Jump to content
tsilis_1

Μειωμένη Απόδοση - Έλεγχος Συστήματος Πίεσης

Recommended Posts

Γνωρίζει κάποιος πως μπορούμε να ελέγξουμε μόνοι μας εάν χάνουμε απο κάπου πίεση ή η σκάστρα δεν εφαρμόζει καλά ή κάτι άλλο? Πάει το αμάξι αλλά όχι όπως παλιά. Γενικότερα έχω χάσει σε όλο το φάσμα των στροφών. Ν75 και Ν249 είναι καινούριες, στο μπαρόμετρο είμαστα στα ίδια νούμερα. Απλά φόρτωνε πιο πολύ στα χαμηλά και στα ψηλά μετά τις 4.500rpm γάζωνε στην κυριολεξία. Τώρα πια είναι πιο ήπιο και θέλω να δώ τι φταίει. Απο κάυσιμο πάντα 100 οκτανίων απο συγκεκριμένο πρατήριο SHELL.

Πρόσφατα αλλάθχηκαν μπουζί (ο νεός κωδικός), πολλαπλασιαστές BERU ZSE 030 , καθαρίστηκε το φίλτρο k&n, αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού και βενζίνης.

Όλες οι γνώμες ευπρόσδεκτες.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμαμαι καλα εχεις το 122αρι..

1) Το συνιθισες..
2) Εχεις να το πατησεις καιρο κ τωρα π το πατησες περιμενες περισσοτερα αλλα...
3) Τσεκαρε τις βαλβιδες μηπως κατι ισως λεμε τωρα..
4) Τσεκαρε κ το φιλτρο σου γτ τα κομπλεξικα τα φιλτρα μας εφαπτοντε δν μπαινουν κ ισως να μην ειναι τοσο καλα κ να ρουφαει τα αντερα του. Επεισης καλο θα ηταν αφου το εβγαλες κ το ξαναεβαλες να εβαλες κ μια "κρεμα" σαν γρασσο ειναι γυρο γυρο.
5) Τι αναβαθμιση εκανες? 

Στο 5 ηδικα θελω απαντηση.. (σε περιπτωση π οντως θυμαμαι καλα κ εχεις το 122ρι)

 

 

 

 

 

Μηπως εννοεις οτι μεχρι τις 4500 γαζωνε?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, παραθέτω περισσότερες πληροφορίες:

GOLF MK5 140ps MY2007 χωρίς την 24Μ3

Το 2008 έβαλα το revo για χρήση 100 ron (Το αμάξι πήγαινε θεαματικά έχοντας πολύ καλά χαμηλά και μεσαία και μετά τις 4.500rpm γάζωνε)

Μετά απο 9 μήνες μου περνάνε την 24Μ3. Πτώση απόδοσης και ξεκινάμε ψάξιμο > Αντικατάσταση μπουζί, νέα σκαστρα (είχα την λαστιχένια και έβαλα την μεταλλική), φίλτρο k&n, αγορά vagcom και logαρίσματα, αγορά οργάνων (μπαρόμετρο πυρόμετρο κλπ) πέρασμα το revo ίσα με 4 φορές μήπως και κάτι δεν είχε κάτσει καλά, φθάσαμε να κατέβει ο κουκουμελίδης απο την cargate στην Κέρκυρα μόνο και μόνο για να μετρήσουμε το αμάξι και όλα αυτά χωρίς το επιθυμητό αποτέλεσμα. Διαδίδονται τα νέα για τα παράπονα για την 24Μ3 και πάω αντιπροσωπεία και κατόπιν οδηγιών της KOSMOKAR γυρνάμε τον εγκέφαλο μια έκδοση πίσω. Πάω στη revo περνάμε το πρόγραμμα και ως εκ θαύματος το αμάξι επανέρχεται στην πρώτερη φανταστική συμπεριφορά και απόδοση.

Μέχρι εδώ όλα καλά.

Είχα κάτι θέματα με την σντιπροσωπεία μετά απο ανεπιτυχή επισκεύη του συγχρονιζέ δευτέρας (όπου κατέστρεψαν επιτυχώς τα ρουλεμάν του σαζμάν και δίσκο πλατώ) και , για πρωτη και τελευταία φορά χωρίς την παρουσία μου, το αμάξι πηγαίνει για ρύθμισμα επιλογέα ταχυτήτων σε εξειδικευμένο συνεργείο της εμπιστοσύνης μου. Όταν το παρέδωσα πήγαινε γ@μιώντας. Το μεσημέρι που το παίρνω π@π@ρι@. Το αμάξι είχε χάσει τα δυνατά φουσκώματα στις χαμηλομεσαίες και το γάζωμα μετά τις 4.500rpm. Πάω την επομένη και μου λένε δεν πειράξαμε τίποτα εκτος του επιλογέα, μόνο δοκιμή στο δρόμο το κάναμε για να επιβεβαιώσουμε το σωστό κούμπωμα των ταχυτήτων. Με τα πολλά με διαβεβαίωσαν ότι δεν πείραξαν κάτι άλλο στο αμάξι.

