Jump to content
ntip

Golf 5 Gt Sport Προβλημα

Recommended Posts

γεια σας παιδια. λοιπον εχει τωρα ενα μηνα που ακουω ενα παραξενο φυσημα οταν εχω δευτερα και παταω γκαζι. ακουγετε σαν να τσιριζει η τουρμπινα. εκτοσ απο αυτο ενω πρωτα με ενα φουλ ντεποζιτο μου εγραφε οτι εχω να κανω 860 χιλιομετρα και εβγαζε 700 τωρα γραφει οτι εχω να κανω 750 και μου βγαζει μονο 550! το αμαξι το χρεισιμοπειο καθε μερα για το ιδιο δρομολογιο. πριν ενα χρονο ειχα αλλαξει την Ν75. μου εκανε τον ιδιο θορυβο αλλα τοτε ειχε πεσει πολυ και η δυναμη. τωρα παλι εχει πεσει αλλα ελαχιστα. εχει 70.000 χλμ και ειναι 1,4 140hp 2008.

Link to comment
Share on other sites

το κανει μονο αν φωρτωσω την δευτερα απο χαμηλα 1,200-1,300 στροφες. αν εχω δευτερα γεματη 3,000 στροφες δεν ακουγετε τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Αν ακουγετε στο τουρμπισμα μετα τις 3 χιλιαδες στροφες ειναι φυσιολογικη φθορα στα εντοσθια της τουρμπινας

ακουγετε σαν ξεφυσημα?

φυσιολογικη φθορα σε τουρμπινα με 70000χλμ και 4 χρονια ζωής??

ρωταω γιατι και εγω ειχα και εχω το ιδιο θεμα με σφυριγμα και σε εμενα η αντιπροσωπεια ειπε οτι "εμφανιζει κενα ο ροτορας της τουρμπινας και πρεπει να αντικατασταθει η τουρμπινα - κοστος 1000 ευρω περιπου με περαστικα (δεν περνεις καινουρια αλλα ανακατασκευασμενη) και την τουρμπινα μου ( "την χαλασμενη") τους την παραδιδω.

υ.γ. εκτοτε εχω κανει 10000χλμ και δεν διαπιστωνω προβληματα......

Edited by akismei1804
Link to comment
Share on other sites

αν ακους φυσημα πανω απ το φασμα των 2,5-3 χιλιαδων στροφων και μενα ετσι ακουγετε αλλα δεν εχει προβλημα

το σφυριγμα (εννοειται οτι ακουγεται μονο εαν κλεισεις τον ηχο του ραδιοφωνου και ακους τον ηχο μονο του κινητηρα) ακουγεται μετα τις 2500-3000 στροφες και μαλιστα με ταχυτητες 3-4-5-6 οταν πατας τερμα γκαζι απο τα χαμηλα.

Link to comment
Share on other sites

το κανει μονο αν φωρτωσω την δευτερα απο χαμηλα 1,200-1,300 στροφες. αν εχω δευτερα γεματη 3,000 στροφες δεν ακουγετε τιποτα.

απλά μπαίνει ο κομπρέσσορας από χαμηλά,από τις 3κ και πάνω δουλεύει η τουρμπίνα μόνη της γι'αυτό δεν ακούς τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Εχω ξαναπει οτι φιλος με gt εχει κανει 150.000 + και η τουρμπινα ειναι οκ. Ο μηχανικος ειδε τα κενα της και του ειπε σε 50.000 ακομα ελα για εναν ελεγχο .

Link to comment
Share on other sites

εξαρτάται πως το δουλεύει κανεις το αυτοκίνητο...το σκίζει ? το αφήνει να κρυώνει ? ..όλα παίζουν ρόλο.. άν το πηγαίνεις πάντα χαλαρά με προοδευτικό το γκάζι, δεν θα σου πάθει ποτέ τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια δεν εχει σχεση με την τουρμπινα. αν ειστε σταματημενοι και πατησετε σημπλεκτη και μετα γκαζι ανοιγει ο κομπρεσορας. τετοιος θορυβος ακουγετε αλλα παρα πολυ δυνατα. μολις φτασει 3,000 στροφες σταματαει.

Link to comment
Share on other sites

To φυσημα μου το εκανε και εμενα 1 χρονο τωρα και τελικα εντελως τυχαια κατεβασαν το τουρμπο και ειχαν φυγει 2-3 βιδες και ειχαν λασκαρει αλλες δυο και τωρα πεταει!Εμενα εκανε φυσημα πατωντας αποτομα το γκαζι απο τις 4000 στροφες και πανω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.