stavros geoldasis Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 (edited) Παιδια εχουμε με ενα φιλο μου θεμα εδω και ενα μηνα και ο καθενας που ρωταμε λεει τα δικα του εχουμε 2 αμαξια 1.6 ιδιο βαρος τα παντα ιδια το ενα 8ν και το αλλο 16ν θελω να μου πειτε γνωμες απο ρολλ χαμηλα 2α 2000 σαλ πιο θα φυγει μπροστα στα 400μ και πιο μοτερ απο τα 2 το 8ν η το 16ν βελτιωνεται πιο ευκολα και πιο αξιοπιστα πειτε γνωμες μπας και βγαλουμε καποια ακρη ευχαριστω. Edited August 5, 2012 by stavros g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 Ρε χαμένε τι 16v,8v,και κουραφέξαλα λες ρε? Άμα είναι να μιλήσουμε για αμάξια,πρόσθεσε 4v και είσαι μέσα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted August 5, 2012 Author Report Share Posted August 5, 2012 (edited) κατσε μορε μαλακα γιατι τα 106 τι ειναι και στεκονται διπλα απο 20ντ και τους ριχνουν εχω τυχει μπροστα σε κοντρα ραλυε με 20ντ και το ραλυε ηταν πολυ μπροστα γνωμες θελω να ακουσω και να ξερεις τωρα οπως ειμαι 8βαλβιδος 20ντ απλο με τα 125 στα 400μ του πινω το αιμα να ξερεις. Edited August 5, 2012 by stavros g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted August 5, 2012 Author Report Share Posted August 5, 2012 (edited) Σε ροικοτητα πια κεφαλη ειναι καλυτερη και πια ειναι πιο δυνατη για πειραγμα συμπιεσης? Μια φορα πατησα με ενα φιλο μου για πλακα τελειως που εχει rover 200 1.4 16v 3ες 2000 σαλ μου πεταχτηκε ουτε φτερο μολις πατησαμε 70 χιλιομετρα του πηγα διπλα και στα 80 του χα ριξει μισο αμαξι μετα κοψαμε γιατι ο δρομος ισα ισα που μας χωραγε και ειχε και στροφη και το rover ειναι 250 κιλα ελεφρυτερο και μικροτερες ζαντες και εχει 103 αλογα δηλαδη ισα με εμενα και μου ειπε οτι αν συνεχιζαμε θα του ανοιγα κι αλλο πως εξηγειται αυτο? Edited August 5, 2012 by stavros g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dartaholics Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 Πάντως τα 8v στην εκκίνηση είναι πιο γρήγορα αλλα αυτο κρατάει για πολυ λίγο. Κάποτε πέρασαν απο τα χερια μου κάτι polo-ibiza 1,4 8v και στην εκκίνηση στο φανάρι δεν παιζόταν. Αλλα για λίγα μέτρα η χαρα.. Στο ρολλαρισμα δεν νομίζω ένα 8v με τα ίδια στοιχεία να μπορει να ρίξει σε ένα 16v. Βέβαια αυτη είναι η αποψη μου χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 (edited) εγω σταυρο ξερω οτι σαν 8 βαλβιδο εχεις καλυτερες επιταχυνσεις απτον 16 σε ιδιο μοτερ αλλα μετα χανεις ψηλα οπου σε δρομο ο 16 βαλβιδος με ιδια πραγματα θα πρεπει να εχει καλυτερη τελικη και μια απορια εβγαινε 20vt με 125 αλογα??? εγω το θυμαμαι το μοτερακι του γκολφ 150 μαμα...1800 κυββικα Edited August 5, 2012 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoilas Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 ναι σε ατμόσφαιρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted August 7, 2012 Author Report Share Posted August 7, 2012 Σημερα ρωτησα και μου ειπαν οτι αν τουρμπισεις ενα 8ν και ενα 16ν ιδια κυβικα ο 8ν θα ειναι πολυ πιο αξιοπιστος απο τον 16ν ισχυει αυτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted August 8, 2012 Report Share Posted August 8, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted August 9, 2012 Report Share Posted August 9, 2012 (edited) λαθος τοπικ...