Stavros Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 Οπως καταλαβαίνετε ειμαι νέος εδω, και απελπισμένος πλεον.Αν και εχω καλη σχεση με τα μηχανικα ο ιδιο , με νικησε , εμενα 2 μαστορες στην χαλκιδα και 4 στην αθηνα.Ειναι ενα πασσατ 1997 το πλαισιο του Α4 2010 Το αμαξι αρχικα ειχε αναπτυξει τον τυπικο θοριβο απο φθαρμενα σινεμπλοκ στα ψαλιδια.-Τα βλεπω ολα ραγισμενα και λεω θα του αγορασω το σετακι της μευλε -και δωρακι γιατι ηταν καλο αμαξι καινουργια κιτρινα αμορτισερ billstein γιατι ταξιδευει παντα φορτωμενο και πλεει σαν βαρκα.Τι το ηθελα;!Βγαινει απο το συνεργειο στα πρωτα 10 μετρα τεραστιος θορυβος κυλησης.. Ενταξει .. ειναι πιο σκληρα τα αμορτισερ λεω.. θα ζησω.Κατα τα αλλα τελειο σε ευθειες στροφες...Αρχιζει μεσα στον χρονο να εμφανιζει μπροστα ενα θορυβο οταν κυλας με μικρη ταχυτητα πανω απο μικρες ελαχιστες λακοκυβες.. Ενα χτυπημα αμεσως μετα το χτυπημα της λακουβας. Αρχιζουμε..-Νέες βασεις μηχανης.. ωραια γλυκανε η μηχανη αλλα ο θορυβος εκει-Οχι ειναι τα κιτρινα αμορτισερ σκληρα και ειναι φυσιολογικοΤσαντιζομαι παιρνω sachs μπροστα μαλακα αμορτισερ μπας και φυγει ο θορυβος κυλησης... κοιτανε και οι μηχανικοι τις βασεις των ελατηριων ολα δειχνουν οκ.. τα βαζουμε.. και ο θορυβος κυλισης εκει και ο χτυπος !- το υπουπλαισιο ειναι... 4 βιδες καινουργιες και σφιξιμο με τον σφιχτη.. ο θορυβος εκει-χτυπανε οι δαγκανες γιατι εχει κενο απο 17 χρονων δισκους?... νεοι δισκοι τακακια ο θορυβος εκει.Ειναι η υδραυλικη μπαρα ? τιγκα οι βιδες.. βιδωμενες.. στο κτεο να το τραβολογανε σε εχτρα προγραμμα και να μην εχει χιλιοστο τζογο πουθενα και να γελανε οι ανθρωποι λεγοντας μου οτι το αμαξι ειναι αφθαρτο.κι ομωςΕιναι ενας βαρυς θορβος πολλων κιλων οχι εντελως μεταλλικος μπορει και με αποσταση 2 δεκατων δευτερολεπτου απο την λακουβα και πλεον δινει κραδασμο στα πεταλια και το σασι.. σχεδον σου γαργαλαει την πατουσα πλεον.Μηχανολογικα αν το δεις στα τυφλα το θεμα μενει να αλλαχθουν-οι τριες περιφεριακες λαστιχενιες βασεις μηχανης και κιβωτιου-οι λαστιχενιες βασεις ελατηριων-οι σιδερενιες πανω βασεις των ελατηριων -τα 4 συνεμπλοκ υποπλαισιου-οι 4 μπροστινες κοντες βιδες υποπλαισιου.- το αμαξι ολοκληροΕπειδη οπως καταλαβαινετε εχω φθαρει περισσοτερο απο το αμαξι.. ειναι ευπροσδεκτο καθε σχολιο.-εχει κανενας σας θεραπευσει θορυβο αλλάζοντας κατι απο αυτα που δεν εχω αλλαξει?-κανεναν πεφωτισμένο μηχανικο συνεργειο για το θέμα στην αθηνα?αντε παιδες.. καλα να ειστε και ποτε να μην σας τυχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis307 Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 Mηπως εισαι λιγο υπερβολικος φιλε μου? Μας λες οτι μετα παο 13 χρονια και με φορτιο κατι ακουγεται απο μπροστα??Και θες να σου οπιοςδηποτε τι για ενα αμαξι 16 χρονων πλεον? Μηπως απλα απο την φθορα εχει ανοιξει ολο το σκαφως και γιαυτο κουδουναει?