Jump to content
Dimitris1911

Νερα Στον Κινητήρα

Recommended Posts

Καλησπέρα, σήμερα καθώς γύρναγα απο βόλτα στη γλυφάδα, ήμουν στη δεξιά λορίδα στη παραλιακή οπου ο δρόμος ειχε γίνει στη κυριολεξία λίμνη... Καθως περασα απο πανω με σχετικα μεγάλη ταχύτητα, (πέρα απο το οτι πεταχτηκαν νερα στα πλάγια σαν τσουνάμι) μπηκαν και νερα στο χώρο της μηχανης και εφτασαν ως το καπό απο κατω... Μόλις ανοιξα τη μηχανή ειδα τα νερά πάνω στο φιλτροκούτι... Λέτε να εχω κανενα πρόβλημα γενικα;;;

Link to comment
Share on other sites

Τα ηλεκτρικά/ ηλεκτρονικά είναι το τελευταίο που πρέπει να σε νοιάζουν όταν περνάς μέσα από (πολλά) νερά. Όπως είπε και ο Giannis307 είναι εύκολο να σπάσεις το μοτέρ!

 

Δες τώρα αναλυτικά τι μπορεί να γίνει...

 

Το νερό θα μπει μια χαρά μέσα σε κάποιο κύλινδρο... φυσικά, δε μπορεί να διαφύγει από πουθενά, οπότε μένει εκεί... ανοίγουν οι βαλβίδες, μπαίνει καύσιμο μείγμα... κλείνουν... και πάει το πιστόνι να ανέβει προς τα πάνω για να συμπιέσει το μείγμα... ωπ; Νερό! Από φυσικοχημεία γυμνασίου ξέρουμε ότι τα υγρά, ΔΕΝ συμπιέζονται! Άρα τι θα γίνει αυτό το νερό εκεί μέσα, τη στιγμή που το πιστόνι ανεβαίνει προς τα πάνω; Δε μπορεί να διαφύγει, δε μπορεί να συμπιεστεί... άρα όλη αυτή η δύναμη, κάπου πρέπει να εκτονωθεί! Σωστά: στον ίδιο τον κινητήρα. Όποιος είναι ο πιο αδύναμος κρίκος "θα την ακούσει". Θα καταπονηθούν όλα, αφού όλα συνδέονται μηχανικά, και θα σπάσει το πιο αδύναμο. Δε τη γλυτώνεις! Ο δίπλα κύλινδρος, κάνει έκρηξη... διοχετεύει δύναμη... η οποία δύναμη, δε μπορεί απλά να "εξαφανιστεί".

Link to comment
Share on other sites

Τεσταρισμένο πάνω απο 3 φορές με αρκετά μεγάλες ταχύτητες,στα όρια του επικύνδινου θα έλεγα, δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα εκτώς του ότι γίνεται μέσα χάλια.

 

Τόρα σε ότι αφορά αυτά που γράφει ο Haldol,πιστεύω είναι λιγο τραγικά.

 

 Εκανα σχεδόν κυριολεκτικά βουτιά με "σάβρα" Celica turbo (Το νερό κάλυψε σχεδον ολο το αυτοκίνητο).Ευτυχώς δεν έσβησε αλλα ο δούλευε με 3 κυλίνδρους (είχε και φοβερό ήχο) για περίπου 15 λεπτα μέχρι να βγεί ολο το νερό απο τον ενα κύλινδρο,και δούλεψε κανονικότατα.

 Το μοτέρ ανοίχτηκε και ολα ηταν σε άριστη κατάσταση. Δουλεύει ακόμα μια χαρά. Τοτε το μοτέρ είχε πάνω κάτω 100.000 χλμ.

 

 Κανένας κινητήρας δέν έχει τοσο στεγανο θάλαμο καύσης ωστε να μπορέι να κρατήσει νερό μέσα και προσπαθήσει να το συμπιέσει και να σπάσει κάτι.

 Ούτε οι βαλβίδες ουτε τα πιστονια είναι απόλυτα στεγανά. Το νερό φεύγει εύκολα απο εκει μέσα προς διάφορες κατευθύνσεις,κυρίως προς το κάρτερ. Απο΄κεί και πέρα δεν ξέρω τι γίνεται. Εξαφανίζεται υποθετω λόγο της θερμοκρασίας

 Φυσικά πρέπει να αλαχτουν τα λάδια προλιπτικά.

Link to comment
Share on other sites

Και όμως, η υδραυλική συμπίεση (Google it!) είναι φαινόμενο υπαρκτό και σχετικά εύκολο να συμβεί σε τέτοια περίπτωση, ιδίως εάν είσαι και λίγο άτυχος. Syllas, ακόμα και αν οι δικές σου εμπειρίες είναι καλές- απροβλημάτιστες, αυτό που κάνεις με το post σου δεν είναι σωστό. Ένα άλλο μέλος καλύτερα να προσέξει 10 φορές παραπάνω επειδή διάβασε όσα είπα εγώ, παρά να κρατήσει όσα γράφεις εσύ και να καταλήξει με καμιά μπιέλα στο χέρι, δε νομίζεις; Ακόμα και αν η πιθανότητα γι αυτό είναι μόνο 2% δε βλάπτει το να προσέχουμε. Το να λέμε όμως ότι «δε γίνεται τίποτα» επειδή σ' εμάς δεν έτυχε για κάποιες φορές, είναι τουλάχιστον επιπόλαιο!

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ νίκησες. Εγω δεν το παίζω έξυπνος.....Ετσι κι αλλιώς είναι πολύ παλιό θέμα και δεν αξίζει τη διαφωνια.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.