Jump to content
VASILISTFSI

Προβλημα Με Κρεμαργιερα

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους παιδιά έχω ένα πρόβλημα με ενα θόρυβο που ακούω κατα την στροφή του τιμονιού αριστερά (σαν κρου κρουκ) και ένα συγκεκριμμένο σημείο της στροφής του τιμονιού.Μήπως έχει κανείς κανένα παρόμοιο πρόβλημα ή καμιά ιδέα του τί μπορεί να είναι;

Σας ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Έτσι όπως το περιγράφεις μοιάζει για πρόβλημα στη κρεμαργιέρα.Ο θόρυβος ακούγεται εν στάσει ή όταν στρίβεις εν κινήσει???

Το αναφέρω γιατί ίσως να είναι και ο μπιλιοφόρος.Υπάρχει όμως περίπτωση να είναι και από τα top mounts.Χρειάζεται να ανυψωθεί το αυτοκίνητο σε ράμπα και να ελεγχθεί από έμπειρο μηχανικό.Το λέω γιατί δεν είναι καιροί για αλλαγές ανταλλακτικών χωρίς λόγο.Αν δεν κάνω λάθος η κρεμαργιέρα κοστίζει πάνω από 1000 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε προφεσορ ο ήχος είναι περισσότερο πλαστικός παρά κάτι άλλο τώρα η συχνότητά του είναι η στις 3 φορές που θα γυρίσω το τιμόνι και πάντα στην αριστερόστροφη περιστροφή τώρα συνδιαστικά με το auto hold νομίζω ότι γίνεται συχνότερος , ελπίζω να σε κατατόπισα!

Ευχαριστώ πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε και η σειρά μου όπως φαίνεται με την κρεμαργιέρα.Πριν 1 μήνα άρχισα να ακούω το γνωστό κρου-κρου όταν έστριβα το τιμόνι δεξιά.Χθες που ήμουνα φορτωμένος το άκουγα σε κάθε στρίψιμο του τιμονιού είτε αριστερά είτε δεξιά.Επειδή το κόστος αντικατάστασης είναι απαγορευτικό μήπως έχει βάλει κανείς μεταχειρισμένη να μας πει εντυπώσεις,τιμές κτλ???Εσύ φίλε Βέλγο τι έκανες τελικά??

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Ήρθε και η σειρά μου όπως φαίνεται με την κρεμαργιέρα.Πριν 1 μήνα άρχισα να ακούω το γνωστό κρου-κρου όταν έστριβα το τιμόνι δεξιά.Χθες που ήμουνα φορτωμένος το άκουγα σε κάθε στρίψιμο του τιμονιού είτε αριστερά είτε δεξιά.Επειδή το κόστος αντικατάστασης είναι απαγορευτικό μήπως έχει βάλει κανείς μεταχειρισμένη να μας πει εντυπώσεις,τιμές κτλ???Εσύ φίλε Βέλγο τι έκανες τελικά??

Καλημερα . Στο δικο μου passat προτιμησα περσυ να κανω επισκευη παρα να βαλω μεταχειρισμενη κ σε 2 μηνες να εχω τα ιδια παλι . Το κοστος λοιπον πηγε στα 145 euro με τα βαλε βγαλε μονος μου .

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα . Στο δικο μου passat προτιμησα περσυ να κανω επισκευη παρα να βαλω μεταχειρισμενη κ σε 2 μηνες να εχω τα ιδια παλι . Το κοστος λοιπον πηγε στα 145 euro με τα βαλε βγαλε μονος μου .

Ευχαριστώ πολύ Πασσατέμπο.Στο fsi αναφέρεσαι ή παλιότερο μοντέλο???Αν ναι μ΄ενδιαφέρει να ακούσω για την επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ Πασσατέμπο.Στο fsi αναφέρεσαι ή παλιότερο μοντέλο???Αν ναι μ΄ενδιαφέρει να ακούσω για την επισκευή.