Εκ τοτε έμπλεξα με το σπίτί και το άφησα έτσι.

Πριν κάποιους μήνες βγάλαμε με το μηχανικό προληπτικά (επειδή τον είχα πρήξει) την σκάστρα για τυχόν σπασίματα αλλά όλα οκ. Με το που την ξανακουμπόσαμε και έφυγα το αμάξι είχε πάρει τα πάνω του έχοντας ξαναβεί τον παλιό αγαπημένο του χαρακτήρα και λέω ωραία, κάτι παίζει με την σκάστρα οπότε και παραγγέλνω νέα για να είμαι ήσυχος.

Έρχεται η νέα σκάστρα, την βάζουμε και παίρνουμε μια φωτογραφία απο τα π@π@ρι@ του BMY. Πάλι πεσμένο το αμάξι.

Εν κατακλείδι, πρόσφατα αντικατέστησα τα μπουζί με τον νέο κωδικό και νέους πολλαπλασιαστές (4άδα) BERU ZSE 030 συν λάδια φίλτρα κλπ. ΒΕλτιώθηκε πολύ η κατανάλωση και η θερμοκρασία τουρμπίνας. Χθές έβαλα και την άσπρη Ν75 αλλά λόγω βροχής δεν πρόλαβα να δώ πολλά πράγματα εκτός απο μια πολύ μικρή μεταβολή στην σπιρτάδα αλλά τίποτα που να θυμίζει τα παλιά. Μπορεί βέβαια να θέλει κάποια χιλιόμετρα (adaptation).

Για αυτό λοιπόν άνοιξα το topic μπας κ έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε κάποιον άλλο ή μου έχει ξεφύγει κάτι προκειμένου να λύσω το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Παραθέτω το scan:

 

 

VCDS Version: Release 805.4

Data version: 20090602

 

Saturday,02,March,2013,13:47:14:26365

 

Chassis Type: 1K0

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 72
 

VIN: WVWZZZ1KZ7P******


00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000

01-Engine -- Status: OK 0000

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: OK 0000

09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010     <  Κινέζικο Multimedia

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: Malfunction 0010                  < Κινέζικο Multimedia

62-Door,Rear Left -- Status: OK 0000

72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine       
Labels: 03C-906-032-BLG.lbl

   Part No SW: 03C 906 032 E    HW: 03C 906 032

   Component: MED17.5.1           9971 

   Revision: 69H07---    Serial number: VWZ7Z0G8015265

   Coding: 0000072

   Shop #: WSC 20300 207 72819
 

No fault code found.

Readiness: 0000 0000

Link to comment
Share on other sites

Στεφανε δεν δειχνει κατι ο εγκεφαλος μηχανης

 

Στην θεση σου θα δοκιμαζα σκαστρα κλειστου τυπου forge εστω και μεταχειρα για δοκιμη

Οκ Γιάννη σε ευχαριστώ για την βοήθεια και τις συμβουλές.

 

Είχα μια ιδέα και μάλλον τα κατάφερα

 

Είχα παρατηρήσει ότι ο πλαστικός σωλήνας που κουμπώνει πάνω στην τουρμπίνα , δίπλα ακριβώς απο την σκάστρα , δεν πατούσε και πολύ σωστά στο κάτω μέρος. Τον έβγαλα, έβγαλα και την σκάστρα, την άνοιξα για να τσεκάρω το ελατήριο, καθάρισα το εσωτερικό σημείο που πατάει η σκάστρα, έβαλα σπρέυ σιλικόνης σε όλα τα o-ring και ξανακούμπωσα το κομμάτι της εισαγωγής καθώς επίσης και την σκάστρα με μεγάλη προσοχή.

Αποτέλεσμα, το αμάξι έχει πάρει τα πάνω του αισθητά. Μάλλον έχανε απο την εισαγωγή.

Σίγουρα παίζουν ρόλο και οι τελευταίες αλλαγές που έκανα (μπουζί, πολλαπλασιαστές, N75,  φίλτρο βενζίνης, φίτλρο αέρος).

Απο δώ και πέρα πρέπει να ελέγξω προσεκτικά ποιο πρατήριο έχει την καλύτερη 100αρα στο νησί καθώς έχει μειωθεί πολύ η κατανάλωση της απο τον κόσμο και η βενζίνη παραμένει πολυ καιρό στις δεξαμενές με αποτέλεσμα να φθίνει η απόδοση της. Με τον καιρό θα το βρώ.

 

Με αυτά και με αυτά έχω μάθει να το λύνω και να το δένω σε χρόνους dt (όπως τα όπλα στο στρατό...χαχαχα)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.