Jump to content
George 0-

Golf 3-1600/75Hp, Μετά Από Την Επισκευή…

Recommended Posts

Μπορεί να με θυμάστε από την αγγελία του Golf 3-1600, με το πρόβλημα στο καπάκι. Τελικά δεν πουλήθηκε αλλά επισκευάστηκε γενικώς. Κεφαλη γέμισμα και λείανση, ότι άλλο βγήκε από εκεί, τρόμπα φρένων, ψυγείο νερού, θερμοστάτης, κομπλέ νερά κόκκινα κτλ, και γενικά πολλά άλλα ψιλά που ήθελα να φρεσκάρω. Πέρασε το 1000αρικο. Το αμάξι πάει μια χαρά, με 160.000 κμ, και με τέλεια καρότσα και λουκ.

Τώρα, μετά την επισκευή είχα ένα θέμα, πολλά πιρακια. Μόνο μετά όχι πριν. Ο μηχανικός μου έλεγε οι βενζίνες είναι χάλια, και ως γνωστόν το μοτέρ αυτό δεν κόβει αβανς. Έβαλα σαν λύση 100σταρα από πρατήριο που δουλεύει φίλος και λέει τα καλύτερα. Ξεκαθαρίζω ότι δεν πίστευα ότι θα δω πολλά πράγματα. Ε λοιπόν, άλλο αμάξι, πιρακια τέλος (συναυλία έκανε) και αισθητά μεγαλύτερο τράβηγμα!

Μόνο 10 λεπτά παραπάνω από την απλή…Από τώρα μόνο εκεί βάζω.

Πάντως ξέρει κανείς γιατί μετά από την επισκευή από καμένη φλάντζα είχα το θέμα με πιιρακια, ενώ πριν τίποτα και ποτέ?

Link to comment
Share on other sites

Δε πιστεύω…βαλβίδες το ίδιο ακούγονται με πριν, σε λογικά πλαίσια.

Ο ιμάντας που αλλάχτηκε μπορεί να μπήκε με λίγο προπορεια στο χρόνισμα, η δεν θα έπαιρνε εμπρός καν…

και το σημαντικότερο, αν ο ιμάντας όντως χρονίστηκε με προπορεια, με 100σταρα θα έκοβαν τα πιρακια η όχι????

Link to comment
Share on other sites

Παραθεση απο αλλο φορουμ

σε βλεπω μεταξυ 1 και 5 αν εχεις πλαναρει καπακι και το αβανς


Πειράκια:
Τα πειράκια στόν κινητήρα μας δημιουργούνται απο πολλές περιπτώσεις!
Οι πέντε βασικές αιτίες είναι οι παρακάτω.
Αυξημένη συμπίεση,κακή ποιότητα καυσίμου(νερό,μικρότερος αριθμός οκτανίων-κετανίων),καπνισμένος θόλος κάυσης,αυξημένη θερμοκρασία κινητήρα,υπερβολικό αβάνς..
Στήν 1 περίπτωση συμβαίνει βελτιώντας τήν κυλινδροκεφαλή στόν κινητήρα με αποτέλεσμα να μικραίνουμε τήν διαδρομή τού εμβόλου,πράγμα πού συμαίνει οτι τό εργοστασιακό αβάνς θα είναι υπερβολικό..
Στήν 2 περίπτωση κακής ποιότητας καυσίμου ,πράγμα που συμβαίνει ακόμα εν ετη 2004 στήν ελλάδα, πρίν ακόμα φτάσει ο κινητήρας στό σημείο εκρήξεως ,είναι ότι το καύσιμο αυτοαναφλέγεται απο μόνο του!
όπως και συμβάλουν σε αυτά τα κατάλειπα των δεξαμενών και οι νοθείες κάποιων επιτήδιων..
Στην 3 περίπτωση όπου ο κινητήρας έχει αρκετή ποσότητα καρβουνιάς έχουμε το φαινόμενο πειράκι διότι το κάρβουνο εχει την ιδιότητα να διετηρείται πυρακτωμένο μετά απο λίγη ώρα λειτουργείας του κινητήρα μας, πράγμα πού οταν εισέρχεται το καύσιμο στόν πυρακτωμένο τότε θόλο έχουμε αυτανάφλεξη !
Στην 4 περίπτωση όπου ο κινητήρας γιά κάποιο λόγο έχει υπερθερμανθεί και μιλάμε γιά θερμοκρασίες τις τάξεως τών 350-500 c στά ατμοσφαιρικά τότε και πάλι λόγο του παραπάνω έχουμε αυτανάφλεξη καυσίμου!
Στην 5 περίπτωση μας το υπερβολικό αβάνς (προπορεία ανάφλεξεως) έχει ηδη γίνει η έκρηξη καυσίμου πρίν κάν κλείσουν όλες οι βαλβίδες, με αποτέλεσμα διαφυγή νοπού καυσίμου και μέρος καυσαερίου.
Να σημειώσουμε οτι τά πειράκια δέν είναι κάποια μεταλλικά αντικείμενα μέσα στόν κινητήρα μα απλός θόρυβος τών παραπάνω!

