Jump to content
volkswagengolf3gt

20 Vt Σε Μκ3

Recommended Posts

γεια σας παιδιά,ειμαι κάτοχος ενος golf μκ3 (101 ps ) . δεν θέλω να το πουλήσω με τίποτα , τα γκάζια του δεν μου αρκούν πλέων, θέλω να του κουμπώσω πάνω τον BAM κινητήρα του s3 με 225 αλογάκια.

ήμουν αναμεσα στον ΑΒF και σε αυτόν, αλλά με φοβίζει το 2 λίτρο. ποια είναι η γνώμη σας?

υπάρχει κάποιος ο οποίος εχει κανει παρόμοια μετατροπή? ποιο ήταν το αποτέλεσμα?θα χρειαστώ δεσίματα στο σασί ? και φυσικά... πόσο μπορει να ειναι το κόστος μιας τέτοιας βελτίωσης? σας ευχαριστώ προκαταβολικά

Link to comment
Share on other sites

τάληρο... τάληρο! αρκη να μου πετύχει κ να μν έχω εναν σκασμό προβλήματα. για τροπετο έλεγα και εγω. απλα βλέπω την ολη κατάσταση αρκετά σωστή γιατι με 5-6 χιλιάρικα θα εχω ενα αμάξι το οποίο θα σκάβει, σε σχέση με τον ABF που θα χρειαστώ να σκάσω περισσότερα για να φτάσω ενα 20vt επιδόσεις.

τώρα αφου είναι απο την επομένη γενιά κινιτηρας τι γίνετε? θέλει αρκετές πατέντες για να κουμπώσει?

Πρεπει να ψαξεις για τροπετο μπροστα για να τα εχεις ολα, αλλιως αν τα βρεις χωρια το κοστος θα ανεβει, πιστευω σαν κοστος για ενα 18αρι BAM θα ξεφυγεις το ταληρο...χαλαρα.!
Link to comment
Share on other sites

Μεταξυ ABF και 1.8Τ, πας για το το τουρμπατο.Βρες ντιζατο AGU. Εχει καλυτερη κεφαλη και με μια K03s εισαι στα 240 αλογα ανετα με προγραμμα μονο.

Link to comment
Share on other sites

Guest bassakos

με το ΑΒF θα εισαι στα 150 ps και για να δεις τα 200ps θα θες ενα σκασμο λεφτα! οποτε τραβα για 20vt με κλειτα ματια!

ο τριποτσερης ( www.tripteam.gr/ ) κανει καλες μετατροπες , του το πας και στο παραδiδει με τα κλειδια στο χερι! εχει φτιαξει πολλα ΜΚ2/ΜΚ3 20vt

εχει και ενα δικο του ΜΚ2 20VT

περνα μια βολτα απο εκει και ρωτα!

Link to comment
Share on other sites

με το ΑΒF θα εισαι στα 150 ps και για να δεις τα 200ps θα θες ενα σκασμο λεφτα! οποτε τραβα για 20vt με κλειτα ματια!

ο τριποτσερης ( www.tripteam.gr/ ) κανει καλες μετατροπες , του το πας και στο παραδiδει με τα κλειδια στο χερι! εχει φτιαξει πολλα ΜΚ2/ΜΚ3 20vt

εχει και ενα δικο του ΜΚ2 20VT

περνα μια βολτα απο εκει και ρωτα!

ευχαριστώ πολύ. και για το σαιτ και για τα σχόλια. με κλειστά μάτια δεν λες τίποτα... θέλω να ειμαι νόμιμος γκαζακιας, δεν θέλω να με πιάσουν να δηλώσω το 2 λίτρο και μετά να κλαίω, ούτε να χαρτζιλικώνω τα κτεο όλη την ώρα.

όντως είναι 5-6 χιλιάρικα ολη η δουλεία?

