Jump to content
Guest patrick.vassilis

Προσπάθησαν Να Μου Επιστρέψουν Το Αυτοκίνητο Τρακαρισμένο

Recommended Posts

Guest patrick.vassilis

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και τη καλή διάθεση από τους περισσότερους.

Διαγράφω γιατί κάποια μέλη ενοχλήθηκαν που δεν ακολούθησα τις εντολές τους.

Καλή συνέχεια σε όλους.

Edited by patrick.vassilis
Link to comment
Share on other sites

όπως ανέφερε κι ο φίλος προηγουμένος, δες τις γωνίες-τοίχων στο συνεργείο, σε ποια έχει μείνει τυχόν χρώμα του αυτοκινήτου σου, δες και το ύψος αν ταιριάζει (χτυπημένης πλευράς και σημαδιών στον τοίχο).

θέλουν μπινελίκια και ξεμπρόστιασμα ωστε να ξέρουμε ποιοι είναι αυτοί οι ανεύθυνοι και να προφυλάξουμε τυχόν άτομα απ το συνεργείο-καταστροφείο τους.

Link to comment
Share on other sites

οταν  πας στην αντιπροσωπεια παντα με το που λαμβανουν το αμαξι ανοιγουν φακελο,στον οποιο αναφερεται εκτος απτο λογο που βρισκεται εκει,τη σταθμη βενζινης,και την κατασταση του αμαξωματος,γρατζουνιες,χτυπηματα  κτλ...το αντιγραφο απτο χαρτι αυτο το δινουν στον πελατη...επομενως φαινεται πως μπηκε μεσα και πως παραδιδεται..αρα δε βλεπω πως μπορει καποιος απτην αντιπροσωπεια να ισχυριστει οτι φταις εσυ..

επομενως,ή χαρτι δε σου δωσανε ποτε,η ελεγχο δεν εκαναν οταν τους το πηγες...

 

κι επισης παιδια,τι να κατσει να ψαξει ακριβως στο συνεργειο?αν υπαρχει χτυπημενη γωνια??και πως θα αποδειξει οτι ειναι χτυπημενη απτο δικο του αμαξι??και ποιος δε λεει οτι μπορει να εγινε εκτος συνεργειο πχ οταν το παρκαραν καπου μεχρι την παραδοση..

Edited by polodi
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.

Αγαπητέ polodi τα λες πολύ σωστά.

Πήγα το αυτοκίνητο εκτάκτως Παρασκευή πρωί.

Είχαν τεράστιο φόρτο με τα ραντεβού και για να μη με καθυστερήσουν 2+ ώρες παρέλαβαν το αυτοκίνητο χωρίς να ανοίξουν άμεσα καρτέλα. Το αυτοκίνητο βέβαια το είδε ο τεχνικός αλλά δε συμπληρώσαμε χαρτί εκείνη τη στιγμή γιατί δεν είχε το χρόνο.

Το χαρτί αυτό το πήρα στα χέρια μου χθες που πήγα να παραλάβω το αυτοκίνητο και φυσικά δεν αναφέρει καμία ζημιά επάνω. Αυτό φυσικά το γνωρίζει καλά η αντιπροσωπία ότι το έχω και αν θέλω μπορώ να το χρησιμοποιήσω.

Πριν λίγο είχα επίσημη ενημέρωση από την αντιπροσωπία από τον υπεύθυνο του συνεργείου που μίλησα χθες. Μου είπε ότι στην ουσία κάνανε έρευνα και κατέληξαν ότι το αυτοκίνητο δεν χτυπήθηκε μέσα στην αντιπροσωπεία αλλά ότι ήρθε τρακαρισμένο. Παρά ταύτα, θα αναλάβουν την ευθύνη να το φτιάξουν σε ένδειξη καλής θέλησης.

Επαναλαμβάνω ότι εγώ χθες πήγα να παραλάβω ένα αυτοκίνητο πλυμένο και γυαλισμένο από την αντιπροσωπία αλλά με γρατζουνισμένη και με σοβάδες όλη τη δεξιά πλευρά, ακόμα και στο πίσω λάστιχο.

Το πρώτο που είπα είναι ότι απλά δεν δέχομαι σε καμία περίπτωση την άποψη τους και ότι αν επιμένουν σε αυτή, είτε αναλάβουν την επισκευή του αυτοκινήτου είτε όχι, να μου στείλει αυτή την απάντηση γραπτώς.

Τα συμπεράσματα δικά σας πάνω στο θέμα. Είναι στην ουσία ο λόγος μου απέναντι στο δικό τους.

Στο δια ταύτα, έδωσαν σήμερα εντολή επισκευής και δυστυχώς αναμένω να παραλάβω προς το τέλος της άλλης εβδομάδας.

