Jump to content
JohnPolo1992

Μετατροπή Κινητήρα Σε Polo 9N3 2009

Recommended Posts

Γεια,ειμαι νεος στο forum και θα ηθελα οπως λεω και στο topic να αλλαξω τον κινητηρα στο polo που εχω (polo 9n3 2009 united).Θα ηθελα να μαθω τι κινητηρες κουμπονουν χωρις πατεντες ,τι περιφεριακα χρειαζεται κοστος (στο περιπου) και απο που μπορω να βρω τους κινητηρες ευχαριστω προκαταβολικα για την βοηθεια σας.(αν γινεται να αναφερεται λεπτομερειες οσο αναφορα κινητηρες γιατι δεν ειμαι πολυ γνωστεις επι του θεματος)

Link to comment
Share on other sites

Γεια,ειμαι νεος στο forum και θα ηθελα οπως λεω και στο topic να αλλαξω τον κινητηρα στο polo που εχω (polo 9n3 2009 united).Θα ηθελα να μαθω τι κινητηρες κουμπονουν χωρις πατεντες ,τι περιφεριακα χρειαζεται κοστος (στο περιπου) και απο που μπορω να βρω τους κινητηρες ευχαριστω προκαταβολικα για την βοηθεια σας.(αν γινεται να αναφερεται λεπτομερειες οσο αναφορα κινητηρες γιατι δεν ειμαι πολυ γνωστεις επι του θεματος)

Γιαννη , δε σε συμφερει σε καμια περιπτωση απο οικονομικης αποψης ( κοστος μετατροπης - μεταπωλητικη αξια ) να κανεις τετοια δουλεια . Το αυτοκινητο σου ειναι σχετικα καινουριο και ειναι πολυ προτιμοτερο να το ανταλλαξεις με ενα Polo GTI ή , ακομα καλυτερα αν σε περνει οικονομικα , με το νεοτερο μοντελο και με κινητηρα 1.2TSI .

Απο τεχνικης αποψης , αν θες να κανεις μετατροπη το δικο σου , χρειαζεσαι τροπετο απο GTI ( κινητηρα σασμαν ημιαξονια ακρα τροχους φρενα πλεξουδα εγκεφαλο καντραν κλειδια κλπ ) .

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη , δε σε συμφερει σε καμια περιπτωση απο οικονομικης αποψης ( κοστος μετατροπης - μεταπωλητικη αξια ) να κανεις τετοια δουλεια . Το αυτοκινητο σου ειναι σχετικα καινουριο και ειναι πολυ προτιμοτερο να το ανταλλαξεις με ενα Polo GTI ή , ακομα καλυτερα αν σε περνει οικονομικα , με το νεοτερο μοντελο και με κινητηρα 1.2TSI .

Απο τεχνικης αποψης , αν θες να κανεις μετατροπη το δικο σου , χρειαζεσαι τροπετο απο GTI ( κινητηρα σασμαν ημιαξονια ακρα τροχους φρενα πλεξουδα εγκεφαλο καντραν κλειδια κλπ ) .

φιλε golf agu το γνωριζω απλα το αυτοκινητο ειναι δεζμευμενο με μια μορφη λιζινγκ και δεν μπορω να το δωσω και κοιτουσα μηπως μπορω να βαλω ενα κινητηρα με περισσοτερη ιπποδυναμη αλλα οχι με πολυ μεγαλα κυβικα σκεφτομουνα μηπως βαλω τον 1.4 τον 16βαλβιδο και με καποια περιφερειακα να εφτανα στα 110 αλογα π για τα κοιλα του αμαξιου θα ειναι αρκετα καλα ποια η γνωμη σου και τι χρειαζεται να αλλαξω ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.