zgr Posted December 10, 2011 Report Share Posted December 10, 2011 Παιδια καλησπερα,θα ηθελα τη βοηθεια σας σε ενα προβλημα που με ταλαιπωρει εδω και πολυ καιρο.Μετα τα 110 ακουγεται ενα σφυριγμα απο το εμπρος μερος του αυτοκινητου το οποιο γινεται πιο εντονο και ενοχλητικο οσο αυξανει η ταχυτητα. Μετα απο πολλες δοκιμες ανακαλυψα οτι το σφυριγμα δημιουργηται στο εμπρος μερος στο χωρο του καπο αναμεσα απο τα φαναρια. Εκλεισα με χαρτοταινια το κενο που αφηνει το καπο στο εμπρος μερος του αμαξιου και ο θορυβος σταματησε.Πηγα στο λαμαρινα της αντιπροσωπειας και μου κατεβασε την κλειδαρια και ο θορυβος μειωθηκε αρκετα αλλα οχι τελειως.Πριν απο 10 μερες που εκανα ενα ταξιδι παλι τα ιδια!Το σφυριγμα επιμενει.Δοκιμασα και εβαλα αυτοκολλητο λαστιχο στο κατω μερος του καπο και κλεινοντας σφραγιζει και δεν μπαινει αερας μεσα αλλα τιποτα!Εβαλα αεροστοπ απο την μια ακρη στην αλλη τιποτα και παλι!Βαζοντας χαρτοταινια και κλεινοντας το κενο απο το ενα φαναρι στο αλλο ο θορυβος σταματαει! Οποιος εχει κατι που μπορει να βοηθησει ας το πει γιατι πραγματικα μου εχει δωσει στα νευρα.Το αυτοκινητο ειναι Passat R-Line 1,4 2010.Ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 10, 2011 Report Share Posted December 10, 2011 Υπαρχει ορατο κενο εκει που περιγραφεις? Εχει κατεβει προσφατα προφυλακτηρας στο αμαξι? Στο εκανε παντα ή τωρα εμφανιστηκε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgr Posted December 10, 2011 Author Report Share Posted December 10, 2011 Φιλε Κωνσταντινε το σφυριγμα ερχεται απο το χωρο του κινητηρα και μετα απο αρκετο ψαξιμο μαλλον δημιουργηται στο σημειο που κλεινει το καπο γυρω απο την κλειδαρια αναμεσα απο τα φαναρια.Το κενο που υπαρχει ειναι μικροτερο απο το εργοστασιακο αφου κατεβασα την κλειδαρια.Σε αλλα passat που ειδα ειναι μεγαλυτερο οπως ηταν το δικο μου εργοστασιακα..Το σφυριγμα υπαρχει απο οταν αγορασα το αμαξι το εκανε παντα, οταν κατεβασα την κλειδαρια μειωθηκε και τωρα ακουγεται παλι αρκετα!Το αμαξι το εχω 10 μηνες το πηρα καινουργιο και δεν εχει κατεβει προφυλακτηρας η οτιδηποτε αλλο.Ειναι πολυ ενοχλητικο να αγοραζεις passat και σε ταξιδι να εχεις συνοδεια το σφυριγμα!Στην αντιπροσωπεια οταν πηγα το ακουσαν με εστειλαν στο λαμαρινα τους ο οποιος κατεβασε την κλειδαρια και κατεβηκε πιο κατω το καπο κλεινοντας το κενο αλλα παλι τα ιδια.Αν εχεις οποιαδηποτε προταση καντη γιατι εχω δοκιμασει απειρες πατεντες αλλα δεν βρηκα λυση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 11, 2011 Report Share Posted December 11, 2011 Οντως περιεργο. Παροτι ειναι καινουριο το αμαξι,ριξε μια ματια σε ολα τα λαστιχα σε πορτες,καπο κτλ. Επισης,κατι που φαινεται απλο,αλλα την εχω πατησει κι εγω,εχεις τελειως κλειστο το παραθυρο οταν ακους το σφυριγμα?