μηπως απλα θα πρεπει να μην δινεις σημασια? Ειναι σαν να παρεις μια γιαγια και να θες να εχει τις αντοχες που ειχε στα 20 της οσο και να προσπαθησεις η φθορα ειναι φθορα...! Δεν ξερω... Το μονο σιγουρο ειναι οτι το να πληρωνεις για τετοιες ζημιες σε τοσο παλιο αμαξι ειναι απλα ασκοπο....(ειδηκα απο την στιγμη που το εχεις συντηρημενο οπως λες) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 Γειά σου φίλε μου.Το πρόβλημα σου λογικά πρέπει να είναι στα top mounts.Με κάθε αλλαγή αμορτισέρ πρέπει να αλλάζονται.Aπ΄ αυτά έπρεπε να ξεκινήσεις και όπως βλέπω κανείς δεν σου το υπέδειξε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros Posted October 17, 2013 Author Report Share Posted October 17, 2013 Mηπως εισαι λιγο υπερβολικος φιλε μου? Μας λες οτι μετα παο 13 χρονια και με φορτιο κατι ακουγεται απο μπροστα??Και θες να σου οπιοςδηποτε τι για ενα αμαξι 16 χρονων πλεον? Μηπως απλα απο την φθορα εχει ανοιξει ολο το σκαφως και γιαυτο κουδουναει?μηπως απλα θα πρεπει να μην δινεις σημασια? Ειναι σαν να παρεις μια γιαγια και να θες να εχει τις αντοχες που ειχε στα 20 της οσο και να προσπαθησεις η φθορα ειναι φθορα...! Δεν ξερω... Το μονο σιγουρο ειναι οτι το να πληρωνεις για τετοιες ζημιες σε τοσο παλιο αμαξι ειναι απλα ασκοπο....(ειδηκα απο την στιγμη που το εχεις συντηρημενο οπως λες) Βρε Γιαννη πλεον δεν ειναι θορυβος . Ειναι κραδασμος που νιωθει το ποδι σου. μπορει να πεσει σε χαντακι και να μην καταλαβεις τιποτα.. και μπορει να μπουσουλησεις πανω απο μια μικρη λακουβιτσα και να νιωσεις κραδασμο. να δεχτω οτι εχει ανοιξει το σασι? να το δεχτω αλλα πρεπει να το δω με τα ματια μου πρωτα. Απο εκει και περα για να ειναι αθορυβο οταν το αγορασα .. ειχε 30+ λαστιχακια και λαστιχενιες βασεις. καποια μου εχει ξεφυγει. Γειά σου φίλε μου.Το πρόβλημα σου λογικά πρέπει να είναι στα top mounts.Με κάθε αλλαγή αμορτισέρ πρέπει να αλλάζονται.Aπ΄ αυτά έπρεπε να ξεκινήσεις και όπως βλέπω κανείς δεν σου το υπέδειξε. ναι μαλλον εχεις δικιο φιλε μου. μπηκε το κιτρινο μπιλσταιν σε ελαστικες βασεις του 1997 θα τα βαλω πρωτα στην λιστα . λες μονο τα λαστιχα που παταει το ελατηριο ή και τιποτα ακομα τσουμπλεκια εκει πανω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 Tα λάστιχα και τα ρουλεμάν λογικά.Δεν νομίζω να έχει κάτι άλλο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis307 Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 πακετακι νομιζω πανε τα τοπ μαουντ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros Posted October 18, 2013 Author Report Share Posted October 18, 2013 την βδομαδα που ερχεται θα τις βαλω ακομα και αν φαινονται καλες. ειναι 16 ετων και ολες οι λακουβες περνανε απο εκει.θα σας πω τι εγινε. