Jump to content
thanos.k

Αγορα Μτχ Golf 2008 1.4 85Ps 8.200Κμ Αξιζει ?

Recommended Posts

Γεια χαρα παιδια ,ενα φιλαρακι διαθετει 7.000 ευρω ο γειτονας του εχει ενα Golf 2008 1.4 85ps το οποιο ειναι σαν καινουριο κυριολεκτικα με μονο 8.000 κm και εχει κανει 2 αλλαγες λαδιων  μονο . Το δινει 6.500 ...θελω να μαθω πως παει απο καταναλωση το αυτοκινητο κινουμενο στην πολη αλλα και στον εθνικο δρομο . Ξερω οτι ειναι πολυ λιγα αλογα αλλα οι εποχες ειναι δυσκολες και τα χρηματα λιγα .Το ειδα απο κοντα και ειναι πενα . Μηχανικα ομως δεν ξερω τιποτα για αυτο το μοντελο

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλα το δινει,οσο αφορα το μοτερ τωρα ενταξει ειναι αξιοπιστο αλλα δεν κανει για το Golf μιας και ειναι βαρυ αμαξωμα.Ας κοιταξει για το 122 που ειναι εξισου αξιοπιστο και πιο οικονομικο. Το 80αρι καει 8,5 μεσα στην πολη, 5,1 εκτος και μεση 6,4, οταν το 122 καιει 8,2 μεσα στην πολη, 5,1 εκτος και μεση 6,2!Οποτε αν μπορει οικονομικα για το 122 ας παει για εκεινο που δεν τιθεται θεμα συγκρισης.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλα το δινει,οσο αφορα το μοτερ τωρα ενταξει ειναι αξιοπιστο αλλα δεν κανει για το Golf μιας και ειναι βαρυ αμαξωμα.Ας κοιταξει για το 122 που ειναι εξισου αξιοπιστο και πιο οικονομικο. Το 80αρι καει 8,5 μεσα στην πολη, 5,1 εκτος και μεση 6,4, οταν το 122 καιει 8,2 μεσα στην πολη, 5,1 εκτος και μεση 6,2!Οποτε αν μπορει οικονομικα για το 122 ας παει για εκεινο που δεν τιθεται θεμα συγκρισης.

 

 σε καθημερηνες συνθήκες χρησης ειναι πιο οικονομικο το απλο και οχι το 122αρι στανταρ... σκέψου οτι η τουρμπινα παραγει εργο απο τις 1300σ.α.λ..ειναι και ενας τεραστιος λογος για τα 122αρια να αλλαξουν και το σεσουαρ που δεν τα αφηνει να λειτουργησουν με υποπιεση αν το λεω σωστά..οποτε ας το παρει ο φιλος σου θανο απλα να ξερει οτι σε ταξίδι θα σερνετε

Link to comment
Share on other sites

 σε καθημερηνες συνθήκες χρησης ειναι πιο οικονομικο το απλο και οχι το 122αρι στανταρ... σκέψου οτι η τουρμπινα παραγει εργο απο τις 1300σ.α.λ..ειναι και ενας τεραστιος λογος για τα 122αρια να αλλαξουν και το σεσουαρ που δεν τα αφηνει να λειτουργησουν με υποπιεση αν το λεω σωστά..οποτε ας το παρει ο φιλος σου θανο απλα να ξερει οτι σε ταξίδι θα σερνετε

 

Φιλε μου αυτα τα νουμερα ειναι επισημα στοιχεια της VW, σε αυτα που λες σκεψου απλα την παραπανω ροπη που εχει το 122 απο πολυ χαμηλα,και δεν τρωει το ιδιο ζορισμα που τρωει το 80αρι,και δεν ισχυει μονο στα ξεκινηματα αλλα σε ολα τις στροφες του κινητηρα.Δεν μιλαμε το ενα να ειναι 1400 και το αλλο 2000 κυβικα, 1400cc ειναι και τα 2.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου αυτα τα νουμερα ειναι επισημα στοιχεια της VW, σε αυτα που λες σκεψου απλα την παραπανω ροπη που εχει το 122 απο πολυ χαμηλα,και δεν τρωει το ιδιο ζορισμα που τρωει το 80αρι,και δεν ισχυει μονο στα ξεκινηματα αλλα σε ολα τις στροφες του κινητηρα.Δεν μιλαμε το ενα να ειναι 1400 και το αλλο 2000 κυβικα, 1400cc ειναι και τα 2.