Ένα άλλο θέμα είναι ότι η εξυπηρέτηση τους έχει υποβαθμιστεί δραματικά το τελευταίο διάστημα. Έχουν τεράστιες καθυστερήσεις, τόσο στο να κλείσεις ραντεβού, όσο και στο να γίνει η επισκευή.

Προσπάθησα να τους το μεταφέρω με όλη την καλή διάθεση αυτό αλλά δυστυχώς η απάντηση που πήρα ήταν ότι δεν ισχύει και ότι οι έρευνες αγοράς που έχουν κάνει οι ίδιοι δείχνουν ότι είναι το πρώτο συνεργείο!!!

Παρά ταύτα, εγώ την τελευταία φορά έκλεισα ραντεβού για λιπαντικό μετά 3 εβδομάδες και το αυτοκίνητο έμεινε μέσα για αλλαγή λαδιών 3 ημέρες γιατί τα έκαναν κουλουβάχατα με τα τηλέφωνα και δεν μπορούσαν να με ειδοποιήσουν ότι είναι έτοιμο και όταν καλούσα εγώ δεν υπήρχε άνθρωπος να μου μιλήσει γιατί όλοι έτρεχαν!!!

Αυτός ήταν και ο λόγος που όπως είπα άφησα την Παρασκευή το αυτοκίνητο χωρίς να ανοιχτεί καρτέλα. Γιατί πήγα το αυτοκίνητο με διαρροή αντιψυκτικού και επειδή δεν προλάβαιναν να το παραλάβουν ζήτησα ραντεβού και μου είπαν μετά 2 με 3 εβδομάδες… για έκτακτη ζημιά μιλάμε πάντα.

3 μερες για αλλαγη λαδιων?  δουλεια μισης ωρας? και συνεχιζεις και το πηγαινεις εκει? δεν υπαρχει αλλο συνεργειο εκει κοντα?

Link to comment
Share on other sites

Πες τους να σου δείξουν τα βίντεο από τις καταγραφές των καμερών.. Συνήθως όλες οι αντιπροσωπείες έχουν.. Το κακό είναι ότι δεν ξέρουμε συγκεκριμένη ώρα που έγινε κ θα χρειάζεται αρκετή ώρα για το ψάξιμο.

Στάλθηκε από το C1905 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

οτι καταλαβαινεις φίλε μου, να ξαναπας εκεί όμως που σου έβγαλαν το λάδι και πήγαν να σου παραδώσουν χτυπημένο τ αμάξι σου, το βρίσκω τελείως κουλό. :crazy:

αλλά σε έπεισαν μετά με την συμπεριφορά τους και θα ξαναπάς για δουλίτσα εκεί.  κρίμα

   :fool:

εγώ φυσικά δεν θα ξαναπήγαινα και οπωσδήποτε δεν θα τους έδινα φράγκο.

αλλά ο καθένας κάνει τις επιλογές του.

 

Μελλοντικά μην μας ξαναγράψεις όμως οτι ξαναπήγες και έχεις παράπονα,!   το ήξερες απο πριν. 

Link to comment
Share on other sites

Την τελευταία μικρή ταλαιπωρία-σύγχηση μου τη φύλαγαν για χθες.

Με είχαν ενημερώσει ότι έχουν έρθει τα διακοσμητικά και ότι θα πρέπει να περάσω για 3’ μόνο για να τα κολλήσουν και να τελειώσει η ιστορία.

Κανονίσαμε συγκεκριμένη ώρα για χθες.

Πήγα εκεί και ενημέρωσα στην υποδοχή και περίμενα να προχωρήσουμε.

Ο τεχνικός σύμβουλος με τον οποίον ήμουν σε επικοινωνία εξυπηρετούσε

Αφού περίμενα 15’ με 20’ χωρίς καμία εξέλιξη, άρχισα να παραπονιέμαι. Μου είπαν λοιπόν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί ο τεχνικός σύμβουλος έχει να εξυπηρετήσει και άλλους στη συνέχεια.

Εκεί αντέδρασα πάλι. Ζήτησα να δω τον υπεύθυνο του συνεργείου.

Αυτός βγήκε πάλι από το γραφείο του, με ύφος και μου έκανε παρατήρηση ότι όλο παραπονιέμαι!!!

Τελικά μου είπε ότι έπρεπε να πάρω το αυτοκίνητο, να πάω λίγο παρακάτω που ήταν το φανοποιείο, όπου και μου πέρασαν τα διακοσμητικά μέσα σε 2’.

Με κράταγαν δλδ. εκεί πόση ώρα, απλά για να μου πουν ότι έπρεπε να πάω 50 μέτρα παρακάτω.

Μετά απ’ όλα αυτά, όταν με ρώτησε ο υπεύθυνος αν έχω μείνει ευχαριστημένος από τη δουλειά, του είπα ότι σε γενικές γραμμές καλά στο αποτέλεσμα, με εξαίρεση κάποιες μικρολεπτομέρειες στην ποιότητα της δουλειάς… και του έδειξα 2-3 μπιμπίκια και τρεξίματα που είχε η βαφή.