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 20, 2013 Report Share Posted October 20, 2013 την βδομαδα που ερχεται θα τις βαλω ακομα και αν φαινονται καλες. ειναι 16 ετων και ολες οι λακουβες περνανε απο εκει. θα σας πω τι εγινε. Top mount ειναι ο κυριος λογος τετοιων κραδασμων και κοπανηματων. Αν σκεφτεις οτι σε καθε αλλαγη αμορτισερ πρεπει να τα αντικαθιστας,μαλλον τα 16 χρονια που τα εχεις ειναι υπερβολικα πολλα. Εχουν παραδωσει πνευμα εδω και πολλα χρονια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros Posted October 21, 2013 Author Report Share Posted October 21, 2013 Top mount ειναι ο κυριος λογος τετοιων κραδασμων και κοπανηματων. Αν σκεφτεις οτι σε καθε αλλαγη αμορτισερ πρεπει να τα αντικαθιστας,μαλλον τα 16 χρονια που τα εχεις ειναι υπερβολικα πολλα. Εχουν παραδωσει πνευμα εδω και πολλα χρονια. μεθαυριο θα ξερουμε.. αντε μπας και φυγει και αυτος ο θορυβος κυλησης... που ξυνει τα αυτια .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros Posted October 24, 2013 Author Report Share Posted October 24, 2013 Aλλη μια μερα στο συνεργειο..πηγαιναμε για βασεις αμορτισερ.βρισκουμε το πανω πισω ψαλιδι και στις δυο μεριες με ξεκολημενο το λαστιχο το ενα και κομμενο λαστιχο στην αλλη ..Μηδεν τζογος στο μεταξυ με οτι λοσταρι και να το ζοριζες.Λαθος συναρμολογηση δεν σφιχτηκε στο σωστο υψοςή σκαρτο υλικο . Ηταν ενος χρονου ψαλιδια πακετο μεηλεμπαινουν πρωτα στην λιστα.συνεχιζουμε παρακατω στο μπλοκ αμορτισερ ανοιγουμεοι βασεις φαινονται ενταξει ,αλλαζω τα 2 ψαλιδια καιτο ξανακλεινουμε να δουμε αν ηταν τα ψαλιδια.δεν ηταν τα ψαλιδια .. ειναι ιδιο σαν να μην αλλαξαμε τιποτα.ειναι δαιμονισμένο. αμα δειτε φωτογραφιες με παπα να το αγιαζει εγω θα ειμαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 Τελικα αλλαξες σινεμπλοκ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 Λιγο ακυρος αλλα να σας πληροφορησω οτι δεν εχει ρουλεμαν στα τοπ μουντς ειναι σκετα λαστιχα φιλε μη σκας εχω το ιδιο αμαξι και το εχω κουτσουρο και χαμηλωμενο και μερικες φορες κανει κατι περιεργα κανω πως δεν τα ακουω. κοιτα λιγο τα σινεμπλοκ της αντιστρεπτικης μπορει να εχουν κανει κενο και να παιζει η αντιστρεπτικη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros Posted October 24, 2013 Author Report Share Posted October 24, 2013 σημερα αλλαξα τον πανω και πισω βραχιονα και αριστερα και δεξια.ηταν απραδεκτα κομμενος για ενος χρονου ψαλιδια. το κοψιμο ηταν εκει που στηριζεται πανω στην βαση του αμορτισερ και οχι στο μπαλακι..100% λαθος τοποθετηση απο τον πρωτο μηχανικο. (μολις τελειωσω με το αμαξι θα παω να ριξω ενα καντηλι)ΠΡΟΣΟΧΗ οι αναρτησεις πρεπει παντα να σφιγγονται στην κανονικη τους θεση με το αμαξι ξεφορτωτο.αρκει να σας πω οτι σε αυτο το σημειο δεν ειχαν κοψιματα τα σινεμπλοκ της μανας του απο το 1997 Τελικα αλλαξες σινεμπλοκ? Λιγο ακυρος αλλα να σας πληροφορησω οτι δεν εχει ρουλεμαν στα τοπ μουντς ειναι σκετα λαστιχα φιλε μη σκας εχω το ιδιο αμαξι και το εχω κουτσουρο και χαμηλωμενο και μερικες φορες κανει κατι περιεργα κανω πως δεν τα ακουω. κοιτα λιγο τα σινεμπλοκ της αντιστρεπτικης μπορει να εχουν κανει κενο και να παιζει η αντιστρεπτικη. σωστος. δεν υπαρχει τελικα ρουλεμαν στο B5 πασσατ.κοιτα ... και αυτα που λες τα εβαλα καινουργια.. και μαλιστα εγω με πολυ στοργη αγαπη και προδερμ , σπρεη σιλικονηςγια να γλυστρανε σφυξιμο ακριβως στην ροπη με το δυναμοκλειδο.. αλλα πλεον αφου βρηκα ανταλλακτικα ενος χρονου σχισμενα ... θα ξαναψαχτει ολο το αμαξι παλι.