Guest sers Posted January 18, 2005 Report Share Posted January 18, 2005 (edited) Γεια σας ,είμαι καινούργιος στο club και θα ήθελα την βοήθειά σας.Έχω ένα GOLF III θέλω να αλλάξω αμορτισέρ και ελατήρια γιατί αυτά που φοράει είναι χαμηλωμένα και έχω βαρεθεί το κοπάνημα και να βρίσκω από κάτω.Θα ήθελα να μου πείτε τι προτείνετε και που μπορώ να τα βρω γιατί στην αντιπροσωπία μου ζήτησαν γύρω στα 800 ευρώ για τα γνήσια αμορτισέρ και ελατήρια.Γνωστούς που ρώτησα άλλοι προτείνουν τα Sachs άλλοι τα Bilstein τα μαύρα ενώ ένας άλλος μου βρήκε 4 αμορτισέρ της BOGE 180 ευρώ.Θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας.Δεν ψάχνω για εξεζητημένες λύσεις απλά το αμάξι να γίνει πιο άνετο. Edite by Duke (Topic Title) Edited January 24, 2005 by DUKE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theog60 Posted January 22, 2005 Report Share Posted January 22, 2005 χθες εβαλα στο GOLF V SPORTLINE HR -50mm(τα κοκκινα υπαρχουν κ μαυρα -35mm)απιστευτο κρατημα,δεν κοπανανε ,αλλαξα κ BUMSTOP εβαλα κατι απο πολυουρεθανη κοντιτερα για να δουλευει το αμορτισερ κ να μην τερματιζει,φοραω 18 αρια κ χαμηλωσε ωραια καλη λυση μεχρι να βαλω τη ρυθμιζομενη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest golfmania Posted January 22, 2005 Report Share Posted January 22, 2005 Τί είναι το BUMSTOP? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theog60 Posted January 23, 2005 Report Share Posted January 23, 2005 Τί είναι το BUMSTOP? ← TA BUMPSTOP EINAI STO EMBOLO TOY AMORTISER ,EINAI GIA NA MIN TERMATIZEI TO AMORTISER,K NA MIN BRISKEI TO ELASTIKO STO FTERO EAN TERMATIZE,STIN PERIPTOSH PU BALOYME MEGALA BUMPSTOP MIKRAINEI H DIADROMH K SYNEPOS SKLHRAINEI , Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest white-LSD-golf Posted January 23, 2005 Report Share Posted January 23, 2005 Γεια σας ,είμαι καινούργιος στο club και θα ήθελα την βοήθειά σας.Έχω ένα GOLF III θέλω να αλλάξω αμορτισέρ και ελατήρια γιατί αυτά που φοράει είναι χαμηλωμένα και έχω βαρεθεί το κοπάνημα και να βρίσκω από κάτω.Θα ήθελα να μου πείτε τι προτείνετε και που μπορώ να τα βρω γιατί στην αντιπροσωπία μου ζήτησαν γύρω στα 800 ευρώ για τα γνήσια αμορτισέρ και ελατήρια.Γνωστούς που ρώτησα άλλοι προτείνουν τα Sachs άλλοι τα Bilstein τα μαύρα ενώ ένας άλλος μου βρήκε 4 αμορτισέρ της BOGE 180 ευρώ.Θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας.Δεν ψάχνω για εξεζητημένες λύσεις απλά το αμάξι να γίνει πιο άνετο. ← Κοίτα,η αλήθεια είναι οτι θα βρείς πολλές λύσεις στην απορία σου...ήτε φθηνές ήτε ακριβές...πρώτα απο όλα όμως γιατί δεν κοιτάς μήπως η αναρτήσεις σου διορθώνονται και δεν μπείς στα έξοδα...?! αν σε ενδιαφέρει ψάξε να δεις τι αναρτήσεις φοράς και γράψτο μου με πμ και θα σου προτίνω ένα καλό συνεργείο να σου φτιάξει τις δικές σου αλλιώς κοίτα κάτι σε κόνι που είναι και πιο οικονομικά και πιο φθηνά.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted January 23, 2005 Report Share Posted January 23, 2005 Καλησπέρα. Γνωρίζει κανείς πως καταλαβαίνουμε σε ένα αυτοκίνητο άν τα σινεμπλοκ βρίκσονται στο τέλος της ζωής τους? Τα VW/group αυτοκίνητα έχουν από τη μάνα τους μπροστά μαλακά σινεμπλοκ. Πως καταλαβαίνει κανείς το τέρμα της ζωής τους? