Jump to content

DIMIV

Members
  • Content Count

    1,621
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

DIMIV last won the day on February 4

DIMIV had the most liked content!

Community Reputation

152 Excellent

About DIMIV

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday November 29

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Αθηναίων
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

9,917 profile views
  1. χαχα έχεις ένα δίκιο σε αυτό ,το καλύτερο είναι κάποιος να έχει τρβήξει με κάμερα από πριν τις βαλβίδες του και μία μετα την διαδικασία προκειμένου να έχουμε καλύτερη άποψη,προσωπικά θα το είχα κάνει αλλά θέλει τέτοιο λύσιμο στο δικο μου μοτερ και τέτοια ταλαιπωρία που δεν το επιχείρησα..
  2. www.carbonoff.gr στον Αγ Δημήτριο ,αλλά έχει και αλλού franchise από όσο γνωρίζω
  3. Φίλε έχω γραψει παραπανω ότι το εχω κάνει εγω εδω και 7 μηνες Μπορείς να μπεις στα αντιστοιχα site και να δες πως ακριβως δουλευει ,επίσης στο fb θα δεις εκατονταδες αυτοκινητα που το εχουν κάνει: απο ακριβά μέχρι του 1000αρικου,από τελευταίας τεχνολογίας μέχρι 20ετίας και βάλε Στην Αμερική γίνεται χρόνια η διαδικασία και δεν εχουν αναφερθεί προβλήματα πουθενά σε βάθος χρόνου Όπως ανέφερα και παραπάνω εγώ πήγα προληπτικά ,στο τέλος της διαδικασίας έβγαλα πολυ μαυρο ζουμι απο την εξάτμιση,άλλα αυτοκινητα πριν απο μένα δεν έβγαλαν τίποτα,στο διαγνωστικό δεν καταγράφη
  4. φαντασου ότι εγω στις 6000 έχω 0,75 ,'οπωε είπε και ο φίλος παραπανω κάτι λάθος πρέπει να βλέπεις.το 0,94 ε'ιναι πάρα πολύ φτωχό
  5. Πανεμορφο!!! η ζαντα 19αρα ; σαν κινητηρας πως σας φανηκε? (αν και ειστε στο στρωσιμο ακομα)
  6. εμενα στο ρελαντι ειναι 07λτ/h καΙ εχω δει και 08- και ήταν παντα ετσι (8 χρονια) tsi 160ps εχουμε διαφορα,τι μοτερ εισαι;
  7. αν βαλεις aftermarket σκασρα (για να κραταει καλυτερη πιεση) εχεις την επιλογη ελατηριου,αν βαλεις ενα σκληρο η σκαστρα ανοιγει πιο δυσκολα με αποτελεσμα στις χαμηλομεσαιες στροφες ο αερας που επιστρεφει δεν εχει την απαραιτητη δυναμη να ανοιξει ολη την σκαστρα με αποτελεσμα μερος να γυρναει στην φτερωτη aftermarket εννουμε αλλα σκαστρα ,όχι εργοστασιακη
  8. βαλε φίλε φωτο και την πινακιδα (αν θελεις) να εχουμε το νου μας
  9. το πρόβλημα μαυ ειναι ότι το καλοκαιρι στην Ευβοια που παραθεριζω ,με την ζεστη και την υγρασια δουλευει full το cold start ,παρκαρω σε μία πυλωτη και η φασαρια που γινεται λογω εισαγωγης και εξατμισης δεν περιγραφεται...(η εκτοξευση του πυραυλου ενα πραμα)