το διορθωσα Edited August 9, 2012 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted August 12, 2012 Report Share Posted August 12, 2012 Σε ροικοτητα πια κεφαλη ειναι καλυτερη και πια ειναι πιο δυνατη για πειραγμα συμπιεσης? Μια φορα πατησα με ενα φιλο μου για πλακα τελειως που εχει rover 200 1.4 16v 3ες 2000 σαλ μου πεταχτηκε ουτε φτερο μολις πατησαμε 70 χιλιομετρα του πηγα διπλα και στα 80 του χα ριξει μισο αμαξι μετα κοψαμε γιατι ο δρομος ισα ισα που μας χωραγε και ειχε και στροφη και το rover ειναι 250 κιλα ελεφρυτερο και μικροτερες ζαντες και εχει 103 αλογα δηλαδη ισα με εμενα και μου ειπε οτι αν συνεχιζαμε θα του ανοιγα κι αλλο πως εξηγειται αυτο? τι θελεις να κανεις? για πιανου αυτοκινητου κεφαλες αναφερεσαι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGOS VR6 Posted August 12, 2012 Report Share Posted August 12, 2012 Στο γκρουπ VW εχουμε τρανταχτο παραδειγμα GOLF MK2 GTI (1.8 16v 139PS)(1.8 8v 115PS)(1.8 G60 16v 225PS)(1.8 G60 8v 160PS) Και φυσικα οι επιδοσεις στο δρομο με μεγαλη διαφορα υπερ του 16v.Απλα το 8v λογο χαμηλης ποπησ ειναι ποιο ευχρηστο μεσα στην πολη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted August 12, 2012 Author Report Share Posted August 12, 2012 (edited) δεν αναφερομαι καπου συγκεκριμενα ρωταω πιο βελτιωνεται καλυτερα και πιο αξιοπιστα. αυτα που γραφεις γιωργο ειναι μανισια η βελτιωμενα γιατι εχουν πολλα αλογα διαφορα εγω λεω για 1.6 8ν και 1.6 16ν που εχουν 2-3 αλογα διαφορα μανισια. εγω στο δικο μου μοτερ θα βαλω σφυρηλατα και θα φτιαξω συμπιεση και ροικη αλλα δεν αναφερομαι στο δικο μου. Edited August 12, 2012 by stavros g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted August 12, 2012 Report Share Posted August 12, 2012 δεν αναφερομαι καπου συγκεκριμενα ρωταω πιο βελτιωνεται καλυτερα και πιο αξιοπιστα. αυτα που γραφεις γιωργο ειναι μανισια η βελτιωμενα γιατι εχουν πολλα αλογα διαφορα εγω λεω για 1.6 8ν και 1.6 16ν που εχουν 2-3 αλογα διαφορα μανισια. εγω στο δικο μου μοτερ θα βαλω σφυρηλατα και θα φτιαξω συμπιεση και ροικη αλλα δεν αναφερομαι στο δικο μου. συνηθως τα 8βαλβιδα εχουν πιο μικρη συμπιεση οποτε ειναι καλυτερα για τουρμπο καταστασεις. απο εκει και περα για το πια κεφαλη ειναι ροικοτερη δεν παιζουν ρολο οι βαλβιδες αλλα ο τροπος που ειναι κατασκευασμενες. κατι ασχετο τι αλογα σου εχει βγαλει με αυτα που φορας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted August 12, 2012 Author Report Share Posted August 12, 2012 δεν ξερω ακομα δεν εχω βαλει προγραμμα και δεν το χω μετρησει πιστευω μαζι με προγραμμα να τα πιασω τα 127-130 αλλα το αμαξι απο οταν εβαλα τον εκκεντροφορο παει σαν 16ν πολυ μεγαλη διαφορα και εχει και συνεχεια κατι τροχαλιες κατι short shift σφυρηλατα καπακι φτιαξιμο μπεκ απο 20ντ και το κερασακι θα ειναι ρυθμιζομενο γραναζι για να δωσουμε προπορεια 2 δοντια να παρουμε κι αλλες μοιρες στο χρονισμο τωρα ποσα θα φτασει δεν ξερω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted August 12, 2012 Report Share Posted August 12, 2012 δεν ξερω ακομα δεν εχω βαλει προγραμμα και δεν το χω μετρησει πιστευω μαζι με προγραμμα να τα πιασω τα 127-130 αλλα το αμαξι απο οταν εβαλα τον εκκεντροφορο παει σαν 16ν πολυ μεγαλη διαφορα και εχει και συνεχεια κατι τροχαλιες κατι short shift σφυρηλατα καπακι φτιαξιμο μπεκ απο 20ντ και το κερασακι θα ειναι ρυθμιζομενο γραναζι για να δωσουμε προπορεια 2 δοντια να παρουμε κι αλλες μοιρες στο χρονισμο τωρα ποσα θα φτασει δεν ξερω. καπακι δεν εχεις φτιαξει?μαμα συμπιεση? τα μπεκ τα δικα σου τελειωσα? εγω εχω ενα πολο του 1998 και εχω βγαλει 147 αλογα.