Jump to content

dasauto

Members
  • Content Count

    775
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

dasauto last won the day on December 5 2018

dasauto had the most liked content!

Community Reputation

312 Excellent

About dasauto

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 12/25/1915

User Information

  • Gender
    Not Telling
  • Δήμος
    Άγιου Όρους - Άγιο Όρος
  • Νομός
    Άγιο Όρος

User Profile

  • Interests
    διαλογισμος, προσευχη, κομποσχοινια και.....20VT.!!!!!!!!

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

2,240 profile views
  1. Επισης ο Bcb ριχνει τις αναθυμιασεις των λαδιων μετα την πεταλουδα πανω στην πολλαπλη εισαγωγης, ενω ο aus τις ριχνει πριν την πεταλουδα πανω στο φιλτροκουτι, και εχουν διαφορετικο oil catch can. Στον bcb ο πρωτος λαμδα που ειναι πανω στο χταποδι/προ-καταλυτη, ειναι σε αντιθετη θεση απο οτι στον aus, αρα διαφορετικες πολλαπλες εξαγωγες. Οπως και διαφορετικο φιλτροκουτι.
  2. dasauto

    Χερουλια αεραγωγους

    Ειναι απευθειας αλλαγη, το μονο δυσκολο ειναι να τραβηξεις ρευματα να αναψουν, για κινεζικα δεν ξερω ποιοτητα, μεταχειρησμενα μονο απο Γερμανια, απο Αγγλια ειναι αντιθετα ο διακοπτης φωτων, αλλιως σε καμια μαντρα που εχει κανα κομμενο Bora να στα δωσει.
  3. Τι 500€??? Ο μαστορας θελει να σου βαλει χερι μεχρι μεσα στο βρακι να ξες.... Ετσι οπως το βλεπω πρεπει να βγουνε οι βασεις και η μια αυτη το μπρατσο που βιδωνει στον καθρευτη ή να αλλαχτει ή να παει σε μηχανουργιο να βγαλει την κομενη βιδα. Το μηχανουργειο να σου παρει κανα 30€ αντε και ο μαστορας που θα τις βγαλει κανα 50αρικο. Τα 500€€ που τα βλεπει το κορακι ο μαστορας σου??? Μην ξαναπατησεις...πανε αλλου.
  4. dasauto

    Χερουλια αεραγωγους

    Το ποιο πιθανον ναι εκει ειναι το προβλημα σου.
  5. dasauto

    Χερουλια αεραγωγους

    https://www.google.com/search?q=bora+air+vents&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjmh6y6hObfAhXQqIsKHUKNAy8Q_AUIDigB&biw=1366&bih=626#imgrc=_
  6. dasauto

    Χερουλια αεραγωγους

    Απο πισω το κλαπε του αεραγωγου εχει λαστιχο γυρω γυρω σαν τσιμουχα, μηπως αυτη η τσιμουχα εχει χαλασει με τα χρονια??
  7. dasauto

    Χερουλια αεραγωγους

    Απο bora θα θελεις λογικα, ειναι plug n play, και φωτιζομενοι. https://www.google.com/search?q=bora+air+vents&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjmh6y6hObfAhXQqIsKHUKNAy8Q_AUIDigB&biw=1366&bih=626#imgrc=_
  8. dasauto

    Time set

    switch A, αριστεροστροφα αλλαζεις την ωρα, δεξιοστροφα τα λεπτα, μονο προς τα επανω, αν περασεις ξανακανεις κυκλο.
  9. Τα εχω δοκιμασει σε 5-40 σε diesel, πολυ καλο λαδι, και πολυ καλυτερο σε σχεση με το castrol edge turbodiesel 5-40 που εβαζα. Τα castrol μετα τις 8000Km φαινοντουσαν να κουραζονται και αλλαζε ο ηχος του μοτερ, τα molygent, μεχρι τις 9500 δεν ειχε αλλαξει κατι. Τελευταια ειδα το βγαζουν και για dpf.
  10. Time Left: 17 days and 17 hours

    • FOR SALE
    • USED

    Πουλουνται 2 εγγεφαλοι κινητηρα απο Golf 4 1.8T AUM κινητηρα, ειναι ιμμο 2 και δυο, πολουνται χωριστα, Ο ενας ειναι μαμα 150αρης , κωδικος ανταλακτικου 06Α 906 032 DR και κωδικος bosch 0261 206 887. Πληρως λειτουργικος δοκιμασμενος Τιμη 150€ Ο 2ος ειναι προγραμματισμενος και δυναμομετρημενος στα 210 αλογα, (υπαρχει χαρτι) και 34Nm κωδικος ανταλακτικου 06Α 906 032 DR και κωδικος bosch 0261 206 887. Πληρως λειτουργικος δοκιμασμενος. Τιμη 300€ Η αλλαγη τους ειναι πανευκολη με VAG COM, δεν χρειαζεται κωδικους.

