alex19871987 Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 θα ηθελα να μου πειτε τι πιστευετε...αν η κουκουλα κανει ακλο η καοκο στο χρωμα του αυτοκινητου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 (edited) Βάζει ο πατέρας μου στο μεγάλο... Πλεονεκτήματα ότι το αμάξι μένει πεντακάθαρο στο δρόμο και άμα είναι καλό ύφασμα γλυτώνεις απο χαρακιές, τσιγάρα, περιττώματα πουλιών, απορρυπαντικα ή ότι άλλο τοξικο που μπορεί να σου καταστρέψει το χρώμα... Μειονεκτήματα όμως έχει πολλά με βασικό τον χρονο και την κούραση που θέλει. Καταρχήν για κάποιον που χρησιμοποιεί τακτικά αμάξι (κάθε μέρα ή ανα 2-3) είναι τρομερή έννοια... Το βάλε βγάλε κρατάει ένα 10 λεπτο διότι θέλει καλό διπλωμα ώστε να μαζευτεί σωστά να μην μπουν βρώμες στην απο μέσα πλευρα και να μην σου πιάνει όλο το πορτμπαγκαζ + ένα στοιχειώδες καθάρισμα με κάποιο φτερό ή κατι τέτοιο. Επίσης η δικη μας άφησε ενα σήμάδι μάλλον απο ζέστη. Στις πόρτες που έχει το μαύρο ματ δίπλα στα τζάμια αν το παρατηρήσεις στον ήλιο φαίνεται η ραφή της κουκούλας σαν να έχει κολλήσει Edited August 27, 2011 by Paul_Fsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Το σκούπισμα-καθάρισμα της εσωτερικής επιφάνειας της κουκούλας χρήζει ιδιαίτερης σημασίας για να μην γίνουν γρατσουνιές απο τα σκουπιδάκια!! Κατα τα άλλα προστατεύει απο πολλές περιπτώσεις όπως αναφέρει και ο Paul_Fsi απο πάνω!! + το ότι δεν φαίνεται και τι αμάξι είναι!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 (edited) Για να μην γενικευσουμε να πουμε μερικα πραγματα.Υπαρχουν κουκουλες καταλληλες και κουκουλες ακαταλληλες, που κανουν κακο στο βερνικι.Δεν ειναι λιγες οι περιπτωσεις που αυτοκινητα εχουν μεινει με ακαταλληλη κουκουλα στον ηλιο κι εχει θαμπωσει το χρωμα.Εγω προσωπικα εχω δει ενα αυτοκινητο και μια μηχανη με τετοιο προβλημα.Οι ακαταλληλες κουκουλες, οι οποιες ειναι και φθηνες, ειναι αυτες που ειναι σαν ναιλον, πολυ πολυ λεπτες κι ελαφριες, ενω επισης δεν διαθετουν εσωτερικη επενδυση απο υφασμα.Αυτες ειναι απολυτως ακαταλληλες.Καταλληλη κουκουλα θεωρειται αυτη με υφασματινη επενδυση εσωτερικα.Προσωπικα εχω κουκουλα 4 χρονια, η οποια εξωτερικα αποτελειται απο μουσαμα κι εσωτερικα απο υφασματινη επενδυση, την αγορασα 70 ευρω κι εχω αφησει το αμαξι σε ηλιο αλλα και βροχη για μερες χωρις το παραμικρο προβλημα στο χρωμα.Αρκετα με την επιλογη της κουκουλας, ας παμε στη χρηση της.Η κουκουλα θα πρεπει να μπαινει με συγκεκριμενη διαδικασια (ξετυλιγμα) και να βγαινει με την αντιστροφη (τυλιγμα).Αυτο σας επιτρεπει να την τυλιγετε και να την ξετυλιγετε σε χρονο απιστευτα μικρο.Εμενα δε μου παιρνει πανω απο δυο λεπτα.Το τυλιγμα και το ξετυλιγμα αν γινουν σωστα δεν απαιτουν συρσιμο της κουκουλας στην οροφη οποτε μειωνεται κατα πολυ η πιθανοτητα γρατζουνιων.Ομως καλο θα ηταν η χρηση της κουκουλας να γινεται σε καθαρο αυτοκινητο, κατα προτιμηση αφου εχει πλυθει, καθοτι ακομα κι αν εχει μεινει πλυμενο μερικες ωρες χωρις κουκουλα, θα εχουν επικαθισει κοκκοι σκονης ικανοι να προξενησουν μικρογρατζουνιες σε περιπτωση που κατα την εφαρμογη της κουκουλας χρειαστουν μερικες μικροδιορθωσεις (αρα και συρσιμο της κουκουλας στο χρωμα).