ΒΑΣΙΛΗΣ77 Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 Καλησπερα! μια ερωτηση αν γνωριζει καποιος φιλος.Εχώ ενα VW SHARAN 19 TD. ενα μήνα περιπου εχει που πρίζονται τα κολλαρα του νερου. εχω αλλαξει θερμοστατη δεν αλλαξε κατι.εχω βγαλει το θερμοστατη τα ιδια αλλαξα την ταπα του νερου .θερμοκρασια νερου σταθερα στα 90 λαδιου παιζει 90-110.Αν δεν ανοιξει η βαλβιδα απο την πιεσει(μπορει μετα απο 100 χλμ) η θερμοκρασια ειναι σταθερη στους 90.Το δοχειο του νερου δεν μυριζει καυσαερια τα νερα και τα λαδια ειναι καθαρα και δεν χανω ουτε νερο ουτε λαδια.Αν καποιος φιλος εχει συναντησει το προβλημα και μπορει να βοηθησει.Ευχαριστω για το χρονο!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Έλενξε το ψυγείο σου, μήπως είναι βουλωμένο. Αν η στάθμη στο παγούρι νερού πέφτει και όταν ανοίγεις το καπάκι του, απελευθερώνετε η πίεση από τα κολάρα και το παγούρι ξαναέρχετε στην κανονίκη στάθμη, τότε είναι φλάντζα κεφάλης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Έλενξε το ψυγείο σου, μήπως είναι βουλωμένο. Αν η στάθμη στο παγούρι νερού πέφτει και όταν ανοίγεις το καπάκι του, απελευθερώνετε η πίεση από τα κολάρα και το παγούρι ξαναέρχετε στην κανονίκη στάθμη, τότε είναι φλάντζα κεφάλης. κατσε κατσε καμενη φλατζα εννοεις!εισαι σιγουρος?γτ εγω εχω και απωλεια νερου αλλα συχνα βλεπω και κατι σταγονες στο γκαραζ γτ σταζει πολυ λιγο απο την ακρη του ψυγειο.βεβαια η απωλεια απο την τρυπα ειναι πολυ λιγοτερη απο αυτη που εχει κανονικα.μην μου κανεις την καρδια περιβολι τωρα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 κατσε κατσε καμενη φλατζα εννοεις!εισαι σιγουρος?γτ εγω εχω και απωλεια νερου αλλα συχνα βλεπω και κατι σταγονες στο γκαραζ γτ σταζει πολυ λιγο απο την ακρη του ψυγειο.βεβαια η απωλεια απο την τρυπα ειναι πολυ λιγοτερη απο αυτη που εχει κανονικα.μην μου κανεις την καρδια περιβολι τωρα!!! Εσύ έχεις απώλεια, και μπορεί να γίνετε και εξάτμιση του υγρού. Αν το παγούρι πέφτει η στάθμη του υγρού και παράλληλα φουσκώνει τα κολάρα, και την ώρα που ανοίξεις την τάπα γίνει εκτώνοση, και είτε επιστρέψουν νερά στην κανονική στάθμη ή λίγο παραπάνω απο την κανονική λόγο ζεστών νερών, ή επιστρέψουν μόνο αέρια χωρίς να ανέβει η στάθμη, τοτε υπάρχει διαρροή καυσαερίων απο την φλάντζα προς τα νερα, και είναι φλάντζα. Συνήθως συνδιάζετε με κατανάλωση αντιψυκτίκου, και εμφάνηση ''μαγιονέζας'' στην τάπα πλήρωσης λαδιού με κρύο μοτέρ. Μπορεί για αρχή να μην μπερδέυει λάδια με νερά, και το αντίθετο, αλλά στο παγούρι του αντιψυκτίκου να έχει μυρωδιά καυσαερίων, υπάρχει ειδικό τέστ με υγρό που τεστάρεις το αντιψυκτικό κατά πόσο περιέχει διοξίδιο του άνθρακα, αλλά είναι λίγο ακριβό, στα 70€ περίπου. Δικιά μου περίπτωση σε astra για 3-4 μέρες φούσκωνε τα κολάρα, την τελευταία μέρα, μπέρδεψε νερά με λάδια, και τέλος!! Όταν το έσβηνα και το άφηνα με φουσκομένα τα κολάρα, χώρις να ανοίξω την τάπα απο το παγούρι, έκανε διαρροή αντιψυκτικού μέσα στους κυλήνδρους. Τυχέρος που δεν πήρα το μοτέρ στο χέρι από υδραυλική συμπίεση, την τελευταία φορά ο ένας ο κύληνδρος ήταν γεμάτος αντιψύκτικο. Σε γνώστου μου kangoo, φούσκωνε τα κολάρα, αλλά έκανε εκτώνοση απο την βαλβίδα στο καπάκι του αντιψυκτίκου, και τελικά ήταν βουλομένο ψυγείο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 κατσε κατσε καμενη φλατζα εννοεις!