nikdev Posted April 28, 2014 Report Posted April 28, 2014 (edited) Για την αλλαγή της αντλίας υψηλής θα χρειαστούμε μια μικρή συλλογή 3/4 ή μικρότερη, μαγνήτη, πένσα ή μυτοτσίμπιδο, καβουρόπενσα ή knipex. Η αλλαγή της αντλίας χρήζει ιδιαίτερης προσοχής και καλό θα ήταν να γίνεται από έμπειρα με αυτές τις εργασίες άτομα. Χρόνος που απαιτείται, περίπου 40'. Αφαιρούμε τον πόλο της μπαταρίας, απομακρύνουμε τσιγάρα κλπ από τον χώρο της μηχανής. Εννοείται δεν έχουμε τσιγάρο στο στόμα! Αφού αφαιρέσουμε το κάλυμμα του μοτέρ, εντοπίζουμε την αντλία υψηλής 1. Αφαιρούμε την εισαγωγή του μοτέρ, (παπάς - φιλτροχοάνη) 2. Συνεχίζουμε ξεβιδώνοντας με Torx T30, το Τ (ταυ) που συγκρατεί τις υποπιέσεις, τη Ν75 και τις αναθυμιάσεις λαδιού. 3. Στη συνέχεια με Torx Τ30 αφαιρούμε τις 3 βίδες του κολλάρου παροχής αέρα στην τουρμπίνα. 2 βίδες βρίσκονται πάνω στο πλαστικό κολιεδάκι που το αφαιρούμε με προσοχή. Η άλλη βίδα μαζί με τον αποστάτη βρίσκεται στο αλουμίνιο του συμπιεστή. 4. Αφαιρούμε επίσης με Torx T30, τις 5 βίδες που στηρίζουν το σύστημα κλαπέτου πεταλούδας, εισαγωγής αέρα στον compressor-turbo. Η διαδικασία έχει περιγραφεί λεπτομερώς σε άλλο DIY, οπότε τα βήματα θα αναφερθούν περιληπτικά. Αυτες οι βίδες βρίσκονται: α. μία ακριβώς στο κολλάρο της πεταλούδας γκαζιού. β. μία αριστέρά του Τ (Ν75). γ. μία δεξιά του Τ (Ν75). δ. μία στο κολλάρο εισαγωγής αέρα του κομπρέσσορα. ε. μία δίπλα και αριστερά πάνω από το ταφάκι για την φίσα της βαλβίδας άνθρακα. 5. Στη συνέχεια αφαιρούμε τις 3 βίδες που ενώνουν, τις δύο σωληνώσεις αριστερά - δεξιά του κλαπέτου αέρα. Ιδιαίτερη προσοχή στην κάτω βίδα. 6. Προχωράμε στην αντλία επιτέλους. Η αντλία στα 1.4 Tsi βιδώνει στο αλουμίνιο της κεφαλής με 3 Torx T30. Οι παροχή - επιστροφή καυσίμου βρίσκεται στα δεξιά της. Η παροχή υψηλής πίεσης, ξεβιδώνει εύκολα με 14άρι κλειδάκι. Η παροχή καυσίμου, με ένα πενσάκι τραβώντας με προσοχή πίσω το ασφαλιστικό κολιεδάκι. (Αντίστοιχα στο Tfsi απαιτείται, 14άρι και 17άρι κλειδί) ΠΡΟΣΟΧΗ! Κατά την αφαίρεση, θα πεταχτεί βενζίνη καλό είναι να κρατήσουμε μια απόσταση και να μην σκύβουμε κοντά κατά την αφαίρεση. Το σωληνάκι παροχής σε παλιό αυτοκίνητο θα είναι ξερό, υπάρχει περίπτωση αν κάνουμε βίαιη κίνηση να κοπεί. Οπότε προσεκτικά και με υπομονή με τη βοήθεια ένός μικρού ίσιου κατσαβιδιού σπρώχνουμε μερικές φορές το λαστιχο της παροχής να ξεκολλήσει και συγχρόνως με το χέρι απαλά το τραβάμε απαλά και θα βγεί. 7. Αριστερά της αντλίας αφαιρούμε με προσοχή το φισάκι που την τροφοδοτεί. 8. Με τη βοήθεια του Torx Τ30 αφαιρούμε τις 3 βίδες που συγκρατούν το σώμα της αντλίας στο μοτέρ. 9. Σιγά σιγά τραβάμε το σώμα της αντλίας, προσέχουμε όμως τις υποπιέσεις του μοτέρ και την βαλβίδα άνθρακα ακριβώς από πίσω. 10. Συνεχίζουμε με την καινούργια μας αντλία 11. Λαδώνουμε το τσιμουχάκι που μπαίνει στην υποδοχή της κεφαλής. Αντίστοιχα μ' ένα πανάκι χωρίς χνούδι καθαρίζουμε την υποδοχή στην κεφαλή από τυχόν υπολείμματα - βρωμιές. Στη νέα αντλία αφαιρούμε τα πώματα ασφαλείας. 12. Σπρώχνουμε και με ελαφρές περιστροφικές κινήσεις βάζουμε την αντλία στη θέση της. Θα χρειαστεί με το ένα χέρι να την κρατάμε τερματισμένη στη θέση της ενώ παράλληλα με το άλλο βάζουμε μία μία τις βίδες Τ30 που τη συγκρατούν στη θέση της. Τις βιδώνουμε λίγο ώστε να συγκρατείται το σώμα της. Αυτό διότι, το νέο ελατήριο έχει μεγαλύτερη τάση και σπρώχνει την αντλία προς τα έξω. Αφού πιάσουν και οι 3 βίδες βιδώνουμε διαδοχικά. 13. Βάζουμε το φισάκι της αντλίας (αριστερά) και στη συνέχεια κουμπώνουμε τις παροχές καυσίμου (δεξιά). 14. Στη συνέχεια με προσοχή επανατοποθετούμε όλες τις σωληνώσεις, όπως έχουν ξαναπεριγραφεί στο αντίστοιχο DIY. 15. Τοποθετούμε την εισαγωγή, βιδώνουμε το Τ των υποπιέσεων και τέλος βάζουμε το καπάκι του μοτέρ. 16. Για να γεμίσει το κύκλωμα ξανά καύσιμο, ανοίγουμε την πόρτα του οδηγού μία φορά και την κλείνουμε. Επαναλαμβάνουμε ακόμη μία φορά. Κατά την διάρκεια που το καύσιμο πρεσσάρεται από την πίσω αντλία στην εμπρός, ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος. Υπάρχει περίπτωση να ακούσουμε αέρα, είναι φυσιολογικό. Βάζουμε το κλειδί, γυρνάμε στη θέση ώστε να κάνει τσεκ οργάνων. Το ξανακλείνουμε. Την επόμενη φορά βάζουμε μπροστά. 17. Η νέα μας αντλία έχει τοποθετηθεί και λειτουργεί. Έλεγχος μπορεί να γίνει με VCDS όσο αφορά ζητούμενη - πραγματική πίεση. Edited September 17, 2014 by nikdev 4 Quote
sodimitris Posted April 28, 2014 Report Posted April 28, 2014 μπραβο πολυ καλη δουλεια!!! αν ειχες και τις φωτο ποσταρει σε αλλο site και εδειχναν μεγαλες χωρις να χρειαστει να πατησουμε επανωσ την καθε μια θα ηταν αψογο!! πολυ καλος οοδηγος!!!!!! 1 Quote