Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

dasauto

Members
  • Content Count

    798
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

dasauto last won the day on December 5 2018

dasauto had the most liked content!

Community Reputation

315 Excellent

About dasauto

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 12/25/1915

User Information

  • Gender
    Not Telling
  • Δήμος
    Άγιου Όρους - Άγιο Όρος
  • Νομός
    Άγιο Όρος

User Profile

  • Interests
    διαλογισμος, προσευχη, κομποσχοινια και.....20VT.!!!!!!!!

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

2,433 profile views
  1. Και το παλιο σου βεντιλατερ ειναι καλο, αφου το εσπρωχνες και επερνε μπρος, ειναι εγγεφαλος, το ιδιο εκανε και εμενα το μεγαλο βεντιλατερ, το εσπρωχνα με το δαχτυλο και επερνε, αλλαξα μονο εγγεφαλο και το μικρο βεντιλατερ που ηταν καμμενο.
  2. Το ποιο πιθανον φταιει ο εγγεφαλος ψυξης, οι ταχυτητες, μικρη-μεγαλη, τις ενεργοποιει ο αισθητηρας πανω στο ψυγειο, μεσω του εγγεφαλου ψυξης, δηλαδη ο αισθητηρας δινει την αντιστοιχη εντολη στον εγγεφαλο και ο εγγεφαλος ανοιγει την μικρη και μεγαλη σκαλα. Ο εγγεφαλος ψυξης ειναι υπευθηνος και για τον κλιματισμο και για την λειτουργεια των βεντιλατερ κατα την λειτουργια του κλιματισμου.
  3. Θες ακρα οπως υποθηκε, δεν περνει ανταπτορες το υπαρχον ακρο σου, γιατι εχει ενσωμετομενη την βαση της δαγκανας.
  4. Αν και εμενα ειχα βλαβη και λαμπακι στο ιμμομπιλαιζερ, δεν χανεις να δοκιμασεις.
  5. Δεν θελει προγραμματισμο, απευθειας αλλαγη.
  6. +1 Ειχα και εγω προβληματα με τα βεντιλατερ φετος το καλοκαιρι, με το κλιματισμο δεν επερνε κανενα απο τα 2 μπροστα και το μεγαλο με το που το κουνουσες με το δαχτυλο δουλευε στην μεγαλη σκαλα διακεκομενα, μετα απο ψαξιμο, το μικρο ηταν μιας σκαλας και ειναι καμενο, το μεγαλο ειναι 2 σκαλες, και δουλευουν κανονικα και οι 2 σκαλες, οι σκαλες ειναι 12ν και η πτωση γινετε με ρετζιστορ που υπαρχει εσωτερικα στο βεντιλατερ, ο εγγεφαλος ψυξης καθαρηστικαν οι φυσες, ειχαν πρασινιλα και το μεγαλο δουλεψε κανονικα μεγαλη-μικρη για 2 μερες και σταματησε ανεβαζοντας θερμοκρασια κινητηρα, οπου δοκιμαστηκε και επιτοπου η φουσκα που ηταν καλη, Τελικα αλλαξα τον εγγεφαλο ψυξης και δεν μου ξανανεβασε θερμοκρασια κινητηρα. Στο κλιματισμο κανονικα δουλευουν και τα 2 βεντιλατερ στην μικρη σκαλα, και αν δεν δουλευουν ανεβαζει πιεση το ψυκτικο και ο κομπρεσορας κοβει δινει με τρανταγμο. Ακομα αν και αγορασα το μικρο βεντιλατερ, το πηρα με 2 σκαλες, μιας και υπαρχει η καλωδιωση, δεν ευκαιρεσα να το αλλαξω, και ετσι οπως ειναι το μεγαλο με το κλιματισμο, δουλευει στην μικρη σκαλα και καπου καπου κομπλαρει την μεγαλη. Οποτε ριξε μια ματια και τον εγγεφαλο ψυξης με τα ρελε, απο εκει μεσα περνανε ολα και ο κλιματισμος, ειναι κατω απο την μπαταρια.
  7. Το γαντι δεν περναει απο το μαφ, εχει μια ψευτοσιτα, επισης δεν μπορει ουτε απο την τουρμπινα να περασει, δεν μπορει να το ''πολτοποιησει'', ειναι ελαστικο πολυ, θα ειχε φρακαρει την φτερωτη, και σιγουρα θα το καταλαβαινες. Στο ιντερκουλερ δεν μπορει να πηγε πριν περασει απο την τουρμπινα, το ποιο πιθανον αν δεν εχεις προβληματα, το ειχες βγαλει και δεν θυμασαι.
  8. Εχεις εργοστασιακο συναγερμο και ειναι το κουμπι για να απενεργοποιεις τα εσωτερικα ρανταρακια του συναγερμου τα οποια ειναι ενσωματομενα στις πισω πλαφονιερες δεξια αριστερα, σε περιπτωση δηλαδη που αφησεις καποιον μεσα, κλειδωσεις για να μην χτυπησει ο συναγερμος.
  9. Στο πλυντο μονο σου, ειναι οτι εχει και επαγκελματικα καθαριστικο που ριχνεις και ζεστο νερο που βοηθαει. Για τον αφρο της valet τον ADVANCE NEUTRAL , τον ειχα παρει σε 1λιτρο, δεν μου ειχε γεμισει το ματι, ειχα παρει εναν αλλον σε πρασινο χρωμα δεν θυμαμαι μαρκα, πραγματικα πολυ καλος, αλλα δεν θυμαμαι μαρκα, και μετα...βαρεθηκα και τον παρατησα!!
