Jump to content

Recommended Posts

Με τη σειρα μου θα ηθελα να παρουσιασω το προσωπικο μου αυτοκινητο. Προκειται για ενα Golf mk5 1.4 16V Trendline με στανταρ ESP, το οποιο αγοραστηκε καινουργιο το ετος 2004. Κοιτωντας στο Internet διαφορα πραγματα για τα vw, καθως ειναι μεγαλος ο ερωτας, η αποφαση εληφθη και μαλιστα η ιδεα ηρθε απο την αλλη πλευρα του Ατλαντικου καθως το 2006 παρουσιαστηκαν τα πρωτα GTi με πισω μερος απο Golf R32,

Ετσι λοιπον αγοραστηκαν καινουργια τα ανταλλακτικα και αρχισε το project.
Περιληπτικα τα ανταλλακτικα που αγοραστηκαν ηταν κομπλε μπροστινη μουρη GTi με μετωπη GTi και φαναρια GTi, σποιλερ χειλακι vw votex, carbon καθρεφτες, φλασακια μαυρα in pro, πλαινα μασπιε R32 βαφομενα, πισω φαναρια R32, πισω προφυλακτηρας R32, τιμονι GTi Pirelli με κιτρινη ραφη, Rcd 300mp3, carbon αεροτομη MTM, τριτο στοπ GTi, αεροτομη GTi. Το αυτοκινητο παταει πανω σε ζαντες 8x17 ET 35 AZEV Α και λαστιχα 225/45/R17 ημισλικ Bridgestone Potenza RE070. Η αναρτηση του αποτελειται απο ελατηρια χαμηλωματος 35mm Apex και αμορτισερ Bilstein.

Η εξελιξη του αυτοκινητου δεν εχει τελειωσει καθως εκρεμμουν να τοποθετηθουν καποια πραγματα πανω στο οχημα οπως η εξατμιση, ή αλλα τα οποια βρισκονται στην αποθηκη προς το παρον οπως ειναι η αεροτομη. Με την πρωτη ευκαιρια θα τοποθετηθουν και αυτα. Σαλονι κινητηρας και φρενα ειναι τα επομενα στη λιστα.

post-9272-0-99940500-1358874698_thumb.jp

post-9272-0-55427400-1358874726_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

<p>για λοοκ γτι δυστηχως θελεις πολλα πραγματα...αλλα αμα θες να δειχνει ετσι στο περιπου μια χαρα εισαι οπως τωρα.....</p>
<p> </p>
<p>θα πρεπει να κανεις τα παρακατω αμα σου αρεσει το γτι και θελεις να δειχνει σαν γτι οεμ!</p>
<p>βαψε τα πλαινα τις λωριδες στο χρωμα του αυτοκινητου για να μην ειναι παραφωνια μιας και στα γτι ειναι βαμμενες αυτες και</p>
<p>βαλε ζαντες detroit αμα θες να ολοκληρωσεις το λοοκ σε γτι</p>
<p>βαλε και ενα γτι απο πισω και θυμισε μου ποσα αλογα βγαζει το 14αρι το 16v...</p>
<p>βαλε και ενα μαυρο ουρανο μεσα με μαυρα σκιαδια για να κλεισεις μεσα το λοοκ gti και</p>
<p>μετα παμε σε αντιστρεπτικες μπρος-πισω και</p>
<p>μαλλον εχουν μπερδευτει τα προτζεκτ μπροστα εχεις μουρη οεμ  γτι αλλα πισω δεν ειναι γτι αρα μηπως δεν ειναι λοοκ γτι οεμ??</p>
<p>μετα σου λειπουν οι γαλαζιες μεμβρανες στα τζαμια μιας και τα γτι βγαινουν με μπλε αποχρωση στα τζαμια απο μαμα  εκτος και βαλεις μεμβρανες μαυρες</p>
<p>και <span style="font-size: 14px;">το votex χειλακι με το οεμ του γτι δεν καταλαβα πως συμβαδιζουν αλλα οκ </span></p>
<p>μετα θα εισαι σε καλυτερο δρομο να δειχνει Gti στα βασικα τουλαχιστον.</p>
<p>απο μηχανη θα κανεις τιποτα,σε ενδιαφερει να δειχνει γτι  εκει?υπαρχουν καπακια που δειχνουν τφσι τουρμπο και πανε απο πανω..</p>
<p>κατα τα αλλα keep tuning man στεργιο.ωραια προωπικη πινελια θα ελεγα στο γκολφ 5 θελει λιγο  δουλεια ακομη για οεμ  λοοκ απο γτι....</p>
<p>εμενα που ηταν το αλλαξα...δεν καταλαβαινω παντως γιατι τα κανουν ολοι ιδια.....</p>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

