Jump to content
billy3

Ζεσταμα Κινητηρα

Recommended Posts

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

ΕΧΩ ΕΝΑ GOLF N.6 1.4 TSI 160HP(R-LINE), ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ, (ΓΥΡΩ ΣΤΟ ΛΕΠΤΟ) ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

Link to comment
Share on other sites

Οσο τσοκαρει(κραταει ψηλα στροφες) περιμενεις μεχρι να πεσουν οι στροφες και μετα φευγεις.

Οταν παλι δεν τσοκαρει (διοτι δεν θα χρειαζεται) απλα βαζεις ζωνη βαζεις ενα ωραιο τραγουδακι και φευγεις.

Στο σβησιμο απλα 1-2 λεπτα πριν παρκαρεις χλρωσε το ποδι και μην τρεχεις..Παρκαρεις σβηνεις ετοιμος.

Link to comment
Share on other sites

ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ, ΓΕΝΙΚΩΣ ΔΕΝ ΠΟΛΥΤΡΕΧΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΛΑΡΟΣ. ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΒΗΝΩ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΡΚΗΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΟ. ΟΡΘΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Η ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το "Πριν παρκαρεις να πηγαινεις χαλαρα" ειναι πολυ γενικο και σχετικο.Χαλαρα μπορει να πηγαινει κανεις και με 3000 στροφες.Λειτουργει η τουρμπινα σε αυτες τις στροφες;Ναι λειτουργει.Συνεπως το να πηγαινει χαλαρα με 3000 στροφες και να σβησει αμεσως δεν ειναι οτι καλυτερο.Συνεπως φιλε Βασιλη για να μη μπερδευεσαι καλυτερα να μαθεις τον λογο που πρεπει να μη σβηνεις αμεσως κι οχι να αποστηθισεις απλα καποιες κινησεις.Πριν σβησεις το αμαξι πρεπει να δωσεις χρονο στην τουρμπινα να ριξει τις στροφες της ενω παραλληλα λιπαινεται και κρυωνει κι οχι να σβησεις το αμαξι ενω η τουρμπινα ακομα γυριζει.Δηλαδη το "χαλαρα" σημαινει να οδηγεις αντουρμπιστα πριν παρκαρεις.Αυτο απαιτει να μαθεις σε ποιες στροφες ανοιγει η τουμπινα σου και να ρυθμισεις την οδηγηση σου αναλογως.Αυτα που εχουν ακουστει περι ενος λεπτου, δυο λεπτων,ακομα και πεντε λεπτων στο ρελαντι πριν σβησεις ειναι πολυ σχετικα,αοριστα και πιο πολυ μπερδευουν παρα βοηθουν.

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Για το ζέσταμα για συνφωνήσω με τον φίλο dimake!!

Για το σβήσιμο όταν πας με χαλαρούς ρυθμούς μέχρι να παρκάρεις είσαι έτοιμος!!

2-3 λεπτά είναι το μαχ να σταματήσει να γυρίζει η φτερωτή και να γίνει σωστό λάδωμα!!

Όσο αναφορά αυτό που ακούς όταν το σβήνεις δεν είναι τίποτα ανυσηχητικό!!

Εκτός και αν εννοείς το βεντιλατέρ που προσπαθεί να δροσίσει το μοτέρ!!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα.κατοχος golf tsi v 140.

απο την πρωτη μερα παντα αφηνω να πεσουν οι στροφες πριν ξεκινησω(καλοκαιρι μολις πεσουν ξεκιναω-χειμωνα το αφηνω 1-2λεπτα παραπανω)και μετα οσο γινεται χαλαρα στην διαδρομη,ποτε δεν το πιεσα αν δεν ειχε περασει ενα 5λεπτο που η θερμοκρασια νερου ηταν στους 90.στο "σβησε" εαν εχω γυρισει χαλαρα παντα 1-2 λεπτα το αφηνω να δουλεψει...εαν το εχω πιεσει νωριτερα κανω μια βολτουλα ηρεμη(οπου ειναι σχετικο και αυτο) και παλι ενα 2λεπτο-3λεπτο ρελαντι πριν σβησω.

σημερα μετα απο 180.000χλμ δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα και η τουρμπινα ειναι σαν καινουρια χωρις τον παραμικρο τζογο και κανενα ραγισμα ουτε για δειγμα.(να σημειωσω οτι το αμαξι το εχω κακομεταχειριστει οσο δεν παει απο θεμα ανοιγματων-τελικες,κτλ).

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα.κατοχος golf tsi v 140.