Φυσικα αρκετοι θα παραπονεθουν, οτι δε γινεται καθε φορα που θελουν να βαλουν κουκουλα να πλενουν το αυτοκινητο.Κι εγω το ιδιο παραπονο ειχα μεχρι που αποφασισα να κανω το εξης.Εφοσον το αυτοκινητο δεν ειναι πολυ βρωμικο, πριν εφαρμοσω την κουκουλα, παιρνω ενα πανακι μικροινων βρεγμενο κι ενα στεγνο και κανω στα γρηγορα ενα περασμα του αυτοκινητου πρωτα με το βρεγμενο και μετα με το στεγνο και μετα βαζω κουκουλα.Ετσι γλιτωνω και απο τις γρατζουνιες αλλα επισης δε χρειαζεται να καθαριζω την υφασματινη επενδυση συνεχως καθοτι το αμαξι ειναι παντα καθαρο οταν μπαινει η κουκουλα.Τελος την κουκουλα την πλενω μια στο τοσο για να καθαριζεται κι εξωτερικα κι εσωτερικα.Αν αποφασισετε να αγορασετε κουκουλα μη λυπηθειτε τα λεφτα γιατι μια φθηνιαρικη μπορει να σας βαλει σε περισσοτερα εξοδα αν κανει ζημια στο χρωμα.Οσο για την καθημερινη χρηση της κουκουλας την θεωρω υπερβολικη και κουραστικη.Εγω προσωπικα την αγορασα για τις περιπτωσεις που το αυτοκινητο θα μεινει μερικες μερες σε ακινησια και τη βαζω ωστε να εω το κεφαλι μου ησυχο απο κουτσουλιες πουλιων, απο την βρωμια, απο τον ηλιο κι απο κανεναν απροσεχτο που μπορει νακανει καμια γρατζουνια.Συγγνωμη για το μακροσκελες κειμενο... Edited August 28, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
autostar Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Για να μην γενικευσουμε να πουμε μερικα πραγματα.Υπαρχουν κουκουλες καταλληλες και κουκουλες ακαταλληλες, που κανουν κακο στο βερνικι.Δεν ειναι λιγες οι περιπτωσεις που αυτοκινητα εχουν μεινει με ακαταλληλη κουκουλα στον ηλιο κι εχει θαμπωσει το χρωμα.Εγω προσωπικα εχω δει ενα αυτοκινητο και μια μηχανη με τετοιο προβλημα.Οι ακαταλληλες κουκουλες, οι οποιες ειναι και φθηνες, ειναι αυτες που ειναι σαν ναιλον, πολυ πολυ λεπτες κι ελαφριες, ενω επισης δεν διαθετουν εσωτερικη επενδυση απο υφασμα.Αυτες ειναι απολυτως ακαταλληλες.Καταλληλη κουκουλα θεωρειται αυτη με υφασματινη επενδυση εσωτερικα.Προσωπικα εχω κουκουλα 4 χρονια, η οποια εξωτερικα αποτελειται απο μουσαμα κι εσωτερικα απο υφασματινη επενδυση, την αγορασα 70 ευρω κι εχω αφησει το αμαξι σε ηλιο αλλα και βροχη για μερες χωρις το παραμικρο προβλημα στο χρωμα.Αρκετα με την επιλογη της κουκουλας, ας παμε στη χρηση της.Η κουκουλα θα πρεπει να μπαινει με συγκεκριμενη διαδικασια (ξετυλιγμα) και να βγαινει με την αντιστροφη (τυλιγμα).Αυτο σας επιτρεπει να την τυλιγετε και να την ξετυλιγετε σε χρονο απιστευτα μικρο.Εμενα δε μου παιρνει πανω απο δυο λεπτα.Το τυλιγμα και το ξετυλιγμα αν γινουν σωστα δεν απαιτουν συρσιμο της κουκουλας στην οροφη οποτε μειωνεται κατα πολυ η πιθανοτητα γρατζουνιων.Ομως καλο θα ηταν η χρηση της κουκουλας να γινεται σε καθαρο αυτοκινητο, κατα προτιμηση αφου εχει πλυθει, καθοτι ακομα κι αν εχει μεινει πλυμενο μερικες ωρες χωρις κουκουλα, θα εχουν επικαθισει κοκκοι σκονης ικανοι να προξενησουν μικρογρατζουνιες σε περιπτωση που κατα την εφαρμογη της κουκουλας χρειαστουν μερικες μικροδιορθωσεις (αρα και συρσιμο της κουκουλας στο χρωμα).