Και του εξήγησα βέβαια ότι δε θα το ανέφερα καν αλλά μια και ρωτάει, οφείλω να του απαντήσω.

Η αντίδραση ήταν του στιλ…

Σας βάψαμε όλη τη δεξιά πλευρά και καλύψαμε και μέρη που είχαν κάποιες μικροφθορές από πριν (π.χ. μια παλιά ρηχή γρατζουνιά από κλειδί 20-30 εκ.) και εσείς συνεχίζεται να μην είστε ευχαριστημένος.

Λίγο πολύ δλδ. με είπε και αχάριστο που μου τράκαραν το αυτοκίνητο και με άφησαν 2 εβδομάδες χωρίς και θα πρέπει να νιώθω και ευγνώμων που το έφτιαξαν, όπως το έφτιαξαν.

Αυτά τα σκαμπανεβάσματα στην αντιμετώπιση προς τους πελάτες είναι που δε μπορώ να τα χωνέψω με τίποτα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί χρησιμοποιούν ανθρώπους χωρίς βασικές γνώσεις μάρκετινγκ και με θέματα συμπεριφοράς σε τέτοιες θέσεις.

Σε κάθε περίπτωση βαρέθηκα πολύ να ασχάλλουμε με συγκεκριμένη ιστορία και ελπίζω να μη χρειαστεί να ξαναεμπλακώ με τέτοιους ανθρώπους.

 

Παιδιά, σας παρακαλώ μη με ρωτάτε αν θα ξαναπήγαινα, μην βγάζεται εύκολα συμπεράσματα από τις απαντήσεις μου και μη με θεωρείτε ηλίθιο. Ξέρω και καταλαβαίνω πολύ καλά ποιο είναι το συμφέρον μου.

Προσπαθώ να βρω ένα αξιόπιστο συνεργείο στην περιοχή μου εδώ και 3-4 χρόνια. Έχω δοκιμάσει 3 συνεργεία αν δεν κάνω λάθος και κανένα δεν άξιζε.

Στο συγκεκριμένο, πήγα την τελευταία φορά από ανάγκη. Με “άφησε” το αυτοκίνητο εκεί κοντά και έπρεπε να φύγω γρήγορα για να πάω στη δουλειά μου.

Εμ στο ξεσκισανε το αμαξι,στην ηπανε και απο πανω.

Μην ξαναπατας εκει αδερφε...........και επιτελους πες ποιο συνεργειο ειναι αυτο να φυλαγομαστε

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ερχεσαι στα λόγια μου. Μακριά απ αυτους τους ψευτοεπαγγελματίες που δεν σέβονται τα λεφτά που τους δινεις.

Μακριά και μην ξαναπατήσεις!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ τώρα μάλλον μπερδευτηκα. Μιλάς για μια απάτη, δεν λες ποιο συνεργείο ειναι και λες ότι πιθανόν να ξαναπας. Και κάνουμε και μια φιλοσοφική συζήτηση περί μειωμένης εξυπηρέτησης, και μειωμένης αξιοπιστίας του αυτοκινήτου. Και δεν σε πείραξε και που πηγές και ενα αυτοκίνητο ατρσκαριστο και έχεις πλέον ένα αυτοκίνητο με όλη τη πλευρά βαμμένη. Και δεν λες και για την δουλεια που έγινε με το βάψιμο.

Κάτι δεν κολλάει

Link to comment
Share on other sites

Οταν σου ειπε ο τεχνικος οτι δεν εισαι ευχαριστημενος και απο πανω, επρεπε να του ελεγες να σου κουνησει το μαντυλι γιατι δεν θα ξαναπατησεις ξανα, και οτι θα κανεις και μια δηλωση παραπονου, ή παραπονα στην κοσμοκαρ πχ, να εβλεπες τα μουτρα του...

Δεν ξαναπατας σε μ@@@@ς τελεια και παυλα....

Link to comment
Share on other sites

Λες οτι δεν είναι σωστό το όνομα του συνεργείου να ανακοινωθεί απο εσένα...

Αν δεν το πεις εσύ , ποιός θα το πεί???

Εσυ είσαι ο θιγμένος και ο ταλαιπωρημένος, και εφόσον ζητάς γνώμες και απόψεις εδω μέσα στο φόρουμ, θα είσαι σωστός αν μας αναφέρεις το όνομα του κωλοσυνεργείου, ωστε να προστατέψεις τους συμφορουμίτες !!

Απ την μια μας τα λες αναλυτικά και μετά κολώνεις!?? Απο τι?? Εμεις να μην ξερουμε ποιο συνεργείο συμπεριφέρεται έτσι??

Δεν εισαι εντάξει φίλε πατρικ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.