πρεπει να το προσεχεις για να σε προσεχει και να το σεβεσαι για να σε σεβεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Καλησπερα φιλε...και εγω αυτο πιστευω,αλλα ποτε δεν ξερεις...στοιχεια να δωσω οσα θελετε αλλα ειναι το καταλληλο τοπικ αυτο?φανταζομαι δεν εννοεις μονο για ζεσταμα αλλα γενικα σωστα? Στους βαθμους του λαδιου συμφωνω απολυτα,μετα το 5λεπτο εννοω οτι παταω περισσοτερο απο οτι πριν που δεν ειχε παει στους 90...οχι οτι μετα απο 5 λεπτα σανιδα το γκαζι.οταν δεν ειχα turbo timer το αφηνα καπου στο 1.5 λεπτο αλλα δεν καθομουν και με το ρολοι οποτε θα μου φαινοταν παραπανω στο περιμενε ,τωρα με το timer 40 δευτερα το αφηνω.το αμαξι πρεπει να το προσεχεις για να σε προσεχει και να το σεβεσαι για να σε σεβεται... Σωστός!! Off Topic Τελικά το έκανες σφυρίλατο το μοτέρ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi.xristos Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Σωστός!! Off Topic Τελικά το έκανες σφυρίλατο το μοτέρ?? Καλησπερα!Ναι εγινε σφυριλατο,ομως με γυρναει πισω με καποια θεματα και δεν με αφηνει να το τελειωσω με τα περιφερειακα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...