  10. το ότι γνωρίζω ατομα που το αυτοκινητο τους λειτουργουν με τον ιδιο τροπο δεν είναι επιχειρημα είναι μια διαπιστωση επιχειρηματα ανεφερα σε προηγουμενς απαντησεις δεν ανησυχω για το αυτοκινητο σου ,το αντιθετο μαλλον τελος ποια κριτική ;; δεν κρινουμε εδω χαρακτηρες ,συμπεριφορες κλπ προσπαθουμε να βγαλουμε μια ακρη για μια λειτουργια του αυτοκινητου τελος καλό είναι να μαθεις και εσυ να μην εισαι τοσο απολυτος ,δεν ειναι όλα ασπρο μαυρο - μπορει πχ στα 14αρια tsi με τα 160 170ps οι χαρτες για το cold start να είναι με τον τροπο που πε
  11. ξερω πανω απο 10 ατομα προσωπικα με tsi και έχουν ακριβως την ιδια συμπεριφορα στο πολυ κρύο,επισης πολλά παιδια εδω μέσα λενε το ίδιο πραμα- εσυ όμως πιστευεις ότι το διικο σου δουλευει όπως θα έπρεπε ...κανε και εσυ έναν ελεγχο για καλο και για κακο.προσωπικα το αυτοκινητο μου κλεινει 8 χρονια και ουδεποτε έχει βγαλει σφαλμα για την συγκεκριμενη λειτουργία ή σφαλμα σε αισθητηρα που να σχετιζεται με το cold start Καλα Χριστουγεννα
  12. τι σχεση έχει το a/f ratio κατι το οποιο ρυθμιζεταιι απο τον εγκεφαλο αναλογα με το φορτιο του κινητηρα ,τις στροφες κλπ όταν κατα κυριο λογο είσαι εν κινησει (τοτει πρεπει να πετυχει την ιδανικοτερη αναλογια καυσιμου οξυγόνου -στο cold start το μειγμα είναι πιο πλουσιο γιατι λογω της χαμηλης θερμοκρασιας δεν επιτρεπεται η σωστη καυση του) ξαναλεω ,το cold start δεν εχει να κανει με αυτο που λες να έρθουν όλα στην σωτη θερμοκρασία ...τι εννοείς "όλα" όταν πχ το λαδι το οποίο είναι το πρωτο το οποίο προκειμενου να δουλεψουν σωστα όλα τα μηχανικα μερη ,για να
  13. το cold start γίνεται για χαμηλοτερους ρυπους και όχι για να ερθουν όλα στην σωστή θερμοκρασία( κατι το οποίο επιτυγχανεται απο εμας οδηγώντας σε χαμηλες στροφες για όσο χρονικο διαστημα χρειαζεται μεχρι να ζεσταθει το λαδι το νερο κλπ ) όπως και να εχει σε όλα τα tsi το καλοκαιρι το cold start δουλευει full ενω όσο περισσότερο το κρύο δουλευει λιγότερο ως και καθολου όπτε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας
  14. μην ανυσηχείτε είναι φυσιολογικό ,έχει συζητηθεί αρκετες φορες,δουλευει ανάποδα ,δηλαδή το καλοκαιρι με 30 βαθμους δουλευει φουλ και τωρα με 0 βαθμους καθολου- η συγκεκριμενη λειτουργία γ'ινεται για να ζεσταθει γρήγορα μηχανη καταλυτης κλπ προκειμενου να εχουμε χαμηλοτερους ρυπους- οποτε όταν εξω εχει ζεστη εκμεταλευεται τον "ζεστο" αερα για να πετυχει πιο γρηγορα το συγκεκριμενο αποτελεσμα ,όταν εχει κρυο εξω δεν εχει νοημα
  15. Αν θυμαμαι καλα γιατί τα εχω ψιλοξεχασει το 0,92 που εχεις στον κοφτη ειναι αρκετα φτωχο μειγμα.. εγω πχ στις 6200 εχω 0,77 και μετα γίνεται πιο πλουσιο για να ειναι πιο safe (0,75 κλπ) γενικα ειναι θεμα του προγραμματιστη/προγραμματος ,υποτιθεται οτι όσο πιο φτωχο μειγμα ,περισσότερα αλογα αλλα λιγότερο safe ,, τΙ πρ'ογραμμα εχεις ;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.