Ναι σε πιο παλιο μοντελο του 97 ειχα. Αν και δεν νομιζω στα νεοτερα μοντελα να υπαρχει προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

στο πολο μου που ειχα κανει ανακατασκευη+ ευθυγραμμιση που ειχε παει 270 ευρω στον Rafaello,ισως στον καλυτερο που κανει αυτην την δουλεια.απο τοτε δεν εχω κανενα προβλημα

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι στο θέμα.Μάλλον την πήδηξα προς το παρόν.Ο θόρυβος που ακούγεται όταν στρίβω το τιμόνι δεν είναι από τη κρεμαργιέρα αλλά από τα top mounts.Αυτή ήταν η διάγνωση της αντιπροσωπείας.Kόστος αγοράς και των 2 αριστερά δεξιά περίπου 70 ευρώ.Αντικατάσταση όταν θα βάλω και τα eibach μια και καλή.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε professor θέλω την βοηθειά σου έχω θεματάκι με το συγκεκριμμένο ζήτημα εδώ και κάποιες μέρες όταν πάω να εκκινήσω τον κινητήρα χρειάζεται 2-3 φορές να 'μιζάρω' για να πάρει μπρός επίσης ακούω ένα τακ σαν να χτυπάει ο πύρος της κολόνας κάπου όταν ακούω αυτόν τον ήχο τότε δεν παίρνει μπρός εάν δεν τον ακούσω παίρνει κατευθείαν έχω αγχωθεί λίγο γιατί ξέρω πως ενδεχόμενη ζημιά κοστίζει αλλά από την αντιπροσωπεία μου είπαν πως δεν φταίει αυτό αλλά η πεταλούδα γκαζιού 400 ευρώ) παρακαλώ για συμβουλές και προτάσεις....Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε professor θέλω την βοηθειά σου έχω θεματάκι με το συγκεκριμμένο ζήτημα εδώ και κάποιες μέρες όταν πάω να εκκινήσω τον κινητήρα χρειάζεται 2-3 φορές να 'μιζάρω' για να πάρει μπρός επίσης ακούω ένα τακ σαν να χτυπάει ο πύρος της κολόνας κάπου όταν ακούω αυτόν τον ήχο τότε δεν παίρνει μπρός εάν δεν τον ακούσω παίρνει κατευθείαν έχω αγχωθεί λίγο γιατί ξέρω πως ενδεχόμενη ζημιά κοστίζει αλλά από την αντιπροσωπεία μου είπαν πως δεν φταίει αυτό αλλά η πεταλούδα γκαζιού 400 ευρώ) παρακαλώ για συμβουλές και προτάσεις....Ευχαριστώ.

Γειά σου Βασίλη.

Θα αρχίσω από τα εύκολα.Η μπαταρία σου είναι οκ??Την έλεγξες???Πάμε παρακάτω.Αν είναι το πρόβλημα με την εκκίνηση όπως είπες η βλάβη είναι πολύ ακριβή αλλά το γνωρίζουν στις αντιπροσωπείες.Στην αμερική υπήρχε ανάκληση και όλη η εργασία και ανταλλακτικά ήταν δωρεάν.Εδώ εγώ το πρόλαβα αν και ήμουν 3 μήνες εκτός εγγύησης εντούτοις αλλάχτηκαν κολώνα τιμονιού,εγκέφαλος άνεσης και προγραμματισμός κλειδιών χωρίς καμία χρέωση.Τώρα τι σχέση μπορεί να έχει η πεταλούδα γκαζιού δεν μπορώ να ξέρω.Πρέπει να μπει το διαγνωστικό για να δούμε τι βλάβες έχει κρατήσει ο εγκέφαλος.Όταν θα έρθεις Θεσ/νίκη μπορούμε να το δούμε.