εισαι σιγουρος?γτ εγω εχω και απωλεια νερου αλλα συχνα βλεπω και κατι σταγονες στο γκαραζ γτ σταζει πολυ λιγο απο την ακρη του ψυγειο.βεβαια η απωλεια απο την τρυπα ειναι πολυ λιγοτερη απο αυτη που εχει κανονικα.μην μου κανεις την καρδια περιβολι τωρα!!! Συνήθως όταν χάνει νερό από τρύπα του συστήματος ψύξης και είναι μικρή θα χάνει όταν το αυτοκίνητο έχει κρυώσει εντελώς. όταν το μοτέρ είναι ζεστό η σχετικά ζεστό ακόμα κ 2-3 ώρες αφού το σβήσεις δεν χάνει λόγω της διαστολής Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Συνήθως όταν χάνει νερό από τρύπα του συστήματος ψύξης και είναι μικρή θα χάνει όταν το αυτοκίνητο έχει κρυώσει εντελώς. όταν το μοτέρ είναι ζεστό η σχετικά ζεστό ακόμα κ 2-3 ώρες αφού το σβήσεις δεν χάνει λόγω της διαστολής μακαρι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΑΣΙΛΗΣ77 Posted October 5, 2014 Author Report Share Posted October 5, 2014 Καλησπερα Έλενξε το ψυγείο σου, μήπως είναι βουλωμένο. Αν η στάθμη στο παγούρι νερού πέφτει και όταν ανοίγεις το καπάκι του, απελευθερώνετε η πίεση από τα κολάρα και το παγούρι ξαναέρχετε στην κανονίκη στάθμη, τότε είναι φλάντζα κεφάλης. καλησπέρα! αν ειναι το ψυγειο δεν θα ανεβαινε η θερμοκρασία;και αν ειναι φλάντζα δεν θα ειχε μυρωδια στα νερα;το προβλημα το εχω απο τις 15 ιουλιου περιπου.Ευχαριστω!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΑΣΙΛΗΣ77 Posted October 5, 2014 Author Report Share Posted October 5, 2014 Εσύ έχεις απώλεια, και μπορεί να γίνετε και εξάτμιση του υγρού. Αν το παγούρι πέφτει η στάθμη του υγρού και παράλληλα φουσκώνει τα κολάρα, και την ώρα που ανοίξεις την τάπα γίνει εκτώνοση, και είτε επιστρέψουν νερά στην κανονική στάθμη ή λίγο παραπάνω απο την κανονική λόγο ζεστών νερών, ή επιστρέψουν μόνο αέρια χωρίς να ανέβει η στάθμη, τοτε υπάρχει διαρροή καυσαερίων απο την φλάντζα προς τα νερα, και είναι φλάντζα. Συνήθως συνδιάζετε με κατανάλωση αντιψυκτίκου, και εμφάνηση ''μαγιονέζας'' στην τάπα πλήρωσης λαδιού με κρύο μοτέρ. Μπορεί για αρχή να μην μπερδέυει λάδια με νερά, και το αντίθετο, αλλά στο παγούρι του αντιψυκτίκου να έχει μυρωδιά καυσαερίων, υπάρχει ειδικό τέστ με υγρό που τεστάρεις το αντιψυκτικό κατά πόσο περιέχει διοξίδιο του άνθρακα, αλλά είναι λίγο ακριβό, στα 70€ περίπου. Δικιά μου περίπτωση σε astra για 3-4 μέρες φούσκωνε τα κολάρα, την τελευταία μέρα, μπέρδεψε νερά με λάδια, και τέλος!! Όταν το έσβηνα και το άφηνα με φουσκομένα τα κολάρα, χώρις να ανοίξω την τάπα απο το παγούρι, έκανε διαρροή αντιψυκτικού μέσα στους κυλήνδρους. Τυχέρος που δεν πήρα το μοτέρ στο χέρι από υδραυλική συμπίεση, την τελευταία φορά ο ένας ο κύληνδρος ήταν γεμάτος αντιψύκτικο. Σε γνώστου μου kangoo, φούσκωνε τα κολάρα, αλλά έκανε εκτώνοση απο την βαλβίδα στο καπάκι του αντιψυκτίκου, και τελικά ήταν βουλομένο ψυγείο. ΝΑΙ κατεβαινουν τα νερα και οταν ανοιγω την ταπα ερχονται στα κανονικα δεν χανω καθολου εδω και εναμιση μηνα περιπου.4 μερες και 100χλμ περιπου να μην ανοιξω την ταπα δεν σκαει η βαλβιδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...