Koumparos Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 Παιδιά παίζει καμιά προσφορά για τα μέλη του φόρουμ για τα F1 Assymetric 2 ;;;;;;;; Αν βέβαια επιτρέπει το site κάτι τέτοιο..... Υπάρχουν κι άλλα άριστα λάστιχα στη διάσταση που ψάχνεις Πρέπει να καταλάβουμε ότι το ράσο δεν κάνει πάντα τον παπά Ρίξε μια ματιά εδώ και θα βρεις πολλές συμφέρουσες επιλογές https://www.facebook.com/pages/AUTO-%CE%95%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%A0 %CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82/228649523912932?ref=hl&bookmark_t=page Κάνε κι ένα like στη σελίδα, δεν κοστίζει τίποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
km89 Posted July 30, 2013 Author Report Share Posted July 30, 2013 ντάξει απλά η πλειοψηφία μιλάει για αυτά με καλά λόγια και λέω να τα δοκιμάσω. για να ξαναβάλω potenza RE050A ούτε συζήτηση..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 ντάξει απλά η πλειοψηφία μιλάει για αυτά με καλά λόγια και λέω να τα δοκιμάσω. για να ξαναβάλω potenza RE050A ούτε συζήτηση..... Ανήκει πια στο παρελθόν και είχε σοβαρότατα προβλήματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
km89 Posted July 30, 2013 Author Report Share Posted July 30, 2013 το τι τρέμουλο και esp έχει πέσει σε εκκινήσεις δε περιγράφεται. γι αυτό λέω τώρα να περάσω στα goodyear και βλέπουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 ντάξει απλά η πλειοψηφία μιλάει για αυτά με καλά λόγια και λέω να τα δοκιμάσω. για να ξαναβάλω potenza RE050A ούτε συζήτηση..... Αυτά κάνουν οι ''κακές'' επιρροές Τι έχει να ζηλέψει απ' το F1 το επόμενο λάστιχο ? http://s23.postimg.org/qtw0l0g4r/225_45_17_hankook_k117.png 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 Κουμπαρε θα συμφωνησω μαζι σου εχει ανεβει πολυ η Hankook και παιζει με προσεκτικες κινησεις μπαλα σε ολα τα επιπεδα (αποδοση,επιδοσεις,μαρκετινγκ,τιμες, κτλ κτλ). Αν συνεχισει ετσι σε μερικα χρονια θα ειναι premium Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 Κουμπαρε θα συμφωνησω μαζι σου εχει ανεβει πολυ η Hankook και παιζει με προσεκτικες κινησεις μπαλα σε ολα τα επιπεδα (αποδοση,επιδοσεις,μαρκετινγκ,τιμες, κτλ κτλ). Αν συνεχισει ετσι σε μερικα χρονια θα ειναι premium Η προκατάληψη του Έλληνα δεν ξέρω πότε θα γίνει premium Ή άσπρο ή μαύρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
km89 Posted August 3, 2013 Author Report Share Posted August 3, 2013 Όπως σε όλα τα προϊόντα, έτσι και στα λάστιχα σίγουρα υπάρχουν πολύ ανταγωνιστικές μάρκες που ίσως να έχουν και καλύτερο "value for money" απο το Νο 1. Όμως δεν μπορώ να καταλάβω ρε παιδιά ενώ στην αρχή της συζήτησης το F1 προβάλλεται ασυζητητεί ως κορυφή γιατί προς το τέλος της κουβέντας αυτό αλλάζει.... Είναι καθαρά θέμα τιμής και μιας και ο κόσμος υπολογίζει και το τελευταίο ευρώ στρέφεται σε πιο συμφέρουσες λύσεις (γιατί τα F1 ως φίρμα λογικό είναι να έχουν τσιμπιμένη τιμή σε σχέση με άλλα hankook κλπ) ή έχει προκύψει κάτι άλλο;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted August 5, 2013 Report Share Posted August 5, 2013 Ολα οσα λες εκτος απο το.."