Link to comment
Share on other sites

Καπου εκει θα παιξεις για ΒΑΜ τροπετο, αν υπολογισεις οτι για ενα 150αρη AGU θες ενα 2-3000 μονο για μοτερ-σασμαν-πλεξουδα, εργατικα δεν θα δωσεις κανα 1000αρικο σε μηχαμικο, εξατμισα, ηλεκτρολογο.?? μετα θες ακρα με αξονες, φρενα, αντλια βενζινης, εκει δεν θα σου φυγει κανα 600αρι.?? δεν θα το κανεις και ενα σερβις ιμαντες δισκο.??? υπολογισεις αλλα 600, αρα μεχρι στιγμης ποιασαμε 4200-5200 χονδρικα, και σιγουρα θα βγει και κανα εξτρα, και εισαι στα 150, αρα ο ΒΑΜ ο οποιος εχει 225 και Κ04 πανω οντως θα ειναι ποιο ακριβο ως τροπετο.???

Και εγω σου λεω, αν πουλησεις το δικο σου, αν ειναι σε καλη κατασταση θα ποιασει 1500€ μπορει και 2000€ αν εχει αιρ κοντισιον, απο 5000 εως και 7000 βρησκεις ενα ετοιμο σε μετρια κατασταση GTI με τα 150, θα εχεις μανησια αλογα και αλλο αμαξι, σαφως για λιγο καιρο θα εισαι ευχαρηστημενος αλλα με το καιρο με ενα προγραμα θα πας στα 180-190 αλογα και μετα αν θες χωνεις και αλλα...

Σε κανα μηχανικο που ασχολητε με μετατροπες πηγες να ρωτησεις να σου πει κοστος.?? γιατι εδω η θεωρια διαφερει απο την πραξη...

το κακό με εμένα ειναι οτι μου αρέσει πολυ το 3αρι και θέλω να το κανω να πετάει. με του σ3 το μοτέρ πανω θα έχω ενα αμάξι το οποίο θα γαζώνει αρκετα πιστεύω, ασε που αμα το πουλήσω θα πέσω σε κατάθλιψη χαχα

εχω καινούριο αμάξι ετσι κ αλλιώς πήραμε με τον πατέρα μου το α3 1.8τ 2010 μοντέλο ειναι σ-τρονικ οποτε δεν με ενθουσιάζει τοσο η ιδέα για γκοφ 4

με το πρόγραμμα της μτμ παει 210 άλογα αυτο... αλλα και πάλι θα ειναι πιο αργό απο το γκολφ με το 20vt,το οποίο με πρόγραμμα κ αυτο πάει 250 αλόγα κ 370nm ροπή... εγω βλέπω την καρότσα του 3 να εχει 370nm ροπή και να πηγαίνει σαν διάολος αφήνοντας διάφορα πίσω του

το γκολφακι που έχω το ευχαριστιέμαι περισσότερο να σου πω την αλήθεια. δεν εχει esp,abs, αερόσακους το νιώθω πιο αμάξι

εχω εναν τρελαρα μηχανικό που κανει αγονιστικους σκαραβαίους ειναι και φίλος με τιν οικογένεια, μου εχει πει οτι οι τιμές παιζουν γιατι πρέπει να το ψάξει και να τα βρει όλα, εκει γύρω που λες και εσυ πάντως παιζουν το λιγότερο 4.500 κ το μαξ 6.+++

το γκολφ μιας και ειναι δικό μου και το έχουμε απο το 96 κουτα τοσα χρονια δεν μου παει η καρδια να το δώσω...

Link to comment
Share on other sites

φίλε σκέψου πολύ για το 3αρι..πολύ καλό το project που σκέφτεσαι..επειδή τυχαίνει να εχω και εγω ενα gt 1.6 Που ήταν το προηγούμενο μου αμάξι,πριν λίγο καιρό πήρα ενα 20vt μκ4.καμιά σχέση.δεν μπορώ να το χαρώ όσο το 3αρι..το 3αρι έτρωγε καθημερινό κάψιμο και ποτέ δεν έκανε κιχ..απλά τώρα είναι άλλες οι απαιτήσεις της εποχής...πάντως σκέψου το και για ένα τροπέτο VR6..θα το χαρείς περισσότερο πιστεύω.και αν δε σου φτάνουν τα 180-200 αλογα ανάλογα με το τροπέτο που θα βρεις βάζεις και μια μπουκάλα και είσαι jet..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.