    120.00 EUR

  11. dasauto

    λαθος καυσιμο σε tdi

    Ναι 5 κμ εκανα περιπου, τοσο ειναι η αποσταση απο το πρατηριο μεχρι το κτεο που ειχα παει, και μαλιστα το πλακωνα για να ζεσταθει για να μου μετρησουν καυσαερεια, και οπως εγραψα ημουν σχεδον αδειος, οποτε για αυτο τραβηξε απευθειας την βενζινη. Αλλα δεν μπορει να τραβηξει αμεσα την βενζινη, δηλαδη στα πρωτα μετρα που θα φυγεις απο το βενζιναδικο, παιζει ρολο το μεγεθος του φιλτρου πετρελαιου, και το ποσο γρηγορα κανει επιστροφες για να ερθει η βενζινη στα μπεκ, πχ το φιλτρο εχει μια χωρητικοτητα, πρεπει να φυγει αυτη για να ερθει η βενζινη. Σε κορσα που εχω ακουσει, βγηκε απο την εθνικη, τον βαλανε βενζινη, ξαναμπηκε παλι εθνικη, και μεσα στο χιλιομετρο τα ''πηρε ολα'', ποτε δεν μπορεσε να το συνεφερει.
  12. Μπιμπελο το εκανες!!!!! Σε ειδα τριτη που εβρεχε Εθνικη, εσυ δεν ησουν?? αλλα δε σε κορναρα που να με καταλαβεις, ημουν με αλλο αμαξι.
  13. dasauto

    λαθος καυσιμο σε tdi

    Λαθη γινονται, το θεμα ειναι να τα παραδεχονται, εγω μεχρι να παρω πρεφα οτι μου βαλανε βενζινη πρεπει να περασε κανα μισαωρο που ψαχναμε και περιμενοντας την εξπρες, εβγαλα σωληνακι πανω απο το φιλτρο και μυριζε πετρελαιο, γυρισα στο βενζιναδικο, ειδαμε τις καμερες, που ο υπαλληλος εποιασε την μανικα της αμολυβδης, αφου του ειπα diesel, και ευτηχως ο ιδιοκτητης ανελαβε τα παντα, κανα 150αρι ζημια.
  14. dasauto

    λαθος καυσιμο σε tdi

    Δεν υσχειει, αυτο, οπως γραφω παραπανω, μεσα σε 5km που εφυγα απο το πρατηριο, το δικο μου ρουφηξε βενζινη και εσβησε. Αλλα ημουν σχεδον αδειος, οποτε μπορει να εχεις δικιο. Εμενα το τοτε αμαξι ηταν ενα ford connect, το οποιο επερνε και την μεγαλη μανικα πετρελαιου, οχι μονο την μικρη. Η μανικα της βενζινης ειναι ακομα ποιο μικρη απο του πετρελαιου και για αυτο χωραει στο diesel, ενω το αντιθετο οχι, τα ποιο καινουρια αυτοκινητα εχουν βαλβιδες ασφαλειας στο στομιο που πρεπει να ανοιξουν ταυτοχρονα για να μπει η μανικα του diesel, ενω της βενζινης που ειναι ποιο μικρη δεν μπορει να ανοιξει και τις 2 βαλβιδες ταυτοχρονα.
  15. dasauto

    λαθος καυσιμο σε tdi

    Αφου το εσβησες, πριν ρουφηξει την βενζινη, δεν εχεις παθει τιποτα. Παθον και εγω πριν κατι χρονια, μου βαλανε βενζινη και εφυγα να παω να περασω κτεο, ημουν τυχερος που με το που εφτασα στο κτεο περιπου 5km απο το βενζιναδικο, και το αφησα ρελαντι να μετρησουν καυσαερεια, τοτε εσβησε και δεν επερνε μπρος με τιποτα, τα πληρωσε ολα το πρατηριο, καθαρησμα και καινουριο φιλτρο, μαλιστα μου ειχε ζητησει να του παω και την παλια βενζινη πισω, και μου εβαλε πετρελαιο κανονικα μετα. Εχω ακουσει ομως σε αμαξια που χτυπησαν μηχανη, γιατι με το που φυγανε απο το πρατηριο, ηταν σε γκαζια και την πατησαν...

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×