Andreasf2 Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Καλη χρονια και χρονια πολλα σε ολους. Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση και αν ξερεις καποιος ας απαντησει. Φορεσα ολοσομη εξατμιση στο αμαξι με 200αρι καταλυτη euro4. Οι αισθητηρες μπηκανε οπως πρεπει πριν και μετα τον καταλυτη. Ολα ηταν αψογα το αμαξι πηγαινε καλυτερα. Μετα απο καποια χιλιομετρα ανοιξε το λαμπακι check engine. Το διαγνωστικο εβγαλε χαμηλη ποιοτητα καυσιμου η κατι τετοιο. Η λυση ηταν ή να διαγραφτει ο 2ος λαμδα απο τον εγκεφαλο η να βαλω ενα ανταπτορακι με καταλυτη και πανω του να κουμπωσει ο λαμδα. Ετσι και εγινε. Το αμαξι πλεον το νιωθω οτι εχασε λιγο. Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι ο 2ος λαμδα προσαρμοζει το μειγμα η μονο ο 1ος? Η και οι δυο? Πιθανοτατα να εχασε οντως και να γινονται αυτα γιατι πλεον διαβαζει αλλες τιμες ο 2ος λαμβδα και αλλαξε το μειγμα μου ? ΓΙα αυτο και πλεον δεν ανοιγει check engine ? μπορει καποιος γνωστης να μου δωσει μια σωστη απαντηση..? ευχαριστω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Καταρχας ετσι οπως το παρουσιαζεις, υποθετω πως δεν εχεις προγραμμα ή μηπως κανω λαθος;Στο ερωτημα σου, ο πρωτος διαβαζει και ο δευτερος διορθωνει.. Την κυρια δουλεια στα μειγματα την κανει ο πρωτος ομως!Να σε ρωτησω κατι αλλο, ειπες πως εκανες ολοσωμη, σωστα; Απο οτι ειδα, η Supersprint που ειναι μια επωνυμη και σοβαρη εταιρεια, για το GTI αναφερει οτι για να μπει καταλυτης πρεπει να γινει επεκταση στον πρωτο λαμδα.. Μηπως σου εκαναν επεκταση του λαμδα και αντιμετωπιζεις αυτο το προβλημα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted January 18, 2014 Author Report Share Posted January 18, 2014 οχι οχι ο πρωτος λαμδα μπηκε οπως και στην μαμα εξατμιση. Στον δευτερο αισθητηρα μπηκε το ανταπτορακι. Αρα και ο δευτερος αφου ειναι διορθωτικος κατι θα στελνει ετσι δεν ειναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Ε φυσικα εχει κι αυτος τον ρολο του.. Δε μου απαντησες ομως, μηπως δεν εχεις προγραμμα και γινεται αυτο;Γιατι αφου μπηκε ο πρωτος, κυριως, στην θεση του, τοτε μαλλον θα χρειαστει να αυξησεις τις ανοχες του δευτερου λαμδα χωρις ανταπτορες και λοιπες πατεντες.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Κανονικά check με 200αρη δεν αναβει , εκτος και αν ειναι ''κλασμενος'' . Ο Δευτερος λαμδα δεν κόβει την απόδοση του κινητηρα, δεν ρυθμίζει μίγμα δεν κανει το παραμικρο.Βρίσκεται εκει απλα για να σε ειδοποιησει οταν ο καταλυτης βγει off!H Supersprint λεει οτι χρειαζεται επιμηκυνση διοτι αυτη η εταιρια κατεβάζει τον καταλυτη στην γεφυρα .Οταν αναβει check λογω καταλυτη ή decat βάζουμε ανταπτοράκι στον 2ο λαμδα και σβήνουμε τα σφάλματα . Το αμαξι δεν κοβει σε αποδοση ουτε 0,00001% !Τωρα γιατι αναψε check με 200αρι , κοιτα μηπως ο καταλυτης σου ειναι μαπεν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted January 19, 2014 Author Report Share Posted January 19, 2014 Μπορει να ειναι 100αρης ο καταλυτης τι να πω μεαταχειρησμενος ητανε αλλα πριν μου τον βαλει πανω μου φανηκαν οι κυψελες του μια χαρα .. δεν μπορει και ο εξατμισας να μου ειπε να τον βαλω αν ηταν μαπα , τον ρωτησα κιολας οταν την περασα πανω να δωσω κανα 200αρι παραπανω να βαλουμε καινουριο καταλυτη και μου ειπε κατηγοριματικα οτι δεν χρειαζεται δεν θα δω διαφορα σε αποδοση.. Λευτα θα περνε παραπανω δεν ειχε λογο να το κανει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RpMz Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Καλησπέρα, διαβάζει διαφορετικές θερμοκρασίες - τιμές από τις εργοστασιακές. Αν έχεις πρόγραμμα, διορθώνεται εύκολα, αλλιώς θέλει ψάξιμο με τους ανταπτορες.. Στάλθηκε από το C1905 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...