επειδη μου γαμηθ@##21ηκε το ποστ και δεν εχω το κουραγιο να το ξαναγραψω θα κλεισω με το κεεπ τιουνιγκ γιατι θελει παρα παλου δουλεια ακομη για να γινει οεμ γτι εστω και λοοκ

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

<p>βαλε και ενα γτι απο πισω και θυμισε μου ποσα αλογα βγαζει το 14αρι το 16v...</p>
<p>βαλε και ενα μαυρο ουρανο μεσα με μαυρα σκιαδια για να κλεισεις μεσα το λοοκ gti και</p>
<p>μετα παμε σε αντιστρεπτικες μπρος-πισω και</p>

Edited by Trelo_Biskotini
Link to comment
Share on other sites

αφου γαμ32ιται οταν πας να ποσταρεις κανει save και τα αλλαζει ολα,παντως ελεγα ολα τα στραβα που εβλεπα....

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

αφου γαμ32ιται οταν πας να ποσταρεις κανει save και τα αλλαζει ολα,παντως ελεγα ολα τα στραβα που εβλεπα....

και απ' οτι φαινεται ηταν πολλα....  :vava:  :vava:  :vava: :p

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ευστοχο το ποστ για το οτι θελει πολυ δουλεια ακομη αλλα δεν ειναι και πολλα τα σημεια που ξεχωριζει ενα 14αρι απο ενα GTi εξωτερικα. Εντοπιζονται στα εξης, τα πρωτο πραγμα ειναι τα κρυσταλα, στα GTi εχουν χρωμα γαλαζιο ή πρασινο αναλογα με το ποια χρονια εχουν παραχθει, επειτα ειναι τα πλαινα προστατευτικα στις πορτες τα οποια δεν ειναι στο χρωμα του αυτοκινητου οπως στο GTi οπως επισης και τα χερουλια στις πορτες, το πισω σημα το οποια θα αλλαχθει, και η αεροτομη την οποια δεν εχω τοποθετησει ακομη και αν καποιος μπορει να δει τα φρενα θα δει οτι ειναι 288 (δεν ειναι FSIII, η αναρτηση εχει 55αρια καλαμια) και οχι 312 με κοκκινες δαγκανες αλλα ειπαμε αυτα θα αλλαχθουν με τα σωστα. Επειτα ειναι το χρωμα καθως το GTi εβγαινε μονο στα βασικα χρωματα μαυρο, ασπρο, κοκκινο και κιτρινο το pirelli αλλα ο τιτλος δηλωνει οτι φτιαχτηκε κοντα στα προτυπα του Gti και μονο με OEM ανταλλακτικα.
Δεν ειναι Gti αλλα ειναι ενα καλα tunαρισμενο Golf mk5 κατα την αποψη μου και εχει ακομα δρομο μπροστα του.
Στα μοτερικα τωρα 1.6 και 28αρα αυτα μπορω να πω προς το παρον για περισσοτερα θα επανερθουμε στο θεμα με επομενο ποστ.

Edited by sterpc
Link to comment
Share on other sites

ναι καλα αυτα,βαλε και αντιστρεπτικες απο κατω.

βαλε οτι εχεις αλλο λοοκ μπροστα και αλλο πισω αρα καλα λες για τιουναρισμενο μκ5 αλλα οχι οεμ γτι...

μετα πρεπει να αλλαξεις και ουρανο και να βαλεις μαυρο με μαυρα σκιαδια και καθρεπτη σαν γτι οεμ

βασικα μετις τοσες πολλες λεπτομερειες που θελει ας επαιρνες ενα  ετοιμο να τελειωνεις..ετσι και ετσι ποιο ακριβο πουλιεται το δικο σου απτο γτι τωρα!!!

