-
Content Count
381 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
17
TASOS M, last won the day on November 27 2020
TASOS M, had the most liked content!
Community Reputation
185 ExcellentAbout TASOS M,

-
Rank
VWClub Member
User Information
-
Gender
Male | Άνδρας
-
Δήμος
Δεν έχει οριστεί
-
Νομός
Μη ορισμένος
Other Info
-
Car Type
Passat
-
Car's nickname
1.8 TSI Tiptronic
-
Να φοβάται μπλε και μαύρο, ενώ ο συνεχής άσπρος (ατμός ουσιαστικά) που είναι δείγμα καμένης φλάντζας να μην τον φοβίζει;
-
Αυξημενη καταναλωση λαδιου μετα απο αλλαγη φλαντζας
TASOS M, replied to eduart's topic in Προβλήματα
Όσο ζεις μαθαίνεις. Είμαι της παλιάς σχολής και δεν μπορώ να το αποβάλω. ''Γέρος γάιδαρος , καινούργια περπατησιά δεν μαθαίνει''. Άμα θέλετε τίποτα για πλατίνες, weber 38-40-45 κλπ, σε μένα. -
Αυξημενη καταναλωση λαδιου μετα απο αλλαγη φλαντζας
TASOS M, replied to eduart's topic in Προβλήματα
Το ψευτοκάπακο είναι το πλαστικό καπάκι που καλύπτει σωληνάκια - καλώδια κλπ και δεν έχει κανένα στεγανοποιητικό ρόλο(λάδια, νερά κλπ). Δεν έχει σχέση με το καπάκι που περιλαμβάνει όλα τα μηχανικά μέρη (βαλβίδες, εκκεντροφόρους κλπ) -
Αυξημενη καταναλωση λαδιου μετα απο αλλαγη φλαντζας
TASOS M, replied to eduart's topic in Προβλήματα
Είτε δεν σφίχτηκε σωστά το καπάκι (μοίρες, κιλά), είτε το μπλοκ δεν ελέγθη σωστά για ελατήρια- έμβολα. -
Αυξημενη καταναλωση λαδιου μετα απο αλλαγη φλαντζας
TASOS M, replied to eduart's topic in Προβλήματα
Το αμάξι βγάζει μπλε-άσπρο καπνό από την εξάτμιση; Το καπάκι πλανίστηκε πριν την τοποθέτηση του; -
ο επιμένων στις φαντασιώσεις του, έκανε γάργαρα τις αγκυλώσεις του και δεν έγραψε τίποτα επί των τεχνικών παραμέτρων που παρουσιάστηκαν. Χρόνια πολλά με υγεία.
-
Τελικά όταν αναφερόμαστε σε δημοσιεύσεις άλλων, πάντα με παράθεση.
-
Ψάχνω να βρω τη δημοσίευση για τα λάδια στα 10Κκm. Που είναι;
-
Οικολογικές κόλλες, οικολογικά υφάσματα.
-
Μόνο από μηχανικό πια, οι απαντήσεις.
-
Η μηχανή δεν πρέπει να τεθεί σε λειτουργία μέχρι την πλήρη αποκατάσταση της βλάβης.
-
Η φτερωτή είναι χτυπημένη πρόσφατα, γιατί το κόψιμο είναι καθαρό. Μια κάμερα για έλεγχο σε κάθε κύλινδρο (από την μπουζότρυπα), θα εξασφαλίσει αν το κομμάτι έχει φτάσει στο απροχώρητο. Αν το εσωτερικό είναι καθαρό, τότε λύσιμο από μηχανικό κομμάτι- κομμάτι, μέχρι να βρεθεί. Χωρίς έλεγχο και λύσιμο δεν πρόκειται να βρεθεί. Εάν νομίζεις ότι μπορείς να κάνεις τα ανωτέρω με ασφάλεια, τότε προχώρα.
-
Από τη φτερωτή μέχρι πάνω στην κορώνα κάποιου εμβόλου. Όσο πιο βαθειά τόσο χειρότερα και πιο καταστροφικά. Ο επισκευαστής δεν θα πρέπει να προχωρήσει καν στην εκκίνηση του μοτέρ, αν δεν βρεθεί το κομμάτι.
-
Να βρεθεί το κομμάτι που λείπει.
-
Μετά από αυτό το θέμα που έχεις ανεβάσει, η απορία σου μόνο τρολλάρισμα μπορεί να είναι.