σκεφτομαι να αποσυνδεσω την αντιστρεπτικη εντελως να κανω μια βολτα στο τετραγωνο να δω τι παιζει. αληθεια γνωριζει κανενας αν στα ψαλιδια αλλαζει το πισω σινεμπλοκ.. αυτο που δενει πανω στο αμαξωμα .. παιζει τιποτα να μπαινουν πρεσσαριστα τα λαστιχα να γλυτωσουμε κανενα φραγκο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 Ναι αλλαζουν τα σινεμπλοκ πρεσσαριστα επισης και τα ορθια της αντιστρεπτικης ελεγξε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros Posted November 15, 2013 Author Report Share Posted November 15, 2013 Μετα απο μια μικρη αναπαυλα να ξεκουραστει το πορτοφολι... συνεχισαμε.ΣΗμερα αλλαξα ΚΑΙ τις βασεις των αμορτισερ.Το σεναριο οτι ειχαν πεσει οι προηγουμενες και χτυπιωντουσαν μεσα στον θαλαμο που γινονται σαντουιτσ ήταν ενα πολλα υποσχομενο σεναριο...Τιποτα ομως. Ακριβως το ιδιο. εντελως ασχεοτ με την βλαβη .. δεν αλλαξε καθολου η κατασταση.ευτυχως πηρα απ εξω του εμποριου με 16 ευρω και τις δυο... και οχι 40 την μια απο τους αγαπημενους μας Εταίρους.Επομενη σταση .. ξανανοιγμα η αντιστρεπτικη. δειχνει συμπαγης και ακρως στοιβαρή.. αλλα πλεον.. δεν εχει μεινει κατι αλλο ευκολοΒασικα θα την λυσω εντελως θα την βγαλω εντελως θα την αφησω σπιτι.και θα κανω μια βολτα το τετραγωνο στις αγαπημενες του λακουβες.ενταξει το μονο που με κραταει να μην το σπασω ειναι οτι ενα ενα τα ανταλακτικα που του βαζω εχει γινει αθορυβο οπως οταν ηταν καινουργιο... εχουν εξαφανιστει και τριξιματα στην καμπινα πλεον..και εχει μεινει μονον αυτο το αναθεματισμενο χτυπημα σφυριου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros Posted November 15, 2013 Author Report Share Posted November 15, 2013 αμα εχετε και κανεναν γκουρου στους θορυβους στο μπροστινο πασσατμηχανικο ριξτε μου καμμι απροταση..ειμαι στους 5 μηχανικους να μην θελουν να το βλεπουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 15, 2013 Report Share Posted November 15, 2013 φιλε μην σπαταλας αλλο χρημα ο θορυβος ειναι φυσιολογικος εφοσον τα εχεις αλλαξει ολα απλα μην πατας σε αυτες τις λακουβες. την κρεμαριερα την κοιταξες ημιμπαρα ακρομπαρα και αν εχει τζογο ? δεν ξερω αν τα δικα μας τα passat εχουν σινεμπλοκ στην κρεμαριερα εκει που πιανει στο σασι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 (edited) Mηπως εισαι λιγο υπερβολικος φιλε μου? Μας λες οτι μετα παο 13 χρονια και με φορτιο κατι ακουγεται απο μπροστα??Και θες να σου οπιοςδηποτε τι για ενα αμαξι 16 χρονων πλεον? Μηπως απλα απο την φθορα εχει ανοιξει ολο το σκαφως και γιαυτο κουδουναει?μηπως απλα θα πρεπει να μην δινεις σημασια? Ειναι σαν να παρεις μια γιαγια και να θες να εχει τις αντοχες που ειχε στα 20 της οσο και να προσπαθησεις η φθορα ειναι φθορα...! Δεν ξερω... Το μονο σιγουρο ειναι οτι το να πληρωνεις για τετοιες ζημιες σε τοσο παλιο αμαξι ειναι απλα ασκοπο....