Φυσικα αρκετοι θα παραπονεθουν, οτι δε γινεται καθε φορα που θελουν να βαλουν κουκουλα να πλενουν το αυτοκινητο.Κι εγω το ιδιο παραπονο ειχα μεχρι που αποφασισα να κανω το εξης.Εφοσον το αυτοκινητο δεν ειναι πολυ βρωμικο, πριν εφαρμοσω την κουκουλα, παιρνω ενα πανακι μικροινων βρεγμενο κι ενα στεγνο και κανω στα γρηγορα ενα περασμα του αυτοκινητου πρωτα με το βρεγμενο και μετα με το στεγνο και μετα βαζω κουκουλα.Ετσι γλιτωνω και απο τις γρατζουνιες αλλα επισης δε χρειαζεται να καθαριζω την υφασματινη επενδυση συνεχως καθοτι το αμαξι ειναι παντα καθαρο οταν μπαινει η κουκουλα.Τελος την κουκουλα την πλενω μια στο τοσο για να καθαριζεται κι εξωτερικα κι εσωτερικα.Αν αποφασισετε να αγορασετε κουκουλα μη λυπηθειτε τα λεφτα γιατι μια φθηνιαρικη μπορει να σας βαλει σε περισσοτερα εξοδα αν κανει ζημια στο χρωμα.Οσο για την καθημερινη χρηση της κουκουλας την θεωρω υπερβολικη και κουραστικη.Εγω προσωπικα την αγορασα για τις περιπτωσεις που το αυτοκινητο θα μεινει μερικες μερες σε ακινησια και τη βαζω ωστε να εω το κεφαλι μου ησυχο απο κουτσουλιες πουλιων, απο την βρωμια, απο τον ηλιο κι απο κανεναν απροσεχτο που μπορει νακανει καμια γρατζουνια.Συγγνωμη για το μακροσκελες κειμενο... +1000..... Aπολυτως Σωστος!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akollias Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Για να μην γενικευσουμε να πουμε μερικα πραγματα.Υπαρχουν κουκουλες καταλληλες και κουκουλες ακαταλληλες, που κανουν κακο στο βερνικι.Δεν ειναι λιγες οι περιπτωσεις που αυτοκινητα εχουν μεινει με ακαταλληλη κουκουλα στον ηλιο κι εχει θαμπωσει το χρωμα.Εγω προσωπικα εχω δει ενα αυτοκινητο και μια μηχανη με τετοιο προβλημα.Οι ακαταλληλες κουκουλες, οι οποιες ειναι και φθηνες, ειναι αυτες που ειναι σαν ναιλον, πολυ πολυ λεπτες κι ελαφριες, ενω επισης δεν διαθετουν εσωτερικη επενδυση απο υφασμα.Αυτες ειναι απολυτως ακαταλληλες.Καταλληλη κουκουλα θεωρειται αυτη με υφασματινη επενδυση εσωτερικα.Προσωπικα εχω κουκουλα 4 χρονια, η οποια εξωτερικα αποτελειται απο μουσαμα κι εσωτερικα απο υφασματινη επενδυση, την αγορασα 70 ευρω κι εχω αφησει το αμαξι σε ηλιο αλλα και βροχη για μερες χωρις το παραμικρο προβλημα στο χρωμα.Αρκετα με την επιλογη της κουκουλας, ας παμε στη χρηση της.Η κουκουλα θα πρεπει να μπαινει με συγκεκριμενη διαδικασια (ξετυλιγμα) και να βγαινει με την αντιστροφη (τυλιγμα).Αυτο σας επιτρεπει να την τυλιγετε και να την ξετυλιγετε σε χρονο απιστευτα μικρο.Εμενα δε μου παιρνει πανω απο δυο λεπτα.Το τυλιγμα και το ξετυλιγμα αν γινουν σωστα δεν απαιτουν συρσιμο της κουκουλας στην οροφη οποτε μειωνεται κατα πολυ η πιθανοτητα γρατζουνιων.Ομως καλο θα ηταν η χρηση της κουκουλας να γινεται σε καθαρο αυτοκινητο, κατα προτιμηση αφου εχει πλυθει, καθοτι ακομα κι αν εχει μεινει πλυμενο μερικες ωρες χωρις κουκουλα, θα εχουν επικαθισει κοκκοι σκονης ικανοι να προξενησουν μικρογρατζουνιες σε περιπτωση που κατα την εφαρμογη της κουκουλας χρειαστουν μερικες μικροδιορθωσεις (αρα και συρσιμο της κουκουλας στο χρωμα).