themisperi Posted November 19, 2013 Report Share Posted November 19, 2013 Τι λάδι πρέπει να βάζουμε το χειμώνα και τί το καλοκαίρι?Άλλοι λένε για χειμώνα 0w30 και καλοκαίρι 5w30.Είναι αλήθεια ή ένας μύθος?Βέβαια τα 0w30 συμπεριφλερονται στις θερμοκρασίες καλυτερα όπως και τα 5-30.Ξέρει κάποιος κατι επ' αυτού?Εγώ σε λίγο καιρό θα θέλω αλλαγή.Τώρα έχω τα 5-30 aral supertronic long life 3.Λόγω του ότι βρίσκομαι σε περιοχή με κρύα και παγωνιές καλύτερα δεν είναι ενα 0-30? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted November 19, 2013 Report Share Posted November 19, 2013 Σόρρυ δηλαδή έχεις σκοπό να αλλάζεις λάδια 2 φορές το χρόνο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 Σόρρυ δηλαδή έχεις σκοπό να αλλάζεις λάδια 2 φορές το χρόνο? Αν κανει πολλα χιλιομετρα τον χρονο γιατι οχι? Δεν παει η αλλαγη λαδιων μονο με τα ετη αλλα και χιλιομετρικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 Εντάξει αν κάνει πολλά χιλιόμετρα οκ... Πάντως φίλε η vw 5-30 προτείνει οπότε πιστεύω αυτό είναι το σωστό χειμώνα καλοκαίρι, αν κάνει πολύ κρύο απλά πήγαινε χαλαρά μέχρι να ζεσταθεί Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 Λαθος η VW δεν προτείνει νουμερο ιξωδες! Προτεινει προδιαγραφες .VW 504/507 μπορεις να βρεις 0w30 Με αυτες τις προδιαγραφες..Πχ του φιλου μου το opel θελει προδιαγραφες Dexos 2 με αυτες τις προδιαγραφες υπαρχουν και 5w30 και 0w40 και 5w40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 Δεν ξερω για τι θερμοκρασιες μιλαμε, παντως να υποθεσω λογω περιοχης να εισαι στους μηδεν? -5?-10? Αν θεωρησουμε οτι ο κατασκευαστης σε υποχρεωνει σε προδιαγραφες VW οπως λεει ο winner, συνιστα λαδι 5-30 και σου διαφημιζει την Castrol, δεν νομιζω στο ελληνικο κλιμα να αντιμετωπισεις θεμα με τα λαδια τον χειμωνα. Να ησουν πχ στην Σουηδια να το σκεφτοσουν. Αυτο που συνηθως γινεται στην Ελλαδα λογο της ζεστης και καταπονησης το μεαλυτερο διαστημα του ετους, ειναι μερικοι να αλλαζουν το 30 σε 40. Το καλοκαιρι εξαλου η θερμοκρασια ανεβενει γενικοτερα σε ολη την διαρκεια λειτουργιας του κινητηρα (εκκινηση-πορεια) ενω τον χειμωνα εχεις θεμα μονο στην εκκινηση που ειναι ολα παγωμενα. Αν θυμαμε καλα - οποιος θελει διορθωνει - το λαδι 5w30 συμπεριφερετε σε κρυο καιρο (winter) ως 5 και στον ζεστο ως 30 με την μεταβαλομενη αυτη συνθεση εχεις ενα λαδι που πηγαινει στον κινητηρα σου στην καλυτερη δυνατη μορφη του σε συναρτηση με την θερμοκρασια. Τα συνθετικα λαδια που χρησιμοποιουμε με Viscosity Index 110+ δεν χαμπαριαζουν και πολυ. Εγω στην θεση σου δεν θα το αλλαζα ειδικα μετα απο χλμ που φανταζομαι εχεις κανει. Ειμαι της σχολης 5-30 και βαζω 1-2 μαρκες στανταρ που κατεληξα μετα απο δοκιμες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisperi Posted November 20, 2013 Author Report Share Posted November 20, 2013 Κι εγώ σε aral 5w30 είμαι και δεν έχω πρόβλημα.Απο χιλιόμετρα κάνω καμιά 20.00κμ το χρόνο + -.Οπότε περίπου 2 αλλαγές το χρόνο και πάντα φίλτρο. Ίσως καμια φορά είμαστε πολύ υπερπροστατευτικοί με τα τουτού μας.Αλλά και πάλι δεν μπορώ ρε γμτο να βάζω μπροστά το αμάξι με -5 ή με 0 βαθμούς και για 4 με 5 δευτερολεπτα να ακούω τα ωστήρια να ''χτυπάνε''(τσίκι-τσίκι)..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 Αν βάλει 0-40 που βάζουν πολλοί αμερικη ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...