(ειδηκα απο την στιγμη που το εχεις συντηρημενο οπως λες) δε με λεει κατι φιλε το οτι το αυτοκινητο ειναι τοσων ετων. κι εγω εχω ενα golf 4 του 1999 και δεν ακουγεται το παραμικρο. κατι εχει το αυτοκινητο που πρεπει να το ψαξει Οπως καταλαβαίνετε ειμαι νέος εδω, και απελπισμένος πλεον. Αν και εχω καλη σχεση με τα μηχανικα ο ιδιο , με νικησε , εμενα 2 μαστορες στην χαλκιδα και 4 στην αθηνα. Ειναι ενα πασσατ 1997 το πλαισιο του Α4 2010 Το αμαξι αρχικα ειχε αναπτυξει τον τυπικο θοριβο απο φθαρμενα σινεμπλοκ στα ψαλιδια. -Τα βλεπω ολα ραγισμενα και λεω θα του αγορασω το σετακι της μευλε -και δωρακι γιατι ηταν καλο αμαξι καινουργια κιτρινα αμορτισερ billstein γιατι ταξιδευει παντα φορτωμενο και πλεει σαν βαρκα. Τι το ηθελα;! Βγαινει απο το συνεργειο στα πρωτα 10 μετρα τεραστιος θορυβος κυλησης.. Ενταξει .. ειναι πιο σκληρα τα αμορτισερ λεω.. θα ζησω. Κατα τα αλλα τελειο σε ευθειες στροφες... Αρχιζει μεσα στον χρονο να εμφανιζει μπροστα ενα θορυβο οταν κυλας με μικρη ταχυτητα πανω απο μικρες ελαχιστες λακοκυβες.. Ενα χτυπημα αμεσως μετα το χτυπημα της λακουβας. Αρχιζουμε.. -Νέες βασεις μηχανης.. ωραια γλυκανε η μηχανη αλλα ο θορυβος εκει -Οχι ειναι τα κιτρινα αμορτισερ σκληρα και ειναι φυσιολογικο Τσαντιζομαι παιρνω sachs μπροστα μαλακα αμορτισερ μπας και φυγει ο θορυβος κυλησης... κοιτανε και οι μηχανικοι τις βασεις των ελατηριων ολα δειχνουν οκ.. τα βαζουμε.. και ο θορυβος κυλισης εκει και ο χτυπος ! - το υπουπλαισιο ειναι... 4 βιδες καινουργιες και σφιξιμο με τον σφιχτη.. ο θορυβος εκει -χτυπανε οι δαγκανες γιατι εχει κενο απο 17 χρονων δισκους?... νεοι δισκοι τακακια ο θορυβος εκει. Ειναι η υδραυλικη μπαρα ? τιγκα οι βιδες.. βιδωμενες.. στο κτεο να το τραβολογανε σε εχτρα προγραμμα και να μην εχει χιλιοστο τζογο πουθενα και να γελανε οι ανθρωποι λεγοντας μου οτι το αμαξι ειναι αφθαρτο. κι ομως Ειναι ενας βαρυς θορβος πολλων κιλων οχι εντελως μεταλλικος μπορει και με αποσταση 2 δεκατων δευτερολεπτου απο την λακουβα και πλεον δινει κραδασμο στα πεταλια και το σασι.. σχεδον σου γαργαλαει την πατουσα πλεον. Μηχανολογικα αν το δεις στα τυφλα το θεμα μενει να αλλαχθουν -οι τριες περιφεριακες λαστιχενιες βασεις μηχανης και κιβωτιου -οι λαστιχενιες βασεις ελατηριων -οι σιδερενιες πανω βασεις των ελατηριων -τα 4 συνεμπλοκ υποπλαισιου -οι 4 μπροστινες κοντες βιδες υποπλαισιου. - το αμαξι ολοκληρο Επειδη οπως καταλαβαινετε εχω φθαρει περισσοτερο απο το αμαξι.. ειναι ευπροσδεκτο καθε σχολιο. -εχει κανενας σας θεραπευσει θορυβο αλλάζοντας κατι απο αυτα που δεν εχω αλλαξει? -κανεναν πεφωτισμένο μηχανικο συνεργειο για το θέμα στην αθηνα? αντε παιδες.. καλα να ειστε και ποτε να μην σας τυχει. ο θορυβος που ακους υπηρχε πριν αλλαξεις συνεμπλοκ και αμορτισερ η παρουσιαστηκε μετα? Edited November 16, 2013 by xrigolfakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros Posted November 21, 2013 Author Report Share Posted November 21, 2013 (edited) φιλε μην σπαταλας αλλο χρημα ο θορυβος ειναι