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ!

αριστα!!!!εγραψες λεμε!!!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ, το έχω διαβάσει αυτό…Δεν νομίζω το ελαφρό πλαναρισμα που κάνουν για να κάτσει καλά η φλάντζα σε περίπτωση πετσικαρισματος να είναι τόσο μεγάλο…να ανέβηκε τόσο πολύ η συμπίεση δηλαδή…

Edited by George 0-
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ, το έχω διαβάσει αυτό…Δεν νομίζω το ελαφρό πλαναρισμα που κάνουν για να κάτσει καλά η φλάντζα σε περίπτωση πετσικαρισματος να είναι τόσο μεγάλο…να ανέβηκε τόσο πολύ η συμπίεση δηλαδή…

παιζει τεραστιο ρολο το παραμικρο πλανισμα..
Link to comment
Share on other sites

απο οσο γνωριζω και μου ειπε και ο μηχανικος ειναι στανταρ απο τον εγκεφαλο...δεν μπορεις να 'παιξεις' με αυτο. Στα πιο παλια μοτερ μαλλον το ρυθμιζες...

Link to comment
Share on other sites

Και ολοι εμεις που εχουμε προγραμμα ετσι ρυθμιζουμε το αβανς... :laugh: :laugh: οποτε ψαξου πιος μπορει να σου κανει την δουλεια.

μπορεις εσυ να ρυθμισεις αβανς στο 5αρι?για πες μας τον τροπο
Link to comment
Share on other sites

Έτσι αλλάζει, αλλά δεν είμαι για να σκαλίζω εγκέφαλο…οπότε βάζω 100σταρα και τέλος πιρακια …

Link to comment
Share on other sites

Βγαλε τα μπουζι και κλειστα λιγο ... Ναι και το λιγο πλανιαρισμα

ειναι ικανο να το κανει αυτο γιατι οι εργοστασιακες ρυθμιδεις ειναι ακριβειας

και με τις συνγκεκριμενες διαστασεις μεταλων . Για σκεψου την συμπιεση π.χ το 11 προς 1

να γυνει 12 -13 προς 1 . Αν παντως πλανιαρησε το καπακι αρκετα θα επρεπε να βαλει

πιο χοντρη φλανζα κεφακης για να ανακτησει απο το χαμενο μερος

Ολα αυτα με φιληκη διαθεση και οσοι γνωριζουν καλυτερα ας με διορθωσουν :cool:

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι το είδος της ρύθμισης που θυμόμαστε οι παλιοί με το πιστόλι γυρνώντας ταυτόχρονα το ντιστριμπιτέρ.

Αλλά φαντάζομαι ότι αφού ο προγραμματισμός μπορεί και αλλάζει τα δεδομένα του εγκεφάλου θα μπορεί να αλλάξει και την προπορεία.

Σκέψου δηλαδή κάποιοι που αλλάζουν εκκεντροφόρους η πλανάρουν καπάκι για να ανεβάσουν συμπίεση, τι κάνουν αυτοί αν δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στο αβάνς ?

Πάντως στο 5αρι το FSI αυτορρυθμίζεται όταν αλλάζεις ποιότητα καυσίμου από 95 σε 100 οκτάνια και φαντάζομαι το ίδιο πρέπει να γίνεται και στα άλλα 5αρια και 6αρια.

Edited by rivol
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι το είδος της ρύθμισης που θυμόμαστε οι παλιοί με το πιστόλι γυρνώντας ταυτόχρονα το ντιστριμπιτέρ.

Αλλά φαντάζομαι ότι αφού ο προγραμματισμός μπορεί και αλλάζει τα δεδομένα του εγκεφάλου θα μπορεί να αλλάξει και την προπορεία.

Σκέψου δηλαδή κάποιοι που αλλάζουν εκκεντροφόρους η πλανάρουν καπάκι για να ανεβάσουν συμπίεση, τι κάνουν αυτοί αν δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στο αβάνς ?

Πάντως στο 5αρι το FSI αυτορρυθμίζεται όταν αλλάζεις ποιότητα καυσίμου από 95 σε 100 οκτάνια και φαντάζομαι το ίδιο πρέπει να γίνεται και στα άλλα 5αρια και 6αρια.

Ακόμα και στο δικό μου είμαι αρκετά σίγουρος ότι με το πιστόλι δεν ρυθμίζετε, αλλά μόνο ίσως από επαναπρογραματισμο εγκέφαλου…

Πάντως δυνατότητα να κόβει απόδοση για να μην χτυπήσει πιρακια, δεν υπάρχει από το μοτέρ μου….απλά κτυπάει πιρακια με μάπα βενζίνα και δεν πάει και καλά!

Golf 3 still rules! (berlin, 1 october 2012)

57930_4636507071930_1166227572_n.jpg

Edited by George 0-
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.