 

αα και φιλε που εισαι αμα θες γτι .....πρεπει να πληρωνεις φορο πολυτελειας για να λες οτι εχεις οεμ γτι....χαχαχαχαχαχαχαχα φιλικα λευτερης

ειμαι περιεργος πως θα το βαλεις αυτο?λολ

Link to comment
Share on other sites

Αμα ειναι να πληρωνω φορο πολυτελειας, που δεν εχω οικονομικο προβλημα να πληρωσω δλδ, δεν ριχνω επανω ενα R36 με τουρμπινα precission να τελειωνουμε; Να ξεκαρφωνω και τα GTi δλδ οχι τπτ αλλο..
Το αυτοκινητο επειδη τα πραγματα αγοραστηκαν καινουργια εχει παει το αυτοκινητο πανω απο 5000 σε εξτρα αλλα η καροτσα αγοραστηκε καινουργια και ξερω τι χρηση εχει γινει και γι αυτο δεν πηρα GTi δευτερο χερι. Το παν για ενα project οσα αλογα και να εχει ειναι η καθαρη και ατρακαριστη καροτσα. Ολα τα αλλα βρισκονται και γινονται...

Link to comment
Share on other sites

sterpc, on 23 Jan 2013 - 01:24, said:

Αμα ειναι να πληρωνω φορο πολυτελειας, που δεν εχω οικονομικο προβλημα να πληρωσω δλδ, δεν ριχνω επανω ενα R36 με τουρμπινα precission να τελειωνουμε; Να ξεκαρφωνω και τα GTi δλδ οχι τπτ αλλο..

Το αυτοκινητο επειδη τα πραγματα αγοραστηκαν καινουργια εχει παει το αυτοκινητο πανω απο 5000 σε εξτρα αλλα η καροτσα αγοραστηκε καινουργια και ξερω τι χρηση εχει γινει και γι αυτο δεν πηρα GTi δευτερο χερι. Το παν για ενα project οσα αλογα και να εχει ειναι η καθαρη και ατρακαριστη καροτσα. Ολα τα αλλα βρισκονται και γινονται...

 

 

 

 

πλεον ειμαι οπαδος να το  παρεις ετοιμο παρα να το κανεις εκτων υστερων μιας και θα εχει διαφορετικο στησιμο απτο 1.4 για να ειναι και οεμ...το ρ36

τωρα για την καροτσα μαζι σου και εγω...πλεον τιποτε δεν πουλιεται ετσι,χωρις ελενχο εκτος και αν κοροιδο ο αγοραστης.

σου ανεφερα τα φορολογικα για να σου δωσω ενα παραδειγμα οτι τα γτι δεν ειναι ειδος προς μιμηση αλλα προς αποφυγη .μιας και ειναι ενα 660 σημα+450 φορος+600 ασφαλεια=1700 το χρονο και απλα ειναι στο γκαραζ μεσα.αυτα ειναι χωρις να το κουνησουμε καθολου...δηλαδη το οεμ διλιτρο στην εποχη μας δεν λεει....

απλα εχω αλλη αποψη πλεον αφου τα περασα ομως τα λαθη και εγω οπως ολοι..και εξηγουμαι για το wanne be gti η ρ32 η οτι να ναι το περασα και εγω σε ποιο μικρη ηλικια...χαλασα 45 σε καινουργιο 1.4 75ps που το κανα μαιμου ρ32 λοοκ  εξωτερικα με γνησια μεσα εξω και μοτερ 20βτ στα 240

μετα που μεγαλωσα ειπα να παω σε οεμ καταστασεις και οχι τσικιτα αυτη την φορα,εξου και το καθαρο ατρακαριστο που πηρα ας ηταν και used.προσωπικα το ελενξα,vw αντιπροσωπεια υπαρχει στην οικογενεια,...

εριξα και εγω 16,5 μεχρι στιγμης και ακομη δεν το εχω εκει που θελω για γρηγορο γτι  και ως εκει ...ολα αυτα τα λεω γιατι συμφωνω ν ακανεις το κομματι σου και την τρελα του ο καθενας μας απλα μπορει να υπρχει και μια πιθανοτητα να μαθαινουμε ο ενας απτα λαθη του αλλου....και ξαναλεω κανε οτι γουσταρεις εξωτερικα-εσωτερικα απλα αμα κολλας σε οεμ λεξεις και καταστασεις,πρεπει και να ειναι και απτην μανα του...

