didymos Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 θα ηθελα να μου πειτε αν μπορω να βαλω κατι καλυτερο απο την KW3 ?τι μαρκα και τι τιμουλα περιπου....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 Δύσκολα μας βάζεις. Αερανάρτηση ρυθμιζόμενη με κουμπί κάνει??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nightangel Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 θα ηθελα να μου πειτε αν μπορω να βαλω κατι καλυτερο απο την KW3 ?τι μαρκα και τι τιμουλα περιπου....... Δε μας είπες αν τη θες για πίστα ή street καθώς και για ποιο αυτοκίνητο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 το αυτοκινητο ειναι αυτο που εχει στην υπογραφη του ο κωστας..δηλαδη 1.8 T golf 4ρι.. και χρηση προφανως για τον δρομο ειπα να τα γραψω γιατι μπαινει κ σπανια ο διδυμος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted January 4, 2006 Author Report Share Posted January 4, 2006 το αυτοκινητο ειναι αυτο που εχει στην υπογραφη του ο κωστας..δηλαδη 1.8 T golf 4ρι..και χρηση προφανως για τον δρομο ειπα να τα γραψω γιατι μπαινει κ σπανια ο διδυμος ευχαριστω γιωργακι...... για δρομο αλλα το πιεζω δεν το παω κυριλε......και θελω να βρω κατι καλο !ακουσα οτι η συγκεκριμενη ειναι απαιχτη......αλλα και μια γνωμη αλλη θα μου ειναι χρησιμη..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 αφου θα βαλεις που θα βαλεις καλα αμορτισερ βαλε και σινεμπλοκ πολυοθρεθανης παντου και μπαρα ψαλιδιων και θα εισαι αρχηγος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted January 4, 2006 Author Report Share Posted January 4, 2006 αφου θα βαλεις που θα βαλεις καλα αμορτισερ βαλε και σινεμπλοκ πολυοθρεθανης παντου και μπαρα ψαλιδιων και θα εισαι αρχηγος! μηπως γινει κουτσουρο και νομιζω οτι οδηγαω τρενο εχεις δει σε κανεναν?κοπαναει πολυ με τα πολυαιθουρανης σινεμπλοκ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 Θα σου την προτεινα ανεπιφυλακτα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 μηπως γινει κουτσουρο και νομιζω οτι οδηγαω τρενο εχεις δει σε κανεναν?κοπαναει πολυ με τα πολυαιθουρανης σινεμπλοκ? τι πολυαιθουρανης ρε κατσικι.... (εχω λιωσει στα γελια ρε!!!) θα σκληρινει αρκετα ρε κωστα αλλα το αποτελεσμα ειναι μερα με τη νυχτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nightangel Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 ευχαριστω γιωργακι......για δρομο αλλα το πιεζω δεν το παω κυριλε......και θελω να βρω κατι καλο !ακουσα οτι η συγκεκριμενη ειναι απαιχτη......αλλα και μια γνωμη αλλη θα μου ειναι χρησιμη..... Φίλε η KW Variant 3 έχει μπελά μεγάλο στις ρυθμίσεις και θα πρέπει να γίνεις ''φίλος'' αυτού που θα στην περάσει.Το λέω αυτό γιατί μέχρι να δεις τι σου ταιριάζει καλύτερα στο πόδι σου, θα παιδευτείς για τον απλούστατο λόγο ότι δεν έχουμε τους δρόμους της Γερμανίας να τη σετάρεις μία και τέρμα.