  10. Το εχω και εγω εδω και πολυ καιρο, τον εχω παρατημενο, γιατι στην αρχη υπαρχει ορεξη, αλλα στο τελος φευγει, τον ειχα παρει απο ebay αγγλια, τον ειχα ακριβοπληρωσει γυρω στο 55ευρω, με την προηποθεση να μην βαζω σφουγγαρι, αλλα αν το αμαξι ειναι πολυ λερωμενο δεν κανει δουλεια, πρεπει να βαλεις σφουγγαρι, αν ειναι λερωμενο 1-2 βδομαδων, οι βρωμιες φευγουν ευκολα, τον χρησημοποιω σε ενα καρχερ κ4 κομπακτ, ποιο πολυ ρολο παιζει ο αφρος που θα παρεις, και η μιξη με ζεστο νερο βοηθαει αρκετα. Της καρχερ ο αφροποιητης ειναι απατη, οπως και ο αφρος που πουλαει το ιδιο. Μεσα στον αφροποιητη υπαρχει ενα σαν φιλτρακι, μπρουτζινο, αυτο θελει συχνα καθαρησμα για να μην ποιασει αλλατα. Αν εχει καποιος να προτινει καποιον καλο αφρο, ας γραψει.
  11. Αν την ωρα που κανει τον θορυβο βγαλεις τον δικτη λαδιου και σταματησει, 100% ειναι pcv, αλλα αν κανει το τσιριχτο σαν ιμαντας, αυτο ειναι.
  12. Αρα για να μην ξεκλειδωνει η πορτα του οδυγου απο την κλειδαρια, η προεκταση απο τον μυλο προς την μαγνητικη ειναι σπασμενη. Στο πορτ παγκαζ εχεις πριζα 12ν?? Αν εχεις, βρησκεις φορτιστη με πριζα αναπτηρα, τον κουμπωνεις στην πριζα και περιμενεις να φορτισει η μπαταρια για να ξεκλειδωσεις. Αν δεν εχεις φορτιστης, πρεπει να βρεις πριζα αναπτηρα, να την συνδεσεις σε μια μπαταρια, για να δωσεις ρευμα και να ξεκλιδωσεις παλι.
  13. Ναι για το tdi. Συγγεκριμενα η egr σε εμποριου εχει 300€, την αλλαξε φιλος που εχει το συγγεκριμενο αμαξι, γνησια ποσο να εχει τα διπλα?? Κολητος μου που τον ειχε τον 16αρι σε λιζινκγ 7αρι το εφτασε 200000Km++ χωρις κανενα θεμα. Αντλια περελαιου βρησκεις απο μεταχειρησμενες μεχρι καινουριες του εμποριου απο 300-700€, μπεκ δεν αγοραζεις καινουριο, κανενας δεν αγοραζει καινουριο, αφου επισκευαζονται, μονο αυτος που δεν ξερει να τα επισκευασει θα σου πει παρε καινουριο. Dpf, το πλενεις, το αφαιρεις, το βαζεις μεταχειρησμενο, το βαζεις εμποριου, ηδη αρχισανε να βγαζουν εμποριου dpf με χαμηλο κοστος. Δεν θα πας αντιπροσωποια να σκασεις 2χιλιαρο για dpf. Και οπως αναφερθηκε, εδω μηλαμε για vw, δεν μας ενδιαφερει ποσο εχει το μπεκ σε νισαν, για να συγγρινουμε αν αξιζει να παρουμε ενα γκολφακι ντιζελ, αν ειναι ετσι και το μπεκ σε πορσε μπορει να εχει 10000€ το ενα....λεμε τωρα. Το θεμα ειναι οτι ο κοσμος επεσε πανω στα ντιζελ, γιατι τον σπρωξανε προς τα εκει, οταν οι τιμες πεσανε στα ιδια με τα βενζινης, μονο και μονο για να πουληθουν αμαξια και χωρις καμια ενημερωση για το πως πρεπει να συμπεριφερθεις σε ενα ντιζελ, Γιατι τα καινουρια δεν ειναι πετρελαιο και λαδια, και θα σου βγαλουνε 500000Km απροβληματιστα, Θελουν καθαρο καυσιμο, προσθετα στο καυσιμο, επιπλεον συντηρηση εκτος τα απλα. Το dpf, κανενας δεν σου λεει οτι θελει συντηρηση, δεν ειναι λαιφταιμ νο σερβις.
  14. Το 1ο λινκ με το golf τυπου r20, μην ασχοληθεις να πας, 1ον δεν θα βρεις μαντρα εκει που θα ψαξεις... Για τις τιμες που αναφερθηκαν για αντλιες και φιλτρα στο οτι κοστιζουν ταληρα, απλα τα βλεπω υπερβολικα τα νουμερα, μπεκ και αντλιες ειναι επισκευασιμα 100% με πολυ χαμηλο κοστος. Το 16αρι ειναι ενα αξιοπιστο ντιζελακι.
  15. Φιλε μου την pcv γνωμη μου να την ξαναβαλεις πανω, εγκλημα εχει γινει σε τουρμπο αμαξι να καταργεις την pcv. Οπως και η μπαροβαλβιδα που εχεις αντι για Ν75, το 20vt δεν ειναι punto gt του 96 για να βαλεις μπαροβαλβιδα, θες boost controler. Το ποιο πιθανον αυτος που προγραμματισε το αμαξι, μιας και μιλαμε για μαφλες, θα εχει αφαιρεσει απο δυκλιδες ασφαλειας μεχρι διαγνωστικα, οποτε το ποιο σωστο που πρεπει να κανεις, ειναι να ξαναβαλεις καποια πραγματακια οπως πρεπει να ειναι και να ξανακανεις προγραμμα. Ο προηγουμενος ιδιωκτητης το εχει ξεκωλ@@@@σει το αμαξακι....
×
×
  • Create New...