Φυσικα αρκετοι θα παραπονεθουν, οτι δε γινεται καθε φορα που θελουν να βαλουν κουκουλα να πλενουν το αυτοκινητο.Κι εγω το ιδιο παραπονο ειχα μεχρι που αποφασισα να κανω το εξης.Εφοσον το αυτοκινητο δεν ειναι πολυ βρωμικο, πριν εφαρμοσω την κουκουλα, παιρνω ενα πανακι μικροινων βρεγμενο κι ενα στεγνο και κανω στα γρηγορα ενα περασμα του αυτοκινητου πρωτα με το βρεγμενο και μετα με το στεγνο και μετα βαζω κουκουλα.Ετσι γλιτωνω και απο τις γρατζουνιες αλλα επισης δε χρειαζεται να καθαριζω την υφασματινη επενδυση συνεχως καθοτι το αμαξι ειναι παντα καθαρο οταν μπαινει η κουκουλα.Τελος την κουκουλα την πλενω μια στο τοσο για να καθαριζεται κι εξωτερικα κι εσωτερικα.Αν αποφασισετε να αγορασετε κουκουλα μη λυπηθειτε τα λεφτα γιατι μια φθηνιαρικη μπορει να σας βαλει σε περισσοτερα εξοδα αν κανει ζημια στο χρωμα.Οσο για την καθημερινη χρηση της κουκουλας την θεωρω υπερβολικη και κουραστικη.Εγω προσωπικα την αγορασα για τις περιπτωσεις που το αυτοκινητο θα μεινει μερικες μερες σε ακινησια και τη βαζω ωστε να εω το κεφαλι μου ησυχο απο κουτσουλιες πουλιων, απο την βρωμια, απο τον ηλιο κι απο κανεναν απροσεχτο που μπορει νακανει καμια γρατζουνια.Συγγνωμη για το μακροσκελες κειμενο... Μπραβο ησουν αναλυτικότατος..... ειμαι συμφωνος.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanosTDi Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Για να μην γενικευσουμε να πουμε μερικα πραγματα.Υπαρχουν κουκουλες καταλληλες και κουκουλες ακαταλληλες, που κανουν κακο στο βερνικι.Δεν ειναι λιγες οι περιπτωσεις που αυτοκινητα εχουν μεινει με ακαταλληλη κουκουλα στον ηλιο κι εχει θαμπωσει το χρωμα.Εγω προσωπικα εχω δει ενα αυτοκινητο και μια μηχανη με τετοιο προβλημα.Οι ακαταλληλες κουκουλες, οι οποιες ειναι και φθηνες, ειναι αυτες που ειναι σαν ναιλον, πολυ πολυ λεπτες κι ελαφριες, ενω επισης δεν διαθετουν εσωτερικη επενδυση απο υφασμα.Αυτες ειναι απολυτως ακαταλληλες.Καταλληλη κουκουλα θεωρειται αυτη με υφασματινη επενδυση εσωτερικα.Προσωπικα εχω κουκουλα 4 χρονια, η οποια εξωτερικα αποτελειται απο μουσαμα κι εσωτερικα απο υφασματινη επενδυση, την αγορασα 70 ευρω κι εχω αφησει το αμαξι σε ηλιο αλλα και βροχη για μερες χωρις το παραμικρο προβλημα στο χρωμα.Αρκετα με την επιλογη της κουκουλας, ας παμε στη χρηση της.Η κουκουλα θα πρεπει να μπαινει με συγκεκριμενη διαδικασια (ξετυλιγμα) και να βγαινει με την αντιστροφη (τυλιγμα).Αυτο σας επιτρεπει να την τυλιγετε και να την ξετυλιγετε σε χρονο απιστευτα μικρο.Εμενα δε μου παιρνει πανω απο δυο λεπτα.Το τυλιγμα και το ξετυλιγμα αν γινουν σωστα δεν απαιτουν συρσιμο της κουκουλας στην οροφη οποτε μειωνεται κατα πολυ η πιθανοτητα γρατζουνιων.Ομως καλο θα ηταν η χρηση της κουκουλας να γινεται σε καθαρο αυτοκινητο, κατα προτιμηση αφου εχει πλυθει, καθοτι ακομα κι αν εχει μεινει πλυμενο μερικες ωρες χωρις κουκουλα, θα εχουν επικαθισει κοκκοι σκονης ικανοι να προξενησουν μικρογρατζουνιες σε περιπτωση που κατα την εφαρμογη της κουκουλας χρειαστουν μερικες μικροδιορθωσεις (αρα και συρσιμο της κουκουλας στο χρωμα).