κατι αλλο". Δεν βλεπω να αμφιβαλει κανεις για τα F1 και να τα βγαζει σκαρτα, ε και οπως καταλαβαινεις στην κουβεντα επανω απο το 2012 γνωμες θα υπαρχουν πολλες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted August 5, 2013 Report Share Posted August 5, 2013 Να επεκταθω λιγακι ? Οτι το μαρκετινγκ ανεβαζει την τιμη στο ελαστικο το πιστευω απολυτα, αν το φοραει ο χ ,ψ αν εχει 500 διαφημησεις, σπονσοραρει μουντιαλ, μητρικες/θυγατρικες κτλ κτλ. Σιγουρα παντως και με την κριση ο κοσμος ψαχνει το value for money. Θα ακουγες πριν 3-4 χρονια σε φορουμ παμε παιδια να βαλουμε λαστιχα κορμοραν,ματαντορ δεν ξερω και εγω τι, περα απο τις 3-4 premium εταιριες και 2-3 ψαγμενες μαρκες? Ολοι ψωνιζαμε απο το πανω ραφι και φευγανε 1000λιαρικα για 18αρια κτλ. και τα πληρωναμε και λεγαμε ευχαριστώ. Εδω πλεον αλλοι κατεβαινουν διασταση για οικονομια. Δες στα sirocco που ψαχνουν να αφησουν τα 235/18-17 ξερω και εγω τι φορανε και να πεσουν στα 225/17. Τωρα εχουμε και τις ταμπελες της Ε.Ε. Αλλο και τουτο απο κει..Ενω στην αρχη το θεωρησα πολυ καλη ιδεα τωρα το εχουμε λες και εχουμε να κανουμε με μπλουζακια 100% μαλινο και τα ρεστα. Πιανει ο κατασκευαστης 2 στανταρ, το μοστραρει. Θεμιτο. Οπ λες εσυ αυτο εχει Β το αλλο εχει Α. Ουτε να δει κανεις αν το λαστιχο προοριζεται για χρηση σπορ, ποιος το δινει, γιατι, σε τι τιμη, αυτο εχει 70db θορυβο το αλλο 73..ελα μωρε 3db ειναι.μαθαμαι και τα DB. Οτι ανα 3db ο θορυβος 2πλασιαζετε? χαμπαρι. ολοι την ταμπελα και δεσαμε πολλα AΑΑΑ να εχει κ οτι νανε.Μην βγουμε και τελιως off topic. Tελικα τι λαστιχα εβαλες και ποιες εντυπωσεις εχεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted September 12, 2013 Report Share Posted September 12, 2013 Διαβάζω στο internet συγκριτικά για τα παρακάτω ελαστικά σε 225/45/17 και παρατήρησα μεγάλες διαφορές στο ΒΑΡΟΣ τους. Dunlop Sport Maxx RT: 8.4Kg Continental Sport Contact 5: 8.8Kg Goodyear F1 Assymetric 2: 10.1Kg Pirelli PZero Rosso: 11Kg Bridgestone Potenza S001: 11.3Kg Έχει ζυγίζει ποτέ κάποιος κάποιο από τα παραπάνω για να μας πει αν αληθεύουν οι τιμές αυτές; H διαφορά ενός RT από ένα Potenza είναι αξιοσημείωτη κατ'εμέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted September 12, 2013 Report Share Posted September 12, 2013 (edited) Μιας και ειμαι στο ψαξιμο για αλλαγη σε αυτη την διασταση και εγω το εχω παρατηρησει στα media promotion της εταιριας (official site/youtube) και σε γνωστα site camskill,tirerack,tyrereviews. Για να το εχουνε ολοι και να το αναφερει επισημα και η ιδια η Dunlop ως αποτελεσμα του "optimised shoulder insert" μαλλον ετσι θα ειναι. Παντως το βαρος που αναφερεις το εχω δει μονο για 91 Υ σκετο ,ουτε καν για το 91 Υ ΑΟ (που εχει και διαφορετικο label). Ενα τεστ απο καποιον οπως λες θα το επιβεβαιωνε. Edited September 12, 2013 by granset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted September 18, 2013 Report Share Posted September 18, 2013 (edited) Ημουν στο μεγαλο τριλημα Dunlop Sport Maxx RT, Goodyear F1 Ass2 , Hankook s1 evo2 και με βλεπω στο διλημα για τα δυο πρωτα μιας και ειναι πολυ παραπλησια, ιδια τιμη και ευτυχως οι τιμες εχουν κατεβει και δεν εχουν μεγαλη διαφορα τιμης απο το Hankook και επιπλεον δεν τα εχω δοκιμασει ποτε. Εχω απορριψει τα Conti-φοραω ήδη τα SC3 και δεν με εχουν εντυπωσιασει για να μην φτασω να τα κατηγορησω δηλαδη και δεν θελω να τα ξαναβαλλω στα καπακια, η Bridgestone δεν με εχει κερδισει ακομη με την αλλαγη φιλοσοφιας, αν και ψηνομουνα για το Adrenaline 2 που ειναι αρκετα καλο στο στεγνο. Η Michelin εχει το PS3 οπως και η Pirelli το Pzero εδω και 525 χρονια στην κυκλοφορια και δεν θελω να τα δοκιμασω αφου σε κανα χρονο θα βγουν λογικα & ελπιζω οι ανανεωμενοι αντικαταστατες τους. Παμε για F1AS2. Edited February 26, 2014 by granset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...