ANGO Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Ένα αναλυτικό άρθρο για το Polo GTI εδώ http://driverandcar.blogspot.com/2011/11/vw-polo-gti.html Όποιος το διαβάσει και έχει τη διάθεση ας γράψει τη γνώμη του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 Ωραίο και πολύ πληροφοριακό άρθρο... Αλλά επειδή αναφέρεις ότι στο άρθρο γράφονται πράγματα που δεν έχουν γραφτεί σε άλλα περιοδικά, θα έπρεπε να αναφερθεί οπωσδήποτε το θέμα της αστοχίας από μέρους της VW και το αμάξι καίει τα έντερά του από λάδια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 Λοιπόν, στο άρθρο υπάρχει ένα λάθος: "Θα πρέπει επίσης να αναφέρουμε ότι ακόμα και με το κιβώτιο στη θέση D ο οδηγός μπορεί με ένα πάτημα του paddle να μπει στο S χωρίς να χρειαστεί να κάνει προς τα κάτω τον επιλογέα. Και τα δύο χέρια μπορούν λοιπόν να είναι στο τιμόνι συνεχώς και αυτό συνεισφέρει πάρα πολύ στην οδηγική απόλαυση. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι είμαστε στο δρόμο με D, έβδομη σχέση και ταχύτητα 110 χλμ/ ώρα και θέλουμε να κάνουμε προσπέραση σε δύο νταλίκες. Φυσικά και στο D όπου είμαστε έχουμε αρκετό γκάζι για να… καταπιούμε τους μπροστινούς μας αλλά εμείς επιθυμούμε τον ωμό τρόπο επιτάχυνσης του Sport… Το μόνο που κάνουμε είναι ένα διπλό πάτημα του αριστερού paddle. Ακαριαία το κιβώτιο βάζει Sport πρόγραμμα και ρίχνει δύο σχέσεις βάζοντας πέμπτη. Αντιλαμβάνεται κάποιος λοιπόν πως μόνο τα δάχτυλα του οδηγού αρκούν για να αλλάξει συμπεριφορά το αυτοκίνητο. Μετά την προσπέραση μπορούμε να κρατήσουμε πατημένο για 1,5 δευτερόλεπτο το δεξί paddle και τότε το κιβώτιο ξαναβάζει Drive ανεβάζοντας παράλληλα σχέσεις." Δεν μπαίνει στο S με αυτό τον τρόπο, αλλά σε manual... Και στο συγκεκριμένο παράδειγμα που αναφέρεται, αν βάλεις το λεβιέ στο S και πατήσεις λίγο γκάζι, μάλλον 4η θα βάλει. Επομένως άλλο S και άλλο προσωρινό manual με τα paddles. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted April 18, 2012 Author Report Share Posted April 18, 2012 Αγαπητοί μας φίλοι σας ευχαριστούμε θερμά για την ανάγνωση του άρθρου και για τις παρατηρήσεις σας οι οποίες θα ληφθούν σοβαρά υπόψιν. Το blog που είδατε βρίσκετε σε εμβρυακό στάδιο και θα εμπλουτισθεί με οπτικό υλικό (βίντεο) στα οποία θα οδηγούμε το κάθε αυτοκίνητο και θα μπορούμε να κάνουμε κάποια σχόλια που δεν έχουν αναφερθεί στο κάθε κείμενο. Αποτελεί μια συνεργασία απλών καθημερινών χρηστών - οδηγών που έχουν αγάπη για τα αυτοκίνητα και ορισμένων επαγγελματιών και εργαζομένων - τεχνικών του αυτοκινήτου. Για το φίλο μας που αναφέρει για την κατανάλωση λαδιού, φυσικά και είναι γνωστό και υπαρκτό πρόβλημα για το Polo GTI αλλά και κάποια άλλα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα (Ibiza Cupra κτλ). Απλά θεωρήσαμε καλύτερο να αναφερθούμε στο συγκεκριμένο θέμα στο βίντεο όπου θα υπάρχει μια ανταλλαγή απόψεων με διάλογο παρά απλώς να το αναφέρουμε γραπτώς όπως έχει γίνει πολλάκις από τις σελίδες του VW CLUB. Όσον αφορά τον δεύτερο φίλο μας που αναφέρει σχετικά με το κιβώτιο και το manual πρόγραμμα, φυσικά και οι παρατηρήσεις του είναι σωστές. Απλά θεωρήσαμε πως αν ο οδηγός (ενώ χρησιμοποιεί Drive) πατήσει το paddle για να βάλει το αυτοκίνητο σε manual, τις περισσότερες φορές θα το κάνει για να οδηγήσει πιο σβέλτα, δηλαδή πιο "sport" το αυτοκίνητο. Έτσι αναφέρθηκε επίτηδες ότι το κιβώτιο θα μπει στο Sport πρόγραμμα (και όχι ότι θα μπει στο Manual το οποίο θα ήταν το ορθολογικά σωστό) ώστε να δώσουμε την εντύπωση σε έναν οδηγό που ΔΕΝ έχει οδηγήσει το αυτοκίνητο ότι μπορεί από το Drive να περάσει με το πάτημα του paddle στο "manual" για να οδηγήσει ο ίδιος όπως επιθυμεί δηλαδή πιο "Sport" το αυτοκίνητο. Και φυσικά η διαπίστωση - παρατήρηση σου: " Επομένως άλλο S και άλλο προσωρινό manual με τα paddles" είναι απολύτως σωστή. Η διευκρίνηση αυτή μάλιστα θα αναφερθεί και στο βίντεο για το αυτοκίνητο. Οι παρατηρήσεις από άτομα που έχουν το αυτοκίνητο μας βοηθούν να βελτιωνόμαστε καθώς κανένας τεχνικός, ειδήμων ή γνώστης δεν μπορεί να κρίνει καλύτερα από αυτόν που οδηγεί και "ζει" με το αυτοκίνητο του. Σας ευχαριστούμε πολύ και αναμείνατε για τα βίντεο... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...