Mdgeorge Posted July 14, 2013 Report Share Posted July 14, 2013 Καλησπέρα, καλοκαίριασε για τα καλα και στο αμάξι ( fsi 1,6 2006) πλέον μπαινει ο κλιματισμός Η απόδοση του κινητήρα πεφτει όμως δραματικα στις χαμηλές στροφές, αν γίνονται οι αλλαγές των ταχυτήτων στις 4000 παει καλα αλλα γενικά, πηγαίνει με δυσκολία, έχει να κάνει με κάτι ? Ευχαριστω ! Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 14, 2013 Report Share Posted July 14, 2013 Οχι,και μενα ετσι κανει Mεχρι της 4000 ειναι ψωφιοοοοοοο Η λυση ακουει στο ονομα turbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted July 14, 2013 Author Report Share Posted July 14, 2013 Αααααα Οκ !! Fsi είναι τουρμπο μάλλον δε παίρνει ! Στο επόμενο car Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 14, 2013 Report Share Posted July 14, 2013 Γενικά το A/C μέσα στην πολη με κουράζει,δεν συνχρονίζεται με το αυτόματο σασμαν,και σε ανηφόρα με 60 χιλιόμετρα,μου πετάει 4ή με 1.500 στροφές και μαζι με το A/C νεκρώνει το συμπαν. Κυρίως το βάζω στην εθνική που το δουλέυω 4000+ και δεν εχει θεμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 14, 2013 Report Share Posted July 14, 2013 Βάζε το στο ΕΚΟΝ κόβει λιγότερο, δηλ να δουλεύει ως aircondition και όχι σαν klima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted July 14, 2013 Report Share Posted July 14, 2013 το econ αν θυμαμαι καλα δεν κανει ψυξει απλα φερνει τον εξωτερικο αερα στην καμπινα.. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted July 15, 2013 Report Share Posted July 15, 2013 το econ αν θυμαμαι καλα δεν κανει ψυξει απλα φερνει τον εξωτερικο αερα στην καμπινα.. Το Econ ειναι το Καλοριφερ που είχαν τα παλιά αυτοκίνητα :-))))) Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 15, 2013 Report Share Posted July 15, 2013 (edited) Όταν το είχεις στο auto και πατήσεις και το κουμπί econ ή σε άλλα a/c τότε δουλεύει ως aircondition. Αν το έχεις στο auto τότε λειτουργεί ως κλίμα λαμβάνοντας υπόψιν πολλές παραμέτρους οπότε και καταναλώνει πολύ περισσότερο ρεύμα. Edited July 15, 2013 by Professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 15, 2013 Report Share Posted July 15, 2013 Λογικο ειναι να παρατηρεις πτωση στην αποδοση.Μην ανησυχεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted July 16, 2013 Report Share Posted July 16, 2013 Όταν το είχεις στο auto και πατήσεις και το κουμπί econ ή σε άλλα a/c τότε δουλεύει ως aircondition. Αν το έχεις στο auto τότε λειτουργεί ως κλίμα λαμβάνοντας υπόψιν πολλές παραμέτρους οπότε και καταναλώνει πολύ περισσότερο ρεύμα. Professor εγω στο golf όταν το ανοίγω το clima μου ανοίγει απευθείας το A/C και auto μαζί! Αν σβήσω το A/C τότε δεν μου πετάει κρύο αέρα αλλα τον απο έξω. Εσυ όταν ανοίγεις το Econ στο climatronic σου πετάει πάλι παγωμένο αέρα ;;; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 16, 2013 Report Share Posted July 16, 2013 Στο passat ανοίγει μόνο του το auto.Εσύ έχεις διαφορετικό clima στο 6άρι.Σε μας αν πατήσεις το econ μόνο του δουλεύει φέρνοντας αέρα απ΄έξω.Αν έχεις πατημένο το auto και το econ τότε δουλεύει ως aircondition και σαν clima όταν το έχεις μόνο στο auto. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...