Link to comment
Share on other sites

Θα προσπαθήσω να κατέβω αλλά στο διαγνωστικό εμφάνισε μόνο πεταλούδα γκαζιού και μια σποραδική σε imobiliser τίποτα άλλο Θεσσαλονίκη υπάρχει κάποιος με εμπειρία σε θέματα Passat; Εάν τελικά είναι εγκέφαλος είναι απαραίτητο να είναι και κολόνα τιμονιού και τελικά ισχύει κάτι απο τα όσα αναφέρονται στο forum σχετικά με ανακλήση κτλ.Μπαταρία άλλαξα πριν 2 χρόνια και 6 μήνες αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν εμπιστεύομαι την ποιότητά της..ευχαριστώ πάντως

Link to comment
Share on other sites

Θα προσπαθήσω να κατέβω αλλά στο διαγνωστικό εμφάνισε μόνο πεταλούδα γκαζιού και μια σποραδική σε imobiliser τίποτα άλλο Θεσσαλονίκη υπάρχει κάποιος με εμπειρία σε θέματα Passat; Εάν τελικά είναι εγκέφαλος είναι απαραίτητο να είναι και κολόνα τιμονιού και τελικά ισχύει κάτι απο τα όσα αναφέρονται στο forum σχετικά με ανακλήση κτλ.Μπαταρία άλλαξα πριν 2 χρόνια και 6 μήνες αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν εμπιστεύομαι την ποιότητά της..ευχαριστώ πάντως

Aυτό με το immobilizer πρέπει να είναι.Καταγράφει βλάβη στο ELV(δεν ξέρω τι είναι απλά το είχα δει στη καταγραφή του διαγνωστικού της αντιπροσωπείας) αν θυμάμαι καλά.Αν είναι αυτό πράγματι αλλάζουν όλα αυτά που σου είπα.Η βλάβη παρουσιάζεται σε πλαίσια του 2006 και του 2007.

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να είναι αυτό πιο βολικό μου φαίνεται αλλά ποιος θα το διαγνώση και ποιός θα το επισκευάσει;;;;;

Μόνο η αντιπροσωπεία.

Link to comment
Share on other sites

Δυστηχώς αλλά αυτοί μου δημιούργησαν όλες αυτές τις αμφιβολίες δεν φαίνονται και πολύ σίγουροι για το ποιο είναι το πρόβλημα πάντως ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές θα προχωρήσω αργά και προσεχτικά.Την επομενη φορά θα σημειώσω τις βλάβες στο διαγνωστικό για να έχω περισσότερες πληροφορίες...

Edited by VELGOS
Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι στο θέμα.Μάλλον την πήδηξα προς το παρόν.Ο θόρυβος που ακούγεται όταν στρίβω το τιμόνι δεν είναι από τη κρεμαργιέρα αλλά από τα top mounts.Αυτή ήταν η διάγνωση της αντιπροσωπείας.Kόστος αγοράς και των 2 αριστερά δεξιά περίπου 70 ευρώ.Αντικατάσταση όταν θα βάλω και τα eibach μια και καλή.

Αφού αλλάχθηκαν τα μπροστινά σινεμπλόκ και δέθηκαν όπως θα έπρεπε τα μπροστινά ψαλίδια ο θόρυβος κατά το στρίψιμο του τιμονιού ιδίως προς τα δεξιά συνέχιζε να ακούγεται.Υπόψιν ότι πριν 5000 χλμ είχα πέσει σ΄ένα χαράκωμα με τον αριστερά μπρος και πίσω τροχό πλήρως φορτωμένο το αυτοκίνητο.Φαίνεται όλη η ενέργεια από το χτύπημα πως απορροφήθηκε από το ψαλίδι και την ανάρτηση.Το αριστερό σινεμπλόκ ήταν χάλια και είχε κενά.Αλλάχθηκαν και τα 2 βέβαια. Η προσοχή μου πλέον στράφηκε στα ρουλεμάν που είναι κάτω από τα top mounts.Έχουν παραγγελθεί ήδη και πάω από βδομάδα για αλλαγή γιατί όπως διέγνωσε μαιτρ του είδους ο θόρυβος κατά το στρίψιμο προέρχεται 100% από κει.Μιας και πρέπει να βγουν τα αμορτισέρ μπροστά και επειδή θα πρέπει να γίνει και η απαιτούμενη ευθυγράμμιση σκέφτηκα να αλλάξω και τα ελατήρια μια και καλή.Η επιλογή μου είναι τα eibach prokit 3cm χαμήλωμα.Επειδή το αυτοκίνητο είναι comfortline λέτε να αλλάξω μόνο τα ελατήρια και να αφήσω τα αμορτισέρ όπως είναι ή να βάλω τα αμορτισέρ από το sportline τα οποία και έχω??