απο την πρωτη μερα παντα αφηνω να πεσουν οι στροφες πριν ξεκινησω(καλοκαιρι μολις πεσουν ξεκιναω-χειμωνα το αφηνω 1-2λεπτα παραπανω)και μετα οσο γινεται χαλαρα στην διαδρομη,ποτε δεν το πιεσα αν δεν ειχε περασει ενα 5λεπτο που η θερμοκρασια νερου ηταν στους 90.στο "σβησε" εαν εχω γυρισει χαλαρα παντα 1-2 λεπτα το αφηνω να δουλεψει...εαν το εχω πιεσει νωριτερα κανω μια βολτουλα ηρεμη(οπου ειναι σχετικο και αυτο) και παλι ενα 2λεπτο-3λεπτο ρελαντι πριν σβησω.

σημερα μετα απο 180.000χλμ δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα και η τουρμπινα ειναι σαν καινουρια χωρις τον παραμικρο τζογο και κανενα ραγισμα ουτε για δειγμα.(να σημειωσω οτι το αμαξι το εχω κακομεταχειριστει οσο δεν παει απο θεμα ανοιγματων-τελικες,κτλ).

Γεια χαρα φιλε...μαλλον εισαι το tsi(twin charged) με τα περισσοτερα χιλιομετρα στην ελλαδα ...! Πες και αλλα στοιχεια ...

Δεν παταμε ποτε πριν περασουν 10 λεπτα απο την ωρα που θα φτασει το νερο στους 90 το εχω δει με vag οτι θελει χρονο το λαδι να παρει θερμοκρασια. Χαλαρα κανα 3-4 λεπτα οδηγηση ...και με 30δευτερ-1λεπτο ειναι υπερ αρκετο για την τουρμπινα... δεν υπαρχει θεμα ...

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα φιλε...μαλλον εισαι το tsi(twin charged) με τα περισσοτερα χιλιομετρα στην ελλαδα ...! Πες και αλλα στοιχεια ...

Δεν παταμε ποτε πριν περασουν 10 λεπτα απο την ωρα που θα φτασει το νερο στους 90 το εχω δει με vag οτι θελει χρονο το λαδι να παρει θερμοκρασια. Χαλαρα κανα 3-4 λεπτα οδηγηση ...και με 30δευτερ-1λεπτο ειναι υπερ αρκετο για την τουρμπινα... δεν υπαρχει θεμα ...

Καλησπερα φιλε...και εγω αυτο πιστευω,αλλα ποτε δεν ξερεις...στοιχεια να δωσω οσα θελετε αλλα ειναι το καταλληλο τοπικ αυτο?φανταζομαι δεν εννοεις μονο για ζεσταμα αλλα γενικα σωστα?

Στους βαθμους του λαδιου συμφωνω απολυτα,μετα το 5λεπτο εννοω οτι παταω περισσοτερο απο οτι πριν που δεν ειχε παει στους 90...οχι οτι μετα απο 5 λεπτα σανιδα το γκαζι.οταν δεν ειχα turbo timer το αφηνα καπου στο 1.5 λεπτο αλλα δεν καθομουν και με το ρολοι οποτε θα μου φαινοταν παραπανω στο περιμενε :clapping: ,τωρα με το timer 40 δευτερα το αφηνω.το αμαξι πρεπει να το προσεχεις για να σε προσεχει και να το σεβεσαι για να σε σεβεται...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φιλε...και εγω αυτο πιστευω,αλλα ποτε δεν ξερεις...στοιχεια να δωσω οσα θελετε αλλα ειναι το καταλληλο τοπικ αυτο?φανταζομαι δεν εννοεις μονο για ζεσταμα αλλα γενικα σωστα?

Στους βαθμους του λαδιου συμφωνω απολυτα,μετα το 5λεπτο εννοω οτι παταω περισσοτερο απο οτι πριν που δεν ειχε παει στους 90...οχι οτι μετα απο 5 λεπτα σανιδα το γκαζι.οταν δεν ειχα turbo timer το αφηνα καπου στο 1.5 λεπτο αλλα δεν καθομουν και με το ρολοι οποτε θα μου φαινοταν παραπανω στο περιμενε :clapping: ,τωρα με το timer 40 δευτερα το αφηνω.το αμαξι πρεπει να το προσεχεις για να σε προσεχει και να το σεβεσαι για να σε σεβεται...

Σωστός!!

Off Topic

Τελικά το έκανες σφυρίλατο το μοτέρ??

Link to comment
Share on other sites

Σωστός!!

Off Topic

Τελικά το έκανες σφυρίλατο το μοτέρ??

Καλησπερα!Ναι εγινε σφυριλατο,ομως με γυρναει πισω με καποια θεματα και δεν με αφηνει να το τελειωσω με τα περιφερειακα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.