το δικο μου ειναι 16V εμενα φοραει 264-10,εξατμιση Φ54,ροικη,συμπιεση 11,5:1,βαρελακι και πολλαπλη εισαγωγη απο Polo GTi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted August 12, 2012 Author Report Share Posted August 12, 2012 Εγω φοραω εκκεντρο 262-11.3 εξατμιση φ52 φιλτρο ελευθερας Κ&Ν τα μπεκ θα αλλαχτουν για να εχω μεγαλυτερη παροχη μια χαρα ειναι δεν χαλασαν το καπακι ειναι μαμα μονο πλανισμα του εχω γιατι του εβαλα μεταλλικη φλατζα ψιλοσυμπιεση δηλαδη αυτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted August 12, 2012 Report Share Posted August 12, 2012 (edited) ..οποτε βαλεις παρε τηλεφωνο...!!!!!!!! Edited August 12, 2012 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Εγω φοραω εκκεντρο 262-11.3 εξατμιση φ52 φιλτρο ελευθερας Κ&Ν τα μπεκ θα αλλαχτουν για να εχω μεγαλυτερη παροχη μια χαρα ειναι δεν χαλασαν το καπακι ειναι μαμα μονο πλανισμα του εχω γιατι του εβαλα μεταλλικη φλατζα ψιλοσυμπιεση δηλαδη αυτα. για μενα μην πετας τσαμπα λεφτα. αν δεν εχεις προβλημα με την παροχη μην βαλεις μεγαλυτερα μπεκ. ξερεις τι συμπιεση εχεις?με 262-11,3 πρεπει να εχεις μεγαλη συμπιεση και τα σφυρηλατα αν δεν εχεις σκοπο να στροφαρεις πολυ ψηλα δεν υπαρχει λογος να τα βαλεις. καλες βελτιωσεις και καλα αποτελεσματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted August 14, 2012 Author Report Share Posted August 14, 2012 Οχι δεν ξερω τι συμπιεση εχω 10.3 εχει μαμα οταν λες να στροφαρω ψηλα ποσο εννοεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 Οχι δεν ξερω τι συμπιεση εχω 10.3 εχει μαμα οταν λες να στροφαρω ψηλα ποσο εννοεις? συμπιεση θα πρεπει να πας τουλαχιστον 10,9:1 και δεν ξερω αν μπορεις να πας και πιο ψηλα μιας και θα πρεπει να σφαξεις πολυ το καπακι. θα πρεπει να ρωτησεις τα πιστονια σου μεχρι ποιες στροφες αντεχουν. αλλα πιστευω πως ειναι υπερβολη μιας και 7000 και κατι να πας δεν θα εχεις κανενα προβλημα.και σιγουρα την μεγιστη δυναμη δεν θα την βγαλεις τοσο ψηλα οποτε ειναι πεταμενα λεφτα για μενα. με την ιδια λογικη αν πας για συνεχη στροφαρισμα πανω απο τις 7000 θελει και σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων... το δικο μου που ειναι 16V την μεγιστη δυναμη την εβγαλε 6750 και μετα πεφτει.μετα τις 7000 δεν εχει νοημα να το παω και εχει κοφτη 7200. και για τα μπεκ,αν σου πει ο προγραμματιστης οτι δεν εχεις προβλημα με παροχη μην τα αλλαξεις!καταρχην αν εχεις προβλημα μπορεις να θελει απλα ενα ρυθμιστη πιεσης πιο μεγαλο και ολα καλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted August 14, 2012 Author Report Share Posted August 14, 2012 Μετρησα συμπιεση σημερα που αλλαξα τον λαμδα εχει 10.8:1 ο μαστορας απορησε αλλα του ειπα οτι φοραω μεταλλικη φλαντζα και μου ειπε ενταξει τωρα προγραμμα και τελος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted March 13, 2013 Report Share Posted March 13, 2013 Σημερα ρωτησα και μου ειπαν οτι αν τουρμπισεις ενα 8ν και ενα 16ν ιδια κυβικα ο 8ν θα ειναι πολυ πιο αξιοπιστος απο τον 16ν ισχυει αυτο? Εξαρτάται από πολλά πράγματα όπως από το εκάστοτε μοτέρ από το υλικό του μπλόκ κ.α αλλά γενικά ένα 8βάλβιδο τουρμπάτο αν το στήσεις κ ξεκινάει χωρίς να σπινάρει θα κάνει τους άλλους να τρίβουν τα μάτια τους.Θυμάμαι ιστορίες με 1.6 8V corsa παλιό με turbo, ~270 άλογα και μπλοκέ είχε κλείσει πολλά στόματα.Και ήταν άσπαστο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TsakasG40 Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 Mhn ksexname ti texnologia kormou einai ta 8v kai ti to 16v...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...