Jump to content
pandrak

Αυξημένη Κατανάλωση

Recommended Posts

Παναγιώτη, γράψε ακριβώς το μοντέλο του αυτοκινήτου σου

Μοντέλο

Χρονολογία

Κυβικά

Και τα παιδιά που γνωρίζουν θα βοηθήσουν :help:

Link to comment
Share on other sites

Δωσε περισσοτερα στοιχεια σχετικα με το αυτοκινητο φιλε μου.

Φυσιολογικο δεν εινα σιγουρα αλλα ειναι διαφορα τα πιθανα σεναρια.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Θα ήθελα να προσθέσω μια ερώτηση στο θέμα της κατανάλωσης σε περίπτωση που κάποιος γνωρίζει

Ήμουν κάτοχος του Golf 1.4 Tsi 140 HP μοντέλο 3/2008 η μέση κατανάλωσή του ( με πολύ ακρίβεια μετρημένη ) ήταν 7,6 lt /100 Km σε μικτές συνθήκες και χωρίς ιδιαίτερη προσοχή στην οικονομία.

Τώρα είμαι κάτοχος Passat 1.4 Tsi 122 Hp DSG Bluemotion μοντέλο 7/2011. Παρόλο το bluemotion , παρόλο τον έναν υπερσυμπιεστή λιγότερο, η κατανάλωση δεν πέφτει κάτω από 8,6 lt/100 Km σε μικτές συνθήκες με ιδιαίτερη προσπάθεια για οικονομική οδήγηση. Τα βάρη των αυτοκινήτων δεν νομίζω ότι είναι τόσο διαφορετικά.

Φταίει το DSG ?

Φταίει ότι είναι άστρωτο (4000 km) ?

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά υπόσχονται κατανάλωση γύρω στο 7 σε μικτές συνθήκες

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Θα ήθελα να προσθέσω μια ερώτηση στο θέμα της κατανάλωσης σε περίπτωση που κάποιος γνωρίζει

Ήμουν κάτοχος του Golf 1.4 Tsi 140 HP μοντέλο 3/2008 η μέση κατανάλωσή του ( με πολύ ακρίβεια μετρημένη ) ήταν 7,6 lt /100 Km σε μικτές συνθήκες και χωρίς ιδιαίτερη προσοχή στην οικονομία.

Τώρα είμαι κάτοχος Passat 1.4 Tsi 122 Hp DSG Bluemotion μοντέλο 7/2011. Παρόλο το bluemotion , παρόλο τον έναν υπερσυμπιεστή λιγότερο, η κατανάλωση δεν πέφτει κάτω από 8,6 lt/100 Km σε μικτές συνθήκες με ιδιαίτερη προσπάθεια για οικονομική οδήγηση. Τα βάρη των αυτοκινήτων δεν νομίζω ότι είναι τόσο διαφορετικά.

Φταίει το DSG ?

Φταίει ότι είναι άστρωτο (4000 km) ?

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά υπόσχονται κατανάλωση γύρω στο 7 σε μικτές συνθήκες

Καλησπέρα...

εγώ με το TSI 122 (manual & 215/55/16) έχω μια κατανάλωση γύρω στα 8 lt/100 σε μικτές συνθήκες και χωρίς οικονομική οδήγηση ... πιστεύω ότι σίγουρα έχεις μια επιβάρυνση με το DSG + ότι ο κινητήρας δεν έχει "ανοίξει" ακόμη ...

Edited by JKalimer
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα...

εγώ με το TSI 122 (manual & 215/55/16) έχω μια κατανάλωση γύρω στα 8 lt/100 σε μικτές συνθήκες και χωρίς οικονομική οδήγηση ... πιστεύω ότι σίγουρα έχεις μια επιβάρυνση με το DSG + ότι ο κινητήρας δεν έχει "ανοίξει" ακόμη ...

Το πρόβλημα είναι όμως ότι βασιζόμενος στα τεχνικά χαρακτηριστικά που δημοσίευσε η κατασκευάστρια εταιρεία, πούλησα ένα απροβλημάτιστο αυτοκίνητο με περισσότερα αλόγα, για να αγοράσω ένα με περισσότερους χώρους και υποτιθέμενη καλύτερη οικονομία... πράγμα που προς στιγμή δεν βλέπω!!!

Η ιπποδύναμη του , συγκρινόμενο με το Golf, είναι παραδόξως πολύ καλή , μάλλον δεν είναι μόνο 122. Άρα αν δεν ακριβολογούν για την ιπποδύναμη φοβάμαι ότι δεν λένε και αλήθεια για την κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου τo DSG βελτιώνει την κατανάλωση παρά την ανεβάζει όμως το μοτερ θέλει λίγο χρόνο ακόμα και επιπλέον πρέπει να ξεφορτωθείς και τα σχεδόν 300 κιλά παραπάνω που έχει το Passat!

