papagara82 Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 Καλημερα! Ακουγονται και γραφονται διαφορα για το πως να κανει κανεις οικονομια στην οδηγηση. Γενικα αναφερεται οτι η αλλαγη ταχυτητας θα πρεπει να γινεται στις 2000-2500σαλ..εχει σχεση λεει και με τη μεγιστη ροπη την οποια πρεπει να βρει κανεισ και να κανει καποιους μαλλον περιπλοκους αλγοριθμους Στο δικο μου golf 1.6 του 2005 με 102hp εμπειρικα νομιζω πως πρεπει ν'αλλαζω κοντα στις 2700.ετσι βρισκομαι να βαζω συχνα 5η απο τα 80-85kmh. Mηπως ομως ετσι σκοτωνω και τ'αμαξι? Παρεμπιπτοντως βρισκω τη μεγιστη ροπη να ειναι στις 148 Nm @ 3800 rpm! Καμια συμβουλη?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 Σχετικά είναι όλα. Π.χ. Με ένα TSI, μπορεί να πετύχει κανείς πολύ χαμηλές καταναλώσεις αν το οδηγεί στη περιοχή 1500-2000rpm. Έλα όμως που αν το οδηγείς έτσι, δημιουργείς θέμα με deposits στις βαλβίδες=πολλά $$ για σωστό καθάρισμα...(!).... Σε τελική ανάλυση δηλαδή, τα δίνεις πάλι τα χρήματα, αλλά με άλλο τρόπο. Νομίζω πως είναι δύσκολο να βρεις αυτοκίνητο που να μπορείς να το οδηγείς οικονομικά και παράλληλα αυτός ο τρόπος οδήγησης να είναι υγιής για τον κινητήρα. Μόνο σε Diesel μπορείς να το πετύχεις αυτό που δεν υποφέρει στις χαμηλές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papagara82 Posted February 3, 2014 Author Report Share Posted February 3, 2014 Οντως τελικα βρισκεσαι να τα δινεις απο αλλου.. ξερεις μηπως σε ποιες στροφες βασει ροπης θα ηταν το καλυτερο να αλλαζει κανεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted February 3, 2014 Report Share Posted February 3, 2014 Στο δικό σου μη φοβάσαι για τις βαλβίδες εφόσον δεν είναι άμεσου ψεκασμού! Με τα 102 άλογα είναι το απλό μοτέρ..Για να βρεις το σημείο όπου θα πετύχεις οικονομική οδήγηση ο μεγαλύτερος παράγοντας που δεν λαμβάνουν πολλοί υπόψιν είναι η κλιμάκωση του κιβωτίου κι έπειτα η ροπή του κινητήρα.. Έχω την εντύπωση πως χοδνρικά στην περίπτωση σου, βάσει του κινητήρα σου, το φάσμα στροφών όπου θα λειτουργούσε οικονομικά το αυτοκίνητο σου είναι γύρω στις 2600-3200... Καμιά σχέση δεν έχουν τα TSI με το δικό σου ατμοσφαιρικό, καθώς στο φάσμα των 1500-2000 στροφών έχουν σχεδόν το 150% της ροπής σου, επιπλέον του μακρύ σασμάν τους που σημαίνει ότι απλώνει χιλιόμετρα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papagara82 Posted February 3, 2014 Author Report Share Posted February 3, 2014 Στο δικό σου μη φοβάσαι για τις βαλβίδες εφόσον δεν είναι άμεσου ψεκασμού! Με τα 102 άλογα είναι το απλό μοτέρ.. Για να βρεις το σημείο όπου θα πετύχεις οικονομική οδήγηση ο μεγαλύτερος παράγοντας που δεν λαμβάνουν πολλοί υπόψιν είναι η κλιμάκωση του κιβωτίου κι έπειτα η ροπή του κινητήρα.. Έχω την εντύπωση πως χοδνρικά στην περίπτωση σου, βάσει του κινητήρα σου, το φάσμα στροφών όπου θα λειτουργούσε οικονομικά το αυτοκίνητο σου είναι γύρω στις 2600-3200... Καμιά σχέση δεν έχουν τα TSI με το δικό σου ατμοσφαιρικό, καθώς στο φάσμα των 1500-2000 στροφών έχουν σχεδόν το 150% της ροπής σου, επιπλέον του μακρύ σασμάν τους που σημαίνει ότι απλώνει χιλιόμετρα.. Thanx πολυ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...