VASILISTFSI Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 (edited) Καλησπέρα σε πρόσφατο έλεγχο με VAG έδειξε βλάβη σε κλαπέ εισαγωγής αέρα με συχνότητα σποραδική στην αντιπροσωπέια πρότειναν άνοιγμα και καθαρισμό όμως κάτι τέτοιο μου φαίνεται υπερβολικό μήπως καμιά πρόταση; PASSAT 2.0 TFSI 2006 Edited July 18, 2012 by VELGOS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 την πεταλουδα ενοεις?αν ναι ανοιξετην και καθαρισε την μονος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted July 18, 2012 Author Report Share Posted July 18, 2012 Απο την αντιπροσωπεια μου είπαν κλαπε εισαγωγης αέρα και πως πρέπει να βγάλει πολλαπλη εισαγωγής???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted July 19, 2012 Author Report Share Posted July 19, 2012 Άμεσο αντίκτυπο το πρόβλημα αυτο έχει στις χαμηλές στροφές όπου και χτυπάει πυράκια και έχω βάλει 100άρες ενισχυτικά και ότι άλλο θές..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 Kαθάρισμα και μετά reset με vagcom.Πιστεύω θα στρώσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted July 20, 2012 Author Report Share Posted July 20, 2012 Καθάρισμα λέγοντας εννοείς μήπως αφαίρεση πολλαπλης εισαγωγής και τα γνωστά??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 20, 2012 Report Share Posted July 20, 2012 Καθάρισμα λέγοντας εννοείς μήπως αφαίρεση πολλαπλης εισαγωγής και τα γνωστά??? Καλό είναι να αφαιρεθεί τελέιως και να καθαριστεί καλά.Μπορείς όμως να την ψεκάσεις από πάνω με ειδικό σπρέυ καθαρισμού.Απλά θα πρέπει να έχεις και κάποιον μέσα στο βολάν για να μαρσάρει επειδή πέφτουν οι στροφές κατά την εισαγωγή του καθαριστικού στην πεταλούδα.Μετά κάνεις και το καλιμπράρισμα και είσαι οκ.Πριν 20 μέρες κάναμε αυτή τη δουλειά σε φίλο με δίλιτρo TFSI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted July 20, 2012 Author Report Share Posted July 20, 2012 Την εργασία αυτή θα εφαρμόσει και η αντιπροσωπεία ή θα μπέι σέ άλλη διαδικασία επισκευής? Ευχαριστώ πάντως φίλε Professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 20, 2012 Report Share Posted July 20, 2012 Λογικα ναι φιλε Βελγε.Μπορει να στρωσει ελπιζω με τον καθαρισμο και να μη χρειαστει περαιτερω ενεργειες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted July 25, 2012 Author Report Share Posted July 25, 2012 (edited) Λοίπον μου πρότειναν να καθαρίσω την πεταλούδα του γκαζιού έχει σχέση με το θέμα μας?!!! THROTLE VALVE ACTUATOR ΕΠΙΣΥΝΆΠΤΩ ΑΡΧΕΊΟ χρήζει μεγένθυσης χειροκίνητα. PASSAT TFSI.pptx Edited July 25, 2012 by VELGOS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 Λοίπον μου πρότειναν να καθαρίσω την πεταλούδα του γκαζιού έχει σχέση με το θέμα μας?!!! THROTLE VALVE ACTUATOR ΕΠΙΣΥΝΆΠΤΩ ΑΡΧΕΊΟ χρήζει μεγένθυσης χειροκίνητα. Αυτό εννούσα και γω.Φυσικά και έχει άμεση σχέση με το θέμα σου.Εύχομαι μετά το καθάρισμα να πάνε όλα καλά.Θα την βγάλουν για καθάρισμα ή απλά θα ρίξουν σπρέυ??Καλύτερα πάντως είναι να βγει και να καθαριστεί,Επίσης μην ξεχάσεις να τους πεις να σου κάνουν και επαναπρογραμματισμό της πεταλούδας μετά την τοποθέτησή της. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted August 1, 2012 Author Report Share Posted August 1, 2012 Φίλε είναι ασφαλές να ανοίξει την πολλαπλή εισαγωγής; δεν έχει και ένα άλφα ρίσκο΄;πως θα είμαι σίγουρος ότι θα γίνει καλή δουλειά??!!!>>>> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted August 2, 2012 Report Share Posted August 2, 2012 Ασφαλές το βλέπω....Αν δεν μπορούν να βγάλουν μια πεταλούδα στην εκεί αντιπροσωπέια και να την καθαρίσουν....τότε τι να πω???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted August 2, 2012 Author Report Share Posted August 2, 2012 Επειδή όταν έβγαλαν το καπάκι διαπίστωσαν τότε πως το 2.0tfsi θέλει μανούρα για να βγεί με άγχωσαν δεν ξέρω θα δώ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted August 3, 2012 Report Share Posted August 3, 2012 (edited) Μάλλον 1η φορά είδαν δίλιτρο TFSI.Στη Ξάνθη είπες κατοικείς???Εντάξει δεν είναι πια και τόσο δύσκολο!!!Πρέπει να βγει το καουτσουκένιο κολλάρο που ενώνει το καπάκι της μηχανής με τη πεταλούδα και επειδή είναι πίσω και λίγο στενάχωρα ίσως έχει κάποιο μικρό βαθμό δυσκολίας. Edited August 3, 2012 by Professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted September 3, 2012 Author Report Share Posted September 3, 2012 Τελικά παιδιά προς ενημέρωσή σας εκτός από την αλλαγή των πολλαπλασιαστών και ενός αισθητήρα στα πλαίσια μιάς ανάκλησης μου έκανε και ένα μηδενισμό στο συγκεκριμμένο κλαπέ και το πρόβλημα λύθηκε, τα συμπεράσματα δικά σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 Τελικά παιδιά προς ενημέρωσή σας εκτός από την αλλαγή των πολλαπλασιαστών και ενός αισθητήρα στα πλαίσια μιάς ανάκλησης μου έκανε και ένα μηδενισμό στο συγκεκριμμένο κλαπέ και το πρόβλημα λύθηκε, τα συμπεράσματα δικά σας. Τι να πει κανείς???Τα κλασσικά εικονογραφημένα..... Αφού λύθηκε το πρόβλημα όλα καλά λοιπόν!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted September 7, 2012 Author Report Share Posted September 7, 2012 Και δεν ξέρω εάν σχετίζεται άμεσα αυτό αλλά διορθώθηκε και η απόκριση του μοτερ αλλά και μεγάλη διαφορά στην αυτονομία.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...