φυσιολογικος εφοσον τα εχεις αλλαξει ολα απλα μην πατας σε αυτες τις λακουβες. την κρεμαριερα την κοιταξες ημιμπαρα ακρομπαρα και αν εχει τζογο ? δεν ξερω αν τα δικα μας τα passat εχουν σινεμπλοκ στην κρεμαριερα εκει που πιανει στο σασι. σε τζογο παιζει να ειναι και καλιτερο απο οτι ηταν καινουργιο . Πηγα με τιγκα τα λαστιχα αερα στο κτεο στο τζογομετρο τιποτα δεν δειχνει να παιζει. κρεμαγιερα την τραβολογησαμε κρεμαστηκαμε απο τα ακορμπαρα τα σηκωσαμε με γρυλλακι .. μηδεν. κανενας μηχανικος δεν μπορει να αναπαραγει τον θορυβο οτι και να του κανει. οχι φιλε μου δεν ειναι φυσιολογικος .Πρωτα απο ολα ειναι πλεον χτυπος και θορυβος. να σας το πω παραστατικα ξανα. μπορει να πεσει με 60 σε υπονομο στρογυλη λακουβα 3-4 εκατοστα και να μην ακουσεις οτι επεσες σε λακουβα (τωρα με τα μαλακα sachs) και μπορει να περασεις σε μισο εκατστο βαθος οριζοντιο χαντακι με 10 και να νομισεις οτι η μηχανη ηταν στον αερα και επεσε πανω στο σασι σου. σορρυ παιδια εχω λαντα του 80 με διαλυμενα σινεμπλοκ.. και δεν κανει ετσι. ΔΕΝ ειναι φυσιολογικο δε με λεει κατι φιλε το οτι το αυτοκινητο ειναι τοσων ετων. κι εγω εχω ενα golf 4 του 1999 και δεν ακουγεται το παραμικρο. κατι εχει το αυτοκινητο που πρεπει να το ψαξει ο θορυβος που ακους υπηρχε πριν αλλαξεις συνεμπλοκ και αμορτισερ η παρουσιαστηκε μετα? Μετά τα ψαλιδια ζανφορ μευλε και τα αμορτισερ μπιλσταιν που αλαχτηκαν μαζι με την ευθυγραμιση .. αρχισε ελαφρυς σαν υπονοια οτι οντως προερχοταν απο τα κιτρινα σκληρα μπιλσταιν. στο καπακι αλλαξα και τα λαστιχακια της αντιστρεπτικης. σιγα σιγα σε περιοδο ενος χρονου αρχισε να δυναμωνει. ολοιοι μηχανικοι λεγαν οτι ειναι το κιτρινο μπιλσταιν και τα πηρα και αλλαξα μπροστα και εβαλα τα sachs μαλακά. σημερα σου σπαει τα νευρα. στην εθνικη τελειο στην επαρχια τελειο μην περασεις απο υπονοια οριζοντου χαντακιου με κατω απο 40 χιλιομετρα ! μερικες φορες κανει γκουπ απο λακουβακι που δεν ξεχωρισε το ματι μου! φιλε μην σπαταλας αλλο χρημα ο θορυβος ειναι φυσιολογικος εφοσον τα εχεις αλλαξει ολα απλα μην πατας σε αυτες τις λακουβες. την κρεμαριερα την κοιταξες ημιμπαρα ακρομπαρα και αν εχει τζογο ? δεν ξερω αν τα δικα μας τα passat εχουν σινεμπλοκ στην κρεμαριερα εκει που πιανει στο σασι. θα παω να δω στο διαγραμμα στο κομπιουτερ της καρεντα αν εχουν σινεμπλοκ εκει οι μηχανικοι λενε οτι δεν εχει Είναι ακριβως ο θορυβος μπαρας που εχει λασκαρει και χτυπαει στο σασι ακουγεται ομως πιο χαμηλα απο οτι θα περιμενα. και η μπαρα δειχνει θηρίο οπως και να την τραβολογησεις. Θα βαλω στα υποψιν να αποσυνδεσω τους τροχους και να την τροβολογησουμε μονη της μπας και. Edited November 21, 2013 by Stavros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Ετσι οπως το περιγραφεις εχω και εγω τον ιδιο θορυβο αλλα απο τη στιγμη που ειναι τραινο και το χαιρομαι σε στροφες δεν με νοιαζει φροντισε να χαρεις το αμαξακι σου επειδη το εχεις προσεγμενο και χαμηλωσε το για να στριβεις και βαλε δυνατα τη μουσικη. Αν βρεις τι ειναι αυτος ο θορυβος πες μου και μενα !