 και εγω δινω τα δικα μου νουμερα που απεχουν αρδην απο αυτα που ανακοινωνει η φαουβε φιλε μου...εντος πολης με το 122αρι εχεις 9,2 εκτος βλεπεις ενα 6.5 και μικτα ενα 7,2 με 7,5....σε καθημερηνες μετακηνεισεις αν εχεις μποτιλιαρισμα πχ τα αλογα ειναι αχρειαστα οπος και η ροπη οποτε less is more efficient απλη λογικη...τωρα αν εχουν κολησει μερικοι με τα φουμαρα που πλασαρει η καθε φαουβε να το ξανασκεφτουν αν εχουν πραξει ορθολογικα.Σκεψου και το αλλο¨"αναβεις φωτια να ψησεις...τα καρβουνα τελειώνουν πιο γρηγορα αν εχεις ενα φυσερο απο πανω και ριχνει αερα παρα να τα αφησεις μονα τους με τον ατμοσφαιρικο αερα"

με λιγα λογια το 122αρι καιει σαν ενα καλο(υψηλης αποδοσης 1600αρι) φιλικα χρηστος 

Link to comment
Share on other sites

Οτι παντα οι καταναλωσεις θα ειναι λιγο πιο πανω απο τις αναγραφομενες ειναι παντα λογικο και γινεται σε ολες τις εταιριες.Απο εκει και περα οταν ανακοινωνει μια εταιρια τις καταναλωσεις στα μοντελα της,δεν ειναι ουτε της φαντασια της,ουτε γραφουν οτι γουσταρουν αλλα ουτε τα ελενχει μονο αυτη, εχουν ελενχθει απο την Ευρωπαικη ενωση που κανει συγκεκριμενες δοκιμες.Οποτε αν το 122αρι ,το 160αρι ειναι π.χ  0.5-1.0 λιτρο πιο πανω,θα ειναι εξισου και το 80 αρι,τωρα αν οπως λες οτι το 80αρι σε κινηση(που εχει δοκιμαστει,για αυτο λεει εντος πολης) μαλλον ειναι λιγακι πιο λαιμαργος σαν κινητηρας,και αν εστω υπαρχει διαφορα υπερ του 80αριου ντε και καλα θα ειναι αμελητεα. φιλικα Μαρινος

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Χρήστο κάποιο λάθος κανείς στις καταναλωσεις..δεν μπορεί το δικό σου να εχει ίδια με το δικό μου εντός πόλης και παραπλήσια εκτός!!δεν ειναι λογικό!!

Link to comment
Share on other sites

ας πω κι εγω τη γνωμη μου,μιας και κοιταζα κι εγω ενα τετοιο γκολφ..μην το σκεφτεσαι για μενα με το συγκεκριμενο μοτερ,μπορει να ειναι δοκιμασμενο και χιλια δυο,αλλα δεν ειναι για την καροτσα του γκολφ..για μενα δεν ειναι οριακο,ειναι τελειως αναιμικο..θα σερνεσαι μονιμως,θα ζοριζεται,και με αναμενο a/c και κανα ατομο μεσα,κλαφτα..με τα λεφτα αυτα μπορεις να βρεις αλλες εκδοσεις πιο καλες,ψαξε λιγο και αλλου,δοξα το θεο εχουν βγει ενα καρο μοτερ σ αυτο το αμαξι..το θεμα παντα σε μια αγορα ειναι να παρεις κατι και να το χαιρεσαι οχι να το μετανιωσεις σε καμια βδομαδα..χωρις παρεξηγηση ολα αυτα ετσι..απλα τη γνωμη μου λεω και τα συμπερασματα μου απο τοτε που το οδηγησα..α,και κατι αλλο,η καταναλωση σε αυτο το αμαξι,μη νομιζεις οτι θα ειναι καλυτερη(τουλαχιστον τοσο ωστε να δεις διαφορα) απο ενα αλλο πιο δυνατο μοτερ,γιατι αυτο θα το ξεζουμιζεις καθε φορα που θα θες να κινηθεις αξιοπρεπως,ειδικα αν ειναι φορτωμενο..

Link to comment
Share on other sites

ας συμπληρωσω  απο προσωπικη εμπειρια. οταν το 2004 πηγα να αγορασω vw προτιμησα, να αγορασω το polo 1.4 16v με τα 101 αλογα (αν οντως ηταν τοσα ή παραπανω) απο το να αγορασω το golf5 fsi 1.4 . ο λογος προφανης......μικροτερο σκαφος και φυσικα περισσοτερα αλογα ;) βεβαιως δεν ειχα (ουτε εχω) παιδια, σκυλια, γατια κλπ κλπ. Εξαρταται τι αναγκες εχει να καλυψει ο φιλος σου. Παντως οπως ειπαν και τα αλλα παιδια κακα τα ψεματα μπορει το αμαξι να ειναι σουπερ (5αρι εχω και εγω) αλλα σε συνθηκες φορτου και αναμενου a/c θα ζοριζεται. μιλαω παντα φιλικα, συζητηση φιλικη κανουμε.

Link to comment
Share on other sites

Εγω λέω αν δν το νοιάζει να τρέχει να τι πάρει .τα 130τα πιάνει και φορτωμένο και αν δεν κάνω λάθος αυτο ειναι τι ανώτατο όριο οπότε θα ναι gg στα Τούρμπο βάλε και συντήρηση και και και .

Link to comment
Share on other sites

παιδια το πηρε τελικα  με 6.000 ολα μαζι με μεταβιβαση ,γεμισμενο ρεζερβουαρ και  το αμαξι ειναι πενα .Ειναι αργο αλλα ειναι ανθρωπος που δεν παει ποτε πανω απο 110-120...ποτε ομως. Οτιδηποτε αλλο βρισκαμε ειχε 70-90χιλ χιλιομετρα ...ενω  πηρε καινουριο στην ουσια .

Link to comment
Share on other sites

Καλή αγορά για αυτόν και κακή για τον προκάτοχο τόσο λίγο που το χρησιμοποίησε.

Link to comment
Share on other sites

γιατι ρε φιλε?δεν παει αυτο με 120?θα μας τρελανετε? ανετα παει εχετε ξεφυγει λιγο....καποτε 120 αλογα το λεγαμε πολυ γρηγορο και 85 μια χαρα!τωρα με τη κριση θα μπουνε καποια πραγματα στη θεση τους αντε γιατι πολυ αερα πειραμε 

Link to comment
Share on other sites

Εγω παιδια το οδηγησα σημερα και το αμαξακι ηταν εξαιρετικο οκ δεν ειχε γκαζι δεν ηταν τουρμπο αλλα μας πηγε και μας εφερε σερρες με 100-130 με μια καταναλωση γυρω στο 6.5 ... και με ανεση και ασφαλεια .  Πολυ καλη αγορα . Και οπως λεει και ο playmaker ολοι κανουμε λες και ειχαμε turbo στο χωριο μας ...φυσικα και ιεναι μια χαρα. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν το είδα το θέμα πιο νωρίς να γράψω αλλά ας γράψω τώρα, όντας κάτοχος ενός Golf V 1.4 80ps 5θυρο, αγορασμένο καινούριο το 2009. Σίγουρα τα άλογα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι λίγα και αυτό το έχω νιώσει πολλές φορές σε προσπεράσεις ή φουλ φορτωμένο + a/c. Το αυτοκίνητο έχει αυτή τη στιγμή 75000χλμ. Από κατανάλωση εντός πόλης με σταμάτα ξεκίνα είναι γύρω στο 8,5 - 9, εκτός με 120-130 είναι γύρω στο 7. Το έχω πάει κ 6,5 αλλά με προσπάθεια! Πήγα κ πέρυσι στο ταξίδι στην Γερμανία που διοργάνωσε το club και δεν είχα κανένα πρόβλημα. (Η μέση κατανάλωση στην Γερμανία ήταν 6,1 με κάμποσες φορές για αρκετή ώρα κοντά στην τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου). Το αυτοκίνητο ταξιδεύει σε αυτοκινητόδρομο άνετα με 150 χλμ. Έχω κάνει πολλές φορές την διαδρομή από εγνατία Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα οπότε ξέρω τι λέω. Φυσικά σε καμία περίπτωση δεν είναι κινητήρας που θα σου δώσει το κάτι παραπάνω όταν το ζητήσεις, αλλά εμένα με έχει καλύψει προς το παρον. Αλλά ο κινητήρας δεν είναι ψόφιος. Έχω οδηγήσει το Golf IV του θείου μου που έχει τον 1.4 με τα 75 άλογα και δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση. Το δικό μου πετάει σε σχέση με εκείνο! Επίσης το δικό μου δεν έχει κάψει ούτε σταγόνα λάδι (αλλαγές ανά 15000χλμ) ενώ ο 1.4 με τα 75 το θέλει το λαδάκι του... Αυτά! Πιστεύω ο φίλος σου έκανε μια καλή αγορά, ειδικά με αυτά τα λεφτά! Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχουμε όλοι μας!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.