aris11 Posted December 26, 2013 Report Share Posted December 26, 2013 παιδια ειμαι νεος στην παρεα του φορουμ και θελω να σας ρωτησω κατι σχετικα με το dsg 6(το αμαξι ειναι ενα tsi 1.4 140 gt sport του 2008). ειναι το 3ο αυτοματο που οδηγω.1ο το jetta του 90(σε αυτο εμαθα),2ο το passat b6 με tiptronic,και 3ο το δικο μου.τα περισσοτερα χιλιομετρα τα εχω κανει στο passat.σε αυτο εκανα το κλασσικο που κανουν ολοι στα αυτοματα,δηλαδη αφηνω γκαζι,ρολαρει το αμαξι,ξαναπαταω γκαζι κτλ.στο golf που το κανω αυτο,ορισμενες φορες κλοτσαει οταν κουμπωνει η ταχυτητα.αυτο προφανως ειναι μια ιδιοτητα του κιβωτιου.αυτο που θελω να ρωτησω ειναι πως θα το αποφυγω και τι προβλημα ειναι πιθανο να βγαλει στο μελλον.το αμαξι εχει 105.000 χλμ,και ειμαι σε θεση να ξερω οτι σε αντιπροσωπεια τουλαχιστον δεν εχει παει για προβλημα στο κιβωτιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted December 27, 2013 Report Share Posted December 27, 2013 παιδια ειμαι νεος στην παρεα του φορουμ και θελω να σας ρωτησω κατι σχετικα με το dsg 6(το αμαξι ειναι ενα tsi 1.4 140 gt sport του 2008). ειναι το 3ο αυτοματο που οδηγω.1ο το jetta του 90(σε αυτο εμαθα),2ο το passat b6 με tiptronic,και 3ο το δικο μου.τα περισσοτερα χιλιομετρα τα εχω κανει στο passat.σε αυτο εκανα το κλασσικο που κανουν ολοι στα αυτοματα,δηλαδη αφηνω γκαζι,ρολαρει το αμαξι,ξαναπαταω γκαζι κτλ.στο golf που το κανω αυτο,ορισμενες φορες κλοτσαει οταν κουμπωνει η ταχυτητα.αυτο προφανως ειναι μια ιδιοτητα του κιβωτιου.αυτο που θελω να ρωτησω ειναι πως θα το αποφυγω και τι προβλημα ειναι πιθανο να βγαλει στο μελλον.το αμαξι εχει 105.000 χλμ,και ειμαι σε θεση να ξερω οτι σε αντιπροσωπεια τουλαχιστον δεν εχει παει για προβλημα στο κιβωτιο Aν πατάς ακριβώς τη στιγμή που κάνει αλλαγή μπορεί να κλωτσάει, ειδικά στη 2αρα και 3η. Νομίζω μπορείς να καταλάβεις απο την ήχο του κινητήρα πότε αλλάζει (γιατί την αλλαγή δεν την καταλαβαίνεις ετσι κι αλλιως!) και να μην πατάς εκείνη τη στιγμή ή αλλιώς κοιτάς την ένδειξη στην οθόνη... Έχει γίνει αλλαγή βαλβολίνης; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted December 27, 2013 Report Share Posted December 27, 2013 (edited) Ρε παλικάρι μου τι το ήθελες το αυτόματο, χάθηκαν τα χειροκίνητα; Γιατί δεν ρωτάς κάποιο συγγενή σου, φίλο σου με αυτόματο,ζήτα του να το οδηγήσει και μπορεί να ξέρει να σου απαντήσει. Edited December 27, 2013 by TASOS M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris11 Posted December 28, 2013 Author Report Share Posted December 28, 2013 Aν πατάς ακριβώς τη στιγμή που κάνει αλλαγή μπορεί να κλωτσάει, ειδικά στη 2αρα και 3η. Νομίζω μπορείς να καταλάβεις απο την ήχο του κινητήρα πότε αλλάζει (γιατί την αλλαγή δεν την καταλαβαίνεις ετσι κι αλλιως!) και να μην πατάς εκείνη τη στιγμή ή αλλιώς κοιτάς την ένδειξη στην οθόνη... Έχει γίνει αλλαγή βαλβολίνης; ακριβως εκει γινεται.προσπαθω οσο το δυνατον να μην το κανω,απλα ειναι και η δυναμη της συνηθειας.μηπως ξερεις τι προβλημα μπορει να βγαλει απο αυτο?αμα ειναι να το προσεχω ακομα παραπανω Ρε παλικάρι μου τι το ήθελες το αυτόματο, χάθηκαν τα χειροκίνητα; Γιατί δεν ρωτάς κάποιο συγγενή σου, φίλο σου με αυτόματο,ζήτα του να το οδηγήσει και μπορεί να ξέρει να σου απαντήσει. δεν ρωταω γιατι κανενας δεν εχει dsg.που να ξερει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted December 28, 2013 Report Share Posted December 28, 2013 (edited) ακριβως εκει γινεται.προσπαθω οσο το δυνατον να μην το κανω,απλα ειναι και η δυναμη της συνηθειας.μηπως ξερεις τι προβλημα μπορει να βγαλει απο αυτο?αμα ειναι να το προσεχω ακομα <br /><br /> Το φαντάστηκα γιατί και σε μένα εκεί γίνεται! Αν παθαίνει κάτι δεν ξέρω αλλά καλό δεν το βλέπω σίγουρα.... Προσπάθησε να ελέγχεις την ένδειξη στο καντράν, όταν πηγαίνεις νορμάλ στις 1800 περίπου ανεβάζει 3η. @tasos οδήγησε ένα dsg αν μπορείς σε διάφορες διαδρομές (Όχι για 10 λεπτά) και θα δεις ότι δεν είναι κλασικό αυτόματο στη λειτουργία του. Το αν σου αρέσει η Όχι είναι άλλη υπόθεση, εγώ δεν το αλλάζω με τπτ πάντως... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Edited December 28, 2013 by and64 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...