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon-tsi Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 κανενα βιντεο δεν μπορεις να τραβηξεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros Posted November 25, 2013 Author Report Share Posted November 25, 2013 (edited) H δυνατότερη μουσική επιδιορθώνει τους ήχους. αυτο εχει ξεπερασει την μουσική. εχω γαργαλητό στην πατουσα πανω στα πεταλια.Κάτι μουλωχτό παίζει.Επισης παρατηρησα χτες οτι τα ζανφορ της μευλε εχουν λαστιχακια σινεμπλοκ και τρυπα ενω της μαμας του ειχαν αρθρωση σφαιρικηθα τα παρω και θα βαλω ξανα ολα τα παλιά μαμοψαλιδια μονο και μονο για να δω. Edited November 25, 2013 by Stavros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros Posted November 25, 2013 Author Report Share Posted November 25, 2013 (edited) Νεοτερη εξελιξη και μαλλον λυση...απο νεο μαστορα που μαλιστα βρηκα απο εδω.Στο πορτ μπαγκαζ του ειχα βαλει ολη τη γκαρνταρομπα ανταλλακτικων που ειχα αλλαξει εναμιση χρονο για να εχει να κανει δοκιμες.ψαλιδια μαμας ζανφορ ακρπομπαρα βασεις μηχανης κιτρινα μπιλσταιν..σινεμπλοκ γεφυρας κινητηραΟ χτυπος-θορυβος αποδειχθηκε οτι ηταν αλλος απο τον αρχικο απλο θορυβοο χτυπος φερεται να ηταν τα νεα αμορτισερ sachs που δεν ταιριαζαν με τα ελατηρια και λειτουργουσαν στην ισορροπια σχεδον στην εντελως ανοικτη θεση. εξου και χτυπαγαν-τελικιαζαν στη λακουβα οταν επρεπε να ανοιξουν αλλα λειτουργουσαν κανονικα στα εξογκωματα δρομουΟντως οταν στοιχιζες τα sachs με τα κιτρινα μπιλσταιν εβλεπες τα μπιλσταιν να ειναι 5 εκατοστα πιο μακρυα. Δεν ξερω γιατι ..ισως πανε με δικα τους ελατηρια;? ξαναβαλε επανω τα κιτρινα μπιλσταιν (ετσι και αλλιως ειχε οδηγια απο μενα να τα βαλει γιατι με τα sachs μπρος και billstein πισω το αμαξι ειχε μια γελοια περιεργη συμπεριφορα... σαν.. κουνιστη αδελφη με το συμπαθειο)ο αρχικος τωρα απλος θορυβος φερεται να ηταν επιπλεον κατω πισω φθαρμενο ψαλιδι meyle στην σφαιρικη αρθρωση1mish xronoy..!! κατα τυχη το αντιστοιχο της μαμας του δεν ειχε φθαρει και το εβαλε επανω και γλυτωσα το 200αριΣυμπερασμα 1.- εχω 3 στα 8 ψαλιδια εναμιση χρονου χαλασμενα μευλε .. αναμενω και τα αλλαΣυμπερασμα 2 - μου δωσαν αμορτισερ που δεν ταιριαζαν με τα ελατηρια ή με το αμαξι μου.συμπερασμα 3 δεν πεταμε ποτε παλιο ανταλλακτικο τελος να ναι καλα ο μαστορας(Μακης Μπούτρης) που ειχε υπομονη και ελυνε και το εδενε δοκιμαζε απο το πρωι.(Του ειχα και μια βαριά στο πορτ μπαγκαζ. σαν τελευταια λυση.. και γυριζοντας απο την δουλεια τον βρηκα ετοιμο να την χρησιμοποιησει... αλλά ευτυχως στην βολτα δεν ακουστηκε κιχ.. το αμαξι ειναι σαν καινουργιο. Παιδες να στε καλα για την υποστηριξη και τις ιδεες..Μακρυα απο σας τετοιος συνδυασμος βλαβης τρελλαινει ανθρωπο.μου εχει μεινει το συνδρομο του παβλοφ..πεφτει στην λακουβα και νομιζω οτι ειναι εκει ο χτυπος! αλλα δεν ειναι Edited November 25, 2013 by Stavros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...