dimitrispap Posted August 5, 2013 Report Share Posted August 5, 2013 Καλησπέρα στην παρέα. Είμαι κάτοχος ενός Polo gti του 2010 με 36.000χλμ σχεδόν. Εδώ και περίπου 1 μήνα και κάτι, παρατηρώ στο ρελαντί μία αστάθεια και από εκεί που κανονικά η κατανάλωση που γράφει είναι 0,6-0,8lt/h, ανεβαίνει στα 1,0 - 1,2 και ο κινητήρας έχει έντονους κραδασμούς. Επίσης, στις χαμηλές στροφές (κυρίως όταν δεν αρπάζει το turbo) και με ελάχιστο πάτημα στο γκάζι το αμάξι δείχνει να "σκορτσάρει".. Τέλος σε κάτι ευθείες κατηφόρες στην Αττική οδό, με την στιγμιαία κατανάλωση να γράφει το πολύ 3-4 λίτρα/100km, έτυχε να αναβοσβήνει το λαμπάκι του κινητήρα, πράγμα το οποίο έχει γίνει 2 φορές. Άνοιξα το γκάζι, ανέβηκαν οι στροφές και έσβησε. Στο manual το περιγράφει ως ατελείς καύσεις που προκαλούν πρόβλημα στον καταλύτη. Περίπου πριν 4 μέρες και καθώς πήγαινα κάπου, άναψε το λαμπάκι αυτό αλλά αυτή τη φορά έμεινε αναμμένο.. Πήγα σε ένα φίλο που είχε διαγνωστικό, το κούμπωσε και μας έβγαλε 2 φορές το σφάλμα P0106.. το οποίο και σημαίνει κάτι από τα παρακάτω : Possible causes - Faulty Manifold Absolute Pressure sensor- Manifold Absolute Pressure harness is open or shorted- Manifold Absolute Pressure sensor circuit poor electrical connection- Faulty Engine Control Module (ECM) έχει κανείς παρόμοια εμπειρία; πόσο πάει το μαλλί για αντικατάσταση του αισθητήρα, αν αυτός είναι το πρόβλημα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted August 6, 2013 Report Share Posted August 6, 2013 φίλε για αρχή δες μήπως και έχει ξεκουμπώσει ο συγκεκριμένος αισθητήρας-βρίσκεται στο πίσω μέρος της μηχανής πάνω από την πολλαπλή εισαγωγής 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrispap Posted August 6, 2013 Author Report Share Posted August 6, 2013 (edited) Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.. Εντόπισα τον αισθητήρα και είδα ότι δεν έχει 4 καλώδια όπως στην εικόνα αλλά 3, συνδεδεμένα στο 1,2 και 4. Δε μου φάνηκε να μην ήταν καλά κουμπωμένος αλλά τον έβγαλα, φύσηξα και τα 2 κομμάτια και τον ξανακούμπωσα.. Για περίπου 1 λεπτό που άφησα το αυτοκίνητο στο ρελαντί δε μου φάνηκε να έκανε τους ίδιους κραδασμούς αλλά όταν θα το πάω βόλτα αργότερα θα σιγουρευτώ, γιατί δεν κάνει τους κραδασμούς πάντα αλλά σε άκυρες στιγμές. Edited August 6, 2013 by dimitrispap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrispap Posted August 6, 2013 Author Report Share Posted August 6, 2013 Συνεχίζει τα ίδια τελικά.. Αρα πάμε για συνεργείο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted August 6, 2013 Report Share Posted August 6, 2013 το προβλημα σου μαλον πρεπει να ειναι η απο πολλαπλασιαστη η μπουζι γιατι το λαμπακι του κινητηρα αναβωσβηνη στο 90 τησ εκατο οταν ρεταρη ο κινητηρασ .καλο θα ητανε βεβεα να σου μετρησουναι και μια συμπηεση. οτι ειναι οκ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrispap Posted August 6, 2013 Author Report Share Posted August 6, 2013 (edited) Το λαμπάκι έχει μείνει αναμμένο τώρα.. Edited August 7, 2013 by dimitrispap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...