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως.

Το γεγονος οτι το μοτερ ειναι ακομα ολοκαινουριο παιζει σημαντικο ρολο,περαν του βαρους.

Ειναι πολυ σφιχτο ακομα.

Μετα τα 20.000χλμ που θα εχει ανοιξει πληρως το μοτερ θα εχει ερθει στα πραγματικα της επιπεδα.

Οσο ανεβαζεις χιλιομετρα,θα παρατηρησεις οτι δεν θα λειτουργει τοσο σφιγμενα οσο τωρα και θα μειωθει και η καταναλωση.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως.

Το γεγονος οτι το μοτερ ειναι ακομα ολοκαινουριο παιζει σημαντικο ρολο,περαν του βαρους.

Ειναι πολυ σφιχτο ακομα.

Μετα τα 20.000χλμ που θα εχει ανοιξει πληρως το μοτερ θα εχει ερθει στα πραγματικα της επιπεδα.

Οσο ανεβαζεις χιλιομετρα,θα παρατηρησεις οτι δεν θα λειτουργει τοσο σφιγμενα οσο τωρα και θα μειωθει και η καταναλωση.

Ευχαριστώ και θα περιμένω την εξέλιξη όσο κάνω χιλιόμετρα.

Πάντως για να πιάσω τα εργοστασιακά standard θα πρέπει θεωρητικά να δω μείωση περίπου 20% από την τωρινή κατανάλωση

Link to comment
Share on other sites

Τα εργοστασιακα στανταρ πιστευω ειναι καπως δυσκολο να πιαστουν στην πραγματικη οδηγηση.

Μειωση θα εχεις παντως μολις κανει καποια χιλιομετρα το μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι στο θέμα κατανάλωση

Καταρχήν το bluemotion της VW είναι ένα σύστημα start - stop , ενός συστήματος έξυπνης διαχείρισης της φόρτισης της μπαταρίας για τυχόν ηλεκτρικές απώλειες , μακρύτερες σχέσεις στο κιβώτιο , και

ειδικό πρόγραμμα ελέγχου καταλύτη ώστε να γίνεται καλύτερη πληροφόρηση για την ποιότητα και τον έλεγχο καύσης όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο . Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει καλή κατανάλωση στον αστικό κύκλο.

Πράγματι από ιδία πείρα το αυτοκίνητο είναι πολύ λογικό με την κατανάλωση μέσα στην πόλη ακόμα και άστρωτο (όχι εντυπωσιακά αλλά καλά).

Το bluemotion δεν παίζει κανένα ρόλο στον αυτοκινητόδρομο ή σε μικτές συνθήκες που δεν υπάρχει πολύ σταμάτα - ξεκίνα.

Μετά από ταξίδι με πειραματισμό DSG vs Χειροκίνητο κατέληξα ότι για έμπειρο οδηγό το χειροκίνητο είναι εργαλείο οικονομικής οδήγησης. (Μετρίασα τις αρχικές εντυπώσεις για την κατανάλωση του passat - 7,8 lt/100km και αρχίζει να φαίνεται μια λογική στις μετρήσεις τις αντιπροσωπείας)

Το θέμα είναι ότι το χειροκίνητο vs DSG, έχεις δεν έχεις panel τιμονιού, χάνει. Είναι τόσο καλοσχεδιασμένο το DSG που δεν ενδιαφέρεσαι σχεδόν ποτέ για χειροκίνητο , άσε που 7 σχέσεις είναι πολλές για αυτοκίνητο , είσαι συνέχεια στην αλλαγή, όποτε τρως την έχτρα κατανάλωση αδιαμαρτύρητα έχοντας για αποζημίωση την εκπληκτική άνεση οδήγησης.

Τελικά Golf Tsi 140 HP vs Passat 122 HP DSG προσωπικά έχω την εξής εντύπωση :

1.Κινητήρας : ισοπαλία (ο 122 είναι 138 δυναμομετρημένος στον εκκεντροφόρο, ο 140 είναι 151 δυναμομετρημένος στον εκκεντροφόρο , μιλάω παντα για τα δικά μου αυτοκίνητα - ελάχιστη διαφορά για την πολυπλοκότητα να έχεις έχτρα συμπιεστή)

2.Πρακτικότητα : Golf (passat μεγάλο πορτ-μπαγκαζ χωρίς πέμπτη πόρτα)

3.Χώροι - άνεση : passat

4.Ταξίδι : passat

5. Στήσιμο : golf

6. Ποιότητα κατασκευής : passat

Link to comment
Share on other sites

συμφορουμητες για να μην ανοίγω νεο θέμα...εχω αγανακτήσει με το 20λτ/100 που έχει τώρα τελευταία το πασσατ 1,8 τ μοντ 2001

awt μηχανή..πέρα απ τα τυπικά δεν έχουν αλλαχτεί πολλά πραγματα σε βάθος 14ετιας....επόμενος εχω κάποιες φθορές!το τουρμπο παντος ειναι αστέρι ακόμη!...επειδή για πόλους λογούς και ο σημαντικοτερος η κατανάλωση μεσα σε 2 χρονιά έκανα 6000χλμ(διακοπές!)