επειδη διακρινω μια ωραιο μερακι για το γκολφ περιμενω ευχαριστα τις εξελιξεις για την περαιτερω βελτιωση του vw σου και τις οποιες αλλαγες θα προβεις..φιλικα λευτερης

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

ωραίο το  mk5   :)    ( ήταν καλύτερα να  παίρνει ενα mk5 gti  )  

 

πολλή δουλειά για να πάει look oem GTI  

 

μια ιδέα που μπορεί να πάρει   http://www.forum-auto.com/tuning/voitures-membres/sujet384527-385.htm  

Link to comment
Share on other sites

Αυτα τα 2 μου αρεσουν για πες

img1191po.jpg

 ωραιο τα μαύρη λάκα  GTI , είναι όμορφη είναι μια αντανάκλαση της συνέχειας το φιμέ τζάμια   ( είναι η γνώμη  μου )  

55img2441.jpg

και το αλουμινίου  των καθισμάτων GT ωραίο   ---------->  ( το έκανα στο GTI ,είμαι αλουμινίου με το σήμα κόκκινο GTI  , και έβαλα χαλί GTI  ) 

Link to comment
Share on other sites

οι ζαντες πιστευω το χαλανε πολυ το αμαξι σου(γνωμη μου)... το κανουν να δειχνει σαν πολυ παλιο μοντελο.

 

+1 :sorry:  Παραπεμπει σε πιο παλιο αμαξι..Σε ενα golf ΜΚ ΙΙ ή ΙΙΙ ισως ταιριαζουν καλυτερα..

ωραίο το  mk5   :)    ( ήταν καλύτερα να  παίρνει ενα mk5 gti  )  

 

πολλή δουλειά για να πάει look oem GTI  

 

μια ιδέα που μπορεί να πάρει   http://www.forum-auto.com/tuning/voitures-membres/sujet384527-385.htm

Απιστευτα γ@μ@το το γκολφακι στο link.. Οι φωτο το ανεβαζουν πολυwub.png

 

Με τη σειρα μου θα ηθελα να παρουσιασω το προσωπικο μου αυτοκινητο. Προκειται για ενα Golf mk5 1.4 16V Trendline με στανταρ ESP, το οποιο αγοραστηκε καινουργιο το ετος 2004. Κοιτωντας στο Internet διαφορα πραγματα για τα vw, καθως ειναι μεγαλος ο ερωτας, η αποφαση εληφθη και μαλιστα η ιδεα ηρθε απο την αλλη πλευρα του Ατλαντικου καθως το 2006 παρουσιαστηκαν τα πρωτα GTi με πισω μερος απο Golf R32,

Ετσι λοιπον αγοραστηκαν καινουργια τα ανταλλακτικα και αρχισε το project.

Περιληπτικα τα ανταλλακτικα που αγοραστηκαν ηταν κομπλε μπροστινη μουρη GTi με μετωπη GTi και φαναρια GTi, σποιλερ χειλακι vw votex, carbon καθρεφτες, φλασακια μαυρα in pro, πλαινα μασπιε R32 βαφομενα, πισω φαναρια R32, πισω προφυλακτηρας R32, τιμονι GTi Pirelli με κιτρινη ραφη, Rcd 300mp3, carbon αεροτομη MTM, τριτο στοπ GTi, αεροτομη GTi. Το αυτοκινητο παταει πανω σε ζαντες 8x17 ET 35 AZEV Α και λαστιχα 225/45/R17 ημισλικ Bridgestone Potenza RE070. Η αναρτηση του αποτελειται απο ελατηρια χαμηλωματος 35mm Apex και αμορτισερ Bilstein.

Η εξελιξη του αυτοκινητου δεν εχει τελειωσει καθως εκρεμμουν να τοποθετηθουν καποια πραγματα πανω στο οχημα οπως η εξατμιση, ή αλλα τα οποια βρισκονται στην αποθηκη προς το παρον οπως ειναι η αεροτομη. Με την πρωτη ευκαιρια θα τοποθετηθουν και αυτα. Σαλονι κινητηρας και φρενα ειναι τα επομενα στη λιστα.