Κατι φορες,δεν το ειχα κλεισει τελειως,εμενε 1 χιλιοστο ανοιχτο χωρις να φαινεται και περναγε τετοιο θορυβο μεσα στην καμπινα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgr Posted December 11, 2011 Author Report Share Posted December 11, 2011 Εχω σπαταλησει παρα πολυ χρονο και εχω δοκιμασει αρκετα αλλα το σφυριγμα επιμενει.Οσο αφορα το θεμα παραθυρα καμια σχεση.Οπως αναφερω και στο αρχικη μου δημοσιευση το σφυριγμα σταματαει αν κλεισω με χαρτοταινια εξωτερικα το κενο που αφηνει το καπο οταν ειναι κλειστο απο το ενα φαναρι στο αλλο!Αν βαλω οτιδηποτε αλλο απο μεσα,αεροστοπ-αυτοκολητο λαστιχο το σφυριγμα παραμενει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgr Posted January 7, 2012 Author Report Share Posted January 7, 2012 Λοιπον παιδια οσο περιεργο και αν ακουγεται το σφυριγμα το δημιουργει το ιδιο το τελειωμα του καπο μπροστα!Ειναι δηλαδη αεροδυναμικο το προβλημα που δημιουργειται απο το τελειωμα του καπο εκ κατασκευης!Αυτα δεν γινονται!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 8, 2012 Report Share Posted January 8, 2012 Λοιπον παιδια οσο περιεργο και αν ακουγεται το σφυριγμα το δημιουργει το ιδιο το τελειωμα του καπο μπροστα!Ειναι δηλαδη αεροδυναμικο το προβλημα που δημιουργειται απο το τελειωμα του καπο εκ κατασκευης!Αυτα δεν γινονται!!!!!! Καλημέρα, δεν θα διαφωνίσω μαζί σου αλλά αν ισχύει η παραπάνω διαπίστωσή σου τότε θα ακούγαμε όλοι οι κάτοχοι passat Β6 το σφύριγμα αυτό. Εγώ ουδέποτε μέχρι τώρα δεν έχω αντιληφθεί κάτι παρόμοιο αλλά και σε 2-3 ξένα φόρουμ τα οποία παρακολουθώ ανελλιπώς σχεδόν καθημερινά δεν έχω δει κάποιο παρόμοιο ποστ σχετικό με το δικό σου αεροδυναμικό θόρυβο.Ίσως επειδή έχεις το R-line με την διαφορετική μπροστινή μάσκα και γενικά το bodykit....δεν ξέρω τι άλλο να υποθέσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgr Posted January 8, 2012 Author Report Share Posted January 8, 2012 Καλημέρα, δεν θα διαφωνίσω μαζί σου αλλά αν ισχύει η παραπάνω διαπίστωσή σου τότε θα ακούγαμε όλοι οι κάτοχοι passat Β6 το σφύριγμα αυτό. Εγώ ουδέποτε μέχρι τώρα δεν έχω αντιληφθεί κάτι παρόμοιο αλλά και σε 2-3 ξένα φόρουμ τα οποία παρακολουθώ ανελλιπώς σχεδόν καθημερινά δεν έχω δει κάποιο παρόμοιο ποστ σχετικό με το δικό σου αεροδυναμικό θόρυβο.Ίσως επειδή έχεις το R-line με την διαφορετική μπροστινή μάσκα και γενικά το bodykit....δεν ξέρω τι άλλο να υποθέσω. Ειναι οντως πολυ περιεργο να δημιουργηται αυτο το σφυριγμα απο το τελειωμα του καπο!Ωστοσο ειναι 100% σιγουρο οτι απο εκει δημιουργηται το προβλημα στο δικο μου αμαξι γιατι εκανα αρκετα πειραματα και πατεντες μεχρι να το βρω.Το πιο πιθανο ειναι κατασκευαστικα το δικο μου καπο στο τελεωμα να εχει τετοιο παχος η το βαψιμο να εκανε τετοιο σχημα που να δημιουργει σφυριγμα.Με πατεντα το εχω σταματησει αλλα αυτο δεν ειναι λυση οταν εχεις πληρωσει τοσα λεφτα και το αμαξι ειναι καινουργιο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...