Φυσικα αρκετοι θα παραπονεθουν, οτι δε γινεται καθε φορα που θελουν να βαλουν κουκουλα να πλενουν το αυτοκινητο.Κι εγω το ιδιο παραπονο ειχα μεχρι που αποφασισα να κανω το εξης.Εφοσον το αυτοκινητο δεν ειναι πολυ βρωμικο, πριν εφαρμοσω την κουκουλα, παιρνω ενα πανακι μικροινων βρεγμενο κι ενα στεγνο και κανω στα γρηγορα ενα περασμα του αυτοκινητου πρωτα με το βρεγμενο και μετα με το στεγνο και μετα βαζω κουκουλα.Ετσι γλιτωνω και απο τις γρατζουνιες αλλα επισης δε χρειαζεται να καθαριζω την υφασματινη επενδυση συνεχως καθοτι το αμαξι ειναι παντα καθαρο οταν μπαινει η κουκουλα.Τελος την κουκουλα την πλενω μια στο τοσο για να καθαριζεται κι εξωτερικα κι εσωτερικα.Αν αποφασισετε να αγορασετε κουκουλα μη λυπηθειτε τα λεφτα γιατι μια φθηνιαρικη μπορει να σας βαλει σε περισσοτερα εξοδα αν κανει ζημια στο χρωμα.Οσο για την καθημερινη χρηση της κουκουλας την θεωρω υπερβολικη και κουραστικη.Εγω προσωπικα την αγορασα για τις περιπτωσεις που το αυτοκινητο θα μεινει μερικες μερες σε ακινησια και τη βαζω ωστε να εω το κεφαλι μου ησυχο απο κουτσουλιες πουλιων, απο την βρωμια, απο τον ηλιο κι απο κανεναν απροσεχτο που μπορει νακανει καμια γρατζουνια.Συγγνωμη για το μακροσκελες κειμενο... Φίλε μου επειδή στην χώρα που ζω έχουμε βαρή χειμώνα και τους περισσότερους μήνες με χιόνι είχα στο μυαλό μου να χρησιμοποιώ κουκούλα για την προστασία του αυτοκινήτου και του χρώματος. Γνωρίζεις αν υπάρχει κάποια ειδική κουκούλα ή αν θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Φίλε μου επειδή στην χώρα που ζω έχουμε βαρή χειμώνα και τους περισσότερους μήνες με χιόνι είχα στο μυαλό μου να χρησιμοποιώ κουκούλα για την προστασία του αυτοκινήτου και του χρώματος. Γνωρίζεις αν υπάρχει κάποια ειδική κουκούλα ή αν θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες; Φοβασαι τον παγο μαλλον ε;Δεν ξερω τι παιζει σε τοσο χαμηλες θερμοκρασιες.Την απορια μαλον θα στη λυσει καποιος που ζει βορεια Ελλαδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanosTDi Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Φοβασαι τον παγο μαλλον ε;Δεν ξερω τι παιζει σε τοσο χαμηλες θερμοκρασιες.Την απορια μαλον θα στη λυσει καποιος που ζει βορεια Ελλαδα. Ναί ο πάγος είναι ένα θέμα που με απασχολεί. Και θέλω να βρω κάτι που να προστατέψει το αυτοκίνητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 2, 2011 Report Share Posted September 2, 2011 (edited) Ναί ο πάγος είναι ένα θέμα που με απασχολεί. Και θέλω να βρω κάτι που να προστατέψει το αυτοκίνητο. Να σου πω την αληθεια, τουλαχιστον για αυτη που εχω εγω (μουσαμας-υφασμα) δε νομιζω να εχει προβλημα με τον παγο.Δε μπορω να σκεφτω κατι που μπορει να παει στραβα.Η δικη μου εχει τυχει να ειναι τοποθετημενη στο αυτοκινητο και να εχει ριξει παγο, οσο παγο μπορει να ριξει τις βραδυνες ωρες στον Πυργο Ηλειας.Θερμοκρασια μεχρι -2 παντως δεν ειχα προβλημα και δε νομιζω να εχει προβλημα μια καλη κουκουλα και σε πιο κρυες συνθηκες.Στη θεση σου δε θα δισταζα να την αγορασω. Edited September 2, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...