151.000 σύνολο....και ρωτάω τωρα! τι να αρχίσω να τσεκάρω μόνος μου για φυσικές φθορές μήπως και σώσω την κατάσταση κάπως! λεφτά δεν περισσεύουν δύστυχος για να το πάω σε συνεργείο και να το κοιτάξει ενδελεχώς!

το  vag com εχει κλειδωθεί...αλλα κατα τον ιουλιο θα εχω νεο απο κινα μαλλον(12ευρω). ακούω προτάσεις γιατί το λυπάμαι το αμάξι!

Link to comment
Share on other sites

20 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα καιω οταν κοντευει να βγει το γκαζι εξω απο την μοκετα.

 

Ξεκίνα με μια δωρεαν επισκεψη στο συνεργειο να μπει σε vag com να δεις τι σφαλματα βγάζει.

Επίσης βαλτον να σου μετρησει καυσαερια.

 

Το αμαξι δουλευει σωστά,πάει,στροφάρει,λειτουργει άψογα?

Link to comment
Share on other sites

20 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα καιω οταν κοντευει να βγει το γκαζι εξω απο την μοκετα.

 

Ξεκίνα με μια δωρεαν επισκεψη στο συνεργειο να μπει σε vag com να δεις τι σφαλματα βγάζει.

Επίσης βαλτον να σου μετρησει καυσαερια.

 

Το αμαξι δουλευει σωστά,πάει,στροφάρει,λειτουργει άψογα?

το αμαξι παει μια χαρα! στροφαρει και παει...απλα εχει κολντ σταρτ σχεδον παντα σε καθε 1ο ξεκινημα οταν ειναι κρυο...θεμα πουληματος δεν τιθετε...καθως α)θα παρει και ο αδερφος μου συντομα διπλωμα οποτε θα μαθει σε αυτο.και β)με 3000 δεν περνεις κανενα αμαξι της προκοπης που να σε παει παντου με  γρηγορα με ανεση και ασφαλεια καιι ...αερατα σαν τον πασα.επισης δεν καιει λαδι πανω απο 100 μλ στα 1000χλμ

σκεφτομε για αρχη να βγαλω τον μαφ και να τον καθαρισω+αλλαγη καποια σωληνακια υποπιεσεων που εχουν πετσικαρει απ την ζεστη(βλακεια οτι ο καταλύτης ειναι πολυ μεσα στην μηχανη και ανεβαζει θερμοκρασιες για πλακα το μηχανοστασιο.)

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

Χρηστο η καταναλωση ειναι διπλασια απο την φυσιολογικη.

Ξεκινα απο ενα Vag com να δεις τι και αν βγαζει σφαλματα.

 

Υ.Γ Μην ακούς,οποιος δεν έχει οδηγήσει αυτό το αμάξι+μοτέρ δεν καταλαβαινει.

Υ.Γ Πόλεμος επικρατεί τώρα που βγάζει διπλωμα ο μικρος γιατι νομιζει οτι θα του το δωσω :lol:

Link to comment
Share on other sites

Χρήστο εχω κι εγω το ιδιο μοτερ ακριβως και μου κανει και εμενα παντα cold start..δεν νομιζω οτι ειναι προβλημα αυτο.Απο καταναλωσεις οντως κατι παιζει,οπως σ ειπαν και τα παιδια κοιτα για λαμδα και μαφ..

Link to comment
Share on other sites

Ελεγξε μπεκ,μαφ,λ,διαρροες,αισθητηρα κρυας εκκινησης και καταλυτη.

και εκει που ειπα οκ θα το  προγραμματίσω να ελεγχθούν ..παω να βαλω μπροστα σημερα να παω μεχρι το μετρο και τσουπ....Epc και μηδενικη αποκριση στο γκαζι,δεν εκανε cold start οπος παντα απλα ειχα σταθερες 1000στροφες και το αμαξι εκανε εναν ηχο σαν τρυκιλινδρο...μετα απο 30 δευτερα αφου χΕστικ@ πανω μου:D το εσβησα ξαναεβαλα και ολα εξαφανιστικαν!.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.