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο βάλε και τα αμορτισέρ από το Sportline! Μην το σκέφτεσαι καθόλου! Του comfortline θα είναι εντελώς "ασύμβατα". Θα πέσουν πολύ πιο γρήγορα από τα Sportline. ;)

Link to comment
Share on other sites

:thumbsu: Και γω σκέφτομαι να τοποθετήσω τα sportline.Kαι ας μην ξεχνιόμαστε έχουν κάποια καταγωγή ε???

Μπαρουτοκαπνισμένα είναι χε,χε ξέρεις εσύ...... ;)

Link to comment
Share on other sites

:thumbsu: Και γω σκέφτομαι να τοποθετήσω τα sportline.Kαι ας μην ξεχνιόμαστε έχουν κάποια καταγωγή ε???

Μπαρουτοκαπνισμένα είναι χε,χε ξέρεις εσύ...... ;)

Έτσι, έτσι, σε κόβω +15 άλογα με αυτά τα αμορτισέρ!... :p

Link to comment
Share on other sites

Η έκδοση sportline παιδιά έχει συγκεκριμμένα αμορτισέρ όμως με το πακέτο . Sportfahrwerk το οποίο έβαλα και εγώ σε συνδιασμό με τις ζάντες 17 ιντσών "Le mans" 'εχει και πιο σφιχτή αναρτηση κατά 15μμ χαμηλότερη δεν ξέρω εάν υπάρχουν και διαφορετικά αμορτισέρ για το πακέτο αυτό εάν μάθει κάποιος ας μας ενημερώση.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν και τα driver gear της VW για χαμήλωμα άλλο 1,5 πόντο σύνολο 3 cm σε σχέση με την ανάρτηση του higline ή του comfortline πακέτου.Είναι της eibach σε μπλέ χρώμα.Εγώ θα τα πάρω από το εμπόριο σε μαύρο χρώμα.Το ίδιο ελατήριο είναι,ονομάζεται prokit, απλά η τιμή είναι πιο συμφέρουσα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε professor τελικά πήγα στην αντιπροσωπεία και η διάγνωση είναι εγκέφαλος κολόνας τιμονιού κόστος 140 ευρώ και ελπίζω να καθάρισα.....εάν κάποιος άλλος είχε παρόμοιο πρόβλημα ας με διαφωτήσει την άλλη εβδομάδα θα τον αλλάξω.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε professor τελικά πήγα στην αντιπροσωπεία και η διάγνωση είναι εγκέφαλος κολόνας τιμονιού κόστος 140 ευρώ και ελπίζω να καθάρισα.....εάν κάποιος άλλος είχε παρόμοιο πρόβλημα ας με διαφωτήσει την άλλη εβδομάδα θα τον αλλάξω.

Mόνο???Λογικά εννοείς τιμή για την κολώνα τιμονιού.Ο εγκέφαλος άνεσης???Τα κλειδιά που πρέπει πάλι να κωδικοποιηθούν???Τα εργατικά???

Link to comment
Share on other sites

Ο εγκέφαλος άνεσης όχι προς το παρόν για τα κλειδιά υποθέτω πως συμπεριλαμβάνονται στην τιμή γιατί το ρώτησα και λέω προς το παρόν γιατί διάβασα εδώ στο φόρουμ πως πάνε πακέτο.....στο διαγνωστικό μόνο αυτό έβγαλε υπάρχει περίπτωση να μην είναι αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.