Αν τη σετάρεις όμως (θέλει υπομονή και test) είναι η καλύτερη υπό συνθήκες πάντα. (είναι πιο ''πιστάδικη'' ανάρτηση) Μου φαίνεται ότι την έχει ο Μαρίνος στο R32. Εγώ πάντως δε σκοπεύω να τη βάλω γιατί δεν έχω υπομονή και χρόνο,αλλά θα πήγαινα προς τη KW Variant 2 (αν θες οπωσδήποτε KW) την H&R (για μένα ιδανική για το αμάξι σου) και την Bilstein PSS9 (είναι σκληρότερη) Αν ήθελα να χώσω χρήμα πάντως, θα έβαζα με κλειστά τα μάτια ΜΤΜ (μιλάμε για ανάρτηση από άλλον πλανήτη. Σκέψου το,ρώτα και το Μαρίνο για τη KW και καλή επιτυχία. αφου θα βαλεις που θα βαλεις καλα αμορτισερ βαλε και σινεμπλοκ πολυοθρεθανης παντου και μπαρα ψαλιδιων και θα εισαι αρχηγος! Για τα σινεμπλόκ συμφωνώ απόλυτα, για την μπάρα το βλέπω λίγο πεταμένα λεφτά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 Εγώ πάντως δε σκοπεύω να τη βάλω γιατί δεν έχω υπομονή και χρόνο,αλλά θα πήγαινα προς τη KW Variant 2 (αν θες οπωσδήποτε KW) την H&R (για μένα ιδανική για το αμάξι σου) και την Bilstein PSS9 (είναι σκληρότερη) στα λογια μου ηρθε και nightangel κωστα. σκεψου και τη λυση της χειροποιητης...(ξαναλεω) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nightangel Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 τι πολυαιθουρανης ρε κατσικι.... (εχω λιωσει στα γελια ρε!!!) θα σκληρινει αρκετα ρε κωστα αλλα το αποτελεσμα ειναι μερα με τη νυχτα. Πως τα λέμε τα σινεμπλόκ Χρόνη μου ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted January 4, 2006 Author Report Share Posted January 4, 2006 ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις σας........αλλα λεω η kw3 εχω φιλο και δεν υπαρχει θεμα ρυθμισεις η HR......δεν λεω καθολου για χειροποιητη γιατι την εχω πατησει απο χειροποιητο και δεν θελω να ξανακανω μλκ......παντως για την KW3 ακουσα τα καλυτερα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF R32 Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 H KW 3 EINAI KORUFH KAI AUTHN EXEI H VW GIA TA GOLF V GTI POU TREXOUN STOUS AGONES EGO ME THN KW3 PROSOPIKA EIMAI EUXARISTIMENOS PARA POLY GNOMH MOU BALE KW3 KAI MHN KANEIS PEIRAMATA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nightangel Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 H KW 3 EINAI KORUFH KAI AUTHN EXEI H VW GIA TA GOLF V GTI POU TREXOUN STOUS AGONES EGO ME THN KW3 PROSOPIKA EIMAI EUXARISTIMENOS PARA POLY GNOMH MOU BALE KW3 KAI MHN KANEIS PEIRAMATA Καλά το είπες Μαρίνο μου,''τρέχουν στους αγώνες'' Αυτά που είπα παραπάνω δηλαδή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 (edited) Η μόνη εφάμμιλη της KW που μπορώ να σκεφτώ, είναι η ΤΕΙΝ, αλλά δεν ξέρω και πολλά πράγματα εκτός απο οτι θεωρείται απο πολλούς εντελώς κορυφαία. Δεν βλέπω το λόγο όμως να ζητήσει κάποιος κάτι παραπάνω απο την KW, και μάλιστα εγώ βλέπω σαν καλύτερη λύση την variant 2 γιατι η επιπρόσθετη ρύθμιση του compression damping είναι μάλλον μπελάς παρά πλεονέκτημα... Εξηγώ: Κατα την κρίση μου η ικανότητα ρύθμισης του rebound damping της KW 2 είναι άρκετότατη... Χωρίς ώρες δοκιμών και fine-tuning είναι σχεδόν αδύνατο να ρυθμιστεί το compression damping. Απο την άλλη, αν είναι να ρυθμιστεί στο περίπου και απο εμπειρία, η KW θα έχει κάνει ήδη καλύτερη ρύθμιση compression damping στην 2 απο αυτό που θα πετύχεις στο περίπου στην ρυθμιζόμενη 3... Edited January 5, 2006 by Quasar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 Ουτε εγω θα σου προτεινα χειροποιητη. Οσον αφορα την KW3,θελει οπως σου ειπαν και τα παιδια αρκετο ψαξιμο στις ρυθμισεις. Για μενα value for money ειναι η KWII. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lazarosleon16v Posted January 6, 2006 Report Share Posted January 6, 2006 Λοιπόν, εγώ επειδή στο λεόν έχω σίγουρα πολλά χλμ φορεμένα και έχω δοκιμάσει και την KW Varriant 3. Αναμφίβολλα η κορυφή, συμφωνώ με όλους καλύτερη και απο την Bilstein PSS-9. Ως κάτοικος Αθήνας και όχι επαρχίας μπορώ να πώ πως απλά ήτανε η καλύτερη για χωσίματα,μπασίματα,τρελλές αλλαγές λουρίδων με 200+, το αμάξι ήτανε ταψί και μάλιστα συνδύασα μπάρα ψαλιδιών εμπρός, αντιστρεπτική εμπρός - πίσω άξονα, μπάρα θόλων, σινεμπλοκ όλο το σετ (πολυωρεθάνης διορθώστε με αν το λέω λάθος). Το αμάξι έδεσε ακόμα καλύτερα και έγινε φανταστικό και απόλυτο σαν καρτ. Οταν όμως έβλεπα λακούβα την πέρναγα με 0.5 χλμ γιατι η μέση πήγαινε περίπατο και ας είχα τέρμα μαλακή την ρύθμιση της και το χαμήλωμα στους 4 πόντους και με ελαστικά 205/55/16. Την αντεκατέστησα με την Bilstein PSS-9 και την βρήκα την δεύτερη πολύ πιο προοδευτική και πιο μαλακή. Να αναφέρω όμως πως με λύπη μου διεπίστωσα πως τα Top-Mount (εμπρός αμορτισέρ) είχαν διαλυθεί σε ούτε 8.000χλμ καθώς και τα πιατέλα των ανωτέρω είχαν στραβώσει σε μεγάλο βαθμό. Το αμάξι με την ΚW έκανε στα μέγαρα και στο αιγίνιο συνολικά 10 γύρους, αποκλείεται να ταλαιπωρηθήκανε τόσο πολύ απο αυτό το λόγο. Τα συμπεράσματα δικά σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nightangel Posted January 6, 2006 Report Share Posted January 6, 2006 Λοιπόν, εγώ επειδή στο λεόν έχω σίγουρα πολλά χλμ φορεμένα και έχω δοκιμάσει και την KW Varriant 3. Αναμφίβολλα η κορυφή, συμφωνώ με όλους καλύτερη και απο την Bilstein PSS-9. Ως κάτοικος Αθήνας και όχι επαρχίας μπορώ να πώ πως απλά ήτανε η καλύτερη για χωσίματα,μπασίματα,τρελλές αλλαγές λουρίδων με 200+, το αμάξι ήτανε ταψί και μάλιστα συνδύασα μπάρα ψαλιδιών εμπρός, αντιστρεπτική εμπρός - πίσω άξονα, μπάρα θόλων, σινεμπλοκ όλο το σετ (πολυωρεθάνης διορθώστε με αν το λέω λάθος). Το αμάξι έδεσε ακόμα καλύτερα και έγινε φανταστικό και απόλυτο σαν καρτ. Οταν όμως έβλεπα λακούβα την πέρναγα με 0.5 χλμ γιατι η μέση πήγαινε περίπατο και ας είχα τέρμα μαλακή την ρύθμιση της και το χαμήλωμα στους 4 πόντους και με ελαστικά 205/55/16. Την αντεκατέστησα με την Bilstein PSS-9 και την βρήκα την δεύτερη πολύ πιο προοδευτική και πιο μαλακή. Να αναφέρω όμως πως με λύπη μου διεπίστωσα πως τα Top-Mount (εμπρός αμορτισέρ) είχαν διαλυθεί σε ούτε 8.000χλμ καθώς και τα πιατέλα των ανωτέρω είχαν στραβώσει σε μεγάλο βαθμό. Το αμάξι με την ΚW έκανε στα μέγαρα και στο αιγίνιο συνολικά 10 γύρους, αποκλείεται να ταλαιπωρηθήκανε τόσο πολύ απο αυτό το λόγο. Τα συμπεράσματα δικά σας. Αν σου πω ότι δε σε κατάλαβα καθόλου τι θέλεις να μας πείς... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted January 7, 2006 Author Report Share Posted January 7, 2006 Αν σου πω ότι δε σε κατάλαβα καθόλου τι θέλεις να μας πείς... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 Λοιπόν, εγώ επειδή στο λεόν έχω σίγουρα πολλά χλμ φορεμένα και έχω δοκιμάσει και την KW Varriant 3. Αναμφίβολλα η κορυφή, συμφωνώ με όλους καλύτερη και απο την Bilstein PSS-9. Ως κάτοικος Αθήνας και όχι επαρχίας μπορώ να πώ πως απλά ήτανε η καλύτερη για χωσίματα,μπασίματα,τρελλές αλλαγές λουρίδων με 200+, το αμάξι ήτανε ταψί και μάλιστα συνδύασα μπάρα ψαλιδιών εμπρός, αντιστρεπτική εμπρός - πίσω άξονα, μπάρα θόλων, σινεμπλοκ όλο το σετ (πολυωρεθάνης διορθώστε με αν το λέω λάθος). Το αμάξι έδεσε ακόμα καλύτερα και έγινε φανταστικό και απόλυτο σαν καρτ. Οταν όμως έβλεπα λακούβα την πέρναγα με 0.5 χλμ γιατι η μέση πήγαινε περίπατο και ας είχα τέρμα μαλακή την ρύθμιση της και το χαμήλωμα στους 4 πόντους και με ελαστικά 205/55/16. Την αντεκατέστησα με την Bilstein PSS-9 και την βρήκα την δεύτερη πολύ πιο προοδευτική και πιο μαλακή. Να αναφέρω όμως πως με λύπη μου διεπίστωσα πως τα Top-Mount (εμπρός αμορτισέρ) είχαν διαλυθεί σε ούτε 8.000χλμ καθώς και τα πιατέλα των ανωτέρω είχαν στραβώσει σε μεγάλο βαθμό. Το αμάξι με την ΚW έκανε στα μέγαρα και στο αιγίνιο συνολικά 10 γύρους, αποκλείεται να ταλαιπωρηθήκανε τόσο πολύ απο αυτό το λόγο. Τα συμπεράσματα δικά σας. Να σου δεν έβγαλα ούτε και εγω συπέρασμα. Αν έχεις την υπομονή γράψε πάλι με μια πρόταση τι εννοείς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lazarosleon16v Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 Λοιπόν, λέμε πως η KW όντως είναι η κορυφή αλλά δεν είναι για καθημερινή χρήση (σαμαράκια,λακουβίτσες κλπ) για πίστα είναι η καλύτερη, πλεονεκτεί όμως η PSS-9 που είναι ένα 10-20% καλύτερη σε ταξίδια και σε άνεση. Για περεταίρω δέσιμο βάζουμε τις αντισρεπτικές, σινεμπλόκ και μπάρες θόλων και ψαλιδών. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 Λοιπόν, λέμε πως η KW όντως είναι η κορυφή αλλά δεν είναι για καθημερινή χρήση (σαμαράκια,λακουβίτσες κλπ) για πίστα είναι η καλύτερη, πλεονεκτεί όμως η PSS-9 που είναι ένα 10-20% καλύτερη σε ταξίδια και σε άνεση. Για περεταίρω δέσιμο βάζουμε τις αντισρεπτικές, σινεμπλόκ και μπάρες θόλων και ψαλιδών. Διαφωνώ. Μπήκα σε αυτοκίνητο με KW III με 18άρες ζάντες και δεν κατάλαβα καμία λακούβα. Ούτε στον αυτοκινητόδρομο κατάλαβα κάτι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted January 8, 2006 Author Report Share Posted January 8, 2006 Διαφωνώ. Μπήκα σε αυτοκίνητο με KW III με 18άρες ζάντες και δεν κατάλαβα καμία λακούβα. Ούτε στον αυτοκινητόδρομο κατάλαβα κάτι μαλλον εχεις δικιο σπυρο γιατι και εμενα μου ειπανε αν θελεις να μην καταλαβαινεις τιποτα να βαλεις KW3 ειναι η ποιο καταληλη......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 μαλλον εχεις δικιο σπυρο γιατι και εμενα μου ειπανε αν θελεις να μην καταλαβαινεις τιποτα να βαλεις KW3 ειναι η ποιο καταληλη......... Και εγω την KW II θα βάλω όταν αλλάξω ανάρτηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...