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Drago Posted January 23, 2005 Report Share Posted January 23, 2005 Πρακτικα απο το αδικαιολογητο "κοπανημα" της αναρτησης σε οχι και τοσο μεγαλες ανωμαλιες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 Καλημέρα. Νομίζω, αυτό που λές δεν ευσταθεί, δεδομένου ότι όταν φορούσα πολυουρεθάνης επάνω και με σχετικά πεσμένα αμορτισερ το κοπάνημα ήταν τραγικό! Αυτό που με ενδιαφέρει είναι αν έχω πρόβλημα με σφιχτή αρκετά ανάρτηση. Έχω επάνω HR ελατήρια 1,5 πόντων με καλά εργοστασιακά αμορτισερ Monroe Reflex, τα οποία για...2 μήνες έσκιζαν αλλά μάλλον έχουν παραδώσει πνεύμα με τη μαλακότητά τους πια... Σκέφτομαι να βάλω τα Κονι τα ρυθμιζόμενα με το συγκεκριμένο ελατήριο. Υπάρχει πιθανότητα να εχω δύστροπη συμπεριφορά με τα εργοστασιακά σινεμπλοκ? Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roulis Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 Καλημέρα. Νομίζω, αυτό που λές δεν ευσταθεί, δεδομένου ότι όταν φορούσα πολυουρεθάνης επάνω και με σχετικά πεσμένα αμορτισερ το κοπάνημα ήταν τραγικό!Αυτό που με ενδιαφέρει είναι αν έχω πρόβλημα με σφιχτή αρκετά ανάρτηση. Έχω επάνω HR ελατήρια 1,5 πόντων με καλά εργοστασιακά αμορτισερ Monroe Reflex, τα οποία για...2 μήνες έσκιζαν αλλά μάλλον έχουν παραδώσει πνεύμα με τη μαλακότητά τους πια... Σκέφτομαι να βάλω τα Κονι τα ρυθμιζόμενα με το συγκεκριμένο ελατήριο. Υπάρχει πιθανότητα να εχω δύστροπη συμπεριφορά με τα εργοστασιακά σινεμπλοκ? Ευχαριστώ ← Που το βρηκες αυτο το ελατηριο, για πες πληροφοριες. ψαχνω ελατηριο για GTI αλλα -2cm max. Ta koni ποσο τα εχεις βρει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DUKE Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 χθες εβαλα στο GOLF V SPORTLINE HR -50mm(τα κοκκινα υπαρχουν κ μαυρα -35mm)απιστευτο κρατημα,δεν κοπανανε ,αλλαξα κ BUMSTOP εβαλα κατι απο πολυουρεθανη κοντιτερα για να δουλευει το αμορτισερ κ να μην τερματιζει,φοραω 18 αρια κ χαμηλωσε ωραια καλη λυση μεχρι να βαλω τη ρυθμιζομενη ← Poso phgan ta bumstop? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 Καλησπέρα. δεν θυμάμαι τον ακριβή κωδικό, νομίζω εάρχιζε από VA και μετά κάποιο νούμερο! Πάντως είναι έγκυρο για Γκολφ 3, Ιμπίθα, Πόλο κτλ. Και είναι μπλε στο χρώμα...Το μοναδικό πρόβλημα από την αρχή της αγοράς του, ήτνα ότι ήταν πολύ σκληρό! Πολλές λίμπρες! Με αποτέλεσμα να θέλω αμορτισερ...κάθε 5 μήνες! Βέβαια τα περισσότερα που έβαζα επάνω ήταν απλά καλά εργοστασιακά! Αλλά και την πρώτη φορά που το συνδύασα με Μπιλσταιν Σπριντ, πάλι σε 5 μήνες είχε πέσει το αμορτισερ κάτω από 50% σε απόδοση σύμφωνα τόσο με την απόδοση στο δρόμο όσο και με μέτρηση σε αμορτισερόμετρο... Το θέμα είναι, ότνα βάζω καινούριο αμορτισερ με αυτό το ελατήριο, νομίζω ότι οδηγώ...VR6!Μιλάμε τιμόνι και κράτημα σε τέοτοιο υψηλό επίπεδο που ακόμα και καινούρια λάστιχα φτάνουν στο όριό τους με χαρακτηριστικά πισωκούνας κτλ! εξαιρετικό τιμόνι στα πολλά, στα λίγα, σε κλειστές κτλ! Απλά κοπανάει όταν πέσει το αμορτισερ! Υπάρχει πιθανότητα να τρώγονται τα αμορτισερ νωρίς λόγω πεσμένων βάσεων κινητήρα????? Σκέφτομαι να βάλω αυτή τη φορά το χέρι βαθιά στην τσέπη και να τοποθετήσω τα Κόνι τα ρυθμιζόμενα, αφού έχω ακούσει πολλά καλά λόγια σχετικά με απόδοση σε χρόνο αλλά και επίδοση. Τί λέτε? Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theog60 Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 Poso phgan ta bumstop? ← 35 eyro apo germany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Drago Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 ← Για το οτι κοπαναει η αναρτηση σου ειναι για αλλο λογο (εχει τελειωσει το αμορτισερ, εχει πεσει το ελατηριο). Αν τα σινεμπλοκ ειναι φαγωμενα και η αναρτηση ειναι καλη τοτε θα ακους το κοπανημα που σου λεω. Και γι'αυτο το λεω αδικαιολογητο απο πλευρας αναρτησης. Τωρα υπαρχει περιπτωση με χαλασμενα σινεμπλοκ αφηνοντας και γκαζι να δεις προβληματα ευσταθειας. Αυτα τα δυο ειναι συνηθως τα αποτελεσματα κακων σινεμπλοκ. Συμβουλη μου: να βαλεις δοκιμασμενα σινεμπλοκ ή τα εργοστασιακα και μην κανεις δοκιμες με αλλα γιατι παντα θα εχεις προβλημα. Καθε τυπος σινεμπλοκ ειναι και για αλλη χρηση. Σε καθημερινο αμαξι δεν μπαινουν ολα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NITRO Posted January 26, 2005 Report Share Posted January 26, 2005 Γεια σας ,είμαι καινούργιος στο club και θα ήθελα την βοήθειά σας.Έχω ένα GOLF III θέλω να αλλάξω αμορτισέρ και ελατήρια γιατί αυτά που φοράει είναι χαμηλωμένα και έχω βαρεθεί το κοπάνημα και να βρίσκω από κάτω.Θα ήθελα να μου πείτε τι προτείνετε και που μπορώ να τα βρω γιατί στην αντιπροσωπία μου ζήτησαν γύρω στα 800 ευρώ για τα γνήσια αμορτισέρ και ελατήρια.Γνωστούς που ρώτησα άλλοι προτείνουν τα Sachs άλλοι τα Bilstein τα μαύρα ενώ ένας άλλος μου βρήκε 4 αμορτισέρ της BOGE 180 ευρώ.Θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας.Δεν ψάχνω για εξεζητημένες λύσεις απλά το αμάξι να γίνει πιο άνετο.Edite by Duke (Topic Title) ← Εγώ στο ΙΙΙ έχω βάλει τα Bilstein τα μαύρα και είναι πολύ καλά, άνετα. Για ελλατήρια ψάχνω και εγώ. Κανονικά ελλατήρια όχι χαμηλώματος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sers Posted January 27, 2005 Report Share Posted January 27, 2005 Aν βρεις κανονικά ελατήρια ενημέρωσέ με Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.G. Posted January 28, 2005 Report Share Posted January 28, 2005 ελατηρια εχω εγω τα μαμα για μκ3 οποιος ενδιαφερετε ας στειλει ενα pm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.G. Posted January 28, 2005 Report Share Posted January 28, 2005 ελατηρια εχω εγω τα μαμα για μκ3 οποιος ενδιαφερετε ας στειλει ενα pm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted January 29, 2005 Report Share Posted January 29, 2005 Καλημέρα. Έχει κανένας εντυπώσεις από Κόνι κίτρινα ρυθμιζόμενα σε Γκόλφ? Είναι μεγάλη η χιλιομετρική τους απόδοση? Κάποτε που έβαλα Bilstein Sprint, τα "τέλειωσα" μέσα σε 10000χλμ και διάστημα 5 μηνών! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf3gt Posted November 1, 2005 Report Share Posted November 1, 2005 Ειναι λιγο ασχετο αυτο που θα ρωτησω...αλλα αν καποιος ξερει κατι ας μου απαντησει Ενα φιλαρακι μου εχει βαλει σε Ibiza 2002 KW τα μη ρυθμιζομενα με 3.5 ποντους χαμηλωμα...Το αξιοπεριεργο ειναι οτι τριζουν τα ελατηρια ενω εδεν τα εχει ουτε μηνα ακομη...! Εχει κανεις ιδεα γιατι μπορει να συμβαινει αυτο...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chpanag Posted December 5, 2005 Report Share Posted December 5, 2005 παιδιά μία πρόταση και για μένα; ΄ Εχω ένα golf iii gt και φόραγε σαν μεταχειρισμένο που το πήρα από το θείο μου bilstein κίτρινα, Δυστυχώς δεν τα πρόλαβα καινούργια για να κρίνω την απόδοση τους. Γενικότερα ψάχνω σπορ ανάρτηση και ελατήρια 30cm. ακούω προτάσεις για καινούργια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...