 

Φιλε μου απ'οτι βλεπω απο τις πινακιδες ειμαστε κ κοντοχωριανοι :db::drinks:   Να το χαιρεσαι το γκολφακι..Απλα θελει δρομο το ολο project που σκεφτεσαι,ειδικα το μηχανικο κομματι..Δε θελω να σου κοψω τα φτερα ουτε εγω ουτε ο Λευτερης απο πανω,ο οποιος στα λεει εκ πειρας..Αν ειχες ενα gt 140αρι ή 170,ισως ησουν πιο κοντα στο να φτασεις το look gti κ με λιγοτερα εξοδα

Φιλικα Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα δεν ειναι να φτασω στο look GTi αλλα να ειναι ενα καλα tuned 5αρι με ΟΕΜ κομματια. Στο μηχανικο κομματι υπαρχουν τοσα παντρεματα που μπορεις να κανεις με αυτην την κεφαλη, τον εγκεφαλο και τα ηλεκτρικα που μπορεις να φτασεις σε αποδοσεις εως και 400 αλογα. Και εξηγω 1η επιλογη ειναι να ακολουθησεις την ατμοσφαιρικη οδο. Χοντρικα μπιελες, στροφαλο απο 1.6 bcb, εκκεντροφοροι και πεταλουδα μεγαλυτερη, προγραμμα, εξατμιση, εισαγωγη και εισαι κοντα στα 125 με 130 αλογα σε συνδυασμο με το κοντο σασμαν που φοραει τωρα. 2η επιλογη ειναι ολοκληρο το μπλοκ απο 1.6 bcb το οποιο ειναι μαντεμι σε σχεση με το αλουμηνενιο του bca. Απο εκει και μετα ο δρομος ειναι το turbo Κ03, Κ04, με φλατζα, αν θες να κρατηθει το κοστος χαμηλα, εισαγωγη απο 1.6 bcb μεταλλικη απο τα πρωτα bcb, τα μοτερ αυτα ξεχωριζουν γτ δεν εχουν ανεξαρτητους πολλαπλασιαστες σε καθε μπουζι, i.c απο S3, μπεκ μεγαλυτερης παροχης ιδιας ωμικης αντιστασης, προγραμμα, χταποδι, εξατμιση και πιεση απο 0,7-1.0 bar παιζει στα 170-200 αλογα. Η 3η επιλογη ειναι μαντεμενιο μπλοκ απο ΑΕΕ 1.6 απο Golf 3 το οποιο για να μπει με 16v κεφαλη θελει να παει σε τορνο για να ανοιχτει ενα σπειρωμα για να ταιριαξει ο τενωτηρας του ιμαντα. Απο εκει και μετα οτι θες κανεις αγραφος 28αρα τουρμπινα πιστονια μπιελες κλπ. 4η επιλογη r36 μοτερ απο passat και αμα δε σου φτανει το κανεις biturbo και τελειωνεις....
Γενικα ειναι ενα μοτερ που βελτιωνοταν πολυ την προηγουμενη δεκαετια μεχρι να ερθουν τα TSI και λυσεις υπαρχουν με λογικο κοστος ασχετα αν καποιοι τις εχουν ξεχασει και υπαρχει μια φρενιτιδα με τα TSI και TFSI μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Στεργιο εσένα δεν σε φοβάμαι φίλε καθόλου !!ξερεις τι κανείς και ποτέ το κανεις!!απλα περιμένω να δω τα επόμενα βήματα σου!!

Link to comment
Share on other sites

Να τα και τα κανονια...
70αρι τελικο ελευθερας ανοξειδωτο με 100αρες μπουκες, ετοιμο για μεγαλα πραγματα!

 

post-9272-0-36902000-1367261818_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

ήταν παρκαρισμένο πίσω από τον Άγιο Κωνσταντίνο την περασμένη Παρασκευή!

Link to comment
Share on other sites

ήταν παρκαρισμένο πίσω από τον Άγιο Κωνσταντίνο την περασμένη Παρασκευή!

 

Ναι ηταν, και το δικο σου το Polaki το εχω δει να κυκλοφορει, απο